Toivon, että se toteutuu meidän kohdalla, yhdessä sun kanssa. 🙏 ❤️
Rakas, ehkä luet tän
31
593
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eiköhän tuo toteudu ❤️💘🫂😘
- Anonyymi00022
Haluan rakkautta, välillä tuntuu, että osaanko edes vastaanottaa rakkautta? Olenko rakkauden arvoinen ku elämän tilanne on mitä on? Haluan ja olen mitä olen, se vähän vaikeuttaa kaikkea kohtaamaani 🫣 pelko samalla, että pahoitan toisen mieltä olemalla mitä olen siinä tilanteessa? 😘
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Haluan rakkautta, välillä tuntuu, että osaanko edes vastaanottaa rakkautta? Olenko rakkauden arvoinen ku elämän tilanne on mitä on? Haluan ja olen mitä olen, se vähän vaikeuttaa kaikkea kohtaamaani 🫣 pelko samalla, että pahoitan toisen mieltä olemalla mitä olen siinä tilanteessa? 😘
Rakastetun toisiamme ikuisesti ❤️🔥
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Rakastetun toisiamme ikuisesti ❤️🔥
*Rakastetaan
- Anonyymi00002
Niin että olisin sen naisen ikioma kullanmuru. Saa toteutua tuo. Mielellään heti mutta muuten toteutukoon sitten kun toteutuu.
- Anonyymi00003
Mene alakertaan äidin luokse, se silittää sua.
- Anonyymi00010
Tuossa vaikuttaa siltä ettei ole todellista haluakaan, vaan sellaisen kuvan saa että jos tapahtuu niin tapahtuu ei ole pakko ja tarve tapahtua. En itse haluaisi tuollaista ihan sama ihmistä vierelle.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuossa vaikuttaa siltä ettei ole todellista haluakaan, vaan sellaisen kuvan saa että jos tapahtuu niin tapahtuu ei ole pakko ja tarve tapahtua. En itse haluaisi tuollaista ihan sama ihmistä vierelle.
Haluat vierellesi siis malttamattoman yhdenillanjutun.
- Anonyymi00017
Tällaiset ovat jonkun pilailua, ehkä halutaan esittää toista. Ei kukaan mies noin lässy ole.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tällaiset ovat jonkun pilailua, ehkä halutaan esittää toista. Ei kukaan mies noin lässy ole.
Aloitus on naiselta todennäköisesti.
- Anonyymi00004
Niin mikä keiden kohdalla mä olen jättäny hänen vastuulle päättää mitä hän haluaa muuta kun minut mikä sekään ei ole yksinkertaisin tehtävä mitä maa päällään kantaa mä saatan tehdä paljonkin asioita toisen mieliksi mutta mä en edes yritä miellyttää ei kuulu tapoihin ja hyvä ymmärtää että mä en ole itsestäänselvyys pistää jotain muuta mua tärkeämmäksi kuin lapsen ni parempi viettää elämänsä sen kanssa sen ymmärrän että vanhempi vanhemmat on lapselle kenties tärkeitä ja vielä aikuisiälläkin on äitini mulle tärkeä vieläkin vaikka välillä hyvä että toimeen tultiin edes ja niissä on aina hyvä muistaa että se joka pakottaa valitsemaan itsensä tai lapsen välillä on se joka on fiksuinta poistaa elämästä tai se joka pakottaa valitsemaan itsensä tai vanhemman välillä tai jos vanhempi pakottaa valitsemaan itsensä ja sen jonka kanssa haluaa olla väliltä eli siis poikkeuksetta mielestäni on fiksuinta poistaa elämästään sellainen joka yrittää pakottaa johonkin sellaiseen mihin ei itse ole valmis rajoittaa jo mielestäni liikaa itsemääräämisoikeutta omasta elämästään yhteiskunnan toimivuuden kannalta on si taas yhteisiä sääntöjä paljonkin joita on hyvä osata noudattaa jotta yhteiskunta pysyy pyörimässä jotenkin koska ilman yhteisön yhteistyötä mikään ei ainakaan toimi niin kuin olisi kaikkien parhaaksi
- Anonyymi00005
Niin on parasta.
- Anonyymi00006
Ihanaa mies olisi. Mitä ajattelit tehdä asian eteen?
- Anonyymi00007
Kun ajattelen sua niin ottaa eteen. Mitä sinä ajattelit tehdä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen tehnyt aika paljon ja nyt vain odotan, että myös hänellä rohkeus.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kun ajattelen häntä niin pyykkään 😊 Sivu
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen tehnyt aika paljon ja nyt vain odotan, että myös hänellä rohkeus.
Aika paljon mitä? Epäsuoria vihjeitäkö? Voiko niiden perusteella vielä toimia, jos ei ole varma?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aika paljon mitä? Epäsuoria vihjeitäkö? Voiko niiden perusteella vielä toimia, jos ei ole varma?
Aika paljon enemmän
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aika paljon enemmän
Konkreettinen esimerkki kiitos?
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Konkreettinen esimerkki kiitos?
Viestit 😅
- Anonyymi00011
Sen on mentävä niin.
- Anonyymi00013
Viesti oli naiselta miehelle. ❤️
En kommentoi tähän muuta. -ap- Anonyymi00018
Loppu on tulossa
- Anonyymi00021
Omin tämän, joten toive on yhteinen Rakas... ❤️
- Anonyymi00023
Mitä vain sinun kanssa ❤️
- Anonyymi00024
Pusuja K-naiselle 😙😙🥰
- Anonyymi00025
Pusuja t. 😘
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pusuja t. 😘
En ole t-mies
- Anonyymi00029
💋
- Anonyymi00026
Elämässä on yllätyksiä täynnä♥️
- Anonyymi00028
Elämä on...💓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212