Olen jo melkein varma siitä

Anonyymi-ap

Minua vastaan tehdään mustaa magiaa täällä ja tosielämässäkin, että pysyisin eristyksissä muista ihmisistä. Näen suoraan toimintanne läpi. Säälittävät kurjimukset.

14

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei sellaiset magiat toimi kuin psykologisena pelotteena jos sellaiseen uskoo. Ei toimi oikeasti.

• Anonyymi00002

Toimii. Sanalla on valtava mahti. On se sitten kirjoitettua tai ääneen lausuttua. Et voi väittää minulle muuta, sillä minä olen sen todistanut lukuisia kertoja elämässäni.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Toimii. Sanalla on valtava mahti. On se sitten kirjoitettua tai ääneen lausuttua. Et voi väittää minulle muuta, sillä minä olen sen todistanut lukuisia kertoja elämässäni.

Jumala on voimallinen. Kaikkien isä. Jeesus voittaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jumala on voimallinen. Kaikkien isä. Jeesus voittaa.

Toivotaan näin.

• Anonyymi00003

Musta magia ei ole mutta toiselle pahantoivomista ei kannta tehdä se on boomerang

• Anonyymi00004

Musta magia on parasta kun sillä voi poistaa tosi pahoja kirouksia

• Anonyymi00006

Tässä keskeisimpiä hämäystaktiikoita

1. Räikeät valheet

"Et muista oikein."

Kaasuvalottajat kertovat suoria valheita päin kasvojasi. Heidän tavoitteensa on luoda tilanne, joka saa sinut epäilemään kaikkea, mitä he sanovat ja saada sinut epävakaaksi ja hermostuneeksi sekä järkyttyneeksi. Alat miettiä mitä kaikkea valheellista sinusta on kerrottu muillekin.

2. Todisteiden kieltäminen

"Se ei koskaan tapahtunut."

Vaikka sinulla olisi todisteita, he kieltävät koskaan sanoneensa tai tehneensä mitään. Tämä kieltää uhrin kokemukset ja saa
      sinut kyseenalaistamaan todellisuutensa ja jopa hyväksymään heidän versionsa.

3. Haavoittuvuuksien hyödyntäminen

"Olet liian herkkä." "Olet hullu."

Kaasuvalottajat hyökkäävät sinulle tärkeiden asioiden kimppuun identiteettisi, lastesi tai henkilökohtaisten ominaisuuksiesi. He pyrkivät horjuttamaan olemuksesi perustaa. Narsisti hyökkää uhrin mielenterveyttä vastaan, vähättelee uhrin tunteita ja saa toisen tuntemaan, että toisen reaktionsa ovat liioiteltuja.

4. Asteittainen mureneminen

Kaasuvalotus tapahtuu vähitellen ajan myötä. Pienet valheet ja kommentit kasaantuvat, jättäen uhrin epävarmaksi ja kyseenalaistamaan todellisuuttaan, uhrin itsetunto heikkenee.

5. Toimet vs. sanat

Muista, että teot puhuvat enemmän kuin sanat. Kiinnitä huomiota heidän tekoihinsa ennemmin kuin sanoihinsa. Se, mitä he tekevät, on tärkeämpää kuin se, mitä he sanovat.

5. Tunne, että on yksin

"Kaikki muut ovat samaa mieltä kanssani."

Tämä luo vaikutelman, että uhri on yksin ja että muut tukevat kaasuvalottajaa.
      Pysy lujana ja luota omiin tunteisiisi ja
      Vahvista niitä. Tunnista, kun joku yrittää manipuloida havaintojasi. Kaasuvalotus alkaa usein pienestä ja pienistä asioista kehittyen toistuvaksi ja laajenevaksi kuvioksi. Ota etäisyyttä. Liika palstailu voi sokaista ajatuksia ja kirjoituksien tulkintaa.

• Anonyymi00009

Hyvin tutun oloista settiä.

• Hyvä muistutus dark triad-piirteistä eli pimeän luonteiden toiminnasta: narsismi, sadismi, psykopatia ja machiavellismi.

• Anonyymi00007

Toimiiko taika? Se riippuu paljon tekijästään ja uskooko miten magiaan. Voi tehdä huvikseen estotaiat niin ei satu magiat eikä taikurit ja taiat raukee

• Anonyymi00010

Ei todellakaan kannata sekaantua itse noihin, siellä kaikki on pahasta lähteestä.

• Anonyymi00011

Ei todellakaan tee mieli ketään kirota.

• Anonyymi00012

Suosittelen, että et edes tutustu.

• Anonyymi00014

jotain niin Suomen rallin pätkiä noilla... flat-out ja hyppyjä

niin mitä tarokoiytyaa autoissa joku flat-out...

at top speed or peak performance. the car does 180 m.p.h. flat out. 3. usually flat-out. ˈflat-ˌau̇t.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      358
      4255
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      140
      3723
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2411
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      81
      2395
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      11
      2234
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1897
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1798
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1796
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1399
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1085
    Aihe