Synkkä vihan savu ja mieltä saastuttavat ajatukset saavat paikalliset voimaan ja ajattelemaan pahoin.
Ihan tätä kankaanpää aihealuetta lukiessa huomaa kuinka ihmiset eivät pääse negatiivisia ajatuksiansa karkuun. Perustelematon muukalaisviha ja itseviha sydämessä, rakkauden puute.
Kyyneleet vuodattuvat paikallisia kohtaan jotka loskassa tarpovat kohti katkeraa tulevaisuutta.
Ole sinä se henkilö joka ottaa rakkauden sydämeen ja jakaa sitä muille. Älä ikinä katkeroidu. Älä ikinä lankea siihen kierteeseen, että koet muut ihmiset vihollisinasi.
Toivon menettäminen ei ole aina huono asia. Menetä toivosi sen suhteen, että maailma muuttuu sinulle hyväksi. Ainut mitä käteen jää sen jälkeen on sauma muuttaa itse asioita. Ole ystävällinen ja pidä muista huolta.
Ainut asia mistä ei saa menettää toivoansa on sinä itse. Olet vielä huomenna hengissä ja elä sen mukaan.
Meillä kaikilla on vain toisemme. Ja minä toivon meille kaikille hyvää <3
Aito huoli kankaanpäästä
12
494
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika liukasta ulkona.
- Anonyymi00002
Ja syy löytyy laiskoista työntekijöistä, lorvitaan vaa ja juuaa kahvia pitkin päivää. Sitte onki leikki kaukana jos ihmine lyö päänsä ja joutuu hoitoon. Saisivat yöllä hiekottaa mut eei ku vasta sitte ku joku kaatuu taikka henki menee.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja syy löytyy laiskoista työntekijöistä, lorvitaan vaa ja juuaa kahvia pitkin päivää. Sitte onki leikki kaukana jos ihmine lyö päänsä ja joutuu hoitoon. Saisivat yöllä hiekottaa mut eei ku vasta sitte ku joku kaatuu taikka henki menee.
Tätä juuri tarkoitan. Näiden työntekijöiden haukkuminen laiskaksi ei tuo mitään hyvää kenenkään elämään. Tämä vain lisää kaikkien pahoinvointia
- Anonyymi00003
Käyttääkö aloittaja paljon valkoista kärpässientä?
- Anonyymi00005
Jos syö valkoista kärpässientä niin kuolee. Punaista kärpässientä voi syödä ryöpättynä mutta enemmän sekasin menee kaljasta niin turha niitä on poimiskella
- Anonyymi00006
Miksi kuksan söisi sellaisia? Huumepäissään olisi varmasti helpompaa sietää tätä kaupunkia mutta minä en niihin koske.
- Anonyymi00010
Kun on tarpeeksi tyhmä, niin sitä ei huomaa sitä itse. mutta muut kärsivät.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi kuksan söisi sellaisia? Huumepäissään olisi varmasti helpompaa sietää tätä kaupunkia mutta minä en niihin koske.
Kaljaa ja nappeja negatiivinen asenne puretaan eri palstoille kuvaamaan oloaan.
- Anonyymi00007
Aloittaja on oikeassa.
- Anonyymi00008
Totta! Niin masentavaa... Haukutaan paikallisia yrityksiä ja yrittäjiä, työntekijöitä ym ym. Jos joku paikka menee konkurssiin tai suljetaan,iloitaan siitä. Joku kuolee autonalle niin kirjoitetaan sinne purran ajatuksia ja muita hävyttömyyksiä. Sitten asia erikseen nämä ketjut missä ei mitään asiaa tai Putinistin suoltamaa propagandaa... Tai haukutaan muita,perustetaan oikein oma aloitus siihen tarkoitukseen. Kyllä sairasta menoa on,ei muuta voi sanoa!
- Anonyymi00009
Surullista, aina on jokin firma jonkun hampaissa, suurin osa aiheetta vielä! Tokihan on näitä firmoja missä esim vanhuksia vedetty kuusnolla,mutta nytkin haukutaan huoltoasemaa,baaria,herkkua jne!
Kannattais itse koittaa sitä yrittämistä,kun niin kadehtii. Huomaa sitten sen ihanuuden kunnei voikaan tiputtaa hanskoja klo1600- Anonyymi00013
Jälleen kerran aloitus sivu on täynnä kuinka surkea se ja se kauppa/liike on jne..
Nooh lopetetaan kaikki täältä, sitten saa valittajat lainaa äiteen Samaraa että pääsee ostamaan keskaria Lidlistä. Siitä vasta poru syntyisi!
Jos on aihetta valittaa, ymmärrän asian,mutta nytkin kyse ollut lähinnä henkilökunnan keskinäisestä jutustelusta ym joustavasta. Jos asia on totta ja vakava,ymmärrän kyllä. Mutta tuolla aikaisella valituksella saadaan kohta maitokin hakee Porista ym!
Neste kusetti aikoinaan rengaskaupoilla: naisia ja vanhuksia, Karla tekee samaa luultavasti vieläkin... Nämä on tärkeitä asioita nosta esille,mutta neste ei onneksi enää myy renkaita ja kahvilan hlökunta aivan mahtavaa! Karlaa suositan kyllä itsekin välttämään, lähipiiristä löytyy sen verran kamalia laskuja "valohoidosta"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413