Onko ystävämies tullut esteeksi ettet saanut haluamaasi? Ikäviä sattumia kenties.kerro.
Kysymys naisille...
39
456
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tahatonta ja tahallista sotkemista ja satsuman kauppaa.
- Anonyymi00002
Kyllä. Ei hetken rauhaa missään. Jos erehtyy paljastamaan, että ehkä voisi olla jotain vireillä, niin selkänsä kun kääntää alkaa höpinät ja kohta vihjaillaan sieltä ja tuolta, että tiedän tämän ja kotain muuta yhdestä ja vähän toisestakin. Ehkä ei kannata panostaa tuohon ainakaan tai keneenkään ikinä.
- Anonyymi00003
-jotain piti olla
- Anonyymi00004
Ystävämies tuli väliin. Ei ikäviä sattumia vaan tahallista kiilana toimimista.
- Anonyymi00005
Nuorena olin ihastunut yhteen mieheen meillä oli pussailua yms. viestittelyä piti mennä treffeille. Sitten kaverini miespuolinen joka oli myös tämän miehen kaveri alkoi puhua että se mies puhuu pahaa minusta. No se loppui siihen. Myöhemmin selvisi että tämä kaverini oli myös ihastunut minuun. Kun suuteli yllättäen ja pyysi treffeille. Se ystävyys loppui myös. En tiedä kuka puhui totta ja kuka ei.
- Anonyymi00006
Eipä ole käynyt. Naiset ovat tässä suhteessa paljon pahempia.
- Anonyymi00008
Todellakin! Ja miehet ei vaan tajua!
- Anonyymi00026
Anonyymi00008 kirjoitti:
Todellakin! Ja miehet ei vaan tajua!
Jotkut miehet on kyllä naurettavan yksinkertaisia ja vähän kanamaisia mitä tulee jonkun tekoherkän piilonarsistisen keijukaisen pillittämiseen yleisesti ottaen tällaisen ns kränöjen suhteen ja saattavat kuvitella, että se joka alentuu ulisemaan eniten krokotiilin kyyneleitä tai oikeammin edes ylipäätään on joku uhri jossain asiassa
- Anonyymi00007
Kiitos jo näistäkin. Omalla kohdallani kiinnostava nainen jolla ystävämies, viettävät aikaa shoppaillen ja nainen yrittää antaa kuvaa että vain pelkkä ystävä..huonolla menestyksellä, luulen että parempi ystävä kuin yksin ja itse ajattelen että parempi antaa olla...ehdotuksia?
- Anonyymi00009
Sama, mutta sukupuolet toisinpäin, eikä rajoittunut yhdessä kaupassa käynteihin ;-) joten sai olla. Ei kukaan tervepäinen jää tuollaista katselemaan.
- Anonyymi00018
Eli pitäisi luopua ystävästä koska sinä olet mustis. Aika sairasta.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eli pitäisi luopua ystävästä koska sinä olet mustis. Aika sairasta.
Kukaan luopumisesta kertonut....ja voiko olla mustis jostain jota et edes tunne? Olen elänyt elämää jo kauan, ja minulla oli ystävänainen aikoinaan, ilmestyi aina seuraan kun joku nainen oli juttusilla, samaa varmaan ystävämiehilläkin, voihan ystäväkin olla omistushaluinen ja mustasukkainen, siksi kysyn. -ap
- Anonyymi00039UUSI
Mies kenen kanssa olen shoppaillut ja viettänyt aikaa on mun lapsi :D
- Anonyymi00011
Tavallaan joo...
- Anonyymi00012
Kyllä, eräs ”ystäväni” katkaisi useita orastavia suhteitani väittämällä että minulla on hänen kanssa jotain juttua. Vuosia myöhemmin kuulin hänen äidiltään että oli esittänyt äidilleen vuosien ajan että olisimme pariskunta. Nyttemmin olen katkaissut välit häneen kun toiminta ei loppunut vaikka hän meni naimisiin.
- Anonyymi00019
Menikö useinkin naimisiin.Kuulostaa tutulta setiltä.
- Anonyymi00013
Näitä löytyy sekä ystävämiