Ilkeistä. Luulen että sinä annat miehen olla kiltti ja kultainen. Et ala vaatimaan, että miehen pitää olla kaljalta haiseva öykkäri. Miehesi saa olla rauhallinen, kunnioittava ja lempeä. Et tuomitse, et kiusaa. Tämä on oma epävarma arvioni. En ole mikään mammanpoika vaan kullanmuru. En kommentoi tätäkään. Kauniita unia. Mieheltäsi.
Et ole nainen yksikään noista
15
382
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin on. Öitä rakkaalle t lle ❤️
- Anonyymi00002
J, kullanmuruni 💓 En ole ilkeä sinulle enkä muille. Täällä enkä IRL. Kyllä sinä sen tiiät.
M.- Anonyymi00005
Nukkui ja vielä molemmat.
- Anonyymi00003
Tänään just mietin, että kunniansa loukanneet vaatii miestäni ja hänen työkavereitaan jotka ovat miehiä pahoinpitelemään omia vaimojaan ja suojaamaan sekä puolustamaan heitä niin heidän omat puolisot eivät pahoinpitele heitä, mutta he saavaat vapaasti pahoinpidellä ketä haluavat!
- Anonyymi00006
Tälläinen pläjäys sitten tällä kertaa, APäijä
- Anonyymi00004
Ajatuksesi ovat oikeita ja sydämelliset. Tunteet kulkevat edellä ja herkkyys on tapa ymmärtää maailmaa, ei heikkous. Kun seuraat omaa logikkaasi haluat enemmän mukavuutta mutta et hinnalla millä hyvänsä. Turvallisuus ei synny tavarasta vaan hallinnan tunteesta. Kun luot vakautta itsellesi, keho rentoutuu. Kun hallitset tilanteen, selviät vaikka läpi harmaan kiven.
Unten maille. - Anonyymi00007
Kuulostaa hyvältä. Minulle kelpaisi yksi "kultainennoutaja". Olen lempeä hänelle ja hän minulle. Jo valmiiksi hyvä paketti.
- Anonyymi00008
Lähde siitä että naisen valinnasta on päästävä eroon jo yhteiskunnallakin tasolla. Tehdään kokeiluja, joissa tälläistä esiintyy. Raamattu on tässä selkeä. Täysin. Naisille ei kuulu oikeuksia joita heillä nykymaailmassa on. Miksi? En tiedä ehkä se on vain Jumalan tahto.
- Anonyymi00009
Tai sitten etsi joku uusi uskonto. Kristinuskoon naisen vapaudet nykymuodossaan ei kuulu. Tänne tulee siivoojat, vaikka saatana suoraan avaruudesta jos ei mene perille, että tietyissä nimissä ei tehdä tai sanota tiettyjä asioita.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tai sitten etsi joku uusi uskonto. Kristinuskoon naisen vapaudet nykymuodossaan ei kuulu. Tänne tulee siivoojat, vaikka saatana suoraan avaruudesta jos ei mene perille, että tietyissä nimissä ei tehdä tai sanota tiettyjä asioita.
Puhut asiaa uskonveli
The horrible people, the horrible people
It's as anatomic as the size of your steeple
Capitalism has made it this way
Old-fashioned fascism will take it away - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Puhut asiaa uskonveli
The horrible people, the horrible people
It's as anatomic as the size of your steeple
Capitalism has made it this way
Old-fashioned fascism will take it awayno missä on lelu nyt? tarkoitat varmaan italialaista fasismia?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
no missä on lelu nyt? tarkoitat varmaan italialaista fasismia?
No sitä tietenkin... Et kai vain luullut minua Heliksi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No sitä tietenkin... Et kai vain luullut minua Heliksi?
Olen kaivannut Heliä niin kauan, mutta eipä taida olla elossa enää. Heli oli mukava nainen joka möi lihakaupassa makkaraa
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen kaivannut Heliä niin kauan, mutta eipä taida olla elossa enää. Heli oli mukava nainen joka möi lihakaupassa makkaraa
Omistan tämän laulun hänelle https://www.youtube.com/watch?v=EsnFcqyll90
- Anonyymi00015
Siis mitä aloituksesta pitäisi päätellä?? Siitä ett naiset eivät muka halua kunnollista miestä?🤨 hyvin outo väite ja varmuudella SELLAISEN MIEHEN väite joka haluaa juuri em. tavalla käyttäytyä eli väkivaltaisesti naisia kohtaan. Ja pahoinpitelyn jälkeen selittelee ett sähän ihan ite halusit. 🤨
Minne ne oikeat miehet on kadonnu tuollainen ällömies ei oo oikeeta miestä nähnykkään ja piste!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621