Ja aika lujaakin välillä.
Ihan mielettömiä ei kuitenkaan mutta sillee, että kuuluu ja tuntuu ja lasit helisee ja tavarat lähtee välillä liikkumaan.
Vielä vaan ku tossa hetken päästä lataan ja säädän eq niin saa hiottua äänenlaadunkin ihan priimaksi vaikka ihan hyvä se on näinkin.
:/
Nainen, mulla jytisee, jytiseekö sulla?
29
319
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jytisee mutta tällä kertaa kuullokkeilla 🎧 kotona puuhatessa muita juttuja.
Judas Priest: Greatest Hit
https://youtu.be/Yf-f5Skbqaw?si=_DE-mAYgg1MTuKBs - Anonyymi00002
Ei jytise ei...
Sä voisit jytistä linjoi pitkin tähän suuntaan.
Tai ihan oikeesti tänne tulla. - Anonyymi00003
Classic Rock Blues 🎶
https://youtu.be/mrNWmcKpoi4?si=EVMho8pbXYGsWUhg - Anonyymi00004
Mitä soitat siellä laita tulemaan tännekkin 😀
- Anonyymi00005
Pitäisi varmaan kuunnella ZZ toppeja ja Skorppareita kun tulevat kesällä tänne.
- Anonyymi00006
Auton radiossa soi It' s A Sin
Pet Shop Boys
https://youtu.be/GkVkzemxdDo?si=4FaOraUANe2QhwRZ laula mukana - Anonyymi00007
Muistoissa on vain se kun narsistille soitin jotain esim zz toppia ihan mitä vaan. Kaikki oli paskaa. "laita pienemmälle" !
Mutta näin jos hän itse kehuu ja soittaa musaa niin se on parasta. Jos et kehu tai sano musiikista mitään hän sanoo: "eti itelles parempi mies" sitten ei taas puhuta vaan mökötetään- Anonyymi00008
Hän ei noin toimi joka tässä ketjussa mukana.
Olet varmaan hän, hän kanssa vai sen kolmannen hän kanssa joka toimii omalla tyylillä eläytyen niin sanotusti. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hän ei noin toimi joka tässä ketjussa mukana.
Olet varmaan hän, hän kanssa vai sen kolmannen hän kanssa joka toimii omalla tyylillä eläytyen niin sanotusti.Tämä tuli muuten sitten naiselta, että osaat yhdistellä asioita täällä, terv vanhempi hän.
- Anonyymi00010
Monesti pyytänyt mukaan musaketjuihin. Välillä tulee muitakin, välillä ei. Itse en kuoppaa hevi / rock osastoa.
- Anonyymi00011
Jos haluat tapella täällä niin aloitetaanko.
Voin sanoa suoraakin takaisin mutta rupeat 😭😭😭😭 itkemään joka kerta. Klo.17:02:07 - Anonyymi00012
17:02:07
Aamupäivä ja päivä olikin rauhallinen täällä mut nyt taisi tulla huligaanit tänne. Parempi mennä palstalta muihin askareihin. Tuuleta menemään vapaasti. Lapsenikäiset ei kiinnosta usko. - Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämä tuli muuten sitten naiselta, että osaat yhdistellä asioita täällä, terv vanhempi hän.
Juttelet mielikuvitus miehen kaa!
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aku Ankkako teki aloituksen vai Nalle Puh vai
Morgan Gane vai Kid Carson ? - Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yönkotka vai Tiger Jack ?
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lucky Luke vai Jolly Jumper
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tosiaan Aku Ankassa oli Hiawatha
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mustakaapu, Sikari Sakari, Viiksivallu, Velmu Viurusilmä, Milla Magia 😀
- Anonyymi00013
Nyt kyllä pikku pullukka vaimollasi on semmonen tärinä päällä, että se on varmasti ainakin semmosta jyystöä, että voidaan leuhkana lähteä kylille.
Minä varmaan kävelen vähän oudosti, mutta sinä voit pyhkästä leuhkasti otsa hiuksia sekä pyörähtää välillä kysymään, että : Pystytkö sinä kävelemään vai pitäskö minun kipasta nuo tavarat niin sinä voit oottaa tässä?!
Minä sitten seison ja odottelen sekä kerron, että : Minulla on lihakset vähän arkana, koska mieheni harjoittelee OLYMPIALAISIIN ja hän osallistuu VETERAANIEN OLYMPIALAISIIN JA HÄN AIKOO VOITTAA 50 KILOMETRIN JUOKSU MARATONIN JA KUNNIALLISTEN MIEHET OVAT KUULEMMA HAASTANEET MIEHENI TUOHON. HEIDÄN VAIMOT HALUAA, ETTÄ HEIDÄNKIN MIEHET JUOKSEE KUNNIAA VAIMOILLEEN!
Minun mieheni on alusta asti JUOSSUT AINA KUNNIAA MINULLE JOS MEIHIN LIITTYY JOKU YHTEINEN HYVÄ ASIA.
Minähän en edes tiennyt kuka hän, mutta kyllä minua nykysin vähän huolestuttaa hänen juoksemiset.
Koska hän alko apinoimaan minulle ja KARMA PUUTTU ASIAAN. Minä kattelin, kun hän niin ilosesti hyppeli ja pomppi PÄIN OVEN KARMIA!
Mieheni tuntien niin hän kyllä väittää minulle, että HÄNELLÄ ON MELKEIN YHTÄ LEVIÄT HARTIAT MITÄ MINÄ OLEN PITKÄ!- Anonyymi00018
Lisään, että minä aloin nauramaan ja kehuin sentään miestäni, koska HÄN OLI OPPINUT KIRJOITTAMAAN SAMALLA TAVALLA, KUIN MINÄ.
