Miksi mies olet niin pelkuri

Anonyymi-ap

ettet uskalla nähdä naamatusten jotta saataisiin selvitettyä tämä lopullisesti? Täällä kyllä kirjoittelet palstan täyteen, mutta et uskalla sanoa mitään livenä.

33

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

Jos olet nainen, niin tottakai haluan asiat selvittää livessä.

• Anonyymi00027

Sama täällä, mut kaipaan selkeyttä/ helppoutta. Erehtymisen vaara on aina olemassa, kun on naisia, jotka nauttii siitä, kun saa vaikuttaa tilanteeseen niin, jossa mies on epämukavuus alueellaan, kärsien ja epäillen kaikkea eteen tulevaa? Sydämestä ottaa oikein ku ajattelee tulevaa siinä mielessä?

• Anonyymi00005

Sivullinen, kerran menin sokko treffeille, vieläkin järkyttää. m

• Anonyymi00006

Järkytyit niin, että unohdit jopa miten suomea kirjoitetaan oikein. Taidat olla vieläkin sokissa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Järkytyit niin, että unohdit jopa miten suomea kirjoitetaan oikein. Taidat olla vieläkin sokissa.

Työnnä sinä aakkoset vaikka minne.

• Anonyymi00007

Ällöttää vaan. Kaikki ne sadat miehet ja tuhannet kerrat kun on laskettu eritteitä sinne onkaloon.

• Anonyymi00008

Onko toinen nainen Anna K?

• Anonyymi00009

Ei sinulle. Ja vinkkinä - kaipaamasi nainen tuskin kaipaa sinua eikä ole täällä, joten turha hänelle täällä kirjoitella.

• Anonyymi00034

Itsepähän aiheutit sen että rupesin portoksi.

• Anonyymi00010

Montako kertaa sinulle pitää TOISTAA, että EN OLE VIELÄ MIEHENI KIRJANPIDON KIMPPUUN EHTINYT ELI LOPULINEN SELVITYS KYLLÄ TEHDÄÄN NAAMATUSTEN!

Terveisin mieheni pikku pullukka vaimo

• Anonyymi00016

Ei käy kyllä aloittajaäijä hoitavaa tahoa kateeksi. Johan tuossa löisi itse Lauermakin hanskat tiskiin, että ei pysty iha liian monta sivupersoonaa minkä kanssa keskustella

• Anonyymi00029
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei käy kyllä aloittajaäijä hoitavaa tahoa kateeksi. Johan tuossa löisi itse Lauermakin hanskat tiskiin, että ei pysty iha liian monta sivupersoonaa minkä kanssa keskustella

Ex-mieheni nykyinen vaimo opetti ex-mieheni kanssa, että jos mies/nainen on väärän puolison kanssa ollut aiemmin naimissa sekä tehnyt lapsen/lapsia niin se on kunnian loukkaus heitä kohtaan.
        Koska minä olen sakon hoitanut vankeus rangaistuksena vankilassa niin meillä on mieheni kanssa saada korvauksia myös kaikesta mitä mieheni on suhteeseen rahallisesti sekä ajallisesti sijoittanut, kun hän on ollut väärän naisen kanssa suhteessa.

Minähän en tätä olis hyväksynyt, mutta läpi meni käräjillä niin, että HEILAHTI ja sen jälkeen 6 vaati kunnioittamaan heitä myös ja he ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia ex-mieheni ja hänen vaimonsa kanssa, koska he olivat myös hakeneet todisteita heidän kunniaan kohdistuneesta loukkauksesta FACEBOOKISTA.

Mieheni kanssa ei ehditty keskustelemaan aiheesta, että onko hän naimissa vai ei, mutta hän ilmoitti, että RAKKAUS JA RAHA SILMISSÄ : TÄMÄ ON MINUN VAIMO JA KYLLÄ TÄMÄ MINULLE KELPAA SEKÄ KESTÄN NIIN HYVÄT, KUIN HUONOTKIN PÄIVÄT VAIKKA EI VAIMONI OLE SUOMEN EIKÄ MAAILMANKAAN KAUNEIN EIKÄ VIISAIN, MUTTA RAHALLA SAAN VAIMOSTANI TEHTYÄ SENTÄÄN UNELMIEN NAISEN!

