Sitten.
Ei seura kiinnostanut
18
411
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei munkaan seura 😇
Se on valinta jonka pohjalta on itse helppo tehdä valinta. Heippa hei, hei, hei. Koskakohan huomaat että katosin. No ei sillä väliä. - Anonyymi00002
Triumpheissa vai?
- Anonyymi00003
Totta on, että ihmiset arvostavat myös yksin olemista, välillä jopa enemmän kuin on tarvis? Seurakin varmaan kiinnostaa monia. Silläkin on suurta merkitystä, onko mahdollinen seura hyvää vai huonoa?
Epävarmoissa tilanteissa tämäkin voi olla pelon ohjaamana syy sille, ettei seura kiinnostanut riittävästi? Ja on mieluummin yksin? Sitä ei koskaan kannata ottaa loukkauksena, jollette ole kovin tuttuja toisillenne? - Anonyymi00004
Tulee jo Apu-lehti.
- Anonyymi00005
Ei sitten Lindan kuvien jälkeen.
- Anonyymi00006
Katrillä parempia.
- Anonyymi00007
Niin paljon kiinnostaa.
- Anonyymi00009
Miten niin ei kiinnostanut?
- Anonyymi00011
Ostin kalenterin. Sitat oli loppu niin ostin sit Maaritin, oli halvempikin 😁 siinä on kultainen nauha ✨Eikä oo Tarua ollenkaan 😂❤️
- Anonyymi00012
Tai ehkä oli mutta hän ei ole ostettavissa 🥰🤫
- Anonyymi00013
Kyllä se kiinnostaa, edelleen.
- Anonyymi00014
Missäpäi seura?
- Anonyymi00015
Oli jo seuraa, parempaa 😊
- Anonyymi00017
Jaa ja minkähänlaista parempaa seuraa?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Naapurin pappa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tähän on nyt pakko kommentoida, että mä oo kenestäkään muusta kiinnostunut ja siihen, etten jäänyt, oli ihan oikea syy. Mulla oli yksi homma kesken. Mä en ihastu kovin helposti, joten hänen ei tarvitse pelätä, että johonkin toiseen ihastuisin. Häneenkään en olisi halunnut ihastua 😅, mutta niin nyt pääsi käymään.
n sivusta - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naapurin pappa.
No niin varmaan. Jopas taas maalitetaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naapurin pappa.
Ei naapuri (joka on itse asiassa aika hot) vaan toinen kiva pappa 😊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887