etten turhaan haikaile. Minullahan on se, että parasta ennen on mennyt. Vaikka en kelvannut sitä ennenkään.
Hyvä, että teet selväksi
47
523
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puolet palstalaisista taitaa olla samassa tilanteessa joten hmmm…
- Anonyymi00002
Sivusta; muista arvostaa ja olla armollinen itsellesi.
- Anonyymi00003
Samat sanat naiselle.
- Anonyymi00004
Itse et aiemmin halunnut! Kokeilit mielummin menekkiä markkinoilla silloin, kun sinuun ihastuin ja rakastuinkin. Mikään ei ole satuttanut minua pahemmin koskaan ja tarkoitan henkisiä haavoja mitä minulle aiheutit.
- Anonyymi00005
Tämä oli mieheltä Naiselle
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä oli mieheltä Naiselle
Tunteet voivat tosiaan olla joko kokonaan tai osin eriaikaisia- ja laisia. Ennen kun kunnon sitoumuksia on tehty, ja sen jälkeenkin, voi muutoksia tulla. Onhan se toki raskasta, jos toinen ei rakastu yhtä syvästi ja yhtä nopeaan, tai kokee välille muita esteitä.
- Anonyymi00013
Mä en toivu sun valehtelusta ikinä mies
Naiselta - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mä en toivu sun valehtelusta ikinä mies
NaiseltaAloittaja ei ole valehdellut. En.
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aloittaja ei ole valehdellut. En.
Kaikki muut on eri mieltä
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kaikki muut on eri mieltä
Varmasti löytyy niitä valehtelijoita.
- Anonyymi00037
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tunteet voivat tosiaan olla joko kokonaan tai osin eriaikaisia- ja laisia. Ennen kun kunnon sitoumuksia on tehty, ja sen jälkeenkin, voi muutoksia tulla. Onhan se toki raskasta, jos toinen ei rakastu yhtä syvästi ja yhtä nopeaan, tai kokee välille muita esteitä.
En voi puhua rakkaudellisiin tunteisiin liittyen niin kuin nainen ja mies voisivat. Enemmänkin koin olevani hänelle kuin varaäiti!
- Anonyymi00042
Ootko 100% varma että teki noin?
Jos ei kokeillutkaan mitään menekkiä, tai ollut kiinnostunut muista siinä mielessä kuin luulet.
Entä annoitko selkeästi naiselle tiedoksi
että olit ihastunut ja halusit jotakin?
Ei siis vaan vihjaten jotenkin siihen suuntaan, vaan suoraan selvästi sanoen oikeassa elämässä.
- Anonyymi00006
Mun mielestä näytät siltä, kuin olisit haltialasta kotoisin.
- Anonyymi00010
Ei jummarra.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei jummarra.
Herra varjele mun sydäntä sun kanssas kuule apua.
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Herra varjele mun sydäntä sun kanssas kuule apua.
Älä lausu turhaan sinun Jumalasi nimeä. Peljätkää!
- Anonyymi00007
Vastavuoroista rakkautta en tässä elämässä saanut. Kenellekään en yhdessäkään tapauksessa kelvannut.
Varmaan jokin pysyvä vika ihmisenä.- Anonyymi00041
Jos et ole vielä vanhus niin sinulla on aikaa löytyä sopiva kumppani. Minä olen kokenut lähes 30 vuotta kestäneen parisuhteen, joten sellainen ei ole enää minun juttuni. Näin päätin jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään! Ja siitä on aikaa nyt lähes parikymmentä vuotta!
- Anonyymi00008
Käyt suihkussa ja kampaat naamas. Kyllä susta vielä ohan toimiva saadaan.
- Anonyymi00011
Ruumisvaatteet päälle vaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ruumisvaatteet päälle vaan.
Pyllystä avoin paita. Parhaat puolet esiin siis. 🫣
- Anonyymi00014
Ole armollinen itsellesi. Ehkä joku päivä tapaat jonkun sopivan. Todellinen ystävä on kyllä kullanarvoinen.
- Anonyymi00017
En tapaa. Se on nyt ohi. Minun markkina-arvoni ei ole vain nolla, vaan hyvin pitkällä miinuksella.
Olen ollut aina ihmisjätettä. Yhteiskunnan pohjasakkaa. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
En tapaa. Se on nyt ohi. Minun markkina-arvoni ei ole vain nolla, vaan hyvin pitkällä miinuksella.
Olen ollut aina ihmisjätettä. Yhteiskunnan pohjasakkaa.Ei. Vaikka en tunnekaan sinua ja elämääsi, aivan takuulla voit vaikuttaa tulevaan. On ihmisiä, jotka ovat nousseet käsittämättömistä pohjamudista. Itsellänikin on ollut paljon haasteita, itsenikin kanssa. Voi alkaa valita toisin ja toisenlaista asennetta. Välitän itsestäni ja teen niitä pieniä asioita, joista pidän ja jotka ovat hyväksi minulle…
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei. Vaikka en tunnekaan sinua ja elämääsi, aivan takuulla voit vaikuttaa tulevaan. On ihmisiä, jotka ovat nousseet käsittämättömistä pohjamudista. Itsellänikin on ollut paljon haasteita, itsenikin kanssa. Voi alkaa valita toisin ja toisenlaista asennetta. Välitän itsestäni ja teen niitä pieniä asioita, joista pidän ja jotka ovat hyväksi minulle…
Parhaina päivinä epäonnistuin, tai siis kaikki meni aina pieleen. Mikään hyvä ei minua kohdannut edes vahingossa. Vaikka hyviä päiviä ei ole ollut, parhaista nyt puhumattakaan. Kuinka nyt?
Olen onneton elämäni loppuun asti. Alusta loppuun. - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Parhaina päivinä epäonnistuin, tai siis kaikki meni aina pieleen. Mikään hyvä ei minua kohdannut edes vahingossa. Vaikka hyviä päiviä ei ole ollut, parhaista nyt puhumattakaan. Kuinka nyt?
Olen onneton elämäni loppuun asti. Alusta loppuun.Tämä kuulostaa ehkä vähän kornilta, mutta mielestäni siinä on viisautta… jos minulla on vapaapäivä, käyn suihkussa, syön vähän jotain hyvää ja keitän kahvit, käyn kävelyllä ja luen vaikka hetken kirjaa. Eikö se jo ole onnistunut päivä.
Jos teen virheitä, en soimaa itseäni liikaa vaan yritän oppia jos on opittavaa… - Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tämä kuulostaa ehkä vähän kornilta, mutta mielestäni siinä on viisautta… jos minulla on vapaapäivä, käyn suihkussa, syön vähän jotain hyvää ja keitän kahvit, käyn kävelyllä ja luen vaikka hetken kirjaa. Eikö se jo ole onnistunut päivä.
Jos teen virheitä, en soimaa itseäni liikaa vaan yritän oppia jos on opittavaa…Juuri kun oppii, niin kuolema korjaa.
Myöhäistä on oppia enää mitään. Oppia ei voi syödä eikä sen kanssa seurustella.
- Anonyymi00018
Kenelle tämä...?
- Anonyymi00020
Varmaan uh riutuneelta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Varmaan uh riutuneelta.
Kenelle oli kysymys.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kenelle oli kysymys.
Katkera aloitus ainakin. Ehkä osoitettu entiselle tai torjujalle. Ei täällä nämä maaliin mene.
- Anonyymi00039
Anonyymi00023 kirjoitti:
Katkera aloitus ainakin. Ehkä osoitettu entiselle tai torjujalle. Ei täällä nämä maaliin mene.
Pettynyt.
- Anonyymi00028
Ainakaan riudu...
- Anonyymi00029
Kuka kenelle miten kuvittelit kelpaavasi kenellekään jos jo itse ajattelet itsestäsi noin
- Anonyymi00030
Ehkä hänellä ei ole tarvetta kelvata kuin itselleen?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ehkä hänellä ei ole tarvetta kelvata kuin itselleen?
Pienesti sääliä kuitenkin tarvitsee palstalla.
- Anonyymi00035
En kelpaa. En ole koskaan kelvannut. Siinä suhteessa mikään ei muutu.
- Anonyymi00043
Anonyymi00035 kirjoitti:
En kelpaa. En ole koskaan kelvannut. Siinä suhteessa mikään ei muutu.
Jokainen kaipaa rakkautta. Mutta aina sitä ei kohtaa vaikkapa parisuhteen muodossa. Elämässään voi kuitenkin rakastaa itseään, olla hyvä itselleen, eikä yrittää vaatia sitä joltakulta muulta. Tehdä niitä hyviä, pieniä tekoja itselleen. Niitä lähes jokainen voi tehdä. Ja tehdä jotain pientä hyvää toisille, ilman vastapalvelusvaatimuksia. Sitten sitä muuttuu koko olemuskin valoisammaksi.
- Anonyymi00046
Anonyymi00032 kirjoitti:
Pienesti sääliä kuitenkin tarvitsee palstalla.
Ei saisi purkaa tunteitaan, mutta toisiin kyllä saa omaa ilkeyttään purkaa.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei saisi purkaa tunteitaan, mutta toisiin kyllä saa omaa ilkeyttään purkaa.
Uhriutuja ei kaipaa voivotteluja.
- Anonyymi00031
Sitäpaitsi kaikkihan on hyvin...
- Anonyymi00040
Joo, en happane vanhetessakaan 👍🏻
- Anonyymi00034
Omaan ja tietyn henkilön tilanteeseen liittyen, kerron sen etten ole koskaan halunnut toista parisuhdetta kenenkään kanssa, kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen. Ainoa mitä todella paljon halusin oli saada tehdä töitä vakituisessa itselle hyvin mieluisassa työpaikassa ja sen minulle rakkaat työkaverit tiesivät! Ja syy miksi en sitä työpaikkaa saanut riippui mielestäni täysin siihen, että projekti oli aloitettu. Se aiheutti hankaluuksia rakkaiden työkaverienkin kanssa, koska en ymmärtänyt mitään siitä, keneen heidän kautta rantain esityksensä liittyivät. Vaikka he kuinka yrittivät jatkaa kautta rantain esityksiä, mikään heidän tavassaan esittää ei saanut minua ymmärtämään! Olin jo silloin jollain tavalla kauhuissani ja se varmasti vaikutti meidän väleihinkin! Siksi en pystynyt toimimaan töissä täysipainoisesti, koska oli niin paljon sellaista mistä en ymmärtänyt mitään! Ihan kuin olisin ollut töissä vieraassa maassa!
- Anonyymi00038
Ei koskenut sinua.
- Anonyymi00044
Onko tämä aloitus mieheltä naiselle vaiko sitten naiselta miehelle vai miten?
- Anonyymi00045
Onko sillä oikeastaan väliä. Ei kannata omia itselleen tuntemattomien viestejä. Jokaisen tulisi itse olla rakastava itseään kohtaan, ja kulkea valoisampaan elämään.
- Anonyymi00048
Valoisasta pimeään. 💀🍂🌧️🕳️🌑🕸️🎃⚰️☢️☣️◼️🏴☠️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766825Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62409Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant482149Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1411504- 141472
- 1961212