Olisi kiva tuntea kiimaa ja tarjota naiselle samoja tunteita. Viestien välityksellä kiihotukseen?
Piristystä päivään.
T. VM
Jutellaanko seksistä nainen?
283
2426
Vastaukset
- Anonyymi00001
No moi.
Samoja ajatuksia pyörii mielessäni n40- Anonyymi00004
Aina mielessä, ainakin minulla. Haluatko tarkentaa mitä nyt haluaisit tehdä? Kysy ihmeessä myös multa, jos haluat tietää jotkin.
VM - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aina mielessä, ainakin minulla. Haluatko tarkentaa mitä nyt haluaisit tehdä? Kysy ihmeessä myös multa, jos haluat tietää jotkin.
VMTässä töissä juuri ja työpöydän alla sormet liikkuu välillä klitalle n40
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
VMHaluaisin tietää mitä tekisit minulle
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä tekisit minulle
N40 kyselee
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
N40 kyselee
Kiihottuneena odottelen vastaustasi
N40 - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä tekisit minulle
Oishan se mahtavaa, jos työpöytäsi on sellainen, että edestä ei näy alle, niin olla pöytääsi alla nuolemassa sinua. Siinä olisit naama peruslukemilla, kun minä imisin klitoriksesi turvoksiin, nuolisin mehuksi ja kokeilisin kuinka syvälle sisälsi saisin kieleni ylittymään.
Kelpaisiko? Olisiko toiveita?
VM - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oishan se mahtavaa, jos työpöytäsi on sellainen, että edestä ei näy alle, niin olla pöytääsi alla nuolemassa sinua. Siinä olisit naama peruslukemilla, kun minä imisin klitoriksesi turvoksiin, nuolisin mehuksi ja kokeilisin kuinka syvälle sisälsi saisin kieleni ylittymään.
VMKyllä kelpaisi. Eipä kukaan näkisi juurikin sellainen pöytä. Minut kyllä joku näkisi kun sattuu täällä käymään huuh. Riisuin pikkarit nyt voin sormettaa ihan märkänä...jatka vain tuntuis kivalta😘
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä kelpaisi. Eipä kukaan näkisi juurikin sellainen pöytä. Minut kyllä joku näkisi kun sattuu täällä käymään huuh. Riisuin pikkarit nyt voin sormettaa ihan märkänä...jatka vain tuntuis kivalta😘
No jos ne pikkarit on kunnolla pois tieltä, niin ottaisin käteni käyttöön. Toisen kädet sormet työyntäisin sisälsi. Alottaisin yhdellä sormella ja kun olet jo märkä runkkaisin tasaiseen, nopeaan tahtiin, lisäten sormia, niin monta kuin sisälsi mahtuu. Toisen käden sormet pyörittelisivät turvonnutta klitoristasi. Siirtäisin suuni anaalista. Nuolisin sen reunoja ja kuittaisin saada kieleni sisälsi samalla kun käteni työstäisivät märkää pillussi. Aina välillä nuolIsin mehuksi, että tippaakaan ei menisinhukkaan. Toimiiko? Minulla on jo kyrpä kovana pelkästä ajatuksesta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
No jos ne pikkarit on kunnolla pois tieltä, niin ottaisin käteni käyttöön. Toisen kädet sormet työyntäisin sisälsi. Alottaisin yhdellä sormella ja kun olet jo märkä runkkaisin tasaiseen, nopeaan tahtiin, lisäten sormia, niin monta kuin sisälsi mahtuu. Toisen käden sormet pyörittelisivät turvonnutta klitoristasi. Siirtäisin suuni anaalista. Nuolisin sen reunoja ja kuittaisin saada kieleni sisälsi samalla kun käteni työstäisivät märkää pillussi. Aina välillä nuolIsin mehuksi, että tippaakaan ei menisinhukkaan. Toimiiko? Minulla on jo kyrpä kovana pelkästä ajatuksesta.
Ei anaalia...kaikki muu kyllä käy. Voisin runkata sun kullia ja käskisin sinut tuhon pöydälle istumaan lipoisin kielellä kulliasi upottaisin terskan välillä suuhun imisin kovaa ja runkkaisin kovaa kulliasi
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei anaalia...kaikki muu kyllä käy. Voisin runkata sun kullia ja käskisin sinut tuhon pöydälle istumaan lipoisin kielellä kulliasi upottaisin terskan välillä suuhun imisin kovaa ja runkkaisin kovaa kulliasi
Nyt jos joku tulee niin näkee kyllä kiiman silmistäni
N40 - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toivottavasti anaalin ehdotus ei ole kynnys. Minulle se ei ole, joskin kyllä minun anaalini ottaisi mielellään sinun käsittelyn vastaan. Olisitko valmis siihen?
Katsoisimme toisiamme silmiin, kun runkkaisit kovaa kyrpääni ja imisin sitä aina välillä. Haluaisitko että tarttuisin sina hiuksista? Sinun ei tarvitsisi kauan työskennellä, kun olisin jo valmis laukeamaan ensimmäisen kerran. Mihin haluaisit spermani?
MV - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sanoit että käskisit minut pöydälle. Onko sinulla mieltymyksiä valta-asetelmiin seksissä?
VM - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Toivottavasti anaalin ehdotus ei ole kynnys. Minulle se ei ole, joskin kyllä minun anaalini ottaisi mielellään sinun käsittelyn vastaan. Olisitko valmis siihen?
Katsoisimme toisiamme silmiin, kun runkkaisit kovaa kyrpääni ja imisin sitä aina välillä. Haluaisitko että tarttuisin sina hiuksista? Sinun ei tarvitsisi kauan työskennellä, kun olisin jo valmis laukeamaan ensimmäisen kerran. Mihin haluaisit spermani?
MVKostutan sormeni omasta nesteestäni ja työnnän etusormen anaaliisi samalla pidät hiuksistani kiinni ja nait minua suuhun ihan hullun lailla ynähtelen ja korahtelen kun kullis käy ihan kurkussani päästät lastisi suuhun kurkkuun asti nielen etten tupehdu spermaasi
N40 - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kostutan sormeni omasta nesteestäni ja työnnän etusormen anaaliisi samalla pidät hiuksistani kiinni ja nait minua suuhun ihan hullun lailla ynähtelen ja korahtelen kun kullis käy ihan kurkussani päästät lastisi suuhun kurkkuun asti nielen etten tupehdu spermaasi
N40Imen ja nuolen kullisi uudelleen kovaksi haluan että nait minua. Laitoin toimiston oven lukkoon en halua jäädä tästä kiinni😘
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kostutan sormeni omasta nesteestäni ja työnnän etusormen anaaliisi samalla pidät hiuksistani kiinni ja nait minua suuhun ihan hullun lailla ynähtelen ja korahtelen kun kullis käy ihan kurkussani päästät lastisi suuhun kurkkuun asti nielen etten tupehdu spermaasi
N40Kuulostaa todella hyvältä. Nyt mun kovasta kyrvästä on jo valahtanut kiimatipat alushousuihin. Tätä menoa joudun kohta käydä vetämässä käteen.
Anaaliini mahtuisi kyllä useampikin sormi, haluaisin olla täynnä, kun laukeamaan mieluusti. Nautitko sinä, kun pillusi on kunnolla täys? Montako sormea saisin mahtumaan?
Onko jotain jota haluaisit tehdä minulle, jos olisimme rauhassa makuuhuoneessa? Tai mitä haluaisit että tekisin sinulle😜
VM - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuulostaa todella hyvältä. Nyt mun kovasta kyrvästä on jo valahtanut kiimatipat alushousuihin. Tätä menoa joudun kohta käydä vetämässä käteen.
Anaaliini mahtuisi kyllä useampikin sormi, haluaisin olla täynnä, kun laukeamaan mieluusti. Nautitko sinä, kun pillusi on kunnolla täys? Montako sormea saisin mahtumaan?
Onko jotain jota haluaisit tehdä minulle, jos olisimme rauhassa makuuhuoneessa? Tai mitä haluaisit että tekisin sinulle😜
VMMinkä kokoista olisin saamassa. Hoikka sorminen saa melkeen koko käden ainakin mun mies on kokeillut. Rakastan takaapäin naintia yli kaiken siinä olen miehen armoilla
N40 - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Imen ja nuolen kullisi uudelleen kovaksi haluan että nait minua. Laitoin toimiston oven lukkoon en halua jäädä tästä kiinni😘
Ovi ei välttämättä estä kiinnijäämistään, kun riisun sinut alasti ja nuolen, puristelemalla ja imen rintojasi. Samalla runkkaan sinua sormillani, niin että kuuluu kiihottava kitinää. Suutelen sinua kiihkeästi ja nuolen kasvojasi kiimassa. Käännän sinut ympäri ja asetan nojaamaan pöytään. Työnnä kova kyrpäni pilluusi. Ei enää lämmittelyä, suoraan sisään, kovaa, pohjaan asti. Jatkan samaa kovaa työntämistä ja nyt kitinää on jo muuttunut läimäyksen ääniksi, kun lantion iskeytyy sinun pakaroihin. Toisella kädellä pidän kiinni hiuksistani ja toisella puristelemalla rintojasi ja vedän (varovasti) nnnejäsi. Tämä ei ole hiljaista ja koko huoneesi haisee seksiltä. En hidasta tahtia vaan panen sinua kovaa ja kauan, kunnes laukeaminen yhtä aikaa. Painauduin selkääsi vasten, hikiset vartaloamme vastakkain. Hengitän hetken ja siirryn nuolemaan pillusi puhtaaksi. Käännä sinut, niin että ollaan kasvotusten, suudellaan ja vertailllaan kumman suu maistuu enemmän supermalli.
Olisiko hyvä näin?
VM - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ovi ei välttämättä estä kiinnijäämistään, kun riisun sinut alasti ja nuolen, puristelemalla ja imen rintojasi. Samalla runkkaan sinua sormillani, niin että kuuluu kiihottava kitinää. Suutelen sinua kiihkeästi ja nuolen kasvojasi kiimassa. Käännän sinut ympäri ja asetan nojaamaan pöytään. Työnnä kova kyrpäni pilluusi. Ei enää lämmittelyä, suoraan sisään, kovaa, pohjaan asti. Jatkan samaa kovaa työntämistä ja nyt kitinää on jo muuttunut läimäyksen ääniksi, kun lantion iskeytyy sinun pakaroihin. Toisella kädellä pidän kiinni hiuksistani ja toisella puristelemalla rintojasi ja vedän (varovasti) nnnejäsi. Tämä ei ole hiljaista ja koko huoneesi haisee seksiltä. En hidasta tahtia vaan panen sinua kovaa ja kauan, kunnes laukeaminen yhtä aikaa. Painauduin selkääsi vasten, hikiset vartaloamme vastakkain. Hengitän hetken ja siirryn nuolemaan pillusi puhtaaksi. Käännä sinut, niin että ollaan kasvotusten, suudellaan ja vertailllaan kumman suu maistuu enemmän supermalli.
Olisiko hyvä näin?
VMJuu olis olis...nyt oikeaati kyllä orgasmi lähenee olisitpä nyt täällä naisit että joutusin huutaan kiiman kourissa
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Juu olis olis...nyt oikeaati kyllä orgasmi lähenee olisitpä nyt täällä naisit että joutusin huutaan kiiman kourissa
Sykkii nyt kyyyll...
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sykkii nyt kyyyll...
No joo...melkeen kiljasin kun sain. Nytkähtelin ja puuskutin naama punasena🫣 onneksi oli paperia lähellä😘
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sykkii nyt kyyyll...
Mahtava tietää. Haluatko tilanneraportteja, jos/kun käyn vetämässä käteen?
Minulla ei ole iso käsi. Olisin onneni kukkuloilla, jos saisin nuolla sinut ensin kunnolla märäksi ja sitten kylvettävä pillusi liukkailla, vähitellen, varovasti saaden sinut niin auki, että koko käteni mahtuisi sisääsi. Runkkaisin sinulle orgasmin ja kun olisit vielä sen kourissa panisin sinua ihanaan väljään pilluusi, kunnes laukeaisin. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
No joo...melkeen kiljasin kun sain. Nytkähtelin ja puuskutin naama punasena🫣 onneksi oli paperia lähellä😘
Saisinpa olla siellä nuolemassa sinut puhtaaksi. Paperiin menee mehut iha hukkaan.
VM - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minulla ei ole iso käsi. Olisin onneni kukkuloilla, jos saisin nuolla sinut ensin kunnolla märäksi ja sitten kylvettävä pillusi liukkailla, vähitellen, varovasti saaden sinut niin auki, että koko käteni mahtuisi sisääsi. Runkkaisin sinulle orgasmin ja kun olisit vielä sen kourissa panisin sinua ihanaan väljään pilluusi, kunnes laukeaisin.Kirjoitin ton.
VM - Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tyydyttääkö itseäsi usein töissä?
VM - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minulla ei ole iso käsi. Olisin onneni kukkuloilla, jos saisin nuolla sinut ensin kunnolla märäksi ja sitten kylvettävä pillusi liukkailla, vähitellen, varovasti saaden sinut niin auki, että koko käteni mahtuisi sisääsi. Runkkaisin sinulle orgasmin ja kun olisit vielä sen kourissa panisin sinua ihanaan väljään pilluusi, kunnes laukeaisin.Tottakai tilanne raporttia. Hemmetti kun tuumasin jäädä kiinni... ilman pikkareita kun oveen kolkutettiin sain suhkautettua raikasta tuoksua tänne ettei tuoksu kiima 😅 oli vielä mieheni veli joka tässä käväsi. Olisi kiva nähdä kun runkkaat itelles orkun. Huikee kokemus kyllä😘
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tottakai tilanne raporttia. Hemmetti kun tuumasin jäädä kiinni... ilman pikkareita kun oveen kolkutettiin sain suhkautettua raikasta tuoksua tänne ettei tuoksu kiima 😅 oli vielä mieheni veli joka tässä käväsi. Olisi kiva nähdä kun runkkaat itelles orkun. Huikee kokemus kyllä😘
Olisi kyllä kokemus kun tosiaan koko käsi työntyis sisääni. Saisin varmaan useamman orgasmin
N40 - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tottakai tilanne raporttia. Hemmetti kun tuumasin jäädä kiinni... ilman pikkareita kun oveen kolkutettiin sain suhkautettua raikasta tuoksua tänne ettei tuoksu kiima 😅 oli vielä mieheni veli joka tässä käväsi. Olisi kiva nähdä kun runkkaat itelles orkun. Huikee kokemus kyllä😘
Saat raportteja, kun menen. Nyt ei ole hyvä hetki.
Haluatko ottaa uusiksi jossain vaiheessa? - Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tyydyttääkö itseäsi usein töissä?
VMNo jonkun verran harrastan😘
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olisi kyllä kokemus kun tosiaan koko käsi työntyis sisääni. Saisin varmaan useamman orgasmin
N40Se on tosiaan yksi haaveistani. Olen miettinyt sitä paljon. Siksi haluaisin itsekin, että anaalini olisi niin väljä, että naisen käsi mahtuisi sinne, vaikka ei se varmaan samalta tunnu, mutta haluaisin tietää ja kokea sen itsekin. Olisiko liikaa pyydetty
VM - Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Saat raportteja, kun menen. Nyt ei ole hyvä hetki.
Haluatko ottaa uusiksi jossain vaiheessa?Olisi kyllä tosi kiva ottaa uusiksi. Täällä jotenkin kiihottavaa vieraan kanssa keskustella näin yhtäkkiä. Pitää huomenna otta dildo mukaan🫣😅
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olisi kyllä tosi kiva ottaa uusiksi. Täällä jotenkin kiihottavaa vieraan kanssa keskustella näin yhtäkkiä. Pitää huomenna otta dildo mukaan🫣😅
Ota ihmeessä. Ajatus kiihottaa.
Olisiko sinulla anonyymiä sähköpostiosoitetta (minulla on)? Jos ei, niin voisitko ladata semmoisen? Voisin lähettää sinulle kuvan, kun laukean runkatessa.
Muutenkin olisi mukavampi kirjoitella yksityisemmin.
VM - Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Se on tosiaan yksi haaveistani. Olen miettinyt sitä paljon. Siksi haluaisin itsekin, että anaalini olisi niin väljä, että naisen käsi mahtuisi sinne, vaikka ei se varmaan samalta tunnu, mutta haluaisin tietää ja kokea sen itsekin. Olisiko liikaa pyydetty
VMOliko tämä liikaa pyydetty, vai onko sinulla isot kädet🙄
VM - Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Se on tosiaan yksi haaveistani. Olen miettinyt sitä paljon. Siksi haluaisin itsekin, että anaalini olisi niin väljä, että naisen käsi mahtuisi sinne, vaikka ei se varmaan samalta tunnu, mutta haluaisin tietää ja kokea sen itsekin. Olisiko liikaa pyydetty
VMNo jos anaalisi on pesty totaalisti niin sitten voisin kokeilla jos oikeen kauniisti pyydät😍 hmm. Ja samalla hieroisin sun kullia niin kauan että sperma lentää
N40 - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
No jos anaalisi on pesty totaalisti niin sitten voisin kokeilla jos oikeen kauniisti pyydät😍 hmm. Ja samalla hieroisin sun kullia niin kauan että sperma lentää
N40Puhtaus on kaiken a ja o. Voisin vaikka anella sinua, mutta valitettavasti niin paljon liukkari tuskin on olemassakaan, että saisi onnistumaan ensimmäisellä kerralla.
Haluaisitko kysyä minulta jotakin?
VM - Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ota ihmeessä. Ajatus kiihottaa.
