Et ole nainen yksikään noista

Anonyymi-ap

Ilkeistä. Luulen että sinä annat miehen olla kiltti ja kultainen. Et ala vaatimaan, että miehen pitää olla kaljalta haiseva öykkäri. Miehesi saa olla rauhallinen, kunnioittava ja lempeä. Et tuomitse, et kiusaa. Tämä on oma epävarma arvioni. En ole mikään mammanpoika vaan kullanmuru. En kommentoi tätäkään. Kauniita unia. Mieheltäsi.

15

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näin on. Öitä rakkaalle t lle ❤️

• Anonyymi00002

J, kullanmuruni 💓 En ole ilkeä sinulle enkä muille. Täällä enkä IRL. Kyllä sinä sen tiiät.
      M.

• Anonyymi00005

Nukkui ja vielä molemmat.

• Anonyymi00003

Tänään just mietin, että kunniansa loukanneet vaatii miestäni ja hänen työkavereitaan jotka ovat miehiä pahoinpitelemään omia vaimojaan ja suojaamaan sekä puolustamaan heitä niin heidän omat puolisot eivät pahoinpitele heitä, mutta he saavaat vapaasti pahoinpidellä ketä haluavat!

• Anonyymi00006

Tälläinen pläjäys sitten tällä kertaa, APäijä

• Anonyymi00004

Ajatuksesi ovat oikeita ja sydämelliset. Tunteet kulkevat edellä ja herkkyys on tapa ymmärtää maailmaa, ei heikkous. Kun seuraat omaa logikkaasi haluat enemmän mukavuutta mutta et hinnalla millä hyvänsä. Turvallisuus ei synny tavarasta vaan hallinnan tunteesta. Kun luot vakautta itsellesi, keho rentoutuu. Kun hallitset tilanteen, selviät vaikka läpi harmaan kiven.
      Unten maille.

• Anonyymi00007

Kuulostaa hyvältä. Minulle kelpaisi yksi "kultainennoutaja". Olen lempeä hänelle ja hän minulle. Jo valmiiksi hyvä paketti.

• Anonyymi00008

Lähde siitä että naisen valinnasta on päästävä eroon jo yhteiskunnallakin tasolla. Tehdään kokeiluja, joissa tälläistä esiintyy. Raamattu on tässä selkeä. Täysin. Naisille ei kuulu oikeuksia joita heillä nykymaailmassa on. Miksi? En tiedä ehkä se on vain Jumalan tahto.

• Anonyymi00009

Tai sitten etsi joku uusi uskonto. Kristinuskoon naisen vapaudet nykymuodossaan ei kuulu. Tänne tulee siivoojat, vaikka saatana suoraan avaruudesta jos ei mene perille, että tietyissä nimissä ei tehdä tai sanota tiettyjä asioita.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tai sitten etsi joku uusi uskonto. Kristinuskoon naisen vapaudet nykymuodossaan ei kuulu. Tänne tulee siivoojat, vaikka saatana suoraan avaruudesta jos ei mene perille, että tietyissä nimissä ei tehdä tai sanota tiettyjä asioita.

Puhut asiaa uskonveli

The horrible people, the horrible people
        It's as anatomic as the size of your steeple
        Capitalism has made it this way
        Old-fashioned fascism will take it away

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Puhut asiaa uskonveli

The horrible people, the horrible people
        It's as anatomic as the size of your steeple
        Capitalism has made it this way
        Old-fashioned fascism will take it away

no missä on lelu nyt? tarkoitat varmaan italialaista fasismia?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

no missä on lelu nyt? tarkoitat varmaan italialaista fasismia?

No sitä tietenkin... Et kai vain luullut minua Heliksi?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No sitä tietenkin... Et kai vain luullut minua Heliksi?

Olen kaivannut Heliä niin kauan, mutta eipä taida olla elossa enää. Heli oli mukava nainen joka möi lihakaupassa makkaraa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olen kaivannut Heliä niin kauan, mutta eipä taida olla elossa enää. Heli oli mukava nainen joka möi lihakaupassa makkaraa

Omistan tämän laulun hänelle https://www.youtube.com/watch?v=EsnFcqyll90

• Anonyymi00015

Siis mitä aloituksesta pitäisi päätellä?? Siitä ett naiset eivät muka halua kunnollista miestä?🤨 hyvin outo väite ja varmuudella SELLAISEN MIEHEN väite joka haluaa juuri em. tavalla käyttäytyä eli väkivaltaisesti naisia kohtaan. Ja pahoinpitelyn jälkeen selittelee ett sähän ihan ite halusit. 🤨

Minne ne oikeat miehet on kadonnu tuollainen ällömies ei oo oikeeta miestä nähnykkään ja piste!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      165
      8410
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      447
      7543
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      156
      3619
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      114
      3033
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2735
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      42
      2046
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1621
    Aihe