IRL olla niin välttelevä ja torjuva ja salassa rakastaa?
Miksi sun pitää
53
567
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin, ihmeellistä!
- Anonyymi00002
En usko että pitäisit tai saati että rakastaisit minua.
- Anonyymi00003
Miksi ajattelet niin?
- Anonyymi00006
Maanittelevaa vetäytymistä. Hän tekee sinulle addiktion itsestään tässä
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Maanittelevaa vetäytymistä. Hän tekee sinulle addiktion itsestään tässä
Samaa mieltä. Samalla monta jotka dopamiinikoukussa eivätkä pääse irti. Salassa jotta eivät paljastu toisilleen. Surullinen tilanne.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samaa mieltä. Samalla monta jotka dopamiinikoukussa eivätkä pääse irti. Salassa jotta eivät paljastu toisilleen. Surullinen tilanne.
Kyllä nämä paljastuu aina jossain vaiheessa, eikä auta muu kuin lähteä karkuun ja piiloon.
- Anonyymi00005
Koska et anna lupaa rakastaa suoraan, höpsö!
- Anonyymi00008
Miksiköhän? Sinä hölmö rakastut mieheen joka ei ole valmis koska on muita ehdokkaita rinnalla
- Anonyymi00013
Miksi en antaisi, taidat rakastaa vaikka et lupaa saisi
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksiköhän? Sinä hölmö rakastut mieheen joka ei ole valmis koska on muita ehdokkaita rinnalla
Enpä usko. Olen mies.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi en antaisi, taidat rakastaa vaikka et lupaa saisi
Niin, tämä onkin kivaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin, tämä onkin kivaa.
Eli selvä
Se olikin niin päin
Et sinä olet itse se joka leikki
Minä näin tuon sun kuvion läpi
Etsin nyt ihmistä joka valitsee minut
Sä voit jäädä vaikka ikäksi
Leikkimään leikkejäsi Suomi 24
Sitä olet tehdyt aina
Leikit jotaki psykologista
Leikkiä ja luulet ylimielisesti
Ettei kukaan tajua
Sairasta kuvioitasi
Jota pyörittät
Monen eri nimimerkin suojissa.
Minä tajusin.
Enkä pidä siitä !
Naiselta - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eli selvä
Se olikin niin päin
Et sinä olet itse se joka leikki
Minä näin tuon sun kuvion läpi
Etsin nyt ihmistä joka valitsee minut
Sä voit jäädä vaikka ikäksi
Leikkimään leikkejäsi Suomi 24
Sitä olet tehdyt aina
Leikit jotaki psykologista
Leikkiä ja luulet ylimielisesti
Ettei kukaan tajua
Sairasta kuvioitasi
Jota pyörittät
Monen eri nimimerkin suojissa.
Minä tajusin.
Enkä pidä siitä !
NaiseltaEt tunne minua enkä minä sinua, joten säästä harhaiset höpötyksesi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Et tunne minua enkä minä sinua, joten säästä harhaiset höpötyksesi.
Nyt on kyllä palstaäijä niin sukkelaa kerrontaa, ettei kukaan umppalumppa millään arvaa, että vastailet itse itsellesi.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nyt on kyllä palstaäijä niin sukkelaa kerrontaa, ettei kukaan umppalumppa millään arvaa, että vastailet itse itsellesi.
Meneppä sinä mummeli vaikka tekemään quasimodo lumesta.
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Meneppä sinä mummeli vaikka tekemään quasimodo lumesta.
Olenko minä palstasetä se sekakäyttäjämummo Forssasta jolla on punaiset hiukset kuten aikoinaan koostit tätä ns miesluulijaa lukijoille naisperformaatioidesi ivasta uhriutuen? Olisi luullut, että siitä miesluulemisesta vollotus olisi kertonut näille lukijoille jotain, mutta ehei sehän sai tietyt titityyt vakuuttumaan entistä enemmän siitä että olet nainen
- Anonyymi00050
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olenko minä palstasetä se sekakäyttäjämummo Forssasta jolla on punaiset hiukset kuten aikoinaan koostit tätä ns miesluulijaa lukijoille naisperformaatioidesi ivasta uhriutuen? Olisi luullut, että siitä miesluulemisesta vollotus olisi kertonut näille lukijoille jotain, mutta ehei sehän sai tietyt titityyt vakuuttumaan entistä enemmän siitä että olet nainen
Tärähtänyt yksilö!