Olisiko sinulla anonyymiä sähköpostiosoitetta (minulla on)? Jos ei, niin voisitko ladata semmoisen? Voisin lähettää sinulle kuvan, kun laukean runkatessa.
Muutenkin olisi mukavampi kirjoitella yksityisemmin.
VMKirjoittelu riittää näin täällä vain
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Puhtaus on kaiken a ja o. Voisin vaikka anella sinua, mutta valitettavasti niin paljon liukkari tuskin on olemassakaan, että saisi onnistumaan ensimmäisellä kerralla.
Haluaisitko kysyä minulta jotakin?
VMNoo jotenki tuntuu että oletko bi henkinen kun noin anaali mielessä sanoit että voin kysyä
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Noo jotenki tuntuu että oletko bi henkinen kun noin anaali mielessä sanoit että voin kysyä
En ole. Miehet eivät kiinnosta minua seksuaalisesti. Heterona haluaisin kuitenkin kokea kaiken minkä voin. Entä sinä, oletko bi?
VM - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
En ole. Miehet eivät kiinnosta minua seksuaalisesti. Heterona haluaisin kuitenkin kokea kaiken minkä voin. Entä sinä, oletko bi?
VMHäiritsisivät sinua jos olisin?
Voisitko kertoa minulle ulkonäöstäsi? Mieluiten rehellisesti ja kysy ihan mitä vaan minulta. Vastaan rehellisesti.
VM - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Häiritsisivät sinua jos olisin?
Voisitko kertoa minulle ulkonäöstäsi? Mieluiten rehellisesti ja kysy ihan mitä vaan minulta. Vastaan rehellisesti.
VMHmm vastaan ekaksi en ole bi tai no ehkä hieman ajatus siittä kiihottaa. Normaali vartalo rinnat kahden lapsen tehtynä suhkot hyvät c kuppi koko🫣 käyn salilla kylläkin. Pituus 163 lyhyehköt hiukset punaruskeat värjätyt. Kysymys. Tykkäätkö usein seisotella kulliasi ja mikä naisessa kiihoittaa niin ettet pysty pidättämään orgasmia😍
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Noo jotenki tuntuu että oletko bi henkinen kun noin anaali mielessä sanoit että voin kysyä
Oma anaalini on kaukana, alempana listalla naisen tyydyttämisen jälkeen. Paljon mielummin tuotan naiselle nautintoa ja kiihotun itse sitä katsoessa. Korkealla listalla olisi saada koko käteni naisen pilluun. Myös suullasi tyydyttäminen on korkealla listallani. Nautin kun toinen nauttii. Tietysti toivon, että nainen nauttisi minua tyydyttäessä.
VM - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Oma anaalini on kaukana, alempana listalla naisen tyydyttämisen jälkeen. Paljon mielummin tuotan naiselle nautintoa ja kiihotun itse sitä katsoessa. Korkealla listalla olisi saada koko käteni naisen pilluun. Myös suullasi tyydyttäminen on korkealla listallani. Nautin kun toinen nauttii. Tietysti toivon, että nainen nauttisi minua tyydyttäessä.
VMNautin suunnattomasti kun mies vaikeroi kun runkkaan ja imen kullia ja juurikun on tulossa niin lopetan ja hetken päästä jatkan uudestaan kunnes väistämättä laukeaa suuhun kasvoille rinnoille
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Hmm vastaan ekaksi en ole bi tai no ehkä hieman ajatus siittä kiihottaa. Normaali vartalo rinnat kahden lapsen tehtynä suhkot hyvät c kuppi koko🫣 käyn salilla kylläkin. Pituus 163 lyhyehköt hiukset punaruskeat värjätyt. Kysymys. Tykkäätkö usein seisotella kulliasi ja mikä naisessa kiihoittaa niin ettet pysty pidättämään orgasmia😍
Kuulostat kauniilta. Jos saisin itse päättää elämäni olisi niin seksuaalisesti virittynyt, että kyrpäni seisoisi koko ajan. Valitettavasti näin ei ole. Naisessa minua kiihottaa ennakkoluulottomuus, himo ja tietty rivous. Nautin naisen vartalon kauneudesta. Olen ehkä enemmän tosimies, kuin peppumies. Kuten sanoin aikaisemmin, jos saisin työntää käteni naisen pilluun kokonaan sellaisin varmaan siitä orgasmista. Tykkään väljästi pullista, sen tuntumasta ja äänistä. Olen seksin suhteen kokeilun haluinen, eli on paljon muutakin jota haluaisin naisen kanssa tehdä.
Koska pystyisin olemaan läsnä, jos menen runkkaamaan?
VM - Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Nautin suunnattomasti kun mies vaikeroi kun runkkaan ja imen kullia ja juurikun on tulossa niin lopetan ja hetken päästä jatkan uudestaan kunnes väistämättä laukeaa suuhun kasvoille rinnoille
Siis minä kirjoitin
N40 - Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Nautin suunnattomasti kun mies vaikeroi kun runkkaan ja imen kullia ja juurikun on tulossa niin lopetan ja hetken päästä jatkan uudestaan kunnes väistämättä laukeaa suuhun kasvoille rinnoille
Noilla puheilla olisin valmis nyt vetämään käteen.
VM - Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kuulostat kauniilta. Jos saisin itse päättää elämäni olisi niin seksuaalisesti virittynyt, että kyrpäni seisoisi koko ajan. Valitettavasti näin ei ole. Naisessa minua kiihottaa ennakkoluulottomuus, himo ja tietty rivous. Nautin naisen vartalon kauneudesta. Olen ehkä enemmän tosimies, kuin peppumies. Kuten sanoin aikaisemmin, jos saisin työntää käteni naisen pilluun kokonaan sellaisin varmaan siitä orgasmista. Tykkään väljästi pullista, sen tuntumasta ja äänistä. Olen seksin suhteen kokeilun haluinen, eli on paljon muutakin jota haluaisin naisen kanssa tehdä.
Koska pystyisin olemaan läsnä, jos menen runkkaamaan?
VMKuulostat mukavan kiihottavalta mieheltä❤️
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Noilla puheilla olisin valmis nyt vetämään käteen.
VMAnna mennä että saat nautinnon. Saat roiskauttaa ksvoille ja rinnoille mmm...😍
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kuulostat mukavan kiihottavalta mieheltä❤️
Kiitos.
Kerrotko minulle koska haluat minun menevän runkkaamaan? Voit ajatella siellä, että teen niin kuin pyydät ja varmasti teenkin.
Haluan nauttia elämästä, enkä sulkea mitään pois, vain periaatteen takia. Olen valmis kokeilemaan (melkein) kaikkea.
VM - Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Anna mennä että saat nautinnon. Saat roiskauttaa ksvoille ja rinnoille mmm...😍
Menen. Mitä haluat että teen spermalleni, kun ei varmaan sinne asti lennä, enkä edes tiedä suuntaa?
VM - Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kiitos.
Kerrotko minulle koska haluat minun menevän runkkaamaan? Voit ajatella siellä, että teen niin kuin pyydät ja varmasti teenkin.
Haluan nauttia elämästä, enkä sulkea mitään pois, vain periaatteen takia. Olen valmis kokeilemaan (melkein) kaikkea.
VMKlo:15.00 menen wc tiloihin. Ovo lukkoon riisun itseni ihan alasti. Toinen käsi puristelee rintoja nännejä toinen hyväilee häpyhuulia ja 2 sormea työntyy sisään. Liikkuu hitaasti peukku klitalla jatkan niin kauan kunnes saan orgasmin. Ajattelen sinua tekemässä kaikkea ihanaa sykkivälle kullillesi😘😘❤️
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Klo:15.00 menen wc tiloihin. Ovo lukkoon riisun itseni ihan alasti. Toinen käsi puristelee rintoja nännejä toinen hyväilee häpyhuulia ja 2 sormea työntyy sisään. Liikkuu hitaasti peukku klitalla jatkan niin kauan kunnes saan orgasmin. Ajattelen sinua tekemässä kaikkea ihanaa sykkivälle kullillesi😘😘❤️
Olen riitta. Kuka sinä ihanan oloinen mies olet😘
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Klo:15.00 menen wc tiloihin. Ovo lukkoon riisun itseni ihan alasti. Toinen käsi puristelee rintoja nännejä toinen hyväilee häpyhuulia ja 2 sormea työntyy sisään. Liikkuu hitaasti peukku klitalla jatkan niin kauan kunnes saan orgasmin. Ajattelen sinua tekemässä kaikkea ihanaa sykkivälle kullillesi😘😘❤️
Mainiota. Menen samaan aikaan runkkaamaan. Haluatko että hieron spermat kulliini, kasvoihini, syön ne vai heitänkö vaan hukkaan?
VM - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mainiota. Menen samaan aikaan runkkaamaan. Haluatko että hieron spermat kulliini, kasvoihini, syön ne vai heitänkö vaan hukkaan?
VMHiero ne kulliisi
N40 - Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
VMEn muuten ole myöskään ehdoton sub, vaikka kyselenkin sinulta. Haluan vain tyydyttää sinua parhaani mukaan. Tietysti, jos saat tyydytystä siitä että olisin sub, niin silloin nauttisi siitä saamasi nautinnon takia. Jos jotakin joskus minun pieni dom piru haluaisi osallistua toimintaan.
VM - Anonyymi00059
Anonyymi00055 kirjoitti:
Juha😘
- Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
En muuten ole myöskään ehdoton sub, vaikka kyselenkin sinulta. Haluan vain tyydyttää sinua parhaani mukaan. Tietysti, jos saat tyydytystä siitä että olisin sub, niin silloin nauttisi siitä saamasi nautinnon takia. Jos jotakin joskus minun pieni dom piru haluaisi osallistua toimintaan.
VMOlen nyt wc suihkutiloissa. Kerro etunimesi niin tiedän kuka minua naii
N40 - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Olen nyt wc suihkutiloissa. Kerro etunimesi niin tiedän kuka minua naii
N40Anteeksi, unohdin allekirjoittaa VM=Juha
- Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Juha😘
Riisuin vaatteet juha. Tämähän on tosi kiihottavaa😘
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Riisuin vaatteet juha. Tämähän on tosi kiihottavaa😘
Minäkin olen vessassa. Kun olet kunnolla märkä, niin kokeilisitko kuinka monta sormea saat mahtumaan sisääsi?
Minulla on kova, rasvattu kyrpä kädessäni.
VM - Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Minäkin olen vessassa. Kun olet kunnolla märkä, niin kokeilisitko kuinka monta sormea saat mahtumaan sisääsi?
Minulla on kova, rasvattu kyrpä kädessäni.
VMVaikea kirjottaa. Nyt koko käsi en valehtele. Kirjoitan sitten kun olen saanut😘😘
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Vaikea kirjottaa. Nyt koko käsi en valehtele. Kirjoitan sitten kun olen saanut😘😘
Kohta…
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Vaikea kirjottaa. Nyt koko käsi en valehtele. Kirjoitan sitten kun olen saanut😘😘
Nyt laukean!
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Nyt laukean!
Ei kestänyt kauan, kun mietin sinua kätesi sisälläsi. Hienoin lämpimät spermat sykkivään kulliini.
Kiitos
VT - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei kestänyt kauan, kun mietin sinua kätesi sisälläsi. Hienoin lämpimät spermat sykkivään kulliini.
Kiitos
VTTuo edellinen en ollut minä. Nyt olen matkalla kotiin mieheni kyydissä. Kerron nyt miten minun kävi. Siis koko käsi sisällä ja toisella lipsutin klittaa niin kauan että sain aika hirmu orgasmin. Nytkähdin selälleni lattialla ja kun käsi lupsahti ulos niin ulahdin ja kiljadin tosi äänekkäästi vapisin ja vavahtelin käsi pillua puristaen ynisin nytkähtelin monta kertaa. Mieheni huusi oven takaa ootko kunnosa. Huusin oon minä liukastuin vain😅 hmm sait minut tekeen aika hulluja asioita...otetaanko huomenna aamulla uusiksi juha😘😘
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tuo edellinen en ollut minä. Nyt olen matkalla kotiin mieheni kyydissä. Kerron nyt miten minun kävi. Siis koko käsi sisällä ja toisella lipsutin klittaa niin kauan että sain aika hirmu orgasmin. Nytkähdin selälleni lattialla ja kun käsi lupsahti ulos niin ulahdin ja kiljadin tosi äänekkäästi vapisin ja vavahtelin käsi pillua puristaen ynisin nytkähtelin monta kertaa. Mieheni huusi oven takaa ootko kunnosa. Huusin oon minä liukastuin vain😅 hmm sait minut tekeen aika hulluja asioita...otetaanko huomenna aamulla uusiksi juha😘😘
Häpyhuulet hellänä ja turvonneet taitaa mieheni jäädä ilman😅
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tuo edellinen en ollut minä. Nyt olen matkalla kotiin mieheni kyydissä. Kerron nyt miten minun kävi. Siis koko käsi sisällä ja toisella lipsutin klittaa niin kauan että sain aika hirmu orgasmin. Nytkähdin selälleni lattialla ja kun käsi lupsahti ulos niin ulahdin ja kiljadin tosi äänekkäästi vapisin ja vavahtelin käsi pillua puristaen ynisin nytkähtelin monta kertaa. Mieheni huusi oven takaa ootko kunnosa. Huusin oon minä liukastuin vain😅 hmm sait minut tekeen aika hulluja asioita...otetaanko huomenna aamulla uusiksi juha😘😘
Huomenna uusiksi. Klo9?
VT - Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Huomenna uusiksi. Klo9?
VTJuu noin klo:9:00 tai hieman yli😘
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Juu noin klo:9:00 tai hieman yli😘
N40 kirjotti
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
N40 kirjotti
Juha kiitos kun sait minut tekemään noin ihania asioita. Toivottavasti sait hyvän orkun
N40 - Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Juha kiitos kun sait minut tekemään noin ihania asioita. Toivottavasti sait hyvän orkun
N40Sain hyvän. Olit ajatuksissa.
Kiitos itsellesi. Huomenna uudestaan😉
VT - Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Sain hyvän. Olit ajatuksissa.
Kiitos itsellesi. Huomenna uudestaan😉
VTJuha kertoisitko itsestäsi. Mitat sinusta ja kullista. Mitä teet työksesi. Oletko naimisissa vai sinkku.
N40ä - Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Juha kertoisitko itsestäsi. Mitat sinusta ja kullista. Mitä teet työksesi. Oletko naimisissa vai sinkku.
N40äHuomenta. Pääsin nyt vasta kirjoittamaan.
Olen hyvinkin keskiverto mies mitoiltani. Noin 177 cm 80kg, enemmän arkista lihasta, kuin löysää. Teen fyysistä työtä, luovalla alalla, käsityöläinen. Kyrpä on varmaan myös melko lailla keskiarvojen mitoissa noin 15-16 cm, enemmän paksu, kuin puikko. Hyvin olen sillä pärjännyt.
Olen naimisissa, mutta työstämme eroa. Se on hankalaa, kun on lapset ja omaisuus. Ei ole sen suurempaa vihamielisyyttä, onneksi. Seksi suhteessani loppui jo kauan sitten.
Entä sinä?
VM - Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Huomenta. Pääsin nyt vasta kirjoittamaan.
Olen hyvinkin keskiverto mies mitoiltani. Noin 177 cm 80kg, enemmän arkista lihasta, kuin löysää. Teen fyysistä työtä, luovalla alalla, käsityöläinen. Kyrpä on varmaan myös melko lailla keskiarvojen mitoissa noin 15-16 cm, enemmän paksu, kuin puikko. Hyvin olen sillä pärjännyt.
Olen naimisissa, mutta työstämme eroa. Se on hankalaa, kun on lapset ja omaisuus. Ei ole sen suurempaa vihamielisyyttä, onneksi. Seksi suhteessani loppui jo kauan sitten.
Entä sinä?
VMVartalosta kirjoitin jo aikasemmin. Työskentelen mieheni ja minun firmassa. Hoidan sihteerin/varapomon virkaa. Oma toimistotila. Tavallaan perheyritys. Miehenikin sanoo että olen tosi halukas ja kiinnostunut seksin suhteen. Tosin eilen jäi ilman pilluani😅 no otin kunnon suihin imuutuksen🫣 lapsista tyttö 20v ja poika 17v siinämielessä vapaampaa harrastella.
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Vartalosta kirjoitin jo aikasemmin. Työskentelen mieheni ja minun firmassa. Hoidan sihteerin/varapomon virkaa. Oma toimistotila. Tavallaan perheyritys. Miehenikin sanoo että olen tosi halukas ja kiinnostunut seksin suhteen. Tosin eilen jäi ilman pilluani😅 no otin kunnon suihin imuutuksen🫣 lapsista tyttö 20v ja poika 17v siinämielessä vapaampaa harrastella.
Täällä nämä jutut välillä tosi kiihottavia myös yököttäviä jotkut. Aika usein käyn selailemassa löytyiskö mitään ja nyt löysin sinut juha. Tämä vaikuttaa oikealta mitä kaksi aikuista voi toisilleen jutella ja kertoa. Yritän myös soveltaa saamiani vinkkejä. Eilen ajattelin että mitäs jos olisit ollut sinä jolta otin sen kyrvän imin ja runkkasin loppuun asti. Hymyilin ajatukselle kun otin suihin mieheltäni😘
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Täällä nämä jutut välillä tosi kiihottavia myös yököttäviä jotkut. Aika usein käyn selailemassa löytyiskö mitään ja nyt löysin sinut juha. Tämä vaikuttaa oikealta mitä kaksi aikuista voi toisilleen jutella ja kertoa. Yritän myös soveltaa saamiani vinkkejä. Eilen ajattelin että mitäs jos olisit ollut sinä jolta otin sen kyrvän imin ja runkkasin loppuun asti. Hymyilin ajatukselle kun otin suihin mieheltäni😘
N40 kirjoitti
- Anonyymi00086
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kirjoitin pitkän viestin, mutta onnistuin hävittämään sen, ennen lähetystä. En ole läheskään tietokonenero.
