Suhde on kuopattu. Tavata emme voisi koska tunteet tulisivat uudelleen
Ehkä tämä meidän
51
644
Vastaukset
- Anonyymi00003
Ei ole kuopattu, nähdään kuten alunperin sovittiin. ❤️ kaikki on yhdessä niin kuin pitää. Naiselta
- Anonyymi00004
Onko mikään käytännössä alkanutkaan.
- Anonyymi00006
Ai onko? No voit miettiä sitä itse
- Anonyymi00012
Ei ole, eikä tule alkamaan koskaan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai onko? No voit miettiä sitä itse
Ok. Omalta kohdaltani kuittaan tuon, että pitkäkään näkemättömyys ei takaa tunteiden lobotomiaa. Ymmärrän kyllä pitää syynä puolitiehen jääneitä väliensetvimisiä. Niin..
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ok. Omalta kohdaltani kuittaan tuon, että pitkäkään näkemättömyys ei takaa tunteiden lobotomiaa. Ymmärrän kyllä pitää syynä puolitiehen jääneitä väliensetvimisiä. Niin..
Traumakemia-tunteet eli dopamiiniriippuvuuden vieroitusoireet tulee aina selvittää yksin. Se on ainoa tapa. Sen jälkeen voi olla mahdollisuus aidoille tunteille.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tai sitä että on ymmärtänyt kaiken ihan päin persettä mitä toinen sanoo ja tarkoittaa
Kun ei niitä sosiaalista taitoja löydy
Kun on saanu kaikki aina ennen helpolla
Niiku sulle on mies annettu
Naisia ja rahaa riittää
Senkus ottaa vain valinnut parhaan palkinnon
Se on täysin eri maailma kun se missä mä oon elänyt koko elämäni
Mitä sä et ymmärrä
Ei tarve selvittää mitään kun
Olennainen asia eli sun om ajattelu persellään
Että mikään asia ikinä voisi selvitä
Et tuu vastaa etkö ajatte asia toisen kannalta tai kuvakulmasta yhtään .
Se lähestyminen .että haluat olla oikeassa ja sun pillin mukaan mennään ei toimi - Anonyymi00037
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tai sitä että on ymmärtänyt kaiken ihan päin persettä mitä toinen sanoo ja tarkoittaa
Naisia ja rahaa riittää
Mitä sä et ymmärrä
Se lähestyminen .että haluat olla oikeassa ja sun pillin mukaan mennään ei toimi” Niiku sulle on mies annettu
Naisia ja rahaa riittää
Senkus ottaa vain valinnut parhaan palkinnon ” Lukekaa ja oppikaa mitä tulee tämän aloittajaäijän höttöiseen fantasiaan millainen sen todellisuus on, älkääkä leikkikö tyhmää enää - Anonyymi00038
Anonyymi00016 kirjoitti:
Traumakemia-tunteet eli dopamiiniriippuvuuden vieroitusoireet tulee aina selvittää yksin. Se on ainoa tapa. Sen jälkeen voi olla mahdollisuus aidoille tunteille.
Mitähän aloittajaäijä mahtaa olla dopamiiniriippuvuuden vieroitusoireet? Anna kun arvaan, tämä skeemailu on sitä sulle
- Anonyymi00039
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jaa jaa juu juu, apäijä se vois olla kyllä monenkin kohdalla viittä vaille kehdonryöstö tms
- Anonyymi00040
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ole ollut mitään selvitettävää paljon nuoremman kanssa! Hänessä ei ollut mitään sellaista miksi olisin halunnut tutustua häneen!
- Anonyymi00046
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sullakin se vaan sama levy pyörii vuodesta toiseen toisena esiintyen.
- Anonyymi00048
Anonyymi00020 kirjoitti:
Naisia ja rahaa riittää
Mitä sä et ymmärrä
Se lähestyminen .että haluat olla oikeassa ja sun pillin mukaan mennään ei toimiTai sitten ei luota toiseen?
- Anonyymi00005
Miksi olisi kuopattu?
- Anonyymi00007
Koska toivo menetetty ja muutoinkin
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koska toivo menetetty ja muutoinkin
Oletko yrittänyt tehdä mitään?
- Anonyymi00009
Ei mulla ole ainakaan mitään suhdetta ollut varsinkaan palstalla. Täytyy olla aika erkaantunut todellisuudesta eikä vähääkään, jos ajattelee että suhde on palstalla. Toki jos se tuo tyydytyksen ja täyttymyksen niin kukin tyylillään.
- Anonyymi00024
Se on jännä juttu, mutta joillain yhteys säilyy palstalla, vaikka muuten ei nähty. Uskon, että meillä lkävi niin.
- Anonyymi00010
Halusit vaan jotain helppoa ja hyödyt ilman vastuuta. Kun laitoin rajat, ei sulle enää sopinutkaan.
- Anonyymi00032
Had you ever had even once chance with anyone whatsoever aloittajadude?
- Anonyymi00011
Minulle ei ole ollut tunteita ketään kohtaan moneen vuoteen! Olen ollut ahdistunut kauan koska tietty henkilö kyttäsi liikkumisiani!
- Anonyymi00034
Ja tämä varmaankin liittyy siihen kuuluisaan projektiin, vai mitä AP- palstasetä?
- Anonyymi00013
Mies me nähdään ja rakastan 😍
- Anonyymi00019
Rakastetaan ja rakastellaan.🔥
- Anonyymi00027
🫶🫶🫶😊
- Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
🫶🫶🫶😊
… … ❤️☺️
- Anonyymi00047
Anonyymi00027 kirjoitti:
🫶🫶🫶😊
Kenelle? 😘
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kenelle? 😘
Eräälle ihanalle naiselle😊 nimi alkaa J-kirjaimella❤️
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Eräälle ihanalle naiselle😊 nimi alkaa J-kirjaimella❤️
Ohi.
- Anonyymi00015
Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla.
- Anonyymi00043
Samaa linjaa kunnes kohtaatte väkisin.
- Anonyymi00018
Ainakin tiedän, ettei olisi jäänyt minusta kiinni tämä.
- Anonyymi00053
Niin, vai jäikö juuri sinusta kiinni... Miten sen nyt ottaa.
- Anonyymi00021
Miksi kuopata suhdetta, jossa kaikki on vielä auki. Tietysti hyväksyttävä sekin asia, jos mies näin haluaa. Eikä mitään sitten kai ollutkaan.
- Anonyymi00022
Kyllä tahtoisin hänet tavata
- Anonyymi00044
Samoin, tapaamalla asiat selviäisivät. Palstat vain harhauttavat.
- Anonyymi00023
Tulee ne nytkin, miks on näin ettei enää pärjää yksin.
- Anonyymi00026
Kenen meidän siinä kohtaa tietää vasta olevansa valmis uuteen suhteeseen kun ei toista kohtaan ole mitään tunteita se välittää toisesta ei sinällään ole tunne on vain huoli toisesta miksi mä omalla tavallani olen huolissani lasteni äideistä koska se kuinka heidän vanhempansa voi vaikuttaa myös lapseen jos lapset ovat tekemisissä lapsensa kanssa mitenkään mistään syystä tyttäreni äidistä en sinällään edes välitä vaikka tyttäreni äitinsä kanssa tekemisissä onkin osin siihenkin varmaan suurin syy on hänen omat lapsensa että oppivat isoäitinsä tuntemaan edes jotenkin
- Anonyymi00028
Ristiriitainen aloitus, joita palsta on täynnä...
Jos suhde on "kuopattu", ei mitään tunteita tule vaikka näkisikin.
Jos tunteita taas edelleen kytee ja kaikki syttyy uudestaan nähdessä, ei mikään ole kuopattu. - Anonyymi00029
Ehkä sinun osaltasi. Minun osaltani ei ole.
- Anonyymi00030
Sinun pitää ymmärtää ja hyväksyä se, ettei toisella osapuolella ole ollut tunteita enää pitkään aikaan!
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sinun pitää ymmärtää ja hyväksyä se, ettei toisella osapuolella ole ollut tunteita enää pitkään aikaan!
Olen hyväksynyt asian.
- Anonyymi00031
Taas palstaäijältä yksi kuustoista tusinassa meriselitys oletetusarvoisesti naisen suulla kertoen- mies, emme voi tavata minun suurten tunteiden takia. Onhan se tämäkin keino huijata ensisijaisesti itseään, nämä lukijat on vain sivutuote ns, heh heh ja heh
- Anonyymi00035
Mieheksiluulija oletko noin rakastunut. Pitihän se arvata 😉
T. En äijäsi
- Anonyymi00042
Haluan rakas nähdä ja jatkaa. ❤️ haluatko sinä mies?
-… - Anonyymi00049
Teet siitä nyt aika mahdotonta.
- Anonyymi00055
Ei vaan sinä teet.
- Anonyymi00050
Esiintyjät jälleen vauhdissa
- Anonyymi00052
Ei kai meillä ihan suhdetta ollut? Olen ajatellut että nähtäisiin maaliskuussa, ihan kokeeksi. Että onko liian pelottavaa ylipäätään kohdata. Mutta oisko huono juttu? Ihan siis tutussa porukassa, ei kaksistaan. Mutta ehkä se on liian pian..?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877