Kai sulla kuitenkin edunvalvoja on olemassa 🥳
- Anonyymi00007
Koska ollaan molemmat varattuja. Ja koet että olen ollut jo liian tungetteleva.
Naiselta - Anonyymi00010
Välttelevä kiintymyssuhdemalli toimii jos toinen on emotionaalista yhteyttä kaipaava henkilö. Vetäytyvät ja antavat vain vähän itsestään pitääkseen toisen varpaillaan. Sinänsä vanha kikka, joka toimii mutta ei välttämättä odotetusti.
Pitää nimittäin olla varma että toista kiinnostaa ihan oikeasti, rakastaa jopa? Tuskin, mutta eiköhän koko pakka selvene ajan kuluessa. Sitä odotellessa nautitaan showsta ja RAKASTELLAAN yms.- Anonyymi00021
No toimiiko, asiallinen analyysi, mutta toinen voi haluta sen, että vain kaksi tykkää toisistaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
No toimiiko, asiallinen analyysi, mutta toinen voi haluta sen, että vain kaksi tykkää toisistaan.
Se jäänee pimentoon virtuaalisesta maailmasta että mikä toimii.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Heittäkää ny helevettiin ”anaalisointinne”
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Havainnointia vain 😉 mutta nautitaan nyt vielä hetki satunnaisista esityksistä
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Harvoin noilla on vain että riittää yksi ihminen, niitä yleensä useampi.
sivust vaan - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Harvoin noilla on vain että riittää yksi ihminen, niitä yleensä useampi.
sivust vaanHarvoin myös on riittämisestä kyse, vaan jostain muusta ongelmasta. Mut kaikki tavallaan.
- Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
Saatan haluta sen julkiseksi kun, ollaan onnellisia.
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Saatan haluta sen julkiseksi kun, ollaan onnellisia.
Aivan vapaasti jokainen halutkoon mitä lystää. En aio kuulua mihinkään yhtälöön ja vähiten näihin sekopååpalstalla tai missään muuallakaan kehiteltyihin skenaarioihin.
- Anonyymi00048
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei todellakaan toimi oman lapseni ikäisen kanssa koskaan!
- Anonyymi00051
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sehän täällä on mukavaa, kun kirjoittaa jostain asiasta niin sitten täällä on näitä piipittäjiä taustalla analysoimassa sinua ja sinun suhdettasi tai sinun olematonta suhdettasi.
Mutta heidän pitää vaan päästä kovasti ääneen sillä heillähän ei ole muutakaan elämää ja niinhän se menee että ne jotka eivät itse ole onnellisia, eivät halua sitä muillekaan.
- Anonyymi00011
Miten olisi toisenlainen mielipide. Pelkää sitoutumista, syvempää. Haluaa enemmän, toki, kun kerran tuntee mutta samaan aikaan tilanteen päästäminen irti huolettaa. Varsinkin sinkkua.
- Anonyymi00012
Miksi sitoutuminen pelottaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi sitoutuminen pelottaa
Huolettaa, että ei riitä toiselle ja siitä seuraa tyytymättömyyttä. Sinkun vinkkelistä on vain varmempaa pitää kohtaamisina, lyhyinä, satunnaisina ja paluu päiväjärjestykseen. Riittämättömyys, mikä... saattaa heijastua koetusta elämästä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00017 kirjoitti:
Huolettaa, että ei riitä toiselle ja siitä seuraa tyytymättömyyttä. Sinkun vinkkelistä on vain varmempaa pitää kohtaamisina, lyhyinä, satunnaisina ja paluu päiväjärjestykseen. Riittämättömyys, mikä... saattaa heijastua koetusta elämästä.
Tällä tavalla jää kohtaamiset sitoutumiskykyisten kanssa lyhyiksi. Kukaan normali ei lähde tuohon kuumakylmä peliin.
- Anonyymi00049
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tällä tavalla jää kohtaamiset sitoutumiskykyisten kanssa lyhyiksi. Kukaan normali ei lähde tuohon kuumakylmä peliin.