Tosiaan täällä palstalla taitaa olla vähissä/ei ollenkaan asiallisia kontakteja. Onneksi osuimme yhteen.
Olen ajautunut lukemaan näitä, koska koen olevani seksuaalisesti virittäytynyt ja kokeilunhaluinen. Kotona ei tosiaan ole ollut mitään seksiin viittaavaakaan pitkään aikaan. Olen yksikseni tutkiskelun asioita ja kokeillut juttuja. Vieraissa en ole käynyt, joskaan erään siihen ei olisi minkäänlaista kynnystä, kun avioliitto on käytännössä ohi. Olet onnekas, että saat kotona tyydytyksen ja mukavaa jos pystyn tarjoamaan lisä maustetta siihen.
VM - Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Kirjoitin pitkän viestin, mutta onnistuin hävittämään sen, ennen lähetystä. En ole läheskään tietokonenero.
Tosiaan täällä palstalla taitaa olla vähissä/ei ollenkaan asiallisia kontakteja. Onneksi osuimme yhteen.
Olen ajautunut lukemaan näitä, koska koen olevani seksuaalisesti virittäytynyt ja kokeilunhaluinen. Kotona ei tosiaan ole ollut mitään seksiin viittaavaakaan pitkään aikaan. Olen yksikseni tutkiskelun asioita ja kokeillut juttuja. Vieraissa en ole käynyt, joskaan erään siihen ei olisi minkäänlaista kynnystä, kun avioliitto on käytännössä ohi. Olet onnekas, että saat kotona tyydytyksen ja mukavaa jos pystyn tarjoamaan lisä maustetta siihen.
VMTarosit kyllä lisämaustetta ja onnistuit😘hmm...voisin tarjota työpaikka haastattelun. Olisi melkoinen asia antaa sinulle mahdollisuus halata minua antaa sun tehdä mitä ikinä haluaisit. Istuisi syliisi ja suutelisin antaisin kätesi liikkua vartalollani. Tsiisus sentään...huh. kylläpä nyt ajatus juoksee🫣
N40 - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Tarosit kyllä lisämaustetta ja onnistuit😘hmm...voisin tarjota työpaikka haastattelun. Olisi melkoinen asia antaa sinulle mahdollisuus halata minua antaa sun tehdä mitä ikinä haluaisit. Istuisi syliisi ja suutelisin antaisin kätesi liikkua vartalollani. Tsiisus sentään...huh. kylläpä nyt ajatus juoksee🫣
N40Taitaa olla tiukka työpäivä sinulla kun vähempi pystyt kirjoittelemaan❤️
N40 - Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Taitaa olla tiukka työpäivä sinulla kun vähempi pystyt kirjoittelemaan❤️
N40Vm minkä ikäinen olet. Itse 40v
N40 - Anonyymi00090
Anonyymi00088 kirjoitti:
Taitaa olla tiukka työpäivä sinulla kun vähempi pystyt kirjoittelemaan❤️
N40Joo, anteeksi. On tosiaan touhua sen verran että en ole ehtinyt kirjoitella. Näyttää siltä, että seuraavat pari työpäivää olisi tämmöisiä. Ajattelen sinua kuitenkin.
Tulisin mielelläni kuvaamaasi työhaastatteluun. Mikään ei olisi parempaa, kuin tuntea sinut sylissäni ja maistaa suutasi.
Olen 54v. Lapseni ovat suunnilleen saman ikäiset kuin sinun, mutta poikani on vanhempi osapuoli. En nyt kehu itseäni, mutta tyttären kaveri luuli minua viime viikolla 35 vuotiaaksi ja vielä viime vuonna minulta kysyttiin paperit, kun ostin olutta. Mieleni on jumiutunut johonkin 20-30 iän välille.
VM - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Joo, anteeksi. On tosiaan touhua sen verran että en ole ehtinyt kirjoitella. Näyttää siltä, että seuraavat pari työpäivää olisi tämmöisiä. Ajattelen sinua kuitenkin.
Tulisin mielelläni kuvaamaasi työhaastatteluun. Mikään ei olisi parempaa, kuin tuntea sinut sylissäni ja maistaa suutasi.
Olen 54v. Lapseni ovat suunnilleen saman ikäiset kuin sinun, mutta poikani on vanhempi osapuoli. En nyt kehu itseäni, mutta tyttären kaveri luuli minua viime viikolla 35 vuotiaaksi ja vielä viime vuonna minulta kysyttiin paperit, kun ostin olutta. Mieleni on jumiutunut johonkin 20-30 iän välille.
VMVau. No et sitte mikään vanhus kun kerran luultiin noinki nuoreksi😘 no pitäähän tässä nyt töitäkin tehdä minunki. En päästä sinua mielestäni juha😘
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Vau. No et sitte mikään vanhus kun kerran luultiin noinki nuoreksi😘 no pitäähän tässä nyt töitäkin tehdä minunki. En päästä sinua mielestäni juha😘
En millään muotoa tunne itseäni vanhaksi. Voimat, kunto ja mieli pystyy vielä siihen mihin pystyin 20 vuotta sittenkin.
Työt monesti tulevat muun elämän tielle, joskin viihdyn hyvin töissäni.
Oonko oikeassa , jos arvaan että olet Varsinais Suomesta? Itse olen pääkaupunkiseudulta.
Otitko dildon tämän mukaan töihin?
VM - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
En millään muotoa tunne itseäni vanhaksi. Voimat, kunto ja mieli pystyy vielä siihen mihin pystyin 20 vuotta sittenkin.
Työt monesti tulevat muun elämän tielle, joskin viihdyn hyvin töissäni.
Oonko oikeassa , jos arvaan että olet Varsinais Suomesta? Itse olen pääkaupunkiseudulta.
Otitko dildon tämän mukaan töihin?
VMNo kylläkin varsinais suomesta. No dildo mukana ja liukkari myös käsilaukussa vielä🫣
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
No kylläkin varsinais suomesta. No dildo mukana ja liukkari myös käsilaukussa vielä🫣
Onko ajatusta miten dildoa hyödyntäisi, työn ohessa?
VM - Anonyymi00097
Anonyymi00094 kirjoitti:
Onko ajatusta miten dildoa hyödyntäisi, työn ohessa?
VMVähän liukkaria, työnnän sisään ja istun tuolissa. Liikuttelen hieman lantiota edes taas. Juu toimii. hameen helmat tuolin reunoille. Ai niin tässä pitäis töitäkin tehdä😅 huh
N40 - Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Vähän liukkaria, työnnän sisään ja istun tuolissa. Liikuttelen hieman lantiota edes taas. Juu toimii. hameen helmat tuolin reunoille. Ai niin tässä pitäis töitäkin tehdä😅 huh
N40Saisinpa nähdä. Jätä dildo sisääsi, kun joudut tekemään töitä. Hoida itsesi pidemmän kaavan mukaan.
Mimmoinen dildo sinulla on?
VM - Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Saisinpa nähdä. Jätä dildo sisääsi, kun joudut tekemään töitä. Hoida itsesi pidemmän kaavan mukaan.
Mimmoinen dildo sinulla on?
VMPunainen kyrvän näköinen. Imukupilla ja värinä säädöllä.❤️
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Punainen kyrvän näköinen. Imukupilla ja värinä säädöllä.❤️
Joutuu välillä keinutteleen. Värinä minimissä🫣 tosi kiihottavaa näin töissä huuh.
- Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
Joutuu välillä keinutteleen. Värinä minimissä🫣 tosi kiihottavaa näin töissä huuh.
Ei tässä nyt kyllä kauan pysty... hengitys käy raskaammaksi. Kädet poskilla tuijotan läppärin tekstiä.
N40 - Anonyymi00102
Anonyymi00100 kirjoitti:
Täydellistä! Kuinka kauan pystyt pitämään sitä sisälläsi?
Minulla alkaa taas seisomaan, kun mietin sinua istumassa dildon päällä.
VM - Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Täydellistä! Kuinka kauan pystyt pitämään sitä sisälläsi?
Minulla alkaa taas seisomaan, kun mietin sinua istumassa dildon päällä.
VMNyt kyllä. Tsiisus...tsiisus. ihan lähellä. Pidätän pidätän
N40 - Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Nyt kyllä. Tsiisus...tsiisus. ihan lähellä. Pidätän pidätän
N40Anna tulla vaan. Hetki huilausta, nuole dildo puhtaaksi ja ota uusi kierros. Onko susta siihen?
VM - Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Anna tulla vaan. Hetki huilausta, nuole dildo puhtaaksi ja ota uusi kierros. Onko susta siihen?
VMTulin tulin. En ota pois. Jatkan ynähtelen väännän värinää lisää. Mmm omg! Yymmmh. Tuommoista ääntelyä. Naama ihan punainen. Vapisen.
N40 - Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Tulin tulin. En ota pois. Jatkan ynähtelen väännän värinää lisää. Mmm omg! Yymmmh. Tuommoista ääntelyä. Naama ihan punainen. Vapisen.
N40Ooii oiii. Kooht kooht. Vapiseeen. Tsiiisus nyyyyyt
N40 - Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ooii oiii. Kooht kooht. Vapiseeen. Tsiiisus nyyyyyt
N40Sun työpäivä kuulostaa mukavalta. Pystytkö tauon jälkeen ottamaan uusiksi, kun olet tämän session lopettanut?
VM - Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
Sun työpäivä kuulostaa mukavalta. Pystytkö tauon jälkeen ottamaan uusiksi, kun olet tämän session lopettanut?
VMHuh huh huh. Vieläkin nytkähtelen. No taivas en osaa sanua. Kuuma huh. Meen wc puolelle
N40 - Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Huh huh huh. Vieläkin nytkähtelen. No taivas en osaa sanua. Kuuma huh. Meen wc puolelle
N40Nyt imukuppi lattiaan. Värinä isolle. Liikun niin kun ratsastaisin kyrpää oikeasti. Ymmmhh. Oooh ooh. Kädet lattialla nussin dildua.
N40 - Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Nyt imukuppi lattiaan. Värinä isolle. Liikun niin kun ratsastaisin kyrpää oikeasti. Ymmmhh. Oooh ooh. Kädet lattialla nussin dildua.
N40Ynisen yynisen ulisen. Oi tavas taivas.
N40 - Anonyymi00111
Anonyymi00109 kirjoitti:
Nyt imukuppi lattiaan. Värinä isolle. Liikun niin kun ratsastaisin kyrpää oikeasti. Ymmmhh. Oooh ooh. Kädet lattialla nussin dildua.
N40Kuulostat ihanan kiimaiselta. Minulta on jo tullut kiimatipat housuihin. Jossain vaiheessa pitää mennä runkkaamaan. Haluaisin katsoa kun ratsastat dildolla, voisit välillä imeä kyrpääni, välillä panisin sinua nieluun, hiuksista kiinni pitäen. Suurimman osan ajasta katsoisimme vain kun toinen tyydyttää itseään. Kun olisit tulossa laukeaisin kasvoillesi ja rinnoillesi.
VM - Anonyymi00112
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ynisen yynisen ulisen. Oi tavas taivas.
N40Kooohtaaa. Kooht. Tuuuun... kiljahtelen ulisen ynisen. Hemmetti mikä vapina. Hytkyn täällä lattialla. Ihan mahoton ihan mahotont...yyynn hhh. Taivas oon kyllä hullu kun näin tein voi taivas. Menee kyllä vähänaikaa että kehtaan tulla pois täältä. Sissus vieläki nytkähtelee kroppa😍😅 vau!!!aika häkeltynyt olo🫣
N40 - Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Kooohtaaa. Kooht. Tuuuun... kiljahtelen ulisen ynisen. Hemmetti mikä vapina. Hytkyn täällä lattialla. Ihan mahoton ihan mahotont...yyynn hhh. Taivas oon kyllä hullu kun näin tein voi taivas. Menee kyllä vähänaikaa että kehtaan tulla pois täältä. Sissus vieläki nytkähtelee kroppa😍😅 vau!!!aika häkeltynyt olo🫣
N40Nuolitko dildon puhtaaksi? Jos, niin miltä maistui?
VM - Anonyymi00114
Anonyymi00111 kirjoitti:
Kuulostat ihanan kiimaiselta. Minulta on jo tullut kiimatipat housuihin. Jossain vaiheessa pitää mennä runkkaamaan. Haluaisin katsoa kun ratsastat dildolla, voisit välillä imeä kyrpääni, välillä panisin sinua nieluun, hiuksista kiinni pitäen. Suurimman osan ajasta katsoisimme vain kun toinen tyydyttää itseään. Kun olisit tulossa laukeaisin kasvoillesi ja rinnoillesi.
VMEn kyllä oli vastaan laittanu. Olis mukava olla spermanen kauttaaltani. Taivas vieläki nytkähtelen.😘
N40 - Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
En kyllä oli vastaan laittanu. Olis mukava olla spermanen kauttaaltani. Taivas vieläki nytkähtelen.😘
N40Kun olet palautunut, niin haluaisitko kertoa mitä kaikke haluaisit tehdä/kokeilla. Voit kysyä minultakin, jos olet kiinnostunut. Varoituksen sana kuitenkin, olen hyvin avarakatseinen.
VM - Anonyymi00116
Anonyymi00113 kirjoitti:
Nuolitko dildon puhtaaksi? Jos, niin miltä maistui?
VMNoo en nuollut😘 tässä nyt istuallani lattialla kerään voimia että pääsis pesulle. 🫣kaikkeen sitä ryhtyy. No tämmöistä tämä mun intohimoni. Naurua. Öö kannatti oon kyllä tyydyttänyt ihteni🫣😅 nyt pesulle ja töihin takasi😅 juha😘😘😘
N40 - Anonyymi00117
Anonyymi00115 kirjoitti:
Kun olet palautunut, niin haluaisitko kertoa mitä kaikke haluaisit tehdä/kokeilla. Voit kysyä minultakin, jos olet kiinnostunut. Varoituksen sana kuitenkin, olen hyvin avarakatseinen.
VMEniten kiinnostaa mitä tekisit minulle ja käskisit minun tehdä itselleni. Myös mitä toivoisit minun tekevän sinulle
N40 - Anonyymi00118
Anonyymi00117 kirjoitti:
Eniten kiinnostaa mitä tekisit minulle ja käskisit minun tehdä itselleni. Myös mitä toivoisit minun tekevän sinulle
N40Tekisin varmaan kaiken minkä haluaisit, siinä on ainoat rajoitteet. Minua kiinnostaa kaikkimikä tuottaa nautintoa. Miten suhtaudut sitomiseen?
VM - Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Tekisin varmaan kaiken minkä haluaisit, siinä on ainoat rajoitteet. Minua kiinnostaa kaikkimikä tuottaa nautintoa. Miten suhtaudut sitomiseen?
VMOlen kokeillut😘 mieheni sitoi minut ja nai takaapäin tosi rankasti
N40 - Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Olen kokeillut😘 mieheni sitoi minut ja nai takaapäin tosi rankasti
N40Tykkäsitkö? Entä kevyt piiskaus?
VM - Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Tykkäsitkö? Entä kevyt piiskaus?
VMEi piiskausta. En tykkää. Sitominen kyllä. Siinä kun on ihan tyydytetty niin vielä kerran uudestaan. Tosin ei monesti pystytty kun tenavat kotona. Siittä tykkään paljon👌
N40 - Anonyymi00122
Anonyymi00121 kirjoitti:
Ei piiskausta. En tykkää. Sitominen kyllä. Siinä kun on ihan tyydytetty niin vielä kerran uudestaan. Tosin ei monesti pystytty kun tenavat kotona. Siittä tykkään paljon👌
N40Mieheni on lähdössä kotiin että lähden myös. Mitä mieltä huomisesta kirjoittelusta? Olen kotona huomenna ja yksin🫣😘
N40 - Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Mieheni on lähdössä kotiin että lähden myös. Mitä mieltä huomisesta kirjoittelusta? Olen kotona huomenna ja yksin🫣😘
N40Munkin pitää lähteä kotiin. Jatketaan huomenna😘
VM - Anonyymi00184
Anonyymi00009 kirjoitti:
VMXxx tietenkin ryömisin nuolemaan
- Anonyymi00193
Anonyymi00055 kirjoitti:
En ole minä joku toinen Riitta
- Anonyymi00272
Anonyymi00072 kirjoitti:
N40 kirjotti
IHANA OLI TEIDÄN KIIHKOO LUKEA SINÄ N40
- Anonyymi00273
Anonyymi00272 kirjoitti:
IHANA OLI TEIDÄN KIIHKOO LUKEA SINÄ N40
Kiitos. T. Pertti
- Anonyymi00283
Anonyymi00031 kirjoitti:
N40Olis täällä omakin kyrpä kovana, kun näitä lukee 😅😉
- Anonyymi00284
Anonyymi00044 kirjoitti:
Hmm vastaan ekaksi en ole bi tai no ehkä hieman ajatus siittä kiihottaa. Normaali vartalo rinnat kahden lapsen tehtynä suhkot hyvät c kuppi koko🫣 käyn salilla kylläkin. Pituus 163 lyhyehköt hiukset punaruskeat värjätyt. Kysymys. Tykkäätkö usein seisotella kulliasi ja mikä naisessa kiihoittaa niin ettet pysty pidättämään orgasmia😍
Kiihotun punapäistä naisista
- Anonyymi00285
Anonyymi00068 kirjoitti:
Olisit ihanan tuhma ja varattu nainen, olen kans varattu 44v mies…. Hmmmm
T:VM44
- Anonyymi00010
Anteeksi tuo hetkellinen katkos viestityksessä.
