Ettet olisi niin etäinen minua kohtaan. 🥺♥️
Toivoisin
17
337
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää yötä💚
- Anonyymi00002
Yritän karaista itseäni. Ajattelen että tämä on tipaton tammikuu. Ja sinä olet se "tippa".
Naiselta- Anonyymi00003
Meni miehelle. Ap
- Anonyymi00004
Jos mieheltä… niin en ole ja kaipaan paljon rakas. Tule vain rohkeasti luokseni, kyllä se siitä. ❤️
- Anonyymi00016
Minne tulisin? Onko pitkä välimatka?
- Anonyymi00005
Hyvää yötä...?
- Anonyymi00010
❤️❤️❤️
- Anonyymi00015
Hyvää yötä rakas 😴🥱
- Anonyymi00006
Olisipa meillä vain joku oma aika.
- Anonyymi00007
Pilailet toisen kustannuksella ja pelailet muiden kanssa. Minä en sellaista katsele.
- Anonyymi00008
Kerro tarkemmin. Miten kustannuksellasi on pilailtu? Miten pelattu muiden kanssa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kerro tarkemmin. Miten kustannuksellasi on pilailtu? Miten pelattu muiden kanssa?
Miksi tuollainen sua kiinnostaisi. Mä en lähesty tyyppejä jotka eivät vastaile viesteihin, enkä tyyppejä joilla on haku päällä koko ajan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi tuollainen sua kiinnostaisi. Mä en lähesty tyyppejä jotka eivät vastaile viesteihin, enkä tyyppejä joilla on haku päällä koko ajan.
Syytön minä olen siihen jos poliisit etsii.
- Anonyymi00009
En viitsi häiritä kun oot naisesi luona.
- Anonyymi00012
Sinetöit tänään ikuisein etäisyyden toisaalla mies
Inhoan päihdeporukkaa ja sä ihan itse möyläytit kuuluvasi
Olis kannattanut hämy miettiä kelle alat perselemään
Ja kuinka paljon .
Ihan täyttä paskaa kaikki mitä sanoit !
Nyt ei lässytykset auta .
Lähen tältä paskasivustolta ! - Anonyymi00014
Kannattaa ehkä lopettaa tuo ruikuttaminen ja ottaa ikävä haltuun.
- Anonyymi00017
Miten sinä olet osoittanut sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960