Ongelma oli siinä, ettei sinun mielestä ollut mitään ongelmia. Se olis vaatinut työtä ja avoimuutta, jota ei tullut eikä ollut. Tai ei ollut halua sulla siihen.
Minusta tuntuu että monikin asia olisi ollut korjattavissa
18
357
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan varmasti on halua ja kykyä. Sitten vain korjataan. Naiselta
- Anonyymi00002
Olen tässä jälleen ja nyt olisi hyvä olla ne kirjaimet ketä yrität tavoittaa.
- Anonyymi00008
Meillä on myös irl yhteys. Tosin melko hedelmätön. Passiivitilassa. Molempien etunimet loppuu samaan kirjaimeen.
- Anonyymi00011
Vaikuttaa kyllä hieman hakuammunnalta tämä ns nimikirjainten penääminen palstaäijän sentimentaalisissa avauksissa
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Meillä on myös irl yhteys. Tosin melko hedelmätön. Passiivitilassa. Molempien etunimet loppuu samaan kirjaimeen.
No mutta tämäpä palstaäijä hedelmälliseltä maaperältä vaikuttaa, koitahan pitää höperöitä jännityksessä. Irl. Yhteys. On ja ja jaadi daadi jaa jaa
- Anonyymi00003
Oletko nuori mies vai nainen aloittaja ?
- Anonyymi00010
En kumpikaan, vaan vanha
- Anonyymi00006
Jos toisella ei ole tahtotilaa on suhde kuollut.
- Anonyymi00007
Tahtotilaa oli miestä kohtaan kun olisi voinut luottaa ettei hypi vieraissa.
HVink vink, harvemmin ne sinkkumiehet naisten kuukautissuojia käyttää vai miten niitä sinkkumiehen asunnossa näky
Naiselta - Anonyymi00009
Kaikki olisi hyvin jos se nainen rakastaisi minua ja voisimme vaan halata ja olla hiljaa. Mitään ongelmaa ei olisi sitten. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00013
Elä enää ap. syyttele. Teillä on selvästi omat totuutenne tuossa. Jos ei ole halua vastapuolella, on se merkki, että sunkin pitää mennä etiäpäin.
- Anonyymi00017
Voi se näinkin olla. Joskus asiat vaan on niin solmussa, että vaikee päästä kiinni niihin. Ja molemmat jumittaa - haluu jotain, mutta ei kykene. Mut eihän niitä täällä palstalla korjailla vaan muualla.
- Anonyymi00014
On sillä halua
- Anonyymi00016
Puhutko itsestäsi vai jonkun muun puolesta?
- Anonyymi00015
Kannattaa puhua toisen kanssa. Silloin vasta asiat aukeavat ja voi päästä eteen päin. Voimia!
- Anonyymi00018
Rakastat pyssyä?
- Anonyymi00019
Olemme vain liian erilaisia. En näe sitä ongelmana. Enkä halua että minun takia muuttuisit, koska sehän ei olisi sitten sinä. En myöskään itse halua muuttua ja tehdä jotain arvojeni tai tunteideni vastaista.
Naiselta- Anonyymi00020
Jatkan. Mutta ystävyys olisi hieno juttu. Minä ainakin kykenisin siihen. Sinusta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247