VM- Anonyymi00012
Itsekkin välillä joutuu tietsikkaa käyttään
- Anonyymi00080
Mitä siinä on juttelemista
- Anonyymi00081
Aiheet sen ympärillä ei lopu koskaan, molempien tarttee vaan olla samalla aaltopituudella
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Aiheet sen ympärillä ei lopu koskaan, molempien tarttee vaan olla samalla aaltopituudella
Juurikin näin
N40 - Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Juurikin näin
N40Antakaahan nyt palaa juhan kanssa niin me muut seisotellaan ja kostutellaan pöksyjä 😊
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Antakaahan nyt palaa juhan kanssa niin me muut seisotellaan ja kostutellaan pöksyjä 😊
😅😘
N40 - Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
😅😘
N40Mukavasti piristää päivää tämmöiset 😊😘
- Anonyymi00274
Anonyymi00084 kirjoitti:
😅😘
N40MITENKÄ KÄVIS JOS OLISITTE TOISTEN KIMPUS OIKEESTI KIIHOTTAVAA
- Anonyymi00095
Ei maksa vaivaa jos et osaa yksityiskohtaisen tarkkaan kuvailla naiselle nainen on tarkka pienimmästäkin yksityiskohdasta yli analysoivat niin sanotusti se onko miehen mahdollista lukea naista kuin avointa kirjaa ei pitäisi olla vaikka toisen tuntisi kuinka hyvin miksi harvoin nainen luottaa yhteenkään mieheen sitä pienempi varmuus ettäkö luottaisivat jos ovat jo isäänsä joutuneet pettymään
- Anonyymi00096
Välimerkit ei tekis pahaa
- Anonyymi00124
Huomenta juha.
Olet jotenki ollut ajatuksissa. Tosiaanki olet mielessä, ajatukset seilaa. Välillä pitää oikeen läpsäyttää itseä poskelle. Sanoa hei haloo olet naimisissa. Mitä sinun mielessä pyörii kun kirjoitellaan? Anteeksi meni vähän henkeväksi🫣
Riitta- Anonyymi00125
No kumminkin tässä istun ja odotan kuumeisesti vastausta, kahvi motti kädessä, yöpaituli päällä, kihelmöivä tunne alavatsassa🫣 no kaikkea tämä saa aikaan😅
Riitta - Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
No kumminkin tässä istun ja odotan kuumeisesti vastausta, kahvi motti kädessä, yöpaituli päällä, kihelmöivä tunne alavatsassa🫣 no kaikkea tämä saa aikaan😅
RiittaOnko pillu märkänä 😘
- Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Onko pillu märkänä 😘
No juu🫣
Riitta - Anonyymi00128
Anonyymi00125 kirjoitti:
RiittaMuistinki että sulla on kiire päivä tänäänkin. Kokkasin aamu palaa ihan ilman vaatettakaan🫣niinhän siinä kävi. Sohvalle ja sormet töihin orkku tuli😘
Riitta - Anonyymi00129
Anonyymi00128 kirjoitti:
Muistinki että sulla on kiire päivä tänäänkin. Kokkasin aamu palaa ihan ilman vaatettakaan🫣niinhän siinä kävi. Sohvalle ja sormet töihin orkku tuli😘
RiittaHienoa! Kulli kovana haaveilen susta
- Anonyymi00130
Anonyymi00128 kirjoitti:
Muistinki että sulla on kiire päivä tänäänkin. Kokkasin aamu palaa ihan ilman vaatettakaan🫣niinhän siinä kävi. Sohvalle ja sormet töihin orkku tuli😘
RiittaAnteeksi että en oo ehtinyt kirjoittaa. Tänään on tosiaan ihan helvetillinen päivä töissä, eikä kotona oli saman henkinen aamu. Eli mielii maassa ja kiire. Ei taida musta olla iloksi sulle tänään. Mä oon pahoillani😔
VT - Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Anteeksi että en oo ehtinyt kirjoittaa. Tänään on tosiaan ihan helvetillinen päivä töissä, eikä kotona oli saman henkinen aamu. Eli mielii maassa ja kiire. Ei taida musta olla iloksi sulle tänään. Mä oon pahoillani😔
VTVoi että...😥 kumpa voisin halata sua pitkään ja jotenkikaan saada mielesi rauhottuun😘😘
Riitta - Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Voi että...😥 kumpa voisin halata sua pitkään ja jotenkikaan saada mielesi rauhottuun😘😘
RiittaSe olisi nyt, todellakin tarpeen. Ei luovuteta. Katsotaan olisiko iltapäivällä parempi hetki.
Kiitos
VT - Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
Se olisi nyt, todellakin tarpeen. Ei luovuteta. Katsotaan olisiko iltapäivällä parempi hetki.
Kiitos
VTVoisin otta suihin niin kunnolla että tämäpäivä unohtuu mielestäsi❤️ saada aiheutettua todella kovan seisokin, niinettei se pehmene ennenkuin laukeat suuhuni, kasvoille, rinnoille mmmmh tuntea kun kuuma sperma valuu vartalollani, hieroa ja levittää rinnoille, puristan käsillä rintoja yhteen, lipaisen nännejäni, imaisen uuuh. Olen hulluna sinuun juha. Tämä on ihan kiima hulluutta, toisen käden sormet liukuu häpyhuulillani, huuleni imee nännipihaani, voihkaisen. Häpyhuuleni hellät, nytkähtelen ihan kiimassa. Toivoisin että joku yllättäis minut ja nussisi minut tajuttomuuden partaalle...😘
Riitta - Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
Voisin otta suihin niin kunnolla että tämäpäivä unohtuu mielestäsi❤️ saada aiheutettua todella kovan seisokin, niinettei se pehmene ennenkuin laukeat suuhuni, kasvoille, rinnoille mmmmh tuntea kun kuuma sperma valuu vartalollani, hieroa ja levittää rinnoille, puristan käsillä rintoja yhteen, lipaisen nännejäni, imaisen uuuh. Olen hulluna sinuun juha. Tämä on ihan kiima hulluutta, toisen käden sormet liukuu häpyhuulillani, huuleni imee nännipihaani, voihkaisen. Häpyhuuleni hellät, nytkähtelen ihan kiimassa. Toivoisin että joku yllättäis minut ja nussisi minut tajuttomuuden partaalle...😘
RiittaMinun suonikasta pakottaa, saisinpa laittaa edes kärkeä sisälle 😘
- Anonyymi00135
Anonyymi00133 kirjoitti:
Voisin otta suihin niin kunnolla että tämäpäivä unohtuu mielestäsi❤️ saada aiheutettua todella kovan seisokin, niinettei se pehmene ennenkuin laukeat suuhuni, kasvoille, rinnoille mmmmh tuntea kun kuuma sperma valuu vartalollani, hieroa ja levittää rinnoille, puristan käsillä rintoja yhteen, lipaisen nännejäni, imaisen uuuh. Olen hulluna sinuun juha. Tämä on ihan kiima hulluutta, toisen käden sormet liukuu häpyhuulillani, huuleni imee nännipihaani, voihkaisen. Häpyhuuleni hellät, nytkähtelen ihan kiimassa. Toivoisin että joku yllättäis minut ja nussisi minut tajuttomuuden partaalle...😘
RiittaOmg!!!!! Nyyyyyt tsiiiis. Jess jessmmm. Hymyilen. 😍
Riitta - Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
Omg!!!!! Nyyyyyt tsiiiis. Jess jessmmm. Hymyilen. 😍
RiittaTerska kiiltää sinipunaisena 😘
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Terska kiiltää sinipunaisena 😘
Vau! Onko lähellä. Pitäiskö lipaista🤤
Riitta - Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Vau! Onko lähellä. Pitäiskö lipaista🤤
RiittaOn lähellä, oi lipaise 😘, kassit ihan pinkeät kun niin täynnä
- Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
On lähellä, oi lipaise 😘, kassit ihan pinkeät kun niin täynnä
Minkä kokoinen kulli sinulla on? Sano totuus
Riitta - Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
RiittaSe on valitettavasti aika iso 😄 en yleensä ota mittaa puheeksi jos ei sitä vartavasten kysytä kun heti luullaan että sillä haluaa rehvastella. Se on noin kakskytsenttiä ja aika paksu, ja tosi isot kassit. Ei ihan kaikissa asennoissa ole saanut mahtumaan sisälle joillakin 😊
- Anonyymi00141
Anonyymi00139 kirjoitti:
RiittaKielen kärjellä terskan ala pintaa lipaisen. Upotan huulten väliin. Imaisen hellästi, pullautan sen suusta, katson kun nytkähtelee, liuutan kieltä kullisi alapintaa. Välillä upotan sen suuhuni melkeen kokonaan mmm. Maistuu kiimatipoille
Riitta - Anonyymi00142
Anonyymi00140 kirjoitti:
Se on valitettavasti aika iso 😄 en yleensä ota mittaa puheeksi jos ei sitä vartavasten kysytä kun heti luullaan että sillä haluaa rehvastella. Se on noin kakskytsenttiä ja aika paksu, ja tosi isot kassit. Ei ihan kaikissa asennoissa ole saanut mahtumaan sisälle joillakin 😊
Jatkan imuutusta, runkkaan vartta samalla, kuulen kun puuskutat välillä. Totean tää on iso, suuni ihan auki just mahtuu. Kiihotun ääntelystäsi...
Riitta - Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Jatkan imuutusta, runkkaan vartta samalla, kuulen kun puuskutat välillä. Totean tää on iso, suuni ihan auki just mahtuu. Kiihotun ääntelystäsi...
RiittaHuh huh, en kestä 😘 terska tökkii kurkussa asti 😊
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Huh huh, en kestä 😘 terska tökkii kurkussa asti 😊
Kurkkuni korisee kun työntelet syvään. Haluatko laueta suuhuni? On iso jestas sentään mmmm. Oi tule jo kultaseni pliiss...imen ja runkkaan mmmmh
Riitta - Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
Kurkkuni korisee kun työntelet syvään. Haluatko laueta suuhuni? On iso jestas sentään mmmm. Oi tule jo kultaseni pliiss...imen ja runkkaan mmmmh
RiittaHaluan..sinne syvälle..kerkeätkö nielemään..tulee sitten aika paljon 😘
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Haluan..sinne syvälle..kerkeätkö nielemään..tulee sitten aika paljon 😘
Jos en kaikkea saa loput valua vartalolleni...imen runkkaan, imuutan tosi kovaa mm mm, tsiisus kiihotu ihan oikasti...jätti kulli suussani mmmmh.
Ritta - Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Jos en kaikkea saa loput valua vartalolleni...imen runkkaan, imuutan tosi kovaa mm mm, tsiisus kiihotu ihan oikasti...jätti kulli suussani mmmmh.
RittaAnna tulla anna tulla😘
Riitta - Anonyymi00148
Anonyymi00146 kirjoitti:
RittaNyt tulee..ota vastaan..saat kaiken 😘 nuole vielä varovasti terska puhtaaksi..mutta varovasti..se on herkkänä..ime loputkin sieltä päästä 😘
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Nyt tulee..ota vastaan..saat kaiken 😘 nuole vielä varovasti terska puhtaaksi..mutta varovasti..se on herkkänä..ime loputkin sieltä päästä 😘
Yskäisen kun kun tuli tosi paljon. On kyllä suonikas iso. Sotket kyllä minut kokonaan. Saan kohta ihan kohta...nyyyyyt ynnnh. Mmm kiitos kiitos. Tuon kokoinen taitaa olla mulle liikaa😘😘🫣
Riitta - Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
Yskäisen kun kun tuli tosi paljon. On kyllä suonikas iso. Sotket kyllä minut kokonaan. Saan kohta ihan kohta...nyyyyyt ynnnh. Mmm kiitos kiitos. Tuon kokoinen taitaa olla mulle liikaa😘😘🫣
RiittaMinkä ikäisen miehen tyydytin. Nimikin olis mukava tietää🫣😘😘
Riitta - Anonyymi00151
Anonyymi00149 kirjoitti:
RiittaHuh..kiitos, nyt paperia jostain ja enimpiä sotkuja pois ja kalu housuihin..sitten takas töihin 😊 oli ihanaa 😘😘
- Anonyymi00152
Anonyymi00151 kirjoitti:
Huh..kiitos, nyt paperia jostain ja enimpiä sotkuja pois ja kalu housuihin..sitten takas töihin 😊 oli ihanaa 😘😘
No oleppa hyvä😘
Riitta - Anonyymi00153
Anonyymi00150 kirjoitti:
Minkä ikäisen miehen tyydytin. Nimikin olis mukava tietää🫣😘😘
RiittaPertti 40 v, nyt on kevyt olo housuissa 😊 olet ihana 😘
- Anonyymi00154
Anonyymi00152 kirjoitti:
No oleppa hyvä😘
RiittaNo onko muita😅 joilla kulli kovana🫣 vai hermostuuko juha😬
Riitta - Anonyymi00155
Anonyymi00153 kirjoitti:
Pertti 40 v, nyt on kevyt olo housuissa 😊 olet ihana 😘
No kiitos kiitos pertti❤️ saman ikäsiä ollaan🫣 olet tainnu seurata tekstityksiä alusta alkaen. ❤️
Riitta - Anonyymi00156
Anonyymi00154 kirjoitti:
No onko muita😅 joilla kulli kovana🫣 vai hermostuuko juha😬
RiittaLoistavaa että sinusta pidetään huolta, kun en itse ole läsnä. Varmasti on miehetkin tyytyväisiä.
VT - Anonyymi00157
Anonyymi00155 kirjoitti:
No kiitos kiitos pertti❤️ saman ikäsiä ollaan🫣 olet tainnu seurata tekstityksiä alusta alkaen. ❤️
RiittaOlen seurannut..tämä foorumi on täynnä homo aiheisia ketjuja. Siksi tällainen ketju on mukava piristys näin heteroille 😊
- Anonyymi00158
Anonyymi00156 kirjoitti:
Loistavaa että sinusta pidetään huolta, kun en itse ole läsnä. Varmasti on miehetkin tyytyväisiä.
VTNo kiitos😘🫣
- Anonyymi00160
Anonyymi00157 kirjoitti:
Olen seurannut..tämä foorumi on täynnä homo aiheisia ketjuja. Siksi tällainen ketju on mukava piristys näin heteroille 😊
Olen kans pistänyt saman merkille. Hyvä että piristää😘🫣
Riitta - Anonyymi00161
Anonyymi00158 kirjoitti:
No kiitos😘🫣
Riitta kirjoitti
- Anonyymi00159
Taalla olosi riitta musta kulli. Runkkaan sita nyt. Haluaisiko?
- Anonyymi00162
Tarkoititko että täälä olisi musta kulli? Jos näin on niin kerro ihmeessä minkä kokoinen😬😘
- Anonyymi00163
Anonyymi00162 kirjoitti:
Tarkoititko että täälä olisi musta kulli? Jos näin on niin kerro ihmeessä minkä kokoinen😬😘
Riitta kirjoitti
- Anonyymi00164
Kylla, musta sinun pillua. Taysin musta valmis nussimaan sinut. Se on iso. Oleko saanu mustaa?
- Anonyymi00165
No en ole mustaa saanu😍 huh taidan haljeta jos nussit mua tommosella. Hmm ainoastaan takaapäin voisin suostua😘
Riitta
- Anonyymi00166
Ota suuhun nyt. Runkkaan kunnolla iso
- Anonyymi00167
On iso on...kadella kädellä joutuu runkkaamaan, suonikas, liikutan kieltä alhaalta ylös, tungen terskan suuhuni mmm imen lujaa, rukkaan huuh pellkä ajatus kyllä kiihottaa. Nain suullani. Tsiisus musta kyrpä suussani uuuuh. Mmm iso oon hämilläni. Nautin imuuttaa runkata. Katson tummaa ihoasi omg kiihotun😘😘
Riitta - Anonyymi00169
Anonyymi00167 kirjoitti:
On iso on...kadella kädellä joutuu runkkaamaan, suonikas, liikutan kieltä alhaalta ylös, tungen terskan suuhuni mmm imen lujaa, rukkaan huuh pellkä ajatus kyllä kiihottaa. Nain suullani. Tsiisus musta kyrpä suussani uuuuh. Mmm iso oon hämilläni. Nautin imuuttaa runkata. Katson tummaa ihoasi omg kiihotun😘😘
RiittaTunnen sinun kyrvän sykkivän, imen terskan päätä tosi kovaa. Haluan tuntea sen mun pillun huulilla. Pistän sinut selällesi ja ohjaan kullisi suoraan pillun huulille uuuuh. Painan sen niin syvälle kuin saan. Puoli kullia sisässä eeeih oon ihan täynnä. Rupeat naimaan minua kovaa, huudan kiimasta, tuntuu että halkean. Tsiiisus en ikään ole näin isoa saanut sisälleni...oooh ja mustaa oooh oon lähellä vapisen kiljahtelen huudan suoraa huutoa oöoooh oooooh
Riitta
- Anonyymi00168
Kohta sina saat sperma narttu. Haluako pilluun sperma?
- Anonyymi00170
Anna tulla annaaaaa!!! Nyyyyt tuuuuun oiiiiih ooooh. Jatkat kovaa naintia. Oi tuuu anelen oih ooooih tuuu nyt 😘😘
Riitta - Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Anna tulla annaaaaa!!! Nyyyyt tuuuuun oiiiiih ooooh. Jatkat kovaa naintia. Oi tuuu anelen oih ooooih tuuu nyt 😘😘
RiittaTäytä minut spermalla ooh täyt pliiis
Riitta
- Anonyymi00172
Sinu pillu taynna mina musta kyrpa spermaa. Sina saat mita halusit
- Anonyymi00173
Saitko ja miltä tuntu ruskauttaa minun pilluun spermaa😘
Riitta - Anonyymi00174
Sormetin itselle orgasmin. Tämä oli ensimmäinen kerta kun mustaa uuuh vautsi!!
