Tiedän ihmisen

Anonyymi-ap

joka on vienyt salarakkaansa puolisonsa vanhemman asuntoon panemaan. Minusta se kertoo jotain sen ihmisen tunne elämästä. Pitäisikö puolisolle kertoa.

49

528

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voithan kertoa, se voi maksaa ystävyyden, mutta ethän muutenkaan arvosta ystävääsi.

- just thinking 😂

• Anonyymi00002

Tiedän ihmisen joka vienyt salarakkaan kotiinsa kun vaimo muualla. Samainen tyyppi tekee päivisin töitä salarakkaan kotona. Mut ei se minulle kuulu 🫣

• Anonyymi00036

Mitä töitä se tekee?Jotain naapurin kyttäämistöitäkö?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mitä töitä se tekee?Jotain naapurin kyttäämistöitäkö?

En kerro. Ei ole minun naapuri en tiedä.

• Anonyymi00003

Aina pitää kertoa.

• Anonyymi00029

Ajattele jos ovat parina suunnitelleet suuria ja tämä vaimo on se joka maksaa ja synnyttää lapsen.Ensinnäkin vaimon rahat häviää petturi miehelle ja toiseksi kuka lapsi haluaa tällaiseen perheeseen?

• Anonyymi00004

on noitakin nähty niin. ei kai aina tartte tietää koko totuutta. säästyy päitä

• Anonyymi00005

Tiedän sen ja ne menee livessä yhdessä jo jonkun aikaa.

• Anonyymi00006

Toi on ihan v tun alhaista p skaa, mut en tiedä onko sun tehtävä sekaantua asiaan.

• Anonyymi00008

On 🤣

• Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

On 🤣

Oot kade. Anna toisten nauttia. Ei oo sulta pois.

• Anonyymi00007

Kerro.

• Anonyymi00009

Kerro, siitä tulee hauskaa.

• Anonyymi00010

Hei, anna toisten naida. Ja nauttia.

• Anonyymi00037

Annan.Vaan ensin on jätettä minut rauhaan.Eikä niin että syytetään kyylääjäksi mikä ei pitänyt paikkaansa ja aletaan vainoamaan viatonta.Aivan takuulla tästä annan takaisin.

• Anonyymi00011

Älä sekaannu toisten elämään, tai jos tuntuu siltä että on pakko kertoa, niin tee se jotenkin anonyymisti.

• Anonyymi00030

Tee toiselle niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän.Itse haluaisin tietää vaimona tämmösen.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tee toiselle niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän.Itse haluaisin tietää vaimona tämmösen.

minä en kertonut tuttavalleni että hänen miehensä yritti iskeä minua kauan aikaa. Ei ole loppupeleissä niin yksinkertainen asia. Mies on kyllä pettänyt ennenkin ja jäänyt kiinni, joten eiköhän kärähdä jossain vaiheessa taas muutenkin. Ja kyllä, itse myös haluaisin tietää jos mieheni pettäisi.

• Anonyymi00012

Todellakin pitäisi.

• Anonyymi00013

Parasta vaan jokaisen keskittyä ihan omaan elämäänsä eikä vahtia toisia.
      Siinä omassa kun ei yleensä ole paljon kehumista sellaisella joiden täytyy muita vahtia ja juoruta ympäri kyliä.
      Ennen niitä sanottiin juoruakoiksi ihan hyvä nimitys vielä tänäkin päivänä.

• Anonyymi00014

Jos kaikki olisivat yhtä välinpitämättömiä viattomien tunteista niin maailma ois aika kamala paikka. Ai niin sehän on jo, eli eiköhän olisi aika alkaa aittaa heitä joita kohdellaan paskasti. Kyllä sen aina aavistaa ettei kaikki ole kohdallaan.

• Anonyymi00031

Luulet vaan.Perustat väitteesi yleistykseen ja itse uskot juoruja juoruakoista.Pelkäät sitten tätä keksimääsi juoruakkaa niin paljon että syyllistät a kostat tälle luulosi takia.
        Sitten kuvitteellinen juoruakka kuulee sinun panetelleen häntä väärin perustein ja jostakin sitetten sinulle,mikä taas on oikein.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Luulet vaan.Perustat väitteesi yleistykseen ja itse uskot juoruja juoruakoista.Pelkäät sitten tätä keksimääsi juoruakkaa niin paljon että syyllistät a kostat tälle luulosi takia.
        Sitten kuvitteellinen juoruakka kuulee sinun panetelleen häntä väärin perustein ja jostakin sitetten sinulle,mikä taas on oikein.

*kostaakin sitten sinulle,mikä on sinulle ihan oikein.

• Anonyymi00047

Oi ,joi vanhat naiset on ihaniaaaa.Salaaamii

• Anonyymi00015

Auttaisi käsittelemään asioita niin kannattaa kertoa.

• Anonyymi00016

Kerro puolisolle

• Anonyymi00017

Kerro lisää, missä tällaista tapahtuu?

• Anonyymi00018

Narsismiin liittyy aina patologinen valehtelu, valehtelu omaksi hyödyksi.

