Nähdäänkö me enää ikinä

Anonyymi-ap

Kun en minä enää oikein käy missään. Ja vaikka asutaan ihan lähekkäin, niin menee vuosia, eikä nähdä ollenkaan.

60

806

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei, koska tapailet muita.

• Anonyymi00005

En minä kyllä tapailee ketään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En usko.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Maailma muuttuu Eskoseni?

• Anonyymi00061
        UUSI

Minusta tää on vähän kuin komsii, komsaa? Toisia haluaa nähdä ja toisia toivon mukaan ei enää näkisi ikinä? Syitä voi olla monia? Asiat voivat johtua itsestä tai toisesta? Turha itsensä syyttely ei johda mihinkään. Jos olet ollut toiselle hyvä, silloin turha luulla, että toinen sinusta pahaa ajattelisi? Jos ajattelisi, olisi vika hänessä eikä sinussa. Joten älä turhista stressaa 🫠😘

• Anonyymi00002

Kyllä me vielä joskus nähdään. Ens viikolla tai vuoden päästä.. tiedä siitä sitten. En minäkään käy missään, mutta sinä olet vielä parempi välttelemään minua kuin minä sinua. Pelkäät varmaan taas jotain, mitä lie.

• Anonyymi00006

En minä kyllä ikinä ole sitä miestä vältellyt.
        Pelkään kyllä miehiä, mutta se ei häneen liity millään tavalla.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En minä kyllä ikinä ole sitä miestä vältellyt.
        Pelkään kyllä miehiä, mutta se ei häneen liity millään tavalla.

Just, no kerro naisia täysille piip esittävä juusto että mikä niissä muissa miehissä kuin sinussa itsessäsi niin peljättää?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Just, no kerro naisia täysille piip esittävä juusto että mikä niissä muissa miehissä kuin sinussa itsessäsi niin peljättää?

Hän tietää syyn sille, miksi pelkään miehiä, niin ei ole sitä tarve täällä jakaa sen tarkemmin.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Hän tietää syyn sille, miksi pelkään miehiä, niin ei ole sitä tarve täällä jakaa sen tarkemmin.

Kiintoisaa kontsaa naisena esiintyvä keke

• Anonyymi00003

Ystävänpäivänä elokuviin?

• Anonyymi00008

Olispa ihana. Lähtisin kyllä, jos hän kysyisi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olispa ihana. Lähtisin kyllä, jos hän kysyisi.

Tietääkö hän ihastuksestasi?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä hänen oikeestaan pitäisi tietää.

• Anonyymi00014

Ystävänpäivän huvitukset koetaan ystävien kanssa, niinkuin päivän teemaan kuuluu

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei onneksi, enkä aio kertoa. Vielä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eli toisin sanoen ei tiedä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eli toisin sanoen ei tiedä.

Tietää hän, että mulla on ikävä. Mutta en tiädö onko sillä hänelle merkitystä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin, pitäisi. Mutta jos ei tiedä niin, ette tapaa ja mee leffaan tänä ystävänpäivänä tai myöhemminkään saati aiemmin.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Niin, pitäisi. Mutta jos ei tiedä niin, ette tapaa ja mee leffaan tänä ystävänpäivänä tai myöhemminkään saati aiemmin.

No sille en voi mitään. Mutta minä en väkisin ole yrittämässä häntä itselleni saada. Jos ei ole kiinnostunut, niin sitten ei ole...
        Se on oikeastaan hänestä kiinni nyt, että eteneekö tämä ikinä mihinkään.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No sille en voi mitään. Mutta minä en väkisin ole yrittämässä häntä itselleni saada. Jos ei ole kiinnostunut, niin sitten ei ole...
        Se on oikeastaan hänestä kiinni nyt, että eteneekö tämä ikinä mihinkään.

Väkisin? Odotat häneltä vastausta kysymyseen jota et ole kysynyt? Typeryys on jo niin suurta että kuolemme varmasti sukupuuttoon.
        Sinun takiasi.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Väkisin? Odotat häneltä vastausta kysymyseen jota et ole kysynyt? Typeryys on jo niin suurta että kuolemme varmasti sukupuuttoon.
        Sinun takiasi.

Tää maailma kuolee sukupuuttoon saamattomien miesten takia. Kun nykyään naisten pitää tehdä kaikki. Ja vielä rautalangasta vääntää, kun ei miehet tajua.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sinun takiasi.

Vaikutat palstasedän kanssa ”syvällisiä” rupatteleva vallan hurmaavalta ihmiseltä. Ehkä tämä keskustelupalsta on turvallinen areena harjoitella vielä hieman näitä ihmissuhdetaitoja👍

• Anonyymi00044
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tää maailma kuolee sukupuuttoon saamattomien miesten takia. Kun nykyään naisten pitää tehdä kaikki. Ja vielä rautalangasta vääntää, kun ei miehet tajua.

Opettele puhumaan ja kertomaan oikeassa elämässä mitä haluat, mahdoton muuten tajuta.
        Kun sysäät vastuun toiselle, etkä halua kommunikoida, sinun täytyy hyväksyä se, että olet sitten ilman.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Opettele puhumaan ja kertomaan oikeassa elämässä mitä haluat, mahdoton muuten tajuta.
        Kun sysäät vastuun toiselle, etkä halua kommunikoida, sinun täytyy hyväksyä se, että olet sitten ilman.

Ja viimeinen jylisevä kuvaileva sana palstaäijän performaatioon. Tuo minkä kirjoitit puol kolme aamuyöllä toi mielentilaasi oivasti esiin. At ease soldier..

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ja viimeinen jylisevä kuvaileva sana palstaäijän performaatioon. Tuo minkä kirjoitit puol kolme aamuyöllä toi mielentilaasi oivasti esiin. At ease soldier..

