Sopisi hyvin Jenni Vartiaisen ihmisten edessä. Sä tulet kulta siitä mieleen😍. Tää tilanne on kiellettyä mutta samalla ihanaa, mitä tunteita sä mussa saat aikaan 👩❤️👩❤️🫦❤️🔥
Meidän biisi
16
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kieltteyä millä tavoin? Siis ootko se sinä varattu nainen taas 🤔
- Anonyymi00004
Olen varattu mutta tunteille ei mitään mahda, että ihastuin toiseen
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen varattu mutta tunteille ei mitään mahda, että ihastuin toiseen
Itse olen sinkku ja käsittääkseni minun kaivattunikin on nii siksi vain kysyin. Meillä oli ennen vähän erikoinen tilanne/asetelma ja sen suhteen silloin kaikki olisi voinutkin olla kiellettyä mutta enää ei mielestäni pitäisi olla esteitä minkään näköistä joten siksi ihmettyäisi jos hän puhuisi näin. Mut ei varmastikaan ollut mulle
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse olen sinkku ja käsittääkseni minun kaivattunikin on nii siksi vain kysyin. Meillä oli ennen vähän erikoinen tilanne/asetelma ja sen suhteen silloin kaikki olisi voinutkin olla kiellettyä mutta enää ei mielestäni pitäisi olla esteitä minkään näköistä joten siksi ihmettyäisi jos hän puhuisi näin. Mut ei varmastikaan ollut mulle
Hän myös varattu 💔
- Anonyymi00002
Tietääkö vastapuoli näistä tunteista?
- Anonyymi00003
Kyllä tietää. Olen hänelle sen kertonut
- Anonyymi00005
Linda Lampenius x Pete P:n Liekinheitin, Janne Hurme Ikävä, Anna Puu Säännöt rakkaudelle, Jenni Vartiainen Monta elämää ... onhan näitä <3
- Anonyymi00006
Anna Puun säännöt rakkaudelle,tuotapa en muistanut. Siinä kans sellainen kappale, että laittaa mahassa lentelemään perhosia kun mietin häntä 💕
- Anonyymi00008UUSI
En kuuntele suomi ”musaa”
- Anonyymi00010UUSI
Mitäs sitten?
- Anonyymi00012UUSI
Tämä biisi sopii myös yhdelle miehelle ja yhdelle naiselle 👩🏼❤️💋👨🏼
- Anonyymi00013UUSI
Vain yksi elämä, ja se vietetään sen kanssa jonka kanssa halutaan se viettää...elämän makuinen biisi kyllä. Haaveilla toki saa.
- Anonyymi00014UUSI
Vietetään se yhdessä❤️
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vietetään se yhdessä❤️
Kiva vastaus kyllä jos olisin sinun...?kerro jotain sinun hänestä?
- Anonyymi00018UUSI
Vain yksi elämä ja nämä muut yrittävät pilata sen. Poliisissa on paljon rikollisia. Supossa on venälöisiä. CIA:ssa on venäläisiä.
- Anonyymi00019UUSI
Näillä miehillä on oma lehmä ojassa. Haluavat päästä pukille itse.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23528Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1023409"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin872948IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-612693Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭672499Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922495Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä261424- 961328
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3841262Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll171105