Riitta
- Anonyymi00175
Sinu pillu halua lisaa musta kyrpa. Halua nussia sinun viela kyrpa. Musta kyrpa paljou sperma
- Anonyymi00176
Tsiisus
Kahdella kädellä ja piti survoa suuhun🤤 kuola virtaa suupielistä kun tuota kuvittelee😅😘😘 toivottavasti musta kulli sai orkun. Minä sain🫣❤️
Riitta - Anonyymi00177
Musta kyrpa tuli spermaa. Sinulle pilluun tayteen
- Anonyymi00178
Jaha. Vai täällä olet jo mustallekkin antanut ja sormettanut orkun. Taidat oikeasti haluta mustaa kullia! Tiedät kyllä kuka
- Anonyymi00179
Tiedänkö? Tais tuo musta olla ihan joku muu. No sain kumminki😂
Riitta - Anonyymi00180
Anonyymi00179 kirjoitti:
Tiedänkö? Tais tuo musta olla ihan joku muu. No sain kumminki😂
RiittaEi naurata yhtään. Mustan kullin lutka!
- Anonyymi00181
Anonyymi00180 kirjoitti:
Ei naurata yhtään. Mustan kullin lutka!
😂😂😂
Riitta
- Anonyymi00182
Toivottavasti et ollut juha joka veti herneen nenään niin sanotusti?
Riitta- Anonyymi00183
Taisit sitte olla...??
Riitta - Anonyymi00185
En todellakaan ollut minä. Ihon värillä ei ole minulle mitään merkitystä. Joskin epäilen että kanssasi kirjoitteli joku kalpea kaveri. Oli vähän kliseistä huonoa suomea. Pääasia on kuitenkin mielikuva ja se että sait siitä nautintoa. Älä välitä arvostelijoista, keskity omaan hyvään oloon.
VM - Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
En todellakaan ollut minä. Ihon värillä ei ole minulle mitään merkitystä. Joskin epäilen että kanssasi kirjoitteli joku kalpea kaveri. Oli vähän kliseistä huonoa suomea. Pääasia on kuitenkin mielikuva ja se että sait siitä nautintoa. Älä välitä arvostelijoista, keskity omaan hyvään oloon.
VMNo huh huh😘 aattelin jo että näinkö tässä kävi🫣 onko yhtään parempi mieli mitä aamulla? Oikeastaan tuli oikeasti ikävä sua😘
Riitta - Anonyymi00187
Anonyymi00186 kirjoitti:
No huh huh😘 aattelin jo että näinkö tässä kävi🫣 onko yhtään parempi mieli mitä aamulla? Oikeastaan tuli oikeasti ikävä sua😘
RiittaOn vähän. Helpottanut vähän kun saanut lukea sun päivän kulusta. On kyllä vieläkin nihkeä jotenkin ja kiirettä niin, että menee ylitöiksi.
Mä en todellakaan arvota ketään ihmistä toista paremmaks minkään muun kun ks. ihmisen arvojen ja toiminnan perusteella. Kaikki on yhtä arvokkaita lähtökohtaisesti.
VM - Anonyymi00188
Anonyymi00186 kirjoitti:
No huh huh😘 aattelin jo että näinkö tässä kävi🫣 onko yhtään parempi mieli mitä aamulla? Oikeastaan tuli oikeasti ikävä sua😘
RiittaHuominen tieten yhtä kiireinen kun tänään? Toivottavasti mieli paremmassa kunnossa😘😘
Riitta - Anonyymi00190
Anonyymi00187 kirjoitti:
On vähän. Helpottanut vähän kun saanut lukea sun päivän kulusta. On kyllä vieläkin nihkeä jotenkin ja kiirettä niin, että menee ylitöiksi.
Mä en todellakaan arvota ketään ihmistä toista paremmaks minkään muun kun ks. ihmisen arvojen ja toiminnan perusteella. Kaikki on yhtä arvokkaita lähtökohtaisesti.
VMTosi lämmin halaus juha❤️ pitkä suudelma😘😘
Riitta
- Anonyymi00189
Huomenna pitäisi kiireiden hellittää jossakin vaiheessa päivää. VM
- Anonyymi00191
Olen huomisen vielä kotona❤️
Riitta - Anonyymi00195
Anonyymi00191 kirjoitti:
Olen huomisen vielä kotona❤️
RiittaPystytkö nyt leikkimään dildolla? Täällä olisi kulli kovana sinulle ja valmis runkkaamaan sitä
- Anonyymi00196
Anonyymi00195 kirjoitti:
Pystytkö nyt leikkimään dildolla? Täällä olisi kulli kovana sinulle ja valmis runkkaamaan sitä
En pysty mies kotona🫣😘 huomen aamulla😘
Riitta - Anonyymi00197
Anonyymi00196 kirjoitti:
En pysty mies kotona🫣😘 huomen aamulla😘
RiittaOk. En laukaise. Säästän lastin sinulle :)
- Anonyymi00192
Riitta. Tule Suomi24 chatin sexbariin. Tehdään privana jotain kivaa.
T. Lapin julli- Anonyymi00194
Sori ei kiinnosta.
Riitta
- Anonyymi00198
Huomenta
Kysyin mieheltä minkälaiset pikkarit haluaisit mun pukevan päälle. Hetken hiljaisuus. Pistäppä ne punaset pitsiset. Jaa olisko ne hyvät nauroin. Rintsikat kun laitoin niin tissit puristu hieman ylemmäksi ja painui yhteen hmmm. Peilistä kun katsoin... jep jep seksikkäät juu. Sitten pikkarit. Niinpä niin stringit. Peilistä kun katsoo niin... takaapäin pyllyn vaossa , sivuilta korkeat, aika kapeat edestä. Karvotus siistitty juu ei paha...sanoin nämäkkö halusit ja käännyin. No sielä kulli kädessä hymyilee. Sanoin että nyt töihis tai myöhästyt. Kysyi. Tulisikko nuo päällä käymään töissä. Sanoin että pelkästään nämäkkö?? Hymyili ja sanoi että sun toimiston oven takan olis aika pitkä jono. Tahallaan kävelin miehen luokse ja tartuin kovaan kulliin . Kuiskasin olisitko jonon kärjessä. Puristin vähä liikutin sanoin sanasi on lakini. Pitäähän sitä totella . Kuului seläntakaa mieheni ääni... siis ookko tosisas? Jos haluat niin teen sen...🫣
Riitta- Anonyymi00199
Wau! ❤️ herätit himon 😘
- Anonyymi00201
Riitan klitorista pitäisi päästä näpelöimään 😘
- Anonyymi00203
Anonyymi00201 kirjoitti:
Riitan klitorista pitäisi päästä näpelöimään 😘
😘 niinkö meinaat
Riitta - Anonyymi00204
Anonyymi00203 kirjoitti:
😘 niinkö meinaat
RiittaKyllä 😘 hieroisin sen kovaksi napukaksi ja kosteana pyörittelisin sormilla sitä ❤️
- Anonyymi00205
Anonyymi00204 kirjoitti:
Kyllä 😘 hieroisin sen kovaksi napukaksi ja kosteana pyörittelisin sormilla sitä ❤️
Tuolla tavalla saisin heti. Olen tosi herkkä siltä kohdin😘🫣
Riitta - Anonyymi00206
Anonyymi00205 kirjoitti:
Tuolla tavalla saisin heti. Olen tosi herkkä siltä kohdin😘🫣
RiittaSitten kieli ja huulet klitorikselle ja kaksi sormea pilluun kämmenpuoli ylöspäin. Sormia koukistaen etuseinämää hieroen ja pumpaten samalla kun imuttaisin klitorista ja kielellä pyörittelisin ❤️
- Anonyymi00207
Anonyymi00206 kirjoitti:
Sitten kieli ja huulet klitorikselle ja kaksi sormea pilluun kämmenpuoli ylöspäin. Sormia koukistaen etuseinämää hieroen ja pumpaten samalla kun imuttaisin klitorista ja kielellä pyörittelisin ❤️
No tuohon voin sanoa ett 100% orgasmi alle minuutissa. Jos jatkat niin ulinalla toinen heti perään oih😘😘😘
Riitta - Anonyymi00208
Anonyymi00207 kirjoitti:
No tuohon voin sanoa ett 100% orgasmi alle minuutissa. Jos jatkat niin ulinalla toinen heti perään oih😘😘😘
RiittaMyös tosi äänekkäitä kiljahduksia🫣
Riitta - Anonyymi00209
Anonyymi00208 kirjoitti:
Myös tosi äänekkäitä kiljahduksia🫣
RiittaKlitoris paisuu tosi isoksi 😘
- Anonyymi00210
Anonyymi00209 kirjoitti:
Klitoris paisuu tosi isoksi 😘
Ja sen jälkeen nuo pitsi stringit jalassa ei tosiaankaan ynisemättä pystyis kävelemään🫣
Riitta - Anonyymi00211
Anonyymi00210 kirjoitti:
Ja sen jälkeen nuo pitsi stringit jalassa ei tosiaankaan ynisemättä pystyis kävelemään🫣
RiittaMärkänä pyllynreiälle asti 😘
- Anonyymi00212
Anonyymi00211 kirjoitti:
Märkänä pyllynreiälle asti 😘
😊 juurikin noin
Riitta
- Anonyymi00200
Oon 18v poika. Haluisin nussii jotai mammaa.
170cm/50kg/19cm. Haluuks joku nainen mun kullia? - Anonyymi00202
Hymyilen ja mietin että mitäpä tuo mieheni tosiaanki meinais jos... 😅 jaa a pitäiskö ruokatunnilla kävästä ja antaa pikapanot toimiston pöydällä. Huh huh. Aamuisin olen melko viriili kiimassa. Jos nyt kumminki kaffit, ja mietitään🫣
Riitta- Anonyymi00213
Haluutko teini pojan kullia, haluun nussia vanhempaa tätiä salaa.
- Anonyymi00214
Haluaisitko nähä ku miehes nussii mun tiukkaa teinipeppua
- Anonyymi00215
Käväsin työmaalla. Tiukat farkut jalassa, vetoketjullinen kollege pusakka ja noiden alla ne pitsi kamppeet. Kävelin mieheni toimiston ovelle ja painoin ovi summeriin...vihreä valo syttyi. Astuin sisään.. sanoin laita teksi ei saa häiritä. Mi mitä sää nyt... riisuin takin, avasin vetoketjun. Mieheni katsoi silmät suurella kun pudotin puseron lattialle. Menin sen eteen ja istuin hajareisin sen syliin. Suutelin tosipitkään. Sen kädet aukasi rintaliivin auki ja tiputin lattialle...mieheni imi rintojani. Tunsin sen kullin paisuvan. Nousin ylös ja riisuin housuni ja samalla tunsin käden tarttuvan strigeiden yläreunaan. Toinen käsi etureunaan. Kiskaisi ylöspäin hikaisin kun lipsahti häpyhuulten väliin...ynisin kiimasta kun hieroi stringeillä pillun vakoa ja klittaa edes taas. Mieheni teki tilaa työpöydälle. Riisuin pikkarini istuin työpöydän reunalle. Nostin jalat olkapäille haarat leveällä, lipaisi kielellä pilluni huulia ja imaisi klitan huultensa väliin oooh...hetken päästä mieheni nousi ja tiputti housut alas, työnsi kovan kyrvän pilluni huulille ja työntyi hitaasti ihan pohjaan asti. Ynisin kiimassa. Ekaksi hitaasti sitten koko ajan nopeammin peitti kädellä suuni ettei huutoni kuulu. Ynisin ulisin kiljahtelin. Nussi niin raa asti tuntu että taju lähtee...samalla sain ihan kauheen orkun vapisin kauttaaltani...mies vain murahteli ja jatkoi jyystämistä. Sain useita tajunnan räjäyttämiä orgasmeja kunnes viimein sperma ryöpähti sisään ja samalla veti pois, roiskautti loput rinnoille ja vatsalle... huohotin nytkähtelin. Sieppas käteni ja veti eteensä kontalleni työnsi kyrnän suuhuni ja sanoi ime puhtaaksi...kyllä rakas mmm. Nousin ylös suutelin pitkään... kuiskasin korvaan no entäs se jono kuka seuraava. Virnuilin ja puin vaattet. Sanoi että katotaan sitte toisella kerralla ja naureskeli. Siis nyt mun vuoro sanua mi mitä sää meinaat!! Oikeestikko??? Ei sanonut enempää hymyili vain...😊
Riitta- Anonyymi00216
Aahh ihanaa ❤️🔥💦
- Anonyymi00218
Anonyymi00216 kirjoitti:
Aahh ihanaa ❤️🔥💦
Oli miehelläni aika sokeeraava ilme😅😊
Riitta - Anonyymi00219
Istuskelin parkkipaikalla autossani..näin kun rakennuksesta astui ulos näyttävän näköinen nainen..hyvännäköinen perse tiukkoihin farkkuihin puettu..paidan allakin pullotti mukavan näköisesti..hetken mielijohteesta vihelsin hänelle..hän kääntyi katsomaan ja tuli kysymään että mitä mielessä..sanoin että oli niin lumoava näky niin oli pakko viheltää..mihin matka hän kysyi..ei mihinkään, kunhan kulutan aikaa..voiko istua kyytiin..tottakai voit, vastasin..no nythän minulla säkä kävi..hän esitteli itsensä Riitaksi..mitähän Riitalla oli mielessä.
(Jatkuu)ko? - Anonyymi00221
Anonyymi00219 kirjoitti:
Istuskelin parkkipaikalla autossani..näin kun rakennuksesta astui ulos näyttävän näköinen nainen..hyvännäköinen perse tiukkoihin farkkuihin puettu..paidan allakin pullotti mukavan näköisesti..hetken mielijohteesta vihelsin hänelle..hän kääntyi katsomaan ja tuli kysymään että mitä mielessä..sanoin että oli niin lumoava näky niin oli pakko viheltää..mihin matka hän kysyi..ei mihinkään, kunhan kulutan aikaa..voiko istua kyytiin..tottakai voit, vastasin..no nythän minulla säkä kävi..hän esitteli itsensä Riitaksi..mitähän Riitalla oli mielessä.
(Jatkuu)ko?😊🫣jaa a
Riitta - Anonyymi00222
Anonyymi00219 kirjoitti:
(Jatkuu)ko?Istuin kyytiin. Samalla mietin...enhän minä nyt yhtäkkiä sissus...kotiinhan minä olin menossa miksi noin sanoin. Olisko tuossa miehessä jotain...no komeahan se hemmetti sentään. Mutta oon naimisissa ihan onnellisesti toivottavasti mieheni ei nähnyt että hyppäsin tuntemattoman kyytiin...öö mihin matkalla...en kuullut nimeäsi...
Jatkuuko?
Riitta - Anonyymi00223
Anonyymi00222 kirjoitti:
Istuin kyytiin. Samalla mietin...enhän minä nyt yhtäkkiä sissus...kotiinhan minä olin menossa miksi noin sanoin. Olisko tuossa miehessä jotain...no komeahan se hemmetti sentään. Mutta oon naimisissa ihan onnellisesti toivottavasti mieheni ei nähnyt että hyppäsin tuntemattoman kyytiin...öö mihin matkalla...en kuullut nimeäsi...
Jatkuuko?
RiittaJatka sinä. Vuoron päältä tehtäiskö tästä meidän tarina🫣
Riitta - Anonyymi00224
Anonyymi00222 kirjoitti:
Istuin kyytiin. Samalla mietin...enhän minä nyt yhtäkkiä sissus...kotiinhan minä olin menossa miksi noin sanoin. Olisko tuossa miehessä jotain...no komeahan se hemmetti sentään. Mutta oon naimisissa ihan onnellisesti toivottavasti mieheni ei nähnyt että hyppäsin tuntemattoman kyytiin...öö mihin matkalla...en kuullut nimeäsi...
Jatkuuko?
RiittaMatkalla en mihinkään..kulutan vaan aikaa ja tsiikailen hyvännäköisiä naisia ja niiden perseitä..huomaan kuinka katse viivähtää etumuksellani..siellä pullottaa jo melkoisesti äskeisen näyn jälkeen
- Anonyymi00225
Anonyymi00224 kirjoitti:
Matkalla en mihinkään..kulutan vaan aikaa ja tsiikailen hyvännäköisiä naisia ja niiden perseitä..huomaan kuinka katse viivähtää etumuksellani..siellä pullottaa jo melkoisesti äskeisen näyn jälkeen
Taivas sentään...hieman poskiani punottaa. Miten noin nuori minut 40v ikäisessä näkee...nuorekas kylläkin olen ainakin omasta mielestä. Kysyn. Mikä nyt mun pepussa sai sun kiinnostuksen heräämään. Hymyilin posket hieman punottaen
Riitta - Anonyymi00226
Anonyymi00225 kirjoitti:
Taivas sentään...hieman poskiani punottaa. Miten noin nuori minut 40v ikäisessä näkee...nuorekas kylläkin olen ainakin omasta mielestä. Kysyn. Mikä nyt mun pepussa sai sun kiinnostuksen heräämään. Hymyilin posket hieman punottaen
RiittaNaisen pepussa on vaan muodot niin kohdillaan..pyöreys ja sen liikkeet kävellessä..siihen huomioni kiinnittyi..näin kolmekymppisenä kiinnostaa kovasti vähän itseä vanhemmat naiset jotka kantavat muotojansa ylpeänä huokuen naiseuttaan..taidan ajaa vähän sivummalle jos vaikka tutustuisimme lähemmin..
