Miksi laitoit mulle viestin?

Anonyymi-ap

Testasitko pureeko komeutesi pitkän ajan jälkeen vielä minuun? 😉

21

428

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aivan sama. Olen siedettävän näköinen vieläkin, mutta yks vitun lysti mulle.

• Anonyymi00002

läpällä

• Anonyymi00003

Meni väärälle.

• Anonyymi00004

Tuskin meni

• Anonyymi00005

Hän pitäisi sinusta kovasti --> 🤔

• Anonyymi00006

Ei hän ole sanonut noin minulle.

• Anonyymi00008

Pitäisikö hän 🤔
        -ap

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pitäisikö hän 🤔
        -ap

Saattaisi pitääkin

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Saattaisi pitääkin

Hän silti haluaa pitää tiedon vain itsellään 🤔

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hän silti haluaa pitää tiedon vain itsellään 🤔

Eikä halua, kyllä tiedät hänen tunteet sinuun. Jos vain hän olet. Hänelle on vain muodostunut sellainen kuva, että tunne on yksipuoleinen. Mutta saahan sitä haaveilla aina sinusta, jos vain hän olisit.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pitäisikö hän 🤔
        -ap

Hän, kaipaa sinua, jos vain olet hän, ketä hän ajattelee joka päivä. Se, on vähän enemmän kuin jotain pitämistä, kaikki hienot tunteet kohdistuu häneen. Aloittaja joku ihminen vaan tuntuu erityisen rakkaalta, ei tunteita voi selittää eikä tutkia kuin pörssikursseja. Tietysti joku ulkoinen tekijä aiheuttaa hyviä väristyksiä. Mutta se ei yksin riitä laukaisemaan tunteiden myllerrystä, pitää olla enemmän jotain. Jotain pitää saada kiinni ihmisen sisältä, esimerkiksi tuntea toisesta herkkyyttä. Se, tekee sen lopullisen vaikutuksen, kun onnistut kurkistamaan toisen sielunmaisemaan. Koska tahtoo olla niin että ihmisen ulkokuori rapistuu ajan myötä, silloin punnitaan kuka osaa oikeasti rakastaa.

• Anonyymi00007

✊🤠🤳

• Anonyymi00009

Mikä komeus? 🫩

• Anonyymi00010

Kuka kenelle ja jos täällä luulet jonkun jollekin kirjoittelevat niin kunhan epätoivoisia nimettöminä jotain kalastavat jos vaikka kävisi flaksi ja bildeä tai munaa saisivat

• Anonyymi00011

Puhut vähän mutta asiaa😂

• Anonyymi00017

Aloitustesi sisältö on kovin juustoista, palstaäijä

• Anonyymi00012

pistän minäkin välillä TUULEMAAN

• Anonyymi00018

Tuulimyllytkö taas siellä jossain humajaa, aloittajaäijä?

• Anonyymi00013

En, pidä itseäni minään komeana, ihan tavallinen ihminen kolmikulmainen. En, testaa ihmisiä millään , se ei kuulu tapoihini ainakaan tunneasioissa. Otan tunteet aina vakavasti, vaikka olen iloinen ja huumoria ymmärtävä ihminen. Viestin laittaminen voi olla merkki siitä, että välittää jostain ihmisestä. Nyt, pitää mennä suihkuun, tulin spinning tunnilta 30km ajoa. Sitten nukkumaan, aamulla aikaisin ylös.

• Anonyymi00019

” Nyt, pitää mennä suihkuun, tulin spinning tunnilta 30km ajoa. Sitten nukkumaan, aamulla aikaisin ylös.” No onhan sekin toki aloittajaäijä tapa ryntäillä leggingsperien perässä, luulen tosin että kuntos ei ihan riitä tuohon

• Anonyymi00020

Kikkeli kaipaa jotain koloa

Sinä olet tarjolla

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe