l ö r p p ö
🙋🏻♂️
Onko kaivattusi
31
536
Vastaukset
- Anonyymi00003
pikku runkun kysely tunti
- Anonyymi00006
Tiedän, että ne muutamat miehet, joita olen tapaillut, juttelevat ystävilleen. Hyvä niin.
- Anonyymi00007
😂
- Anonyymi00008
Tuppisuu on myös helppoa seuraa 😀
- Anonyymi00009
Vissiin oon ku se pimittää multa tietoja 🧐
- Anonyymi00010
On. Pitääkö toisaalta olla imarreltu että haluaa esitellä naisenaan
- Anonyymi00011
Helposti huijattava ainakin. 🤣🤡 m-n
- Anonyymi00012
Repesin :D
- Anonyymi00013
Syö myös koko ajan 🤣🤡
- Anonyymi00015
Huijareita riittää. Mikäköhän niiden elämässä on tapahtunut, että pitää huijatella?
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Huijareita riittää. Mikäköhän niiden elämässä on tapahtunut, että pitää huijatella?
Sellainen vasta vajaa onkin joka AINA joutuu huijatuksi 🤣🤡
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksi jostakusta tulee huijari?
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miksi jostakusta tulee huijari?
Miksi jostakusta tulee huijauksrn uhri? Siksi kun on VAJAA
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi jostakusta tulee huijauksrn uhri? Siksi kun on VAJAA
Kyllähän sitä voi joutua huijatuksi. Osa huijareista on kunnon ketkuja. Miksi jostakusta tulee huijari?
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se vasta paljon huijareista kertookin jos noin tekevät.
- Anonyymi00016
Hän on vaitelias mies.
- Anonyymi00017
En tiedä onko höpöttelijä vai miettiikö mitä puhuu.
- Anonyymi00018
On se nyt varmaan hyvä mies puhumaan tulee joku kauppiasmieleen. Mut ehkä tuota sanaa käyttäis.
- Anonyymi00021
ei se papata sillain kun mä tosin mähän olen random ihmisille pää kiinni
- Anonyymi00025
Sitäpä juurikin on
- Anonyymi00026
Miksi nämä viestit pitää vähän väliä pilata tyhmillä kommenteilla, kuten tuo pellenaama tekee. Syy, miksi aion lähteä kokonaan palstalta. Voisi olla kiva ajatuksenvaihtopalsta, mutta en jaksa lukea noita ilkeämielisiä juttuja, joita herkät sitten omivat ja syyllistyvät.
Kirjat ja leffat, ja tietty aidot kohtaamiset ovat mielestäni parempia.- Anonyymi00037
KOSKA MINUSTA IKINÄ EI TULE POLIITIKKOA vaikka kuinka haluaisit.
- Anonyymi00027
Hyvällä tavalla🤭
- Anonyymi00028
"Meidän" suhteen ilmeisesti on. Mikä on itselle ollut jännä kokemus. Kun meillä sinänsä ei ole ns. "tapahtunut" mitään. Ei ole suhdetta emmekä ole edes suudelleet koskaan. Emme keskustelleet tunteistamme toisiamme kohtaan. Minä en itse henkilökohtaisesti edes tiedä, mitä jollekin muulle meistä kertoisin. Mutta jotain hän selvästi on kertonut ja se hämmentää ja jopa pelottaa minua.
Naiselta - Anonyymi00029
Kyllähän minä miehelleni tietenkin LÖRPÖTTELISIN asioita, mutta kunniansa loukanneet eivät anna mieheni ja minun keskustella edes omasta parisuhteesta eikä muistakaan asioista.
- Anonyymi00033
En tiedä kelle tämä on, mutta minä olen todellakin lörppö, vaikka yritän muistaa hillitä itseäni. :D
- Anonyymi00036
Singapore, olit työhaastattelussa. Tummat hiukset, vaalea iho.
- Anonyymi00039
Mä olen niin lörppö ettei koskaan kannata palkata minua valtiolle eikä kannata edea yrittää parittaa millekään Jungnerille. Lörpöttelen kaiken julkisuuteen!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1422784Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262734- 1751555
- 2051455
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101371- 951320
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,551143Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151118Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029- 681008