Missä rokkari siellä huume

Anonyymi-ap

Näin se on ollut 60-luvulta lähtien.

21

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on hyvin julkisestikin nähtävissä, kun esiinnytään televisiossa selvästi päihteiden alaisena. Säälittävässä tilassa on ala.

• Anonyymi00002

Ilo ilman viinaa on teeskenteöyä

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ilo ilman viinaa on teeskenteöyä

Näin tuumii luuserit. Kalliiksi vaan tulee yhteiskunnalle.

• Anonyymi00004

Ei tarvi olla edes rokkari.

Amanda (joku DJ lol) harkimokin ajeli viivat otettuaan katsastamattomalla romulla ja jäi kiinni. Anteeksi ei pyydelty, vaan heristettiin sormea että ottakaa TE tämä opiksi ettekä tee sitten näin kun minä vahingossa ilman omaa tahtoani tein.
      Samu haber, jari sillanpää ja se joku sofia haberinpatja kaikki vetää kokkelia nokkaan eikä linnaa tule päivääkään.Onko vahingossa otettu niin ei ole oma vika?

Sillanpään olisi kuulunut lusia tuomionsa maassa jossa rikoksensa teki, eli Thaimaassa.Tuliko peppupekka pelastamaan vai miten tuo äijä junailtiin Suomeen? Tavis olisi siellä edelleen lusimassa.

• Anonyymi00010

En usko että huumeiden käyttö Taikamaassa on niin iso juttu jos se ei liity rikokseen.. Mutta jos jää kiinni myynnistä niin helposti kymmenen vuotta saa veistellä puulusikoita paikallisessa valtionhotellissa.

• Anonyymi00005

Äärimmäisen lapsellista tuollainen nimellä kohdistettu pilkka.

• Anonyymi00012

Faktojahan tuossa oli. Julkimot ei saa tuomioita eikä edes näemmä kaduta kun ollaan heti jossain televisio ohjelmissa ja linnanjuhlissa kraka kaulassa huumekohun jälkeen.Ei voi kuin ihmetellä miksi näitä ei canceloida kuten taviksia.Ansaittua se olisi.
        Vai oletko joku amanda fani jonka mielestä on ok ajaa huumeissa autolla pitkin katuja? Jospa alle jää äiti lastenvaunuineen? Asenteet on outoja monilla.

• Anonyymi00006

Alkoholi on eri juttu, huumeet on vaarallisia kaikille. Omista tuttavista voin kertoa että huumeiden käyttö muuttaa ihmisen niin arvaamattomaksi, että heistä on paras luopua ennenkuin saa itse ongelmia. Hyvä entinen leppoisa kaveri tuli tyypiksi joka räjähtelee silmänräpäyksessä ihan tyhjästä, luottaa ei voi enää yhtään.

• Anonyymi00007

Sen kannattas ostaa Näkkiä ni ei tuu nii äkkiä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sen kannattas ostaa Näkkiä ni ei tuu nii äkkiä

En käytä niin tulee pikemmin 😁

• Anonyymi00018

Ei nämä tyypit ole mitään miehiä.

• Anonyymi00008

Kenen sun?

• Anonyymi00009

1660-luvulta. Kaarle Herttua.

• Anonyymi00013

Oliko Kaarle peppu- vai huumemiehiä.

Siltsuhan vannoo kummankin puolesta ja on vapaana tällä hetkellä.

• Anonyymi00014

Jos huumeiden käytöstä saisi tuomion niin puoli suomea olisi lusimassa.

• Anonyymi00015

Kumpi puoli, etu vai takapuoli?

• Anonyymi00016

Takaappäin tietty, että liha laulaa...

• Anonyymi00017

Kyllä poliisi tietää missä huumeet liikkuu, ja saa tietää . Yhden katukauppiaan nyssäkön poisto ei maailmaa pelasta, siksi isot kuviot on ne joihin isketään.

• Anonyymi00019

Totuus on kuitenkin se että sota huumeita vastaan on hävitty. Päättäjät ei oikeasti halua puuttua ongelmaan riittävän rankasti. Kovat rangaistukset käyttöön joka maassa. Kuolemanrangaistukset käyttöön.

• Anonyymi00020

Ei ole rahaa uusiin vankiloihin ja vanhat on jo ylikuormitettuja. Pakko katsoa läpi sormien. Kansainväliset sopimukset estää kuolemantuomiot kovissakin tapauksissa.

• Anonyymi00021

Sopimuksia tehdään uusia joka päivä ja samoin puretaan, kuten Suomen Ottawan jalkaväkimiinasopimus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe