mennyt niin kuin halusin, että olisin saanut ihanan vakituisen työpaikan olisin huomennakin siellä töissä! Mutta sen sijaan minut pakotettiin sellaiseen projektiin, johon en olisi koskaan halunnut osallistua! Miksi ette kertoneet siitä mitään etukäteen, vaan heititte minut sellaiseen tilanteeseen vuosien ajaksi, että olin täysin ymmälläni kaikesta siitä mitä ympärilläni tapahtui! Tuskin on yhtäkään ihmistä, joka sellaiseen vastaavaan olisi halunnut osallistua!
Jos kaikki olisi
7
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuinka kukaan voisi haluta sellaista tapahtuvan itselleen ja siksi olen ollut kauhuissani kaikkien niiden vuosien ajan!
- Anonyymi00002
Olen varma, että ilman projektia sairaudetkaan eivät olisi puhjenneet! Vuosien ajan jatkunut valtava stressi muuttaa immuunipuolustusta ja se saa aikaan sairauksien puhkeamisen! Osaatteko projektin aloittajat hävetä yhtään! Teidän olisi syytä maksaa menetettyjen palkkojen korvaukset! Pidän projektin aloittajia pahoina ihmisinä!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen varma, että ilman projektia sairaudetkaan eivät olisi puhjenneet! Vuosien ajan jatkunut valtava stressi muuttaa immuunipuolustusta ja se saa aikaan sairauksien puhkeamisen! Osaatteko projektin aloittajat hävetä yhtään! Teidän olisi syytä maksaa menetettyjen palkkojen korvaukset! Pidän projektin aloittajia pahoina ihmisinä!
Keitä olivat ne per..leet jotka sen suunnittelivat!! Teitte elämästäni kuin pilaa, sillä jatkuvalla kautta rantain kertomisella ja jatkoitte sitä, vaikka pyysin monta kertaa sen lopettamista!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Keitä olivat ne per..leet jotka sen suunnittelivat!! Teitte elämästäni kuin pilaa, sillä jatkuvalla kautta rantain kertomisella ja jatkoitte sitä, vaikka pyysin monta kertaa sen lopettamista!
Tuon suurempaa loukkausta ei voi olla, kuin aloittaa jotain niin kauheaa kuin projekti kysymättä mitään siitä mitä henkilö itse elämältään haluaa!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuon suurempaa loukkausta ei voi olla, kuin aloittaa jotain niin kauheaa kuin projekti kysymättä mitään siitä mitä henkilö itse elämältään haluaa!
Sinä päivänä kun projekti alkoi aloin voida huonosti ja se on jatkunut tähän päivään asti!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä päivänä kun projekti alkoi aloin voida huonosti ja se on jatkunut tähän päivään asti!
Miksi minulle ei makseta korvauksia vuosien ajan häiriköinnistä, koska menetin sen takia työkykyni
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi minulle ei makseta korvauksia vuosien ajan häiriköinnistä, koska menetin sen takia työkykyni
Rukoilen sun puolesta, että saadaan eutanasia pikaisesti suomeen. Sitä odotellessa suosittelen sinulle kemiallista lobotomiaa.
Yt. Pökiatri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45937