En mä ketään jaksa vihata, mutta mua kyllä vihataan. Ja ihan aiheestakin. Olen masentunut varmaan. Pärjäilen sen kans kyllä. Kun on pakko.
Olen niin sanaton
23
404
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt mun koko elämä on vaakalaudalla. Saadaanko asiat puhuttua ja jotenkin käsiteltyä vai mitä tapahtuu. Oireilen monin tavoin. Oisko se sit karma nyt. En tiedä.
- Anonyymi00002
Arvaappa mitä? Suosittelen sinulle enemmän liikuntaa luonossa ja vähemmän aikaa netissä. muutosjohtaja
- Anonyymi00004
Muuten hyvä, mutta oon liikkunut itseni kipeäksi. Nettiaikaa ois syytä vähentää kyllä reilusti.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta oon liikkunut itseni kipeäksi. Nettiaikaa ois syytä vähentää kyllä reilusti.
Heitä kello järveen ja hidasta ihmeessä. hii..valmentaja
- Anonyymi00005
https://youtu.be/LhWVa1LG3Uw?si=O3HVvuDzeMPPlpb3
Ei yksinäinen unta saa - Anonyymi00006
s mies tulee saamaan unta ja paljon kohta se on luvattu ja se on sopimus asia
- Anonyymi00007
Hyviä unia s-miehelle sitten vaan. Mulle ei oo luvattu unta tänä yönä näköjään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyviä unia s-miehelle sitten vaan. Mulle ei oo luvattu unta tänä yönä näköjään.
Tiiäkkö, laita valot pois ja pää tyynyyn. Ajattele jotain mukavia, ja laita vaik jotain rauhoittavaa musaa soimaan.
Lupa uneen myönnetty nyt!
Hyvää yötä ja kauniita unia ♥️🤗😴💤♥️
- Joku sivusta joka laitto myös just pään tyynyyn, joka kastuu kyyneleistä. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiiäkkö, laita valot pois ja pää tyynyyn. Ajattele jotain mukavia, ja laita vaik jotain rauhoittavaa musaa soimaan.
Lupa uneen myönnetty nyt!
Hyvää yötä ja kauniita unia ♥️🤗😴💤♥️
- Joku sivusta joka laitto myös just pään tyynyyn, joka kastuu kyyneleistä.Kiitos 🤗❤️
Hyvää yötä sullekin!
Nukuin.jo hetken aikaa.
Joskus tekee hyvää itkeä❣️ - Anonyymi00013
Koetko että nämä mussutukset mitä emojien ihmemiehelle, eli palstaäijälle tänne rustailet on nk tässä maailmassa olevan kirjoituksia? Se on varmaan oma tulkintasi vallitsevasta todellisuydesta tämänkin asian suhteen. Live short and do not prosper
- Anonyymi00014
Kenelle sinäkin lusmu yrität pahoinvointiasi sysätä?
Tietäsitpä, mitä sun oireilusi aiheuttaa itsellesi. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kenelle sinäkin lusmu yrität pahoinvointiasi sysätä?
Tietäsitpä, mitä sun oireilusi aiheuttaa itsellesi.Ehkä tämä taapero kirjoitti peräti hexin pillityksensä perään
- Anonyymi00018
Itseasiassa oli hetki sitten perheenjäsenen hautajaiset.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Koetko että nämä mussutukset mitä emojien ihmemiehelle, eli palstaäijälle tänne rustailet on nk tässä maailmassa olevan kirjoituksia? Se on varmaan oma tulkintasi vallitsevasta todellisuydesta tämänkin asian suhteen. Live short and do not prosper
Sinun kohdallasi toivottavasti Life is short.
Olet jotenkin kateellinen muille tai jotain muuta on päässä se vinksallaan kun pitää aina noin tylysti ihmisille kirjoitella.
Toivottavasti saat ansaitsemasi kohtalon ja loppuelämän ja se tuskin on mitään kaunista.
Osaan täällä muutkin olla tylyjä mutta fiksut ei viitsi siitä tehdä leipälajia. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinun kohdallasi toivottavasti Life is short.
Olet jotenkin kateellinen muille tai jotain muuta on päässä se vinksallaan kun pitää aina noin tylysti ihmisille kirjoitella.
Toivottavasti saat ansaitsemasi kohtalon ja loppuelämän ja se tuskin on mitään kaunista.
Osaan täällä muutkin olla tylyjä mutta fiksut ei viitsi siitä tehdä leipälajia.Eli tällaiset hautajaismenoista mullan ostamisesta sun muusta kirjoittelu, mitä täällä näkyy on laadukasta keskustelua?
- Anonyymi00022
Ajattele nainen, että esimerkiksi lähiomaisen poismenosta saattaa saada vaikka esim yli kymmenen ”tykkäystä” somessa ja muutaman kommentin, mitä nuuskijat voi raportoida eteenpäin sinunkaltaisen järjen riemuvoiton prosessoitavaksi ja tänne palstaäijän emojeihin päin pään räävittäviksi kun ei sais mistään päivän tulla sitä huomioo ja yhyhyhyy👍
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ajattele nainen, että esimerkiksi lähiomaisen poismenosta saattaa saada vaikka esim yli kymmenen ”tykkäystä” somessa ja muutaman kommentin, mitä nuuskijat voi raportoida eteenpäin sinunkaltaisen järjen riemuvoiton prosessoitavaksi ja tänne palstaäijän emojeihin päin pään räävittäviksi kun ei sais mistään päivän tulla sitä huomioo ja yhyhyhyy👍
Voi ku jaksaiskin siivoilla, mutta ku on niin monta ”seuraajaa” niin eihän näistä pysy perässä kuka on pahuuden ylipapittaret koiramaisin minion ynnä muu vihakatselija. Säälin tällaisia aika pohjattomasti, joskus on kyllä vähemmän hienovaraisella piilovttuilulla ohjattu ns ulos ovesta ennenkin, että käy siitä ja tee hyvin
- Anonyymi00008
Koita mies pärjätä
Minä lähden nyt pois
Heippa
Naiselta - Anonyymi00015
Hate is all they have reckoning sickening
- Anonyymi00017
Huolestuttavinta että palstaäijänkäppänän kaltainen kusipuntti on edes nettiyhteyksien äärellä. Tokihan se on ainut keino millä pääset edes jonkinlaiseen vuorovaikutukseen ihmisten kanssa, vaikka sitten laittomasti, mutta olet suoraan sekopåiden käsikirjasta mitä tulee niihin seikkoihin mitä lapsilta pitää varjella..
En ole kauhean kaukana totuudesta jos sanon että tämänkaltaiset yksilöt pitää kitkeä keinolla millä hyvänsä.- Anonyymi00021
Voi sinua raukkaa sinulla on varmaan erittäin kurja elämä. kavereita ei ole eikä kukaan perheenjäsenkään tykkää.
päässä vähän vippaa eikä mikään ole mukavaa.
siksi pitää puuttua toisten elämään kun sitä omaahan sinulla ei ole. kaikkihan sen täällä näkee 😆
olet sinä semmoinen pieni 💩 papana. - Anonyymi00024
Sanoo rikkaruoho
- Anonyymi00025
Kyllä ne rumimmatkin rikkaruohot saa myrkytettyä, kokemusta on👻😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887