Hän osaa sentään hoitaa ja ottaa vastuun teostaan.
Mieheni ei voi lääkärinä ja poliisina syyllistyä minun syrjintään eikä kaltoinkohteluun, koska minä olen syntynyt tässä kylässä sekä asunut syntymäni jälkeen vaikka minä olen asunut myös muualla.
Muualta muuttaneet voivat syyllistyä paikallisten kaltoinkohteluun sekä syrjintään, kun HE ALKAVAT VAATIMAAN KUNNIOITUSTA JA MINUN MIEHENI TOIMII TEHTÄVÄSSÄ JOSSA HÄN TEKEE YHTEISTYÖTÄ RAJAVARTIOSTON, PALOKUNNAN, TERVEYDENHOIDON, TEIDEN KUNNOSSAPIDON SEKÄ MONIEN MUIDEN TURVALLISUUTEEN LIITTYVIEN ALOJEN JA ASIOIDEN KANSSA!
Mieheni on mieheni vaikka KUNNIANSA LOUKANNEIDEN MIELESTÄ HEILLÄ ON OIKEUS PÄÄTTÄÄ MINUN JA MIEHENI SEKÄ MIEHENI TYÖKAVEREIDEN VAIMO ASIOISTA JOTKA OVAT HEIDÄN YKSITYIS ASIOITA.
Tässähän on selvä motiivi eli TARKOITUS ON MURHATA KAIKKI JOTKA OVAT MINUN JA MIEHENI KANSSA YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN.
Naiset ei loukkaa, koska heitä on helpompi käskyttää poliiseina, lääkäreinä ja rajavartiojoina. - Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lisään, että minä aloin nauramaan ja kehuin sentään miestäni, koska HÄN OLI OPPINUT KIRJOITTAMAAN SAMALLA TAVALLA, KUIN MINÄ.
Hän osaa sentään hoitaa ja ottaa vastuun teostaan.
Mieheni ei voi lääkärinä ja poliisina syyllistyä minun syrjintään eikä kaltoinkohteluun, koska minä olen syntynyt tässä kylässä sekä asunut syntymäni jälkeen vaikka minä olen asunut myös muualla.
Muualta muuttaneet voivat syyllistyä paikallisten kaltoinkohteluun sekä syrjintään, kun HE ALKAVAT VAATIMAAN KUNNIOITUSTA JA MINUN MIEHENI TOIMII TEHTÄVÄSSÄ JOSSA HÄN TEKEE YHTEISTYÖTÄ RAJAVARTIOSTON, PALOKUNNAN, TERVEYDENHOIDON, TEIDEN KUNNOSSAPIDON SEKÄ MONIEN MUIDEN TURVALLISUUTEEN LIITTYVIEN ALOJEN JA ASIOIDEN KANSSA!
Mieheni on mieheni vaikka KUNNIANSA LOUKANNEIDEN MIELESTÄ HEILLÄ ON OIKEUS PÄÄTTÄÄ MINUN JA MIEHENI SEKÄ MIEHENI TYÖKAVEREIDEN VAIMO ASIOISTA JOTKA OVAT HEIDÄN YKSITYIS ASIOITA.
Tässähän on selvä motiivi eli TARKOITUS ON MURHATA KAIKKI JOTKA OVAT MINUN JA MIEHENI KANSSA YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN.
Naiset ei loukkaa, koska heitä on helpompi käskyttää poliiseina, lääkäreinä ja rajavartiojoina.Voi sua kaupan kassa kun sinun elämä on kamalaa.
- Anonyymi00014
Sun kuuluis kai ensin poistaa niit taajuuksii niiq aivan ääriasennos ja sit peruuttaa takas ylös ja kattoo minkä verrann8n esteettist ja sit toisel kertaa vast korostaa just nii et ens7n ääriiasentoo, et näät mitäse tekee, tai vaix pikkuhiljaa niiq lisätä q niiq
- Anonyymi00015
Mut kyl noi qt on sellasii, et ne on iha viimene keino lähtee vaikuttaa äänee
- Anonyymi00017
Minulle semmone vanahemman liiton mies kerran väitti, suorastaan intti, että hän ei tiedä mitään parempaa, kuin äänittää mipsterillä nauhuriin. Kyllä se ihan totta puhui. Kun hain oman pöydän, en muista koska olis ollu viimeks niin hauskaa housut jalassa.
Siis, sillä oletuksella, että pääset jola kanavasta myös ulos seuraavaan kanavaan.
Äänet saa silloin stereona panin avulla: keskelle sisään, leveästi sivuille, suoraan "naman eteen", tietysti vasemalle oikealle etc. Äkkiseltään laskettuna noin yhdeksään eri kulmaan ja kaikkeen siltä väliltä.
Ihan kivasti saa erotustakin, kun equttaa vain eri tavalla vasemmalta ja oikealta..- Anonyymi00019
ja sit ku sulla menee signaali stereona kanaviin 1 ja 2 ja siitä ulos kanaviin 3 ja 4, ja sulla on omat equtukset niis, niin niiden volumeja vaihtelemalla saa nii ku tota, eri äänenvärejä, et aika paljon palettia
Sitten jos on auxissa edes joku skämänen kaaaiku.. siihen omat equt
- Anonyymi00020
Entä haju? Kyllähän kova paukku on jossakin yhteydessä hajuun.
- Anonyymi00021
pska haisee ja palalaikka soi? vai miten
- Anonyymi00028
Totu siihen.
- Anonyymi00029
Nykyään soitellaan hieman hienostuneemmin banjolla, rötköttäen toiseen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998