mennyt niin kuin halusin, että olisin saanut ihanan vakituisen työpaikan olisin huomennakin siellä töissä! Mutta sen sijaan minut pakotettiin sellaiseen projektiin, johon en olisi koskaan halunnut osallistua! Miksi ette kertoneet siitä mitään etukäteen, vaan heititte minut sellaiseen tilanteeseen vuosien ajaksi, että olin täysin ymmälläni kaikesta siitä mitä ympärilläni tapahtui! Tuskin on yhtäkään ihmistä, joka sellaiseen vastaavaan olisi halunnut osallistua!
Jos kaikki olisi
7
68
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuinka kukaan voisi haluta sellaista tapahtuvan itselleen ja siksi olen ollut kauhuissani kaikkien niiden vuosien ajan!
- Anonyymi00002UUSI
Olen varma, että ilman projektia sairaudetkaan eivät olisi puhjenneet! Vuosien ajan jatkunut valtava stressi muuttaa immuunipuolustusta ja se saa aikaan sairauksien puhkeamisen! Osaatteko projektin aloittajat hävetä yhtään! Teidän olisi syytä maksaa menetettyjen palkkojen korvaukset! Pidän projektin aloittajia pahoina ihmisinä!
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen varma, että ilman projektia sairaudetkaan eivät olisi puhjenneet! Vuosien ajan jatkunut valtava stressi muuttaa immuunipuolustusta ja se saa aikaan sairauksien puhkeamisen! Osaatteko projektin aloittajat hävetä yhtään! Teidän olisi syytä maksaa menetettyjen palkkojen korvaukset! Pidän projektin aloittajia pahoina ihmisinä!
Keitä olivat ne per..leet jotka sen suunnittelivat!! Teitte elämästäni kuin pilaa, sillä jatkuvalla kautta rantain kertomisella ja jatkoitte sitä, vaikka pyysin monta kertaa sen lopettamista!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Keitä olivat ne per..leet jotka sen suunnittelivat!! Teitte elämästäni kuin pilaa, sillä jatkuvalla kautta rantain kertomisella ja jatkoitte sitä, vaikka pyysin monta kertaa sen lopettamista!
Tuon suurempaa loukkausta ei voi olla, kuin aloittaa jotain niin kauheaa kuin projekti kysymättä mitään siitä mitä henkilö itse elämältään haluaa!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuon suurempaa loukkausta ei voi olla, kuin aloittaa jotain niin kauheaa kuin projekti kysymättä mitään siitä mitä henkilö itse elämältään haluaa!
Sinä päivänä kun projekti alkoi aloin voida huonosti ja se on jatkunut tähän päivään asti!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä päivänä kun projekti alkoi aloin voida huonosti ja se on jatkunut tähän päivään asti!
Miksi minulle ei makseta korvauksia vuosien ajan häiriköinnistä, koska menetin sen takia työkykyni
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi minulle ei makseta korvauksia vuosien ajan häiriköinnistä, koska menetin sen takia työkykyni
Rukoilen sun puolesta, että saadaan eutanasia pikaisesti suomeen. Sitä odotellessa suosittelen sinulle kemiallista lobotomiaa.
Yt. Pökiatri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭934051PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23873Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1053518Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa583221"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1023124IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-702788Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.1062606Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma382562Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282272Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä271817