Mieheni on sentään IHMINEN ja HÄNELLÄ ON IHMISOIKEUDET MYÖS JOIHIN KUULU LUODA MINUSTA HÄNEN VAIMONAAN IHMINEN ELI NAINEN SEKÄ VAIMO JOHON HÄNEN NYKYINEN VAIMONSA EI KYKENE ELI HÄN ON SIJOITTANUT RAHOJAAN SEKÄ AIKAANSA TURHUUKSIIN!

Tuskin RIKOSTUTKIJAT ASIOITA VÄÄRIN OVAT TUTKINEET?
        Ehkä hekin ovat sitä mieltä, että hekin ovat sijoittaneet rahojaan sekä aikaansa väärään naiseen ja rahat sekä aika on menneet hukkaan.

Tämähän on alkanut silloin, kun ex-mieheni löysi nykyisen vaimonsa ja me oltiin laitettu avioero vireille.
        Minä tapasin mieheni, mutta hänen työkaverit tuli väliin ja veivat mieheni pois.
        Minun avioero oli vielä kesken ja sitä on varmaan KOKO SUOMEN POLIISIT HOITANEET RAJAVARTIOSTON SEKÄ LÄÄKÄREIDEN KANSSA!

Ei me mieheni kanssa kyllä syrjimään aleta, koska MIEHENI SANOI MINULLE, ETTÄ : TÄMÄ ON MAAILMAN PARAS JUTTU JA NYT ALETAAN HOITAMAAN NÄITÄ IHMISOIKEUS ASIOISTA.

En ole vielä virallisesti mieheni vaimo, mutta hän sentään nyt KERÄILEE NIITÄ EX-VAIMOJA JOILLA ME TIENATAAN TALO SEKÄ MUUT RAHAT!
        Mehän kunnioitetaan HEITÄ jotka HAKIVAT OIKEIN KÄRÄJIEN KAUTTA KUNNIAA, koska HEKIN OLIVAT ERONNEITA MIEHIÄ JA NAISIA.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ex-mieheni nykyinen vaimo opetti ex-mieheni kanssa, että jos mies/nainen on väärän puolison kanssa ollut aiemmin naimissa sekä tehnyt lapsen/lapsia niin se on kunnian loukkaus heitä kohtaan.
        Koska minä olen sakon hoitanut vankeus rangaistuksena vankilassa niin meillä on mieheni kanssa saada korvauksia myös kaikesta mitä mieheni on suhteeseen rahallisesti sekä ajallisesti sijoittanut, kun hän on ollut väärän naisen kanssa suhteessa.

Minähän en tätä olis hyväksynyt, mutta läpi meni käräjillä niin, että HEILAHTI ja sen jälkeen 6 vaati kunnioittamaan heitä myös ja he ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia ex-mieheni ja hänen vaimonsa kanssa, koska he olivat myös hakeneet todisteita heidän kunniaan kohdistuneesta loukkauksesta FACEBOOKISTA.

Mieheni kanssa ei ehditty keskustelemaan aiheesta, että onko hän naimissa vai ei, mutta hän ilmoitti, että RAKKAUS JA RAHA SILMISSÄ : TÄMÄ ON MINUN VAIMO JA KYLLÄ TÄMÄ MINULLE KELPAA SEKÄ KESTÄN NIIN HYVÄT, KUIN HUONOTKIN PÄIVÄT VAIKKA EI VAIMONI OLE SUOMEN EIKÄ MAAILMANKAAN KAUNEIN EIKÄ VIISAIN, MUTTA RAHALLA SAAN VAIMOSTANI TEHTYÄ SENTÄÄN UNELMIEN NAISEN!

Mieheni on sentään IHMINEN ja HÄNELLÄ ON IHMISOIKEUDET MYÖS JOIHIN KUULU LUODA MINUSTA HÄNEN VAIMONAAN IHMINEN ELI NAINEN SEKÄ VAIMO JOHON HÄNEN NYKYINEN VAIMONSA EI KYKENE ELI HÄN ON SIJOITTANUT RAHOJAAN SEKÄ AIKAANSA TURHUUKSIIN!

Tuskin RIKOSTUTKIJAT ASIOITA VÄÄRIN OVAT TUTKINEET?
        Ehkä hekin ovat sitä mieltä, että hekin ovat sijoittaneet rahojaan sekä aikaansa väärään naiseen ja rahat sekä aika on menneet hukkaan.

Tämähän on alkanut silloin, kun ex-mieheni löysi nykyisen vaimonsa ja me oltiin laitettu avioero vireille.
        Minä tapasin mieheni, mutta hänen työkaverit tuli väliin ja veivat mieheni pois.
        Minun avioero oli vielä kesken ja sitä on varmaan KOKO SUOMEN POLIISIT HOITANEET RAJAVARTIOSTON SEKÄ LÄÄKÄREIDEN KANSSA!

Ei me mieheni kanssa kyllä syrjimään aleta, koska MIEHENI SANOI MINULLE, ETTÄ : TÄMÄ ON MAAILMAN PARAS JUTTU JA NYT ALETAAN HOITAMAAN NÄITÄ IHMISOIKEUS ASIOISTA.

En ole vielä virallisesti mieheni vaimo, mutta hän sentään nyt KERÄILEE NIITÄ EX-VAIMOJA JOILLA ME TIENATAAN TALO SEKÄ MUUT RAHAT!
        Mehän kunnioitetaan HEITÄ jotka HAKIVAT OIKEIN KÄRÄJIEN KAUTTA KUNNIAA, koska HEKIN OLIVAT ERONNEITA MIEHIÄ JA NAISIA.

Minähän unohdin kokonaan sen, että minähän edustan PÄIHTEETTÖMYYTTÄ. Tuo on ongelma minun ja mieheni välisessä suhteessa, koska MIEHENI ASIAKKAILLA ON PÄIHDE ONGELMIA OLI HÄN LÄÄKÄRI TAI POLIISI!

Onhan se tietenkin KUNNIAN LOUKKAUS HÄNEN ASIAKKAITAAN, kun hänen vaimonsa EI OLE PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄ ENÄÄN NYKYISIN.

Ei me kumpikaan sitä voida kiistää etteikö alkoholilla ollut vaikutusta siihen, että ME MIEHENI KANSSA TAVATTIIN.
        En minä nähnyt miestäni vaan mieheni näki oli varmaan tuo joka näki minut. Me oltiin silloin molemmat SELVINPÄIN ja minun seinä naapuri oli päissään isänsä ja kaverinsa kanssa.
        He olivat soittaneet MIEKKA-TAKSIN jolla mieheni kaverinsa kanssa vei naapurin isän MIEKKA-HOTELLIIN.
        Mieheni oli yhdenvertaisuuslain mukaan mieheni ja lasteni isä-puoli tuolloin. Me oltiin tavattu jo tuota tapahtumaa ennen, mutta EI MEIDÄN ASIAT KUULU KENELLEKKÄÄN.
        Mieheni oli kysynyt naapurilta, että : Mihin lapses menee, koska ei teistäkään ole kummastakaan LAPSESTA HUOLEHTIMAAN?
        Hän ei edes kysynyt mieheltäni, että : VOISKO HÄNEN LAPSI TULLA MEILLE HOITOON, KOSKA MIEHENI ON VIIKONLOPUN MIEKKA-TAKSI VUOROSSA JA KUSKAA MIEKKA-HOTELLIN ASIAKKAITA?

Me tavattiin tuon jälkeen, mutta mieheni oli itse tuo joka oli saanut riitaa aikaan, mutta EI ME SIITÄ RIIDASTA OLLA KOSKAAN KÄRÄJÖITY.
        Meillä tuskin on enään edes tarvetta riidellä, koska hänet sotkettiin tähän toiseen riitaan ja meidän riita loppu sekä saatiin sopu aikaan.
        Meidän riita johtu siitä, kun minä olin sitä mieltä, että MIEHENI ON TYHMÄ, KUN HÄN TULEE RAVINTOLAAN VAPAALLA JUOMAAN VIINAAN JA RAVINTOLA ON TÄYNNÄ NAISIA NIIN HÄN PITÄÄ MIEHENÄ ISKEÄ SILMÄNSÄ MINUUN JA ALKAA LUETTELEMAAN KAIKKIA KIELTOJA MINULLE!
        Hänestä tuli mukava ja miellyttävä mies, kun kysyin ensin, että : Vittu oonko minä syönyt sinun eväät, kun oot noin pahapäinen mies?
        Hän kysyi minulta, että : Etkö sinä muista minua?
        Hän kertoi minulle asian josta hänet olis pitänyt muistaa.
        Minä en halunnut edes muistaa koko ex-miestäni, koska se on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS alkaa muistelemaan minun kanssa minun ex-miehiä!

Minulla on niin PASKA MIES, että hän muistuttaa minua pelkällä olemalla ololla minun ex-miehistä. Ei edes sukunimen vaihto auta asiaan, koska ex-mieheni oli hän joka aloitti kunnian loukkauksen.

Ei me olla edes mieheni kanssa loukattu kenenkään heidän kunniaa jotka niin väittää.
        Toinen ex-miehistäni on edelleen naisen kanssa yhdessä ja ei heistä kukaan ollut tuolloin suhteessa mieheni kanssa, kun hän ilmoitti että minä olen hänen vaimo.
        Ex-mieheni oli naimissa tuolloin, mutta EI HÄN OLE MINUN KANSSA NAIMISSA JA EIKÄ ME OLLA HÄNEN KANSSA EDES PALAAMASSA YHTEEN!

Hänen vanhimman lapsensa äiti vaati minua sekä miestäni kunnioittamaan häntä niin hän saa ex-mieheni miehekseen! Hän olis saanut hänet jo yli 25vuotta sitten, koska en minä ole häntä vieläkään vailla takaisin.
        Mieheni on varmaan tyytyväinen siihen, että hänen vaimonsa JUOKSUT ON JUOSSUT JA HÄNEN EI TARVINNUT TEHDÄ MITÄÄN VAAN TOISET ALKOVAT KALTOINKOHTELEMAAN, SYRJIMÄÄN JA MÄÄRÄILEMÄÄN HÄNEN VAIMOAAN SEKÄ VÄITTÄMÄÄN, ETTÄ HÄN ON EDESVASTUUTON SEKÄ KYVYTÖN MIES JOKA EI SAA EDES VAIMOAAN KURIIN!

Mieheni olis ihan varmasti saanut, mutta TOISET TUKKIVAT ITSENSÄ MEIDÄN SUHTEESEEN JA MEIDÄN PITI HOITAA HEIDÄN ASIOITA JA EI HEIDÄN ASIAT OLE VIELÄKÄÄN KUNNOSSA!

Poliisien ja lääkäreiden ASIAKKAILLA ON EDELLEEN PÄIHDE ONGELMIA VAIKKA MINÄ OLEN LOPETTANUT PÄIHTEIDEN KÄYTÖN JOKA TUSKIN OLI EDES POLIISIEN JA LÄÄKÄREIDEN MIELESTÄ ONGELMA.
        Minä olin yksinhuoltaja-äiti ja en minä muuta tehnyt, kun kävin töissä ja olin lasten kanssa kotona.
        Lapset oli mummolassa yleensä silloin, mutta minun lapset olivat niin TYHMIÄ, että he sanoivat minulle välillä, että : Sinähän voisit lähteä BAARIIN juopottelemaan ja laittaa itses hienoksi niin me jäädään kotia!
        Minä sitten laitoin ja sanoin lapsille, että : Ei siellä BAARISSA kyllä ole pahemmin väkeä tiistaisin, mutta minä sitten menen kerta te haluatte.
        Minä menin juopottelemaan ja KAIKKI PÖYDÄT OLI TÄYNNÄ. Joka pöydässä istui YKSI IHMINEN ja kaikki juopoteltiin vaikka ei me edes tunnettu toisiamme, mutta me istuttiin kaikki selin niin ei nähty toistemme kasvoja ja me KESKUSTELTIIN HUUTELEMALLA PÖYDÄSTÄ TOISEEN. Hän oli sentään ” TOTTA MAAR MÄ OON TURKKUSESTA!” joka meille JUOPOILLE VIINAKIN MÖI.

Minä sitten päissään naisena yksin lähin könyämään kotiaan lumi palteiden kautta, kun ei oikein kengät halunneet tehdä yhteistyötä. Minä pääsin kotia ja eteisessä riisuin kenkiä ympäri päissään lattialla.
        Lapsilla oli koulusta lomaa joten he olivat vielä kello 22.00 hereillä. 3 lastani seisoi eteisessä katsomassa minua ja yksi kysyi minulta, että : Missä baarissa olit juopottelemassa?
        Minä kerroin ja sain kuulla, että MINÄ OLIN OLLUT VÄÄRÄSSÄ BAARISSA JUOPOTTELEMASSA!

Minä sanoin, että : VOI VXTUN PENIKAT!!! MINÄ TEIN NIIN, KUIN TE HALUSITTE JA TE, ETTÄ EDES KUNNIOITA OMAA ÄITIÄ JOKA LÄHTI JUOPOTTELEMAAN VAAN RÄKYTÄTTE KOTONA, ETTÄ MINÄ OLEN VIELÄ VÄÄRÄSSÄ BAARISSA OLLU JUOPOTTELEMASSA!

• Anonyymi00011

Ei mua enää kiinnosta tuollainen sinun kaltainen ihminen ja sitä paitsi mulla on jo perhe

• Anonyymi00024

Aamuyölllä tällä palstalla kannattaa ilman muuta ratkoo ihmissuhde ongelmia vaikka niitä suhteita ei olisikaan.

• Anonyymi00012

Kokeillaan uudestaan ensi kerralla. Jäädään sinne loppuun asti niin tulen kysymään.

• Anonyymi00026

minne jäädään?

• Anonyymi00013

Laitatko tähän muutaman linkin sen miehen kirjoituksiin täällä niin tiedetään kenestä on kyse?

• Anonyymi00017

Eiköhän näsäviisas tiedon tinkaaja palstasetä, eli aloittaja linkkaa nämä itse kirjoittamansa selostukset kuten monesti aiemminkin, arvon palstan puhemies tms

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eiköhän näsäviisas tiedon tinkaaja palstasetä, eli aloittaja linkkaa nämä itse kirjoittamansa selostukset kuten monesti aiemminkin, arvon palstan puhemies tms

Lisäys että tiedetään kenestä kyse, joop seems bit like a borderline psychosis

• Anonyymi00015

Sun lempi on tosi voimakasta, aivan onnen kyyneleet siitä tulee, mutta hänen on laadultaan parempaa.

• Anonyymi00020

Mulla on ainakin lievää autismia. Siksi on vaikeuksia kohdata ja kertoa tunteista. Mutta en aio kirjoittaa tänne enää.

• Anonyymi00021

Tuo nyt on vähän turha huoli naisia esittävä sukkahoususankari. Pääset varmasti pihisemään sanottavasi jossain vaiheessa. Laita vaikka mekko päälle jos naisena koet olevasi enemmän voimaantuneempi.

• Anonyymi00022

En, kyllä pidä itseäni pelkurina, uskallan kohdata kenet vaan. Ja, missä vaan. Jos kysymyksessä on yksipuoleinen ihastuminen, niin se kyllä asettaa rajoitteet kohtaamiselle. Varmaan ymmärrät itsekkin tuon.

• Anonyymi00023

Ei tarvi enää nähä! Vuodet vierii ja yhtä saamattomia! Älä ainakaan minua jää odottamaan.

• Anonyymi00025

Pitää ensin nähdä oletko vain hieman ihastunut vai onko sinulla oikeasti tunteita.

• Anonyymi00028

No mitäpä luulet? Tuskin olisin roikkunut näin kauan sussa.

• Anonyymi00030

Ei ole oikein haluja yrittää kysyä sua minnekään koska et oikein ollut halukas silloinkaan kasvotusten. Mutta jatka ap vaan omalla turmiollisella tielläsi niin pitkään kuin täytyy. Moro.

• Anonyymi00031

Kaikki on sanottu irl ja kasvotusten mitä myös täällä kirjoitellaan. Joten ap voisi nyt katsoa peiliin ja tehdä saman perässä!

• Anonyymi00035

Asiallista puhetta. Tunteet ovat kyllä yksi vaikeimpia asioita ihmisen elämässä. Onnea ja menestystä.

• Anonyymi00036

Kuka kenelle kyllä mä uskallan puhua suuni puhtaaksi kasvotustenkin ei mua jarruttele mikään jos koen tarpeelliseksi vaikka olis poliisi selän takana ei puuttunut poliisi asiaan ennen kuin laskin kaverini pahoinpitelijän aidalta alas nostettuani hänet vasemmalla kädellä rivelyksistä kymmenen viisitoista senttiä maasta irti vähän suuttuessani poliisi oli jo paikalla lähestulkoon selkäni takana ei uskaltanut kysymyksestäni huolimatta tunnustaa kun olin jo valmistautunu lyömään

• Anonyymi00037

Ainahan se noin toimii. Kyllä se seuraavakin nainen jää ilman selityksiä ja puheita, kun tarpeeksi saatu irti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe