20 vuotta raittiina

Anonyymi-ap

20 vuotta raittiina. Palstalla väki vaihtuu, kun kuolema korjaa. Alkoholismi on itseaiheutettu köyhyys, betonikorsu, rajoittunut äly ja maailmankuva. Sääli on tunne, kun näkee näitä sontaseppoja. Tämänkin palstan tarinoiden takana on surkeita kohtaloita, vajaaälyisenä sinnittelyä aikaiseen hautaan asti. Sairaalassa sontasepot ruikuttavat eniten, kun tajuavat elämä jäi elämättä ja sössivät sen alkumetreillä.

4

315

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo, väki vaihtuu. Eihän täällä ole kuin 1hoitsu vinkunut 20 vuotta ja minä asd 14.

Asd

• Anonyymi00003

JEESUS ON HERRA!

• Anonyymi00004

"väki vaihtuu" 😆

Mahtaa naama venähtää jos jonain päivänä selviää, että "alan miehet" onkin oikeasti jotain reippaan keskiluokkaisia eläkeläis-KD-aktiiveja ja lääkäreitä, jotka kirjoittavat tänne satuja, osin ehkä varoittaakseen alkoholin suurkulutuksesta, osin v*ttuillakseen joutomiehille.

Okei, tuo kylmis on aito tapaus mutta lähes kaikkia muita epäilen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2259
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      166
      1494
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 60
      975
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      851
    8. 93
      807
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      738
    Aihe