IS:
"Iso poliisioperaatio Oulussa: 15-vuotias ryösti K-kaupan teräaseen kanssa
Tiedotteessa kerrotaan, että epäilty löytyi kaupan läheltä ja osoittautui 15-vuotiaaksi mieheksi. Häntä epäillään törkeästä ryöstöstä."
Kommentti:
Höh.
Mikä mies tuon ikäinen on?
15-vuotias nulikka.
15-VUOTIAS RYÖSTI K-KAUPAN
13
309
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuuluu kulttuurikaupungin kulttuuriin.
- Anonyymi00002
No niin just!
- Anonyymi00003
Kerron tähän vaikka nyt hävettää..
Olimme yhden kaverini kanssa noin 14-vuotiaina Helsingin Tapanilassa pankin ulkopuolella ja tarkoituksenamme oli ryöstää jonkun pankista tulevan rahanippu. :((
Onneksi tulimme siinä järkiimme emmekä tehneet kuitenkaan mitään, eikä myöskään sen jälkeen lukuunottamatta kaupoista tavaran ulosviemistä maksamatta, mutta sekin kausi meni onneksi nopeasti ohitse.- Anonyymi00006
Minulla oli kuitenkin niin suuri kunnioitus ja empatia muita kohtaan että pistin stopin tälle hankkeelle. muistan pihapiirissä erään "mummon" jota muuta haukkuivat sanoin että potkukelkka on ajanut kasvojesi yli ja tämä hätisti lapsia kepin kanssa. Minä olin hänen luonaan (maksusta) 4. kerroksessa pesemässä ikkunoita, vaikka pelotti. :DD
- Anonyymi00005
Oli yli 15 eli todennäköisesti 16 tai 17 v.
- Anonyymi00007
Myös tuon nulikan tapauksessa kotikasvatus menny pahasti pieleen, jos lienee ollu kasvatusta ollenkaan.
- Anonyymi00008
Tuon ikäisenä on impulsiivisempi kuin aikuisena. Aikaa hurjaa kuitenkin että tämä on tehnyt ryöstön yksin, kun yleensä ne suunnitellaan ja tehdään kaverien kanssa. Tämä on mielestäni uutisen hälyttävin osa.
- Anonyymi00009
Sekopäisyys ja kaksisuuntainen mielisairaus saa aikaan pahaa jälkeä.
Kannattaisiko Pohteen Luomankin katsella jo väliin itseään peiliin? - Anonyymi00010
Kyllä menee touhuksi.. Tämmöset 15v nulikat täällä tekee, mitä haluavat!? Eihän se niin todellakaan mene. Minkälainen on tämänkin 'yhteiskunnan tulevan toivon' elämä kotonakin? Vanhemmat/kasvatus? Kotoa se kaikki lähtee. Ei muutakuin kunnon selkäsauna kotona ja penikka ruotuun, ennenkuin pilaa elämänsä. Näitä nuoria surkeuksia, mistä ei koskaan tule kasvamaan mitään, on jo aivan liian paljon pyörimässä meillä täällä Suomessa.
- Anonyymi00011
Se on siinä, Suomen tulevaisuus...
- Anonyymi00012
Kusipäiset nulikat olisi hyvä laittaa lihoiksi jo pentuina.
- Anonyymi00013
Varmaa Lakerikengät jalassa ja päällään helly Hansen takki ja mustat pukuhousut.
- Anonyymi00014
no ettei ois ollu lapsella näläkä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433