Uskon vahvasti karman lakiin

Anonyymi-ap

Näen jo nyt sen vaikutuksen.

21

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenen elämässä?

• Anonyymi00003

Kyllä se varmaan sen itsekin huomaa. Mitä enemmän yrittää, sitä huonommaksi menee. Kyseessä siis ei-hyvä ihminen. Ilkeä, kostonhaluinen, pettää kun selkänsä kääntää, kasvotusten lirkuttelee.

• Anonyymi00002

Miten näet sen ja oletko tutustunut aiheeseen?

• Anonyymi00005

Omen uskonut tähän aina. Hyvät teot vetää puoleensa hyvää, huonot huonoa. Eikö sekin ole aika loogista.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Omen uskonut tähän aina. Hyvät teot vetää puoleensa hyvää, huonot huonoa. Eikö sekin ole aika loogista.

*olen. Jos siis tietoisesti tekee pahaa, on melko todennäköistä, että siitä ei seuraa hyvää.

• Anonyymi00004

Kutden!!?

• Anonyymi00006

Samoin kultaseni, samoin 🙂

• Anonyymi00007

Niin minäkin uskon ja siksi minulla ei ole mitään tarvetta tehdä aiheesta aloituksia.

• Anonyymi00009

Ap kokenut karman

• Anonyymi00010

Kukaan ei juuri koskaan kirjoita hyvästä karmasta.Miksi vain huonokarma tunnetaan?

• Anonyymi00013

Noora Karma on kaiketi hyvä 🤔

• Anonyymi00011

Joo niin mäki .
      Karma teki susta homon mies !
      Naiselta

• Anonyymi00014

Ehkä se olit sinä joka sen teki.

• Anonyymi00012

Minä uskon et Elvis elää sekä Hannu Karpo.

• Anonyymi00015

Ahaa. No minä uskon meihin mies. Uskon oikeaan rakkauteen mitä tunnen ❤️

• Anonyymi00016

Tiedätkö mikä se on mihin perustuu ihmisiin käännettynä ennen pitkää joku kohtelee sua niin kuin sinä kohtelet muita

• Anonyymi00017

Tosin mitenkäs sitten, jos rakastat toista täydestä sydämestäsi ja toinen vaan pettää? Silloin ei kyllä karmat toimi. -sivusta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tosin mitenkäs sitten, jos rakastat toista täydestä sydämestäsi ja toinen vaan pettää? Silloin ei kyllä karmat toimi. -sivusta

Tuohon soppaan sekoitellaan jo entiset eletyt elämät ja niissä tehdyt vittumaisuudet, jotka kostautuu seuraavassa elämässä. En uso.

• Anonyymi00018

Minkä karman ap saa. Puhalsiko hyvän karman liikkeelle ja saa hyvää vai oliko negatiiviset ajatukset mitkä pisti tulemaan takaisin itselleen.

• Anonyymi00019

Puhaltaa hyvät tuulet 😊

• Anonyymi00020

Kultani on iloinen kun minä voin hyvin ja olen iloinen. Joten kultani tekee minut iloiseksi. Eikö siinä ole hyvän kehä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5524
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3537
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2355
    4. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2338
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1108
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1028
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1007
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      992
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      945
    10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      80
      937
    Aihe