Kirjoitin klo 09.02.

Olet psykoosissa ja sekaisin, päivystät palstaa päivin ja öin, et kuitenkaan uskalla avautua kasvotusten ongelmistasi, sitten ihmettelet kun muut ei ymmärrä.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Annatko jutun ennemmin kadota kuin että vääntäisit rautalangan sydämen muotoon?

• Anonyymi00054

Minä voin yskiä jos sinä tuot rapistelupaperin. sivusta

• Anonyymi00056
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Toivottavasti kuoleekin. Ihmiskunta on turhake, jota ei täällä kaivattaisi.

• Anonyymi00004

Nähdään jos haluat. Muista! Jos haluat niin kerrot tai viestität jotain.

• Anonyymi00009

Enpä oikeastaan halua enää nähdä. Eilinen kertoi jo liikaakin.

• Anonyymi00016

Nyt on mennyt ohi

• Anonyymi00011

Oletko nuori vai vanha vai jotain siltä väliltä?

• Anonyymi00018

Sama mikä on vastaus, niin tosi huono tunniste.

• Anonyymi00020

Kyllä minä olen.

• Anonyymi00022

Vanha. Vanhempi kuin mies...

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vanha. Vanhempi kuin mies...

No ei ainakaan 44v naiselta tällaiset. Uteliaana lueskelen vain. Siksi sivusta.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No ei ainakaan 44v naiselta tällaiset. Uteliaana lueskelen vain. Siksi sivusta.

Nuorempi tuosta kyllä.

• Anonyymi00012

ei varmasti nähdä jos minusta on kiinni olen jo kulkenut yli 800km päähän.

• Anonyymi00031

Olet täysin oikeassa siinä ettemme enää näe toisiamme!

• Anonyymi00015

Mikset käy missään? Et kai ole syrjäytymisvaarassa?

• Anonyymi00033

Ei missään käymättömyys ole sama kuin syrjäytymisvaara 😅 Toiset tekee töitä, on perhe-elämä, vakiharrastukset ja hyvät ystävät, kaikki vie aikaa. Päivässä on vaan 24h ja jotkut käyttävät osan ajastaan edellisten lisäksi nukkumiseenkin ja lisäksi usealle työmatkatkin vievät aikaa.

• Anonyymi00039

Cause ppl give me nausea. Sivusta heitä nyt jo voltti

• Anonyymi00045
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei missään käymättömyys ole sama kuin syrjäytymisvaara 😅 Toiset tekee töitä, on perhe-elämä, vakiharrastukset ja hyvät ystävät, kaikki vie aikaa. Päivässä on vaan 24h ja jotkut käyttävät osan ajastaan edellisten lisäksi nukkumiseenkin ja lisäksi usealle työmatkatkin vievät aikaa.

Kukaan järkevä mies ei halua sekaantua tuollaiseen tapaukseen ja sinun perhe elämääsi.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kukaan järkevä mies ei halua sekaantua tuollaiseen tapaukseen ja sinun perhe elämääsi.

Kuinkas naisena esiintyvän speden kautta toisesta naisesta eksoottisia kuvia maalaileva sinun perhe-elämä sekä sosiaaliset suhteen voi nykyään? T naiselta

• Anonyymi00058
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Juu, enpä sinuakaan huolisi perheeseeni tai jakaisi arkeani makoilijan kanssa. Normielämää minun mielestä suurimmalle osalle perhe, työt ja harrastukset. Ei kaikki ole eläkkeellä tai työttömänä saati sitten haluais edes olla. Ei myöskään elellä perintöosuuksilla vaan silloinhan työnteko vertaantuu tuloihin millä saat haluamasi elämän.

• Anonyymi00025

Onko näkemättömyydelle syy? Kumpi kohteli toista ja miten?

• Anonyymi00028

Ei sitä näe, jos tiet eivät risteä. Aloittajahan sanoo, ettei juuri käy missään. Ei siihen mitään huonoa kohtelua tarvita, hyvänen aika.

sivu

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei sitä näe, jos tiet eivät risteä. Aloittajahan sanoo, ettei juuri käy missään. Ei siihen mitään huonoa kohtelua tarvita, hyvänen aika.

sivu

Joo ei ole kyse mistään huonosta kohtelusta. Halu nähdä kyllä olisi, mutta ei vaan tule käytyä enää missään...

• Anonyymi00030

Hiipuu kiinnostus koko ajan jopa kulttuuriin.

• Anonyymi00040

Joo ei ollu kyllä kummoinen ns kaupunkikulttuuri mitä viimeksi sitä taannoin aistin jumittava oli energia- nönnönöö noko se sano sitä ja se toinen taas tätä eivät pääse yli joko itsestään tai toisistaan jotkut näköjään ikinä

• Anonyymi00032

niin kun mun ei tarvii käydä kuntosalilla kun en ole lösöperce koskaan ole sillain urheillu urheillu

• Anonyymi00036

Elokuviin tulee ei toivottuja, joten paikkakunta täytyy valita tarkoin.Lyhyellä varoitusajalla.

• Anonyymi00041

Mutta toisaalta ko tilannetta on vaikeampi mokata kun siellä on oltava hiljaa, aina löytyy joku hopeareunus eikö

• Anonyymi00052

Antaako kosketella?

• Anonyymi00053

Minäkin olen ihmetellyt, kun emme ole nähneet.

• Anonyymi00055

no ei vatussa nähdä mua kiinnostanu koskaan

• Anonyymi00057

Onko sun pakkomielle kertoa tuota koko ajan?

• Anonyymi00059

Aatelin ruveta käymään kävelyllä. Sitten kun ei tarvi pelätä että pyörryn jonnekin ojaan.

• Anonyymi00060
      UUSI

Voidaan yhdessä käydä kävelyllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe