Meidän biisi

Anonyymi-ap

Sopisi hyvin Jenni Vartiaisen ihmisten edessä. Sä tulet kulta siitä mieleen😍. Tää tilanne on kiellettyä mutta samalla ihanaa, mitä tunteita sä mussa saat aikaan 👩‍❤️‍👩❤️🫦❤️‍🔥

16

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kieltteyä millä tavoin? Siis ootko se sinä varattu nainen taas 🤔

• Anonyymi00004

Olen varattu mutta tunteille ei mitään mahda, että ihastuin toiseen

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olen varattu mutta tunteille ei mitään mahda, että ihastuin toiseen

Itse olen sinkku ja käsittääkseni minun kaivattunikin on nii siksi vain kysyin. Meillä oli ennen vähän erikoinen tilanne/asetelma ja sen suhteen silloin kaikki olisi voinutkin olla kiellettyä mutta enää ei mielestäni pitäisi olla esteitä minkään näköistä joten siksi ihmettyäisi jos hän puhuisi näin. Mut ei varmastikaan ollut mulle

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Itse olen sinkku ja käsittääkseni minun kaivattunikin on nii siksi vain kysyin. Meillä oli ennen vähän erikoinen tilanne/asetelma ja sen suhteen silloin kaikki olisi voinutkin olla kiellettyä mutta enää ei mielestäni pitäisi olla esteitä minkään näköistä joten siksi ihmettyäisi jos hän puhuisi näin. Mut ei varmastikaan ollut mulle

Hän myös varattu 💔

• Anonyymi00002

Tietääkö vastapuoli näistä tunteista?

• Anonyymi00003

Kyllä tietää. Olen hänelle sen kertonut

• Anonyymi00005

Linda Lampenius x Pete P:n Liekinheitin, Janne Hurme Ikävä, Anna Puu Säännöt rakkaudelle, Jenni Vartiainen Monta elämää ... onhan näitä <3

• Anonyymi00006

Anna Puun säännöt rakkaudelle,tuotapa en muistanut. Siinä kans sellainen kappale, että laittaa mahassa lentelemään perhosia kun mietin häntä 💕

• Anonyymi00008
      UUSI

En kuuntele suomi ”musaa”

• Anonyymi00010
        UUSI

Mitäs sitten?

• Anonyymi00012
      UUSI

Tämä biisi sopii myös yhdelle miehelle ja yhdelle naiselle 👩🏼‍❤️‍💋‍👨🏼

• Anonyymi00013
      UUSI

Vain yksi elämä, ja se vietetään sen kanssa jonka kanssa halutaan se viettää...elämän makuinen biisi kyllä. Haaveilla toki saa.

• Anonyymi00014
        UUSI

Vietetään se yhdessä❤️

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vietetään se yhdessä❤️

Kiva vastaus kyllä jos olisin sinun...?kerro jotain sinun hänestä?

• Anonyymi00018
      UUSI

Vain yksi elämä ja nämä muut yrittävät pilata sen. Poliisissa on paljon rikollisia. Supossa on venälöisiä. CIA:ssa on venäläisiä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Näillä miehillä on oma lehmä ojassa. Haluavat päästä pukille itse.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3528
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      102
      3409
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      87
      2948
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      61
      2693
    5. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      67
      2499
    6. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      92
      2495
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1424
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1328
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      384
      1262
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1105
    Aihe