Taidan olla rakastunut sinuun! Ihastuin sinuun heti ensitapaamisella. Tunteet on voimistunut, kun ollaan nähty useammin. Nyt tulee kuukauden tauko ja ikävöin sinua jo nyt. Toivon, että lähestyisit lomasi aikana minua viestillä, jos siis tykkäät yhtään minusta. Minä tykkään sinusta valtavan paljon. Olet todella kaunis ja ihana nainen. Vaikea uskoa, että voisit tykätä minusta, mutta välillä kun katsotaan toisiamme silmiin niin tulee tunne, että sinäkin vähän tykkäisit. Laitan tähän selvän tunnisteen vielä, että nähtiin tiistaina klo 14. Monta kertaa on tehnyt mieli kasvotusten sanoa tunteistani suoraan, mutta sitten pelkään torjuntaasi. Se sattuisi enemmän ja syvemmältä, kuin fyysinen kipu. Minua ei haittaa, että täällä paljastun. Hiljainen torjunta on helpompi kestää, sillä en usko, että lähestyisit minua. Siitä tiedän, ettei tunteesi ole yhtä voimakkaat kuin minulla. Tykkään sinusta silti, vaikka et tykkäisi minusta. Haaveilen, sinusta ja meistä. Ajattelen sua, lämmöllä, jokaikinen päivä! Aamusin ensimmäisenä ja iltaisin viimeisenä myös ;)).
Rakkaudella minä❤️
Hyvää nimipäivää La**a!
Anonyymi-ap
1
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vähän nolottaa laittaa tunnisteilla viestiä, tänne, mutta muutaman kuukauden päästä emme enää näe toisiamme, jos hän niin haluaa. 😢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867