- Anonyymi00227
Anonyymi00225 kirjoitti:
RiittaHalu päästä nussimaan tiukkaa anaaliasi. Perse pystyyn niin työnnyn anaaliisi
- Anonyymi00228
Anonyymi00226 kirjoitti:
Naisen pepussa on vaan muodot niin kohdillaan..pyöreys ja sen liikkeet kävellessä..siihen huomioni kiinnittyi..näin kolmekymppisenä kiinnostaa kovasti vähän itseä vanhemmat naiset jotka kantavat muotojansa ylpeänä huokuen naiseuttaan..taidan ajaa vähän sivummalle jos vaikka tutustuisimme lähemmin..
Kurvaat p-pysäkille. Sanon. Olen kyllä...no enhän minä nyt voi sanua että oon jo saanu äsken mieheltäni...siis tää on kyllä mulle ekakerta kun nuori mies on saanut...sekoilen sanoissahuh huh. Pillu ihan märkä ja tringin reuna puristaa klittaa ja lipsahtaa huulten väliin...ynähdän. huomaan kun puristat kyrpääsi...mun hengitys käy raskaaksi...viimein saan sanottua oi käy kiinni minuun...suudellaanko
- Anonyymi00229
Anonyymi00228 kirjoitti:
Kurvaat p-pysäkille. Sanon. Olen kyllä...no enhän minä nyt voi sanua että oon jo saanu äsken mieheltäni...siis tää on kyllä mulle ekakerta kun nuori mies on saanut...sekoilen sanoissahuh huh. Pillu ihan märkä ja tringin reuna puristaa klittaa ja lipsahtaa huulten väliin...ynähdän. huomaan kun puristat kyrpääsi...mun hengitys käy raskaaksi...viimein saan sanottua oi käy kiinni minuun...suudellaanko
Buahahaaa Pertti nyt menee yli hilseen
- Anonyymi00230
Anonyymi00228 kirjoitti:
Suudellaan..pakko kouraista omaa haaroväliä ja suoristaa munaa toiseen lahkeeseen koska sattuu kun se on mutkalla..kiedon toisen käden kapean uumasi päälle ja toisella kädellä kosken varovasti toista rintaasi..tuntuu kimmoisalta..liikehdit levottomasti..aletaan käydä aika kuumana..
- Anonyymi00232
Anonyymi00230 kirjoitti:
Suudellaan..pakko kouraista omaa haaroväliä ja suoristaa munaa toiseen lahkeeseen koska sattuu kun se on mutkalla..kiedon toisen käden kapean uumasi päälle ja toisella kädellä kosken varovasti toista rintaasi..tuntuu kimmoisalta..liikehdit levottomasti..aletaan käydä aika kuumana..
Uuuh tuntuu niin hyvälle...nuori komea mies. Puristan haaroissasi olevaa kovaa kyrpää...suutelen sua imen huultasi...vedän vetoketjun auki puserostani...irrotat rintsikat selän takaani. Tunnen paljaat kätesi rinnoilla puristat, imet nuolet nännejäni...kaivan kyrpäsi farkuista käteeni...omg se on iso suonikas...hieron runkkaan...olen ihan hurmiossa...
- Anonyymi00233
Anonyymi00232 kirjoitti:
Uuuh tuntuu niin hyvälle...nuori komea mies. Puristan haaroissasi olevaa kovaa kyrpää...suutelen sua imen huultasi...vedän vetoketjun auki puserostani...irrotat rintsikat selän takaani. Tunnen paljaat kätesi rinnoilla puristat, imet nuolet nännejäni...kaivan kyrpäsi farkuista käteeni...omg se on iso suonikas...hieron runkkaan...olen ihan hurmiossa...
Lenkkeilijä sivusta näkee kauempaa jotain olevan menossa pohtien salaa, että kehtaako jäädä vilkuilemaan.
-sivusta - Anonyymi00234
Anonyymi00233 kirjoitti:
Lenkkeilijä sivusta näkee kauempaa jotain olevan menossa pohtien salaa, että kehtaako jäädä vilkuilemaan.
-sivusta😘jää vain
Riitta - Anonyymi00235
Anonyymi00233 kirjoitti:
-sivustaNään syrjä silmällä kun meitä katsellaa...sanon anna se suuhun haluun maistaa isoa...
Riitta
- Anonyymi00217
Riittalla kasvaa parta ja on mies 😂
- Anonyymi00220
No olet varmaankin oikeassa. Olehan kasvanut pienestä pitäen mies valtaisessa ympäristössä. Tarttuuhan siittä itseeni. ilmaisu tyylini välillä
varmaan mies tyylistä. No onneksi partaa ei vielä ole tarvinnut ajella😅
Riitta
- Anonyymi00231
Halutatko viela musta kyrpa?
- Anonyymi00236
Hei mihin katosit
Riitta - Anonyymi00237
Olen taala. Runkkaan iso musta kyrpa
- Anonyymi00239
Sori ei kiinnosta
Riitta
- Anonyymi00238
Tämähän nyt...😬 no minkäs tälle voi. Juha sinä et ainakaan kesken jättäis🥺
Riitta- Anonyymi00241
Töitä tein 😄 kohta jatkuu
- Anonyymi00242
Anonyymi00241 kirjoitti:
Niin niin🫣
Riitta - Anonyymi00243
Anonyymi00241 kirjoitti:
Uuu..tuntuupa hyvälle sinun viileä käsi tulikuuman kullin varressa kun vetelet edestakaisin..samalla imen ja puserran kaksin käsin rintojasi..huomaan kyllä että meitä katsellaan mutta en välitä..tätä hetkeä ei voi nyt keskeyttää..
- Anonyymi00245
Anonyymi00243 kirjoitti:
Uuu..tuntuupa hyvälle sinun viileä käsi tulikuuman kullin varressa kun vetelet edestakaisin..samalla imen ja puserran kaksin käsin rintojasi..huomaan kyllä että meitä katsellaan mutta en välitä..tätä hetkeä ei voi nyt keskeyttää..
Saan joteki riisuttua farkkuni nilkkoin...toisen jalan vapaaksi. Siirrän penkin taakse lasken selkänojan alas...huh nyt paremmin tilaa...levitän jalkani...lipsautan stringinihäpyhuulten välistä sivuun. Nyt olen sinun...se mies tullut ihan lähelle autoa ja puristelee housun etumusta...puristelet rintojani uuuh tuntuu niiin kiihottavalle...
Riitta - Anonyymi00246
Anonyymi00245 kirjoitti:
Saan joteki riisuttua farkkuni nilkkoin...toisen jalan vapaaksi. Siirrän penkin taakse lasken selkänojan alas...huh nyt paremmin tilaa...levitän jalkani...lipsautan stringinihäpyhuulten välistä sivuun. Nyt olen sinun...se mies tullut ihan lähelle autoa ja puristelee housun etumusta...puristelet rintojani uuuh tuntuu niiin kiihottavalle...
RiittaOlen imenyt molemmat nännisi kovaksi ja pitkäksi..nyt siirryn jalkoväliin kun levitit jalkasi..huumaava kiimaisen pillun tuoksu tulee vastaan kun kumarrun..venytän stringien haarakappaletta sivuun että pääsen kunnolla maistamaan mehujasi..kaivan kielellä välillä syvältä ja maiskuttelen..kalu meinaa purkautua kun samalla vetelet..vilkuilijalla on jo käsi housuissa..ei voi enää olla runkkaamatta..
- Anonyymi00247
Anonyymi00246 kirjoitti:
Olen imenyt molemmat nännisi kovaksi ja pitkäksi..nyt siirryn jalkoväliin kun levitit jalkasi..huumaava kiimaisen pillun tuoksu tulee vastaan kun kumarrun..venytän stringien haarakappaletta sivuun että pääsen kunnolla maistamaan mehujasi..kaivan kielellä välillä syvältä ja maiskuttelen..kalu meinaa purkautua kun samalla vetelet..vilkuilijalla on jo käsi housuissa..ei voi enää olla runkkaamatta..
Ynisen kiljahtelen...tuntuu niin taivaalliselta kun livot ja imuutat klittaa...pääni heiluu puolelta toiselle pidän
kiinni päästäsi ja toinen runkkaa kullias...mies runkkaa kulliansa ihan lasissa kiinni...olet niin ihana oiiiih kohta saan....
Riitta - Anonyymi00249
Anonyymi00247 kirjoitti:
Ynisen kiljahtelen...tuntuu niin taivaalliselta kun livot ja imuutat klittaa...pääni heiluu puolelta toiselle pidän
kiinni päästäsi ja toinen runkkaa kullias...mies runkkaa kulliansa ihan lasissa kiinni...olet niin ihana oiiiih kohta saan....
RiittaImen klittaa aika kovaa ja samalla pyöritän kielellä sen ympäri mutta varovasti koska se on ihan herkkänä..nyt alkaa tuntumaan että purkaudun sun käsille ennen kuin pääsen edes kokeilemaan sitä pilluun..tuntuu sinun runkkaus niin hyvälle..
- Anonyymi00250
Anonyymi00249 kirjoitti:
Imen klittaa aika kovaa ja samalla pyöritän kielellä sen ympäri mutta varovasti koska se on ihan herkkänä..nyt alkaa tuntumaan että purkaudun sun käsille ennen kuin pääsen edes kokeilemaan sitä pilluun..tuntuu sinun runkkaus niin hyvälle..
Nostan pääsi pillulta, sanon tuut mun sisään tai suuhun kumman valitset...huohotan...iso kyrpä sykkii kädessäni...
- Anonyymi00251
Anonyymi00250 kirjoitti:
Nostan pääsi pillulta, sanon tuut mun sisään tai suuhun kumman valitset...huohotan...iso kyrpä sykkii kädessäni...
Haluan pilluun ehdottomasti..haluan tuntea kuinka se puristaa mun kalua..könyän vaihdekepin yli puolellesi ja tulen haarojesi väliin..alan sovitella äärimmilleen paisunutta kalua häpyhuulien väliin..kädet tärisee..huh kun se on märkä..tiukka se on mutta mahdun sisälle kun se on niin liukas..muutama varovainen työntö..ei voi mitään..puristus on liikaa..alan purkautua voimalla sun sisälle..
- Anonyymi00252
Anonyymi00251 kirjoitti:
Haluan pilluun ehdottomasti..haluan tuntea kuinka se puristaa mun kalua..könyän vaihdekepin yli puolellesi ja tulen haarojesi väliin..alan sovitella äärimmilleen paisunutta kalua häpyhuulien väliin..kädet tärisee..huh kun se on märkä..tiukka se on mutta mahdun sisälle kun se on niin liukas..muutama varovainen työntö..ei voi mitään..puristus on liikaa..alan purkautua voimalla sun sisälle..
Ulisen ja huudan kovaa...tuntuu että halkean. Painat se ihan pohjaan asti...tuntuu että saan ihan kohta...takaovi aukeaa ja mies läpsäsee kyrvällä mun kasvoille ulisen kiimassa kun työntelet kovaa kyrpääsi sisään...oot niin ihana mies...puristel ja nuolet rintojani...mies työntyy mun suuhun...omg kahden isokullisen armoilla...haukon henkeä niin kuin vain kykenen...
Riitta - Anonyymi00253
Anonyymi00252 kirjoitti:
Ulisen ja huudan kovaa...tuntuu että halkean. Painat se ihan pohjaan asti...tuntuu että saan ihan kohta...takaovi aukeaa ja mies läpsäsee kyrvällä mun kasvoille ulisen kiimassa kun työntelet kovaa kyrpääsi sisään...oot niin ihana mies...puristel ja nuolet rintojani...mies työntyy mun suuhun...omg kahden isokullisen armoilla...haukon henkeä niin kuin vain kykenen...
RiittaLysähdän huohottaen päällesi täysin tyydytettynä..vielä muutama nytkäys ja tunnen kun pillusi puristuu orgasmista kaluni ympärille kuin haluaisi ahmia sen sisäänsä lopullisesti..lutkutat toisen kalua ja en häiritse teidän hetkeä millään tavalla..makaan vaan päälläsi kaikkeni antaneena..
- Anonyymi00254
Anonyymi00253 kirjoitti:
Lysähdän huohottaen päällesi täysin tyydytettynä..vielä muutama nytkäys ja tunnen kun pillusi puristuu orgasmista kaluni ympärille kuin haluaisi ahmia sen sisäänsä lopullisesti..lutkutat toisen kalua ja en häiritse teidän hetkeä millään tavalla..makaan vaan päälläsi kaikkeni antaneena..
Lenkkeilijä voisi kertoa omasta näkökulmasta mitä näki ja koki 😊
- Anonyymi00256
Anonyymi00253 kirjoitti:
Lysähdän huohottaen päällesi täysin tyydytettynä..vielä muutama nytkäys ja tunnen kun pillusi puristuu orgasmista kaluni ympärille kuin haluaisi ahmia sen sisäänsä lopullisesti..lutkutat toisen kalua ja en häiritse teidän hetkeä millään tavalla..makaan vaan päälläsi kaikkeni antaneena..
Mmmm...mies viimei roiskauttaa spermat mun suuhun ja kasvoille...kiittää ja lähtee. Nautin orgasmin jälkeisestä nytkähtelystä...tunnen ison kyrpäsi sisälläni kun se sykkii...puristan pepustasi sen syvälle...nautin nautin jokaisesta hetkestä huuh huh olit ihana kun houkuttelit kyytiin...tajutonta seksiä iso kiitos. Ps. Sain ihan oikeasti😘
Riitta - Anonyymi00257
Anonyymi00256 kirjoitti:
Mmmm...mies viimei roiskauttaa spermat mun suuhun ja kasvoille...kiittää ja lähtee. Nautin orgasmin jälkeisestä nytkähtelystä...tunnen ison kyrpäsi sisälläni kun se sykkii...puristan pepustasi sen syvälle...nautin nautin jokaisesta hetkestä huuh huh olit ihana kun houkuttelit kyytiin...tajutonta seksiä iso kiitos. Ps. Sain ihan oikeasti😘
RiittaHyvä tässä sinun päälläsi on kerätä voimia..sain ujutettua toisen tissin suuhuni..tähän voisi vaikka nukahtaa..kiitos ihana ❤️
- Anonyymi00258
Anonyymi00257 kirjoitti:
Hyvä tässä sinun päälläsi on kerätä voimia..sain ujutettua toisen tissin suuhuni..tähän voisi vaikka nukahtaa..kiitos ihana ❤️
😊🫣😘 voitaisko tormäillä uudestaan näille jutuille...onnistu lopulta ihan hyvin❤️
Riitta - Anonyymi00259
Anonyymi00258 kirjoitti:
😊🫣😘 voitaisko tormäillä uudestaan näille jutuille...onnistu lopulta ihan hyvin❤️
RiittaJoo..nolottaa kun niin en kestänyt kun muutaman työnnön 🫣
- Anonyymi00261
Anonyymi00259 kirjoitti:
Joo..nolottaa kun niin en kestänyt kun muutaman työnnön 🫣
Minäkin sain jo vähän aikasemmin😘❤️ ei tartte nolostella. Huomisesta en tosin tiedä. Menen töihin. Olen kyllä ennenki töissä pystynyt kirjoitteleen. Myös tekemään itselle hyvän olon😘😘
Riitta
- Anonyymi00240
Haluakoko suuhun musta kyrpa?
- Anonyymi00244
Oon 18v poika nussi mun tiukkaa pyllyä pliis
- Anonyymi00248
Haluuko riita musta kyrpa?
- Anonyymi00255
Minä haluaisin mustaa. N36
- Anonyymi00260
Saisit mustaa kyrpää suuhun ja samalla toinen työntyisi ihanaan pilluusi
- Anonyymi00262
Vaihdetaan puolia , että saan mustan suonikkaan kyrvän tiukkaan pyllyyni ja vaalean orin kullin suuhuni . 👅
- Anonyymi00263
Ihan pakko kertoa. Tässä aamulla kun heräsin, mieheni kuiskas että sopisko ettet laittais alus vaatteita tänään päällesi kun mennään töihin. On kuulemma suunnitellu jotain tehtävää minulle. No joo...päästyämme töihin niin sanoi että voisinko mennä varastolle tekemään investointia, aiko komentaa pari miestä kaveriksi. (Sanoin) mitä sää nyt oikeen meinaat. Tuli luokseni ja avasi paitapuseron kaksi ylempää nappia katsoi ja sanoi. Nyt on👌 siis meinaakko sinä että meen esitteleen mun...ei hemmetti. Otti kiinni mun rinnoista pyöritteli sormilla niin että nännit kovettu...sanoi että seuraa kameroita. Nielasin...onko tämä joku kosto eilisestä...vai mitä sää nyt oikeen meinaat. Sano että haluaa nähdä miten suhtautuvat sinuun kun olet tosi seksikkään haluttava...soitan sitte ja tuut tänne, nussin sinut tajuttomaksi. Iski silmää ja hymyili. Sanoi vielä että nyt tuli sulle pitkä kiima päivä...
Riitta- Anonyymi00264
Nyt tuli komento...aukaise kolmas nappi. Ei hemmetti sentään...onneksi pusero on paksumpi ettei kovettuneet nännini näy helposti. Nielasin taas...avasin kun noista apureista ei kumpikaan ollut näkyvissä. Korva napista kuului tätä tarkoitin haluan että olet kiimassa...täällä kyrpä kovana katselen kun sua pojat kyttää. Nuo sanat sai minut kiihottuun. Kovasti apurit tulee kyseleen että mitäs seuraavasi tehdään...nään että silmät kääntyy puseron aukkoa katsomaan...viipyy katse jonku aikaa. Huh hu. Varmaan näkevät kovat nännini puseron läpi...soperran käykää te nuo ylemmät hyllyt niin mää oon täälä alhaalla...kuulen kun puhelevat. Kyllä tolla pomolla on makee kroppa toinen. Niin on tekis mieli vähä puristella...tsiisus nyt menee vaikiaks tää ja vilkasen kameraan päin....
Riitta - Anonyymi00265
Anonyymi00264 kirjoitti:
Nyt tuli komento...aukaise kolmas nappi. Ei hemmetti sentään...onneksi pusero on paksumpi ettei kovettuneet nännini näy helposti. Nielasin taas...avasin kun noista apureista ei kumpikaan ollut näkyvissä. Korva napista kuului tätä tarkoitin haluan että olet kiimassa...täällä kyrpä kovana katselen kun sua pojat kyttää. Nuo sanat sai minut kiihottuun. Kovasti apurit tulee kyseleen että mitäs seuraavasi tehdään...nään että silmät kääntyy puseron aukkoa katsomaan...viipyy katse jonku aikaa. Huh hu. Varmaan näkevät kovat nännini puseron läpi...soperran käykää te nuo ylemmät hyllyt niin mää oon täälä alhaalla...kuulen kun puhelevat. Kyllä tolla pomolla on makee kroppa toinen. Niin on tekis mieli vähä puristella...tsiisus nyt menee vaikiaks tää ja vilkasen kameraan päin....
RiittaKatson kelloa...vielä vajaa tunti niin pääsen kaffille ja pitkä vajaa. Apurit kuskaa laatikoita ja sanovat...nuo pitäis avata ja katsua mitä sielä on. Selvä minä katson...kävelin paketteja kohti...kompastuin ja lensi perseelle lattialle. Apuri juoksi mun tykö...kävikö pahasti? Otti kainaloitten alta kiinni janosti ylös...samalla en tiedä tahallaanko mutta kummatkin kädet koski rintojani sivusta ja laski lanteille...sattuuko kysyi. Ei satu...vähä voihkasin ja heti käsi alaselällä...kyllä tämä tästä ja vilkaisin sen housun etumusta. Siis sillähän pullottaa housun etumus...toinenki miehistä tuli ja kosketteli olkapäätäni...kummallakin jöpötti. Nyt menee hankalaksi. Sanoin no niin jatketaampa hommia...korvanapista kuului...pojilla on auttamisen mahollisuus ja päästä sun kan kosketuksiin...
Riitta - Anonyymi00266
Anonyymi00265 kirjoitti:
Katson kelloa...vielä vajaa tunti niin pääsen kaffille ja pitkä vajaa. Apurit kuskaa laatikoita ja sanovat...nuo pitäis avata ja katsua mitä sielä on. Selvä minä katson...kävelin paketteja kohti...kompastuin ja lensi perseelle lattialle. Apuri juoksi mun tykö...kävikö pahasti? Otti kainaloitten alta kiinni janosti ylös...samalla en tiedä tahallaanko mutta kummatkin kädet koski rintojani sivusta ja laski lanteille...sattuuko kysyi. Ei satu...vähä voihkasin ja heti käsi alaselällä...kyllä tämä tästä ja vilkaisin sen housun etumusta. Siis sillähän pullottaa housun etumus...toinenki miehistä tuli ja kosketteli olkapäätäni...kummallakin jöpötti. Nyt menee hankalaksi. Sanoin no niin jatketaampa hommia...korvanapista kuului...pojilla on auttamisen mahollisuus ja päästä sun kan kosketuksiin...
RiittaJa sano että lopeta se puhelimen kans värkkäily niin pysyt pystysä. Keskity hommiin. No ei varmaan tiiäkkään mitä täälä kirjottelen
Riitta - Anonyymi00267
Anonyymi00266 kirjoitti:
Ja sano että lopeta se puhelimen kans värkkäily niin pysyt pystysä. Keskity hommiin. No ei varmaan tiiäkkään mitä täälä kirjottelen
RiittaPääsikö pojat pukille?
- Anonyymi00269
Anonyymi00266 kirjoitti:
Ja sano että lopeta se puhelimen kans värkkäily niin pysyt pystysä. Keskity hommiin. No ei varmaan tiiäkkään mitä täälä kirjottelen
RiittaTauolla kävin ja oikeen arvasin kun menin mieheni toimistoon. Hymyili ja katseli. Kirkkaan kiiltävät silmäni paljasti sille että olin kiihottunut...otin kahvin ja hörppäilin. Oot niin kaunista katseltavaa. Tais noitten kosketteleminen kiihottaa...no mitäs luulet...entäs jos puristavat tisukoitani hyllyn välisä. Joko joit kahvis...tuu istuun tuohon tuolille. Kun istahdin niin samalla pullautti housuistaan kovan kyrvän kasvojen eteen ...otappa suihin ettei kiimasi lakkaa. Lipaisin kielellä vartta ylöspäin upotin sen suuhuni. Samalla otti päästäni kiinni ja rupesi työnteleen kyrpäänsä suussani...siis nussi suutani...piti ottaa mieheni lanteista kiinni kun pani kovaa. Tsiisus sentään tuntu että tupehdun. Puuskutin samalla kiihotuin lisää kun ynähteli ja nautti imuutuksesta...huudahti...niele rakas niele...nielin spermat ihan jokaista tippaa myöten. Samalla kun työnsi pääni pois. Anelin että saisin sen kyrpää...mua panettaa rakas anna mulle, anna mulle tuota ihanan kovaa pliis...mitä mitä laitto housuhin ja sano meeppä jatkamaan inventaariota...onneksi on tummat farkut muuten näkyis märkä kohta etumuksessa. Sanoi haluan nähdä kun katselevat sun ihania rintojas...entäs jos tekee mieli puristaa niitten pulleaa housun etumusta. Mitä siihen sanot. Katsoin tuimasti osaltani...maltappa mielesi nyt vaimo. no entä jos ne puristaa mun rintoja...hetken hiljaisuus, katsoi silmiini. Anna puristaa...hymyili veikeästi. Tätäpä tuo tarkoitti pitkästä kiimasta sanomisella...nousi ylös tuli puristi rintaa ja suuteli..
Riitta - Anonyymi00270
Anonyymi00269 kirjoitti:
Tauolla kävin ja oikeen arvasin kun menin mieheni toimistoon. Hymyili ja katseli. Kirkkaan kiiltävät silmäni paljasti sille että olin kiihottunut...otin kahvin ja hörppäilin. Oot niin kaunista katseltavaa. Tais noitten kosketteleminen kiihottaa...no mitäs luulet...entäs jos puristavat tisukoitani hyllyn välisä. Joko joit kahvis...tuu istuun tuohon tuolille. Kun istahdin niin samalla pullautti housuistaan kovan kyrvän kasvojen eteen ...otappa suihin ettei kiimasi lakkaa. Lipaisin kielellä vartta ylöspäin upotin sen suuhuni. Samalla otti päästäni kiinni ja rupesi työnteleen kyrpäänsä suussani...siis nussi suutani...piti ottaa mieheni lanteista kiinni kun pani kovaa. Tsiisus sentään tuntu että tupehdun. Puuskutin samalla kiihotuin lisää kun ynähteli ja nautti imuutuksesta...huudahti...niele rakas niele...nielin spermat ihan jokaista tippaa myöten. Samalla kun työnsi pääni pois. Anelin että saisin sen kyrpää...mua panettaa rakas anna mulle, anna mulle tuota ihanan kovaa pliis...mitä mitä laitto housuhin ja sano meeppä jatkamaan inventaariota...onneksi on tummat farkut muuten näkyis märkä kohta etumuksessa. Sanoi haluan nähdä kun katselevat sun ihania rintojas...entäs jos tekee mieli puristaa niitten pulleaa housun etumusta. Mitä siihen sanot. Katsoin tuimasti osaltani...maltappa mielesi nyt vaimo. no entä jos ne puristaa mun rintoja...hetken hiljaisuus, katsoi silmiini. Anna puristaa...hymyili veikeästi. Tätäpä tuo tarkoitti pitkästä kiimasta sanomisella...nousi ylös tuli puristi rintaa ja suuteli..
RiittaKatsoin kelloa taas...reilu puoli tunti ruokailuun. Miehet vilkuili rintojani enempi ja enempi. Oon ihan märkä...samalla avasin viimeisen paketin...huomasin lapun jossa luki. Taidat tarkoituksella näytellä ihania rintojasi meille. Miehet kirjoitti. Punastuin...nännit kovettui ihan totaalisesti...luin lisää. Tule tuonne takimmaiselle hyllyn taakse, haluttais puristella niitä me kumpikin...huh huh nyt tais mennä liian pitkälle tämä leikki. Katselin huomasin ettei kamera näy sinne...hetken mietittyä menin...kasvot punotti, sanoin hiljaa...siinä ne on puristelkaa, varokaa ettei jäädä kiinni...näin että kummallaki kyrpä kovana tulivat avasivat aukkoa paidasta isommaksi tarttuiva rintoihin...omg uuh pääsi suustani...imivät nännejä samaa aikaa kumpikin omaansa. Kiihotuin ihan kunnolla...niin näyti miehetkin. Vaikersin sanoin nyt riittää mieheni piaan yllättää...huohotin kiimasta suutelin kumpaakin...saman tien kuului korvanapista ääni...misä olet, tuleppa näkyville nyt...ojensin paitaani ettei rinnat näy. Kävelin hyllyn takaa näkyville...riitta tuleppa toimistoon heti!
Riitta - Anonyymi00271
Anonyymi00270 kirjoitti:
Katsoin kelloa taas...reilu puoli tunti ruokailuun. Miehet vilkuili rintojani enempi ja enempi. Oon ihan märkä...samalla avasin viimeisen paketin...huomasin lapun jossa luki. Taidat tarkoituksella näytellä ihania rintojasi meille. Miehet kirjoitti. Punastuin...nännit kovettui ihan totaalisesti...luin lisää. Tule tuonne takimmaiselle hyllyn taakse, haluttais puristella niitä me kumpikin...huh huh nyt tais mennä liian pitkälle tämä leikki. Katselin huomasin ettei kamera näy sinne...hetken mietittyä menin...kasvot punotti, sanoin hiljaa...siinä ne on puristelkaa, varokaa ettei jäädä kiinni...näin että kummallaki kyrpä kovana tulivat avasivat aukkoa paidasta isommaksi tarttuiva rintoihin...omg uuh pääsi suustani...imivät nännejä samaa aikaa kumpikin omaansa. Kiihotuin ihan kunnolla...niin näyti miehetkin. Vaikersin sanoin nyt riittää mieheni piaan yllättää...huohotin kiimasta suutelin kumpaakin...saman tien kuului korvanapista ääni...misä olet, tuleppa näkyville nyt...ojensin paitaani ettei rinnat näy. Kävelin hyllyn takaa näkyville...riitta tuleppa toimistoon heti!
RiittaAvasin oven...no mitä nyt. Jos jotain tapahtuu. Katsottiin silmiin. Niin olisko mahdollista että kameralla näkisin mitä tapahtuu...voisit sanoa vaikka. Olisin menossa käymään "jossain"että nyt ois aikaa n.2t. Siis mitä!! Mitä sää nyt? Et saa antaa pillua eikä koskettaa...antaisit rinnat niitten käyttöön ja puristelisit niitten kyrpiä...siis ookko nyt tosissas siis ihan oikiastikko?? Ilmoitan korvanappiin jos joku tulossa varastolle tiiät varoa...olen kyllä tosi kiimassa mutta oon sun vaimo...mulla on kyrpä ihan kova kuten näät...puristin vartta ja sanoin jos tosiaan näin haluat niin...otanko suihin?? No jos voisit antaa pojille orkun....sinä et saa antaa pilluasi niitten käyttöön. No oon kyllä niin kiimassa kuten näät...voin saada orkun koskemattakin kun nää farkun sauma puristuu klittaa vasten. Hengitän tosi raskaasti. Yritä nyt pidätellä palkitsen vaivan näkösi kyllä ruhtinaallisesti...miehelläniki kasvot punottaa. Ruokailin ja vähä järkyttyneenä mietein tulevaa...
Riitta - Anonyymi00275
Anonyymi00271 kirjoitti:
Avasin oven...no mitä nyt. Jos jotain tapahtuu. Katsottiin silmiin. Niin olisko mahdollista että kameralla näkisin mitä tapahtuu...voisit sanoa vaikka. Olisin menossa käymään "jossain"että nyt ois aikaa n.2t. Siis mitä!! Mitä sää nyt? Et saa antaa pillua eikä koskettaa...antaisit rinnat niitten käyttöön ja puristelisit niitten kyrpiä...siis ookko nyt tosissas siis ihan oikiastikko?? Ilmoitan korvanappiin jos joku tulossa varastolle tiiät varoa...olen kyllä tosi kiimassa mutta oon sun vaimo...mulla on kyrpä ihan kova kuten näät...puristin vartta ja sanoin jos tosiaan näin haluat niin...otanko suihin?? No jos voisit antaa pojille orkun....sinä et saa antaa pilluasi niitten käyttöön. No oon kyllä niin kiimassa kuten näät...voin saada orkun koskemattakin kun nää farkun sauma puristuu klittaa vasten. Hengitän tosi raskaasti. Yritä nyt pidätellä palkitsen vaivan näkösi kyllä ruhtinaallisesti...miehelläniki kasvot punottaa. Ruokailin ja vähä järkyttyneenä mietein tulevaa...
RiittaMenin varastolle tietäen mitä olen tekemässä...katsoin kunmiehet nojas tiskiin. Kysyivät heti jäätiinkö kiinni? Ei jääty. Lisäsin heti esa meni kaupugilla käymään ja tulee 2t päästä takasin. Kysyivät jatketaanko siittä mihin jäätiin...no hakekaa niitä laatikoita...keskeyttivät. punastuin totaalisesti...kumpikin tuli minuun kiinni. Kädet vaelsi vartalollani...toinen puristeli peppuani hiveli selkääni otten puseroni kokonaan pois päältäni. Samalla toinen miehistä puristeli rintojani...tunsin kovan kyrvän peppuani vasten samallakun rintaani imettiin kovaa ynisin ääneen olin ihan kiimassa...korvanapista kuului mieheni ääni. Muista älä anna pilluasi. Menin tuoliin istumaan toinen meni polvilleen ja jatkoi rintojen imemistä...katsoin sivulle. Mies kaivoi kyrpänsä ja työnsi ihan huuliini kiinni...ihana riitta ota se suuhun. Työnsi ihan kurkkuun asti ynisin yritin ottaa samalla toisen miehen kättä pois mun housujen etumuksesta...lopetin ja sanoin kovalla äänellä pilluani että saa mutta suihin otan...kumpikin puristeli lujaa omansa puolista rintaani. Imin ja runkkasin kumpaakin samaa aikaa...välillä toisen kovaa kyrpää. Korvanapista kuului riitta sinä oot rohkea ihana kiimainen vaimoni. Miehet ynisi kiimassa...napista kuului. Anna niille kova orkku...ota spermat kasvoilles ja rinnoille...mietein voi tsiisuskun oln kiimassa...haluisin niin toisen sisääni uuuuh...vuoron perään imin kovaa. Tunsin että nyt rupiaa kyrvät sykkiin...jus se mitä imin ryöpsäytti suuhun vedin pääni taaksetuli kolme pitkää ryöpsähdystä kasvoille rinnoille..imsin toisen suuhuni syvälle...samanlainen ryöpsäys...olin ihan spermassa. Runkkasin kumpaaki imuutin välillä toista...vaihto. kuulu vain ooooh kummanki suusta...sperma valui ihan joka puolella. Ķiitos riitta kiitos riitta...ei puhuta kyllä kellekkään oot niin ihana pomo. Hymyilin ja imaisin kumpaakin välillä...pilluni sykkii kyllä nyt ja vapisen...napista kuului riitta olet minun ihana kiima vaimo...katsoin kelloa..hyväilin vielä kyrpiä sanoin. Olis vielä noin puolituntia aikaa."nauroin kiìmassani"...
Riitta - Anonyymi00277
Anonyymi00275 kirjoitti:
Menin varastolle tietäen mitä olen tekemässä...katsoin kunmiehet nojas tiskiin. Kysyivät heti jäätiinkö kiinni? Ei jääty. Lisäsin heti esa meni kaupugilla käymään ja tulee 2t päästä takasin. Kysyivät jatketaanko siittä mihin jäätiin...no hakekaa niitä laatikoita...keskeyttivät. punastuin totaalisesti...kumpikin tuli minuun kiinni. Kädet vaelsi vartalollani...toinen puristeli peppuani hiveli selkääni otten puseroni kokonaan pois päältäni. Samalla toinen miehistä puristeli rintojani...tunsin kovan kyrvän peppuani vasten samallakun rintaani imettiin kovaa ynisin ääneen olin ihan kiimassa...korvanapista kuului mieheni ääni. Muista älä anna pilluasi. Menin tuoliin istumaan toinen meni polvilleen ja jatkoi rintojen imemistä...katsoin sivulle. Mies kaivoi kyrpänsä ja työnsi ihan huuliini kiinni...ihana riitta ota se suuhun. Työnsi ihan kurkkuun asti ynisin yritin ottaa samalla toisen miehen kättä pois mun housujen etumuksesta...lopetin ja sanoin kovalla äänellä pilluani että saa mutta suihin otan...kumpikin puristeli lujaa omansa puolista rintaani. Imin ja runkkasin kumpaakin samaa aikaa...välillä toisen kovaa kyrpää. Korvanapista kuului riitta sinä oot rohkea ihana kiimainen vaimoni. Miehet ynisi kiimassa...napista kuului. Anna niille kova orkku...ota spermat kasvoilles ja rinnoille...mietein voi tsiisuskun oln kiimassa...haluisin niin toisen sisääni uuuuh...vuoron perään imin kovaa. Tunsin että nyt rupiaa kyrvät sykkiin...jus se mitä imin ryöpsäytti suuhun vedin pääni taaksetuli kolme pitkää ryöpsähdystä kasvoille rinnoille..imsin toisen suuhuni syvälle...samanlainen ryöpsäys...olin ihan spermassa. Runkkasin kumpaaki imuutin välillä toista...vaihto. kuulu vain ooooh kummanki suusta...sperma valui ihan joka puolella. Ķiitos riitta kiitos riitta...ei puhuta kyllä kellekkään oot niin ihana pomo. Hymyilin ja imaisin kumpaakin välillä...pilluni sykkii kyllä nyt ja vapisen...napista kuului riitta olet minun ihana kiima vaimo...katsoin kelloa..hyväilin vielä kyrpiä sanoin. Olis vielä noin puolituntia aikaa."nauroin kiìmassani"...
