Enkeli ja siksi sä katoat niin nopeasti näkyvistä, pikaisesti näyttäydyt vain että täällä ollaan.. 🤍🪽🥰💋 Mutta miten enkeliä kohtaan voi kokea tallaista halua 😘
Sä taidat oikeasti olla
52
680
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä hän on maaenkeli.
- Anonyymi00002
Nimenomaan❣️🤩🤭
- Anonyymi00012
Tai maa n enkeli 😂🤭👩❤️👩🤩❤️
- Anonyymi00003
Olen saanut muutaman kerran kuulla näyttäväni enkeliltä.
- Anonyymi00004
Ai minulta vai joltain muultakin 😁🤔
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sanoit nii joskus kauan sitten
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tiedä kuka sinä olet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sivusta
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
En koskaan kyllä suoraan sanonut täällä vain. Mutta kauniiksi taisin sanoa ihan kasvotustenkin ☺️ et sä ennen kyllä niin paljoan ees näyttänyt enkeliltä, nykyisin enemmän 🤭😘 noo enkeli tai ei niin hyvin kaunis kumminkin ja kultainen sydän 💖
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En koskaan kyllä suoraan sanonut täällä vain. Mutta kauniiksi taisin sanoa ihan kasvotustenkin ☺️ et sä ennen kyllä niin paljoan ees näyttänyt enkeliltä, nykyisin enemmän 🤭😘 noo enkeli tai ei niin hyvin kaunis kumminkin ja kultainen sydän 💖
Ja täällä maan päällä sinun on paras vielä olla niii sovitaan ettet oo enkeli 🥹🤗 ❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No hän sanoi, että olen enkeli joka pelasti hänet. Mutta tuskin olet hän. Meillä oli vielä ihan hetki sitten IRL yhteys.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No hän sanoi, että olen enkeli joka pelasti hänet. Mutta tuskin olet hän. Meillä oli vielä ihan hetki sitten IRL yhteys.
Sillai henkisesti minäkin oon sitä asiaa enempi ajatellu 😁❤️ ois meilläkin yhteys mutta eipä me olla sitä pahemmin käytetty 😢 toki mulla hävisi numerokin tuossa ennen joulua ku kännykkä sekos 😧
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se oiski vielä puuttunut että oisin joskus sanonut vaikka että hei enkeli 😂🤭😍 Oisitkohan revennyt nauramaan 😁
- Anonyymi00014
Kuka tämä sinun ihana maaenkelisi on ja missä näit hänet? 🥰❤️🙏
- Anonyymi00020
T-nainen. Viimeisimpänä kaupassa mutta alun alkaen jossain muualla 😻🎶🎶 mutta oikeasti hän on kuuma kissa, eikä mikään enkeli 😸🧡😽
- Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
T-nainen. Viimeisimpänä kaupassa mutta alun alkaen jossain muualla 😻🎶🎶 mutta oikeasti hän on kuuma kissa, eikä mikään enkeli 😸🧡😽
Missä kaupassa Kissasi näit?
- Anonyymi00051
Anonyymi00031 kirjoitti:
Missä kaupassa Kissasi näit?
Viimeksi prismassa
- Anonyymi00015
Ei ole ehkä minulle koska en ole enkeli.
- Anonyymi00025
Aja parta pois niin alat näyttää edes enkeliltä
- Anonyymi00016
Oi kiitos kauniista sanoistasi rakas.❤️ Sä oot mun tähteni ✨
- Anonyymi00030
❤️🤩🥹
- Anonyymi00017
Onko viesti naiselta vai mieheltä js Kenelle?
- Anonyymi00018
n-n 🤫🤩
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
n-n 🤫🤩
Täällä kans nainen joka tuntee suurta vetovoimaa toiseen naiseen. Olenkohan sun suloisuus? 😘
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Täällä kans nainen joka tuntee suurta vetovoimaa toiseen naiseen. Olenkohan sun suloisuus? 😘
Tottakai olet kukas nyt hennariittaa voisi vastustaa
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ehkä, ellet ole hän joka kirjoittelee usein varatulta varatulle. Me ollaan käsittääkseni vapaita kumpikin, siis sinkkuja. Mutta toivottavasti ei enää kauaa 😸😻
- Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ehkä, ellet ole hän joka kirjoittelee usein varatulta varatulle. Me ollaan käsittääkseni vapaita kumpikin, siis sinkkuja. Mutta toivottavasti ei enää kauaa 😸😻
hän joka kirjoittelee usein varatulta varatulle, pisti silmään ja ohi
- Anonyymi00019
Ja sinä susi lampaan vaatteissa.
- Anonyymi00022
Paraskin puhuja 😂🐺
- Anonyymi00023
Mies oli kaunis kuin enkeli, mutta olikin demoninen olento.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Paraskin puhuja 😂🐺
En ole enkeliksi itseäni väittänyt. Kiltti ja empaattinen ym. olen, vaikka täällä osaankin olla suustani aikamoinen 😆
Sivusta tämäkin siis - Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Paraskin puhuja 😂🐺
Tottahan tuo on..
- Anonyymi00027
Millainen on mielestäsi enkeli
- Anonyymi00029
Varmaan joku Gaabriel.. sivusta
- Anonyymi00032
Mira Luotin kipaleen mainos tämä ap.
- Anonyymi00033
Sorge!Pilasinko tunnelman.
- Anonyymi00035
rauhaa ja rakkautta ystävättärille sinne
- Anonyymi00038
Ei kiitos sulta!
- Anonyymi00036
saatan ollakin, harrastan seksiä aika harvoin, silloinkin yleensä terveydeksi, mutta toivottavasti en ikinä kenenkään teistä kanssa, olen tavallaan pyhä tavallaan en. tehkää te mitä lystäätte minun puolestani. https://www.youtube.com/watch?v=3659fTXvFts
- Anonyymi00039
meitä on monenlaisia eikä vain :D sinä olet yksi parhaista
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
meitä on monenlaisia eikä vain :D sinä olet yksi parhaista
juuri niin - yksi parhaista samoin ajattelen itsekin
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
juuri niin - yksi parhaista samoin ajattelen itsekin
G.O.AT that is the greatest of all time?
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
G.O.AT that is the greatest of all time?
Mahdollisesti mutta häntä et tule tapaamaan koskaan
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mahdollisesti mutta häntä et tule tapaamaan koskaan
ai narsistiako? olen hänetkin tavannut. hän on mahdollisesti paras kaikista
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
ai narsistiako? olen hänetkin tavannut. hän on mahdollisesti paras kaikista
no jos et yllä hänen tasolleen annetaan olla sitten
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
no jos et yllä hänen tasolleen annetaan olla sitten
esikuville pitää aina antaa tilaa omalla seinällään, etkö sitä tietänyt?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
esikuville pitää aina antaa tilaa omalla seinällään, etkö sitä tietänyt?
tiesin sinä oletkin vain aika hyvä eikö vain? et sittenkään yksi parhaista?
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
tiesin sinä oletkin vain aika hyvä eikö vain? et sittenkään yksi parhaista?
no kun joku sanoi että olen huonoin ...piip...kaikista?
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
no kun joku sanoi että olen huonoin ...piip...kaikista?
no jonkunhan on oltava huonoin, mutta en usko että olen huonoin, mitähän hänelle kuuluu joka sanoi että olen huonoin kaikista?
- Anonyymi00046
R------
- Anonyymi00050
Ei meinannut pokka pitää kun sitä tv juttua katseli seiskalta.
- Anonyymi00052
Kiitos taas ihanasta viestistä enkelini 💖🤍🫂 t. Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867