• Anonyymi00019

Luulempa että tietää jo mu jos se sun omaatuntoa keventää niin ehkä on syytä kertoa kumman kaveri olet (kummalle olet lojaali) siis mä olen ainakin aina sanonu kavereilleni et jos ei usko kun totuuden kerrot ni valehtele se on se minkä halus/halusivat tietää/kuulla miksi mun tekemisistä totuutta tietää harvat pääasiassa poliisi ja minä mun luotetuin ystävä poikamies aikoina etenkin

• Anonyymi00020

Vanhemman asuntoon jaa kenen kanssa olen.
      Kenen puoliso ? En ainakaan mä.

• Anonyymi00021

Ei ehkä kuulu sulle, mutta puolisolle kyllä kuuluu. Salarakkaan kanssa perintöä odottavat vai oksettavaa

• Anonyymi00033

Kandee kyllä kertoa ,hyvä karma antaa itselle tästä takaisin hyvää,joku auttaa sitten vuorostaan sinua.

• Anonyymi00022

Rikoshan tuo ja entä kun sinne jäänyt sukka tai terveysside tai kondomi? Aiheuttaako eron?

• Anonyymi00026

Millainen rikos? Mistä lähtien paneminen on ollut rikollista?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Millainen rikos? Mistä lähtien paneminen on ollut rikollista?

Jos se ketä petetään liittyy hänen lapsiin tai tuleviin lapsiin tai omaisuuden menetykseen on kyseessä rakkaus huijari.

• Anonyymi00025

Älä huoli palstasetä. Sun läävääs ei kukaan tule panemaan.

• Anonyymi00027

Aina näissä ajatellaan, että salasuhde on saatanasta ja oikea puoliso pyhimys. Entä jos olisikin toisinpäin? Entä jos puolison vanhempi tietää kuvion ja antaa sille siunauksensa? Asetelmat on harvoin niin mustavalkoisia, kuin mitä ihan ekana tulee mieleen.
      Ja ei, en itse ole salasuhteessa. Kunhan käytin mielikuvitusta.

• Anonyymi00035

Jaa,että tämmöisellä rikotaan toisia ihmisiä ympärillä.Tajuaako salaparit(pitkään jo toimineet näin) miten he valheellisella elämällä rikkoo niitä ketkä kiintyy ja rakastuu teihin.Saatteko ihan oikeasti kiihotuksen muiden kärsimyksistä?Vastaatte ihan sama,niin kantakaa vastuu sitten vihaajista.Turhaan itkette ja valitatte kun saatte toiminnallanne lokaa elämäänne.

• Anonyymi00042

Sittenhän se ei haittaa, että puolisolle kertoo tuosta. Puoliso voi vain sanoa, että tietää asianlaidan ja se on ok. Pääasia on, että puolisolla on todenmukainen kuva siitä mitä tapahtuu.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Sittenhän se ei haittaa, että puolisolle kertoo tuosta. Puoliso voi vain sanoa, että tietää asianlaidan ja se on ok. Pääasia on, että puolisolla on todenmukainen kuva siitä mitä tapahtuu.

Jos puoliso on ns. saatanasta, niin ei tietenkään se sitä hyväksy, vaan nostaa kauhean haloon, joka tuhoaa kaikki ihmissuhteet ym.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Jaa,että tämmöisellä rikotaan toisia ihmisiä ympärillä.Tajuaako salaparit(pitkään jo toimineet näin) miten he valheellisella elämällä rikkoo niitä ketkä kiintyy ja rakastuu teihin.Saatteko ihan oikeasti kiihotuksen muiden kärsimyksistä?Vastaatte ihan sama,niin kantakaa vastuu sitten vihaajista.Turhaan itkette ja valitatte kun saatte toiminnallanne lokaa elämäänne.

Kuten sanoin, ei ole omakohtaista kokemusta. Turhaan mulle huudat fiktiivisen tilanteen kuvittelusta.

• Anonyymi00028

Ehdota kameraa /Hanki todisteet

• Anonyymi00039

Jotain? Aika paljon.

Oksettavaa käytöstä.

• Anonyymi00041

Jos pitää "salarakasta" niin se jo kertoo aika paljon. Puoliso ansaitsee tietää, jotta voi tehdä omat päätöksensä faktojen pohjalta.

• Anonyymi00043

Eikä puolison tarvitsekaan olla pyhimys, ei silti oikeuta tuollaista käytöstä ja kohtelua

• Anonyymi00044

Sitten se harrastaa varmaan ryhmäkivaa puolison vanhemman ja salarakkaan kanssa! Ohhoh.

• Anonyymi00048
      UUSI

Kuulostaa tutulta tarinalta, onko tapahtunut lähiaikoina vai kauan aikaa sitten? Vai tapahtuuko tällaista paljonkin et pannaan puolison vanhemman asunnossa salaa

• Anonyymi00049
      UUSI

Eiköhän se vaimo tiedä, seuraava askel kannattaa miettiä tarkkaan

• Anonyymi00050
      UUSI

Pienillä paikkakunnilla voi juorut lähteä helposti liikkeelle, vaikkei mitään olisi tapahtunutkaan oikeasti. Pahansuopia riittää sotkemaan asioita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      119
      6354
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6177
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6050
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3972
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2395
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      121
      1420
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1261
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1098
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      61
      907
    Aihe