Olet oikeassa!
- Anonyymi00016
Sinulla on kyllä sisares puolesta toimiminen joku pakkomielle?Tajuatko miten karkoitat tuolla hänen elämästä kaikki.
- Anonyymi00055
👍👍👍👍
- Anonyymi00018
Vaikuttaisi siltä ettei luota suhun
- Anonyymi00019
Sama
- Anonyymi00020
Kerrotko mistä tai miten nämä sanoisinko hyvin pitkälle siintävät eläytymiset muodostuvat päässäsi mitä tulee näihin palstaäijä euron provoihin? Erittäin kummallista käytöstä sinulla
- Anonyymi00037
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kerrotko mistä tai miten nämä sanoisinko hyvin pitkälle siintävät eläytymiset muodostuvat päässäsi mitä tulee näihin palstaäijä euron provoihin? Erittäin kummallista käytöstä sinulla
Sulle ei kerrota mitään ja hyväksyt sen nätisti.
- Anonyymi00032
Ei minun pidä olla, mutta olen. Minun on tosi vaikea tuntea itseäni semmoiseksi josta voi tykätä. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00052
Sinulla on alemmuuskompleksi, niin arvioin sen olevan lähestymisiesi perusteella. Mutta myös se, ettet ole ymmärtänyt sitä, että voisin pitää vain ikäisistäni miehistä ystävyyden merkeissä! En ole koskaan halunnut elämääni oman lapseni ikäistä! Pidän siitä, että miehen eletty elämä näkyy miehen kasvoissa. Pystyn helposti näkemään itseni samassa tilassa ikäiseni miehen kanssa!
- Anonyymi00033
Kynnyskysymys, mitä jos lipsahtaa anneliin kesken touhujen, porstuassa jossa mummoa jaetaan yleensä.
- Anonyymi00034
Syytä ollakin varovainen, jos sivullisia liikaa ympärillä.
- Anonyymi00036
Jos joku haluaa vältellä niin se on valinta ja lopputuloksesta on turha valittaa.
- Anonyymi00040
Kohta saatte rakastaa kun Transitmies käryää ja kulissit kaatuu.t salarakkaasi jolle lupailit pelkkiä valheita
- Anonyymi00041
Kysyin, että mitä IRL tarkoittaa. Kysymys poistettiin. Huvittavaa tämä Suomi 24 kontrolli. Kaikke roskaa saa kyllä kysyä ja kirjoittaa, ei mitään reaktioita. Heh, heh... Ps tämäkin varmaan poistetaan.
- Anonyymi00042
Omallalaillaan se on siunaus kun tuntee häpeän voimakkaana. Kun täälläkin on paljon ihmisiä, jotka ei tunne häpeää sanoistaan ja teoistaan ollenkaan. Minulle kaikki ikävät sanat mitä olen toisille sanonut, on piikkejä, jotka pistelevät kun ne palaavat mieleen. Ne tavallaan ohjaavat oikeaan suuntaan. Ne opettavat olemaan hiljaa ja kannustavat lopulta toimimaan jatkossa erilailla. Puhuminen on vähän hankalaa, kun ei halua lisää piikkejä, ei halua puhua väärin.
- Anonyymi00043
en mä jaksa oikein ketään tai sillain pitää olla erityinen ihminen muuten tunteet muuttuu ja jätän ja satutan ja kusetan.
- Anonyymi00045
En enää rakasta, niin sitäkään ei tarvii miettiä.
- Anonyymi00047
Tilanne on haastava ja en halua muiden huomaavan mun tunteita. Ja toisaalta mä pelkään, että jos mä annan itseni tutustua häneen enemmän, mun tunteet syvenee entisestään. Mä yritän pitää etäisyyttä, että näin ei kävisi.
- Anonyymi00053
Kahden aikuisen ei tarvitse roikkua näillä pöpipalstoilla miettimässä suhdettaan.
Suora kontakti on parempi.
Jää kaiken maailman spekulaatiot oman onnensa nojaan. - Anonyymi00054
Ai, joo. Se oli ihanaa, pieni lapsikin käski jättää mut rauhaan, sanoi, että se on nyt kiva. Olin niin rakastunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907