RiittaApurini pistivät puhtaat kyrpäsä housuihinsa..nostivat minut jalolleni...pyyhkivät spermansa minusta käsipyyhkeihin. Pistin paitani päälle...napitin niin että kolme jäi auki. Sanoivat ei haittaa vaikka riisuisit sen loppu päiväksi pois...halasin kumpaakin, suutelin. Tunsin nesteeni valuvan reisiä pitkin...napista kuului. Riitta nyt väli kaffille...sanoin miehille että meen kaffille sanoivat ja hyväilivät rintojani hellästi...voitais me vaikka sormettaa sulle vìmein...koskivat haaraani....oot ihan märkä. Napista kuului toimistoon riitta...
Riitta - Anonyymi00278
Anonyymi00277 kirjoitti:
Apurini pistivät puhtaat kyrpäsä housuihinsa..nostivat minut jalolleni...pyyhkivät spermansa minusta käsipyyhkeihin. Pistin paitani päälle...napitin niin että kolme jäi auki. Sanoivat ei haittaa vaikka riisuisit sen loppu päiväksi pois...halasin kumpaakin, suutelin. Tunsin nesteeni valuvan reisiä pitkin...napista kuului. Riitta nyt väli kaffille...sanoin miehille että meen kaffille sanoivat ja hyväilivät rintojani hellästi...voitais me vaikka sormettaa sulle vìmein...koskivat haaraani....oot ihan märkä. Napista kuului toimistoon riitta...
RiittaKävelin toimistoon...mieheni katsoi kun kädet vähän tärisi. Haluat varmaan orgasmin...hymyili. sanoin en kyllä olisi uskonut että määräät minut oman vaimosi tekemään noin...hiljaisuus. katsoi silmiini...sanoi että jos runkkaat ja otat multa vielä nyt suihin niin nuo kaksi saa nussia suinut näännyksiin...siis eikö tuossa ollu tarpeeksi näkemistä sanoin...polvistuin mieheni eteen...ottaisin kyllä mielelläni sinut eikä noita kahta. Sanoi että tämä on hänen fantasia mitä olen tähän asti toteuttanut...tsiisus. näytti lapun minkä laitan oveen. Pääsy kielletty invertaatio meneillään. Otin kyrvän käteeni imin runkkasin...tiesi että näin tulen uudestaan kiimaan...no ei kauaa kun ynisee orkun kourissa ja sylki spermaa suuhuni...sanoin että muista sitte että tämä on sun idea...aattelin että nyt saan orgasmeja tarpeeksi. Siinä tiskilläkö??? Kyllä pääty reunalla niin pystyy tsuumata kuvaa lähemmäksi. Pistä sähkölukkoon ovi...olet ihanan rietas vaimo. Ei enempää sanoin...tämä riittää. Lupaa että runkkaat itsellesi niin monta kertaa kun kykenet hymyilin...
Riitta - Anonyymi00279
Anonyymi00278 kirjoitti:
Kävelin toimistoon...mieheni katsoi kun kädet vähän tärisi. Haluat varmaan orgasmin...hymyili. sanoin en kyllä olisi uskonut että määräät minut oman vaimosi tekemään noin...hiljaisuus. katsoi silmiini...sanoi että jos runkkaat ja otat multa vielä nyt suihin niin nuo kaksi saa nussia suinut näännyksiin...siis eikö tuossa ollu tarpeeksi näkemistä sanoin...polvistuin mieheni eteen...ottaisin kyllä mielelläni sinut eikä noita kahta. Sanoi että tämä on hänen fantasia mitä olen tähän asti toteuttanut...tsiisus. näytti lapun minkä laitan oveen. Pääsy kielletty invertaatio meneillään. Otin kyrvän käteeni imin runkkasin...tiesi että näin tulen uudestaan kiimaan...no ei kauaa kun ynisee orkun kourissa ja sylki spermaa suuhuni...sanoin että muista sitte että tämä on sun idea...aattelin että nyt saan orgasmeja tarpeeksi. Siinä tiskilläkö??? Kyllä pääty reunalla niin pystyy tsuumata kuvaa lähemmäksi. Pistä sähkölukkoon ovi...olet ihanan rietas vaimo. Ei enempää sanoin...tämä riittää. Lupaa että runkkaat itsellesi niin monta kertaa kun kykenet hymyilin...
RiittaJoutuko ne pojat lähtemään viikonlopun viettoon ettei kerenneet saada pillua..no onneksi sentään suihinoton saivat..ei kiristä pallit niin paljon 😊
- Anonyymi00280
Anonyymi00278 kirjoitti:
Kävelin toimistoon...mieheni katsoi kun kädet vähän tärisi. Haluat varmaan orgasmin...hymyili. sanoin en kyllä olisi uskonut että määräät minut oman vaimosi tekemään noin...hiljaisuus. katsoi silmiini...sanoi että jos runkkaat ja otat multa vielä nyt suihin niin nuo kaksi saa nussia suinut näännyksiin...siis eikö tuossa ollu tarpeeksi näkemistä sanoin...polvistuin mieheni eteen...ottaisin kyllä mielelläni sinut eikä noita kahta. Sanoi että tämä on hänen fantasia mitä olen tähän asti toteuttanut...tsiisus. näytti lapun minkä laitan oveen. Pääsy kielletty invertaatio meneillään. Otin kyrvän käteeni imin runkkasin...tiesi että näin tulen uudestaan kiimaan...no ei kauaa kun ynisee orkun kourissa ja sylki spermaa suuhuni...sanoin että muista sitte että tämä on sun idea...aattelin että nyt saan orgasmeja tarpeeksi. Siinä tiskilläkö??? Kyllä pääty reunalla niin pystyy tsuumata kuvaa lähemmäksi. Pistä sähkölukkoon ovi...olet ihanan rietas vaimo. Ei enempää sanoin...tämä riittää. Lupaa että runkkaat itsellesi niin monta kertaa kun kykenet hymyilin...
RiittaNo niin otin lapun ja teipin mukaan...miehet mukana. Teppasin lapun oveen ja sähkölukko päälle käveltiin tiskille...mies meni kotiin nyt saatta minut kokonaan vai kelpaako??? Hieman epäröiden riisuivat minut ihan kokonaan...ottakaa vaatteena pois haluan kunnolla kyrpää...napista kuului riitta nyt seisoo...nousin tiskin reunalle levitin haarani ihan auki. Pilluni todella märkänä odotti ensimmäistä...vatkasivat kyrpiänsä sanoin toinen tänne että saan imuuttaa. Tunsin kyrvän painuvan heti pohjaan asti ynisin ja kiljahtelin...ääneni kaikui hallissa. Tiesin että tuun heti nuori mies työnteli kovaa kyrpää ja lisäsi nopeutta hiljalleen...yritin tosissani imeä kyrpää samalla välillä hengitin ja ynisin kun olin tulossa. Selkä kaarella ulisin...nussi niin että tuuuut. Poika antoi melko kyytiä...en kunnolla pystynyt ottaan suuhun kun vapisin ja ulisin...tuuun taaaas huusin. Tunsin kun kyrpä paisui syvällä pillussani...kiljahtelin huutaessani anna tulllaaaa...oi riitta nyt tuleee!!!!jessus miten noilla riittää spermaa noin paljon....non vetasi pois ja tuli mun imuutettavaksi...toinen työnsi heti kyrpänsä sisääni...korahdin spermainen kyrpä suussani...nyt sai uudestaan kovaa kyrpää sisälleni vatsaa kouristeli nun nainti nopeus vain lisääntyy olen tosi äänekäs...sperma ryöppyää sisälle...kaveri kysyi toiselta tuu jatkaan...vaihto vauhdista ja taas kunnon vauhtia...sain taas huusin ihan kiima hekumoissani. Korvanapista kuului nyyyt saaan ihanaa riitta...jatka jatka. Ja poikasai toinen tilalle ja vauhti jatkuu ja jatkuu...tuun taas kokoajan jatkuvalla syötöllä mieheni huutaa korvaani riitta rakas vaimoni jaksa jaksa...saan vain jatkuvasti...pojat vaihtaa taas paikkaa....pojat sanoo vielä yksi rinki koita kestää...kyyneleet valuu silmistä . Toinen pitää minusta kiinni etten tipahda lattialle noooin taaaaas...viimene vaihto apua halkean oooh...napista kuuluu tuuun taaas riittaaa...ilmeisesti saivat loppuun kun hengästyneenä puuskuttavat...pitävät molemmat vartalostani kiin kun sätkin orgasmien kourissa...sanoin pojille että en ole koskaan saanut näin kovia orgasmeja...otetaanko uusiksi kysyivät...eii herranen aika sentään. Oi iso kiitos kun piditte minut noin kauan kestäneessä orgasmi hurmiossa. Napista kuului mieheni hengästynyt ääni ootko hengissä riitta...jutellaan kun pääset kotiin...pojat nosti minut istumaan...kysyivät oliko liikaa??? Ihan tarpeeksi hymyilin...sanoin että tästä ei sitte puhuta...pystytkö kävelemään...sovitaan niin että loppu päivä vapaata😘😘 ja kiitos kyyleistä apurit odota kyllä josku jatkoa jos sopii...vastaus ehdottomasti kyllä...
Riitta - Anonyymi00281
Anonyymi00280 kirjoitti:
No niin otin lapun ja teipin mukaan...miehet mukana. Teppasin lapun oveen ja sähkölukko päälle käveltiin tiskille...mies meni kotiin nyt saatta minut kokonaan vai kelpaako??? Hieman epäröiden riisuivat minut ihan kokonaan...ottakaa vaatteena pois haluan kunnolla kyrpää...napista kuului riitta nyt seisoo...nousin tiskin reunalle levitin haarani ihan auki. Pilluni todella märkänä odotti ensimmäistä...vatkasivat kyrpiänsä sanoin toinen tänne että saan imuuttaa. Tunsin kyrvän painuvan heti pohjaan asti ynisin ja kiljahtelin...ääneni kaikui hallissa. Tiesin että tuun heti nuori mies työnteli kovaa kyrpää ja lisäsi nopeutta hiljalleen...yritin tosissani imeä kyrpää samalla välillä hengitin ja ynisin kun olin tulossa. Selkä kaarella ulisin...nussi niin että tuuuut. Poika antoi melko kyytiä...en kunnolla pystynyt ottaan suuhun kun vapisin ja ulisin...tuuun taaaas huusin. Tunsin kun kyrpä paisui syvällä pillussani...kiljahtelin huutaessani anna tulllaaaa...oi riitta nyt tuleee!!!!jessus miten noilla riittää spermaa noin paljon....non vetasi pois ja tuli mun imuutettavaksi...toinen työnsi heti kyrpänsä sisääni...korahdin spermainen kyrpä suussani...nyt sai uudestaan kovaa kyrpää sisälleni vatsaa kouristeli nun nainti nopeus vain lisääntyy olen tosi äänekäs...sperma ryöppyää sisälle...kaveri kysyi toiselta tuu jatkaan...vaihto vauhdista ja taas kunnon vauhtia...sain taas huusin ihan kiima hekumoissani. Korvanapista kuului nyyyt saaan ihanaa riitta...jatka jatka. Ja poikasai toinen tilalle ja vauhti jatkuu ja jatkuu...tuun taas kokoajan jatkuvalla syötöllä mieheni huutaa korvaani riitta rakas vaimoni jaksa jaksa...saan vain jatkuvasti...pojat vaihtaa taas paikkaa....pojat sanoo vielä yksi rinki koita kestää...kyyneleet valuu silmistä . Toinen pitää minusta kiinni etten tipahda lattialle noooin taaaaas...viimene vaihto apua halkean oooh...napista kuuluu tuuun taaas riittaaa...ilmeisesti saivat loppuun kun hengästyneenä puuskuttavat...pitävät molemmat vartalostani kiin kun sätkin orgasmien kourissa...sanoin pojille että en ole koskaan saanut näin kovia orgasmeja...otetaanko uusiksi kysyivät...eii herranen aika sentään. Oi iso kiitos kun piditte minut noin kauan kestäneessä orgasmi hurmiossa. Napista kuului mieheni hengästynyt ääni ootko hengissä riitta...jutellaan kun pääset kotiin...pojat nosti minut istumaan...kysyivät oliko liikaa??? Ihan tarpeeksi hymyilin...sanoin että tästä ei sitte puhuta...pystytkö kävelemään...sovitaan niin että loppu päivä vapaata😘😘 ja kiitos kyyleistä apurit odota kyllä josku jatkoa jos sopii...vastaus ehdottomasti kyllä...
RiittaNono Pertti koitahan pilkuttaa ja jaksottaa
- Anonyymi00282
Anonyymi00280 kirjoitti:
No niin otin lapun ja teipin mukaan...miehet mukana. Teppasin lapun oveen ja sähkölukko päälle käveltiin tiskille...mies meni kotiin nyt saatta minut kokonaan vai kelpaako??? Hieman epäröiden riisuivat minut ihan kokonaan...ottakaa vaatteena pois haluan kunnolla kyrpää...napista kuului riitta nyt seisoo...nousin tiskin reunalle levitin haarani ihan auki. Pilluni todella märkänä odotti ensimmäistä...vatkasivat kyrpiänsä sanoin toinen tänne että saan imuuttaa. Tunsin kyrvän painuvan heti pohjaan asti ynisin ja kiljahtelin...ääneni kaikui hallissa. Tiesin että tuun heti nuori mies työnteli kovaa kyrpää ja lisäsi nopeutta hiljalleen...yritin tosissani imeä kyrpää samalla välillä hengitin ja ynisin kun olin tulossa. Selkä kaarella ulisin...nussi niin että tuuuut. Poika antoi melko kyytiä...en kunnolla pystynyt ottaan suuhun kun vapisin ja ulisin...tuuun taaaas huusin. Tunsin kun kyrpä paisui syvällä pillussani...kiljahtelin huutaessani anna tulllaaaa...oi riitta nyt tuleee!!!!jessus miten noilla riittää spermaa noin paljon....non vetasi pois ja tuli mun imuutettavaksi...toinen työnsi heti kyrpänsä sisääni...korahdin spermainen kyrpä suussani...nyt sai uudestaan kovaa kyrpää sisälleni vatsaa kouristeli nun nainti nopeus vain lisääntyy olen tosi äänekäs...sperma ryöppyää sisälle...kaveri kysyi toiselta tuu jatkaan...vaihto vauhdista ja taas kunnon vauhtia...sain taas huusin ihan kiima hekumoissani. Korvanapista kuului nyyyt saaan ihanaa riitta...jatka jatka. Ja poikasai toinen tilalle ja vauhti jatkuu ja jatkuu...tuun taas kokoajan jatkuvalla syötöllä mieheni huutaa korvaani riitta rakas vaimoni jaksa jaksa...saan vain jatkuvasti...pojat vaihtaa taas paikkaa....pojat sanoo vielä yksi rinki koita kestää...kyyneleet valuu silmistä . Toinen pitää minusta kiinni etten tipahda lattialle noooin taaaaas...viimene vaihto apua halkean oooh...napista kuuluu tuuun taaas riittaaa...ilmeisesti saivat loppuun kun hengästyneenä puuskuttavat...pitävät molemmat vartalostani kiin kun sätkin orgasmien kourissa...sanoin pojille että en ole koskaan saanut näin kovia orgasmeja...otetaanko uusiksi kysyivät...eii herranen aika sentään. Oi iso kiitos kun piditte minut noin kauan kestäneessä orgasmi hurmiossa. Napista kuului mieheni hengästynyt ääni ootko hengissä riitta...jutellaan kun pääset kotiin...pojat nosti minut istumaan...kysyivät oliko liikaa??? Ihan tarpeeksi hymyilin...sanoin että tästä ei sitte puhuta...pystytkö kävelemään...sovitaan niin että loppu päivä vapaata😘😘 ja kiitos kyyleistä apurit odota kyllä josku jatkoa jos sopii...vastaus ehdottomasti kyllä...
RiittaMieheni toimistossa sanoi että kyllä oot ihana sait oikeen kunnolla kyrpää sain kaksi kertaa kun katsoin...en pysyny omista laskuissa mutta totaalisen tyydytetty olen...suudeltiin ja lähdimme kotiin suihkuun
Siittä ensikerralla😘😘
Riitta
- Anonyymi00268
Koitahan Pertti rauhoittua buahahaaa
- Anonyymi00276
Sää mää ja bää tietää buahahaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293883Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52292- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181608Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j143961Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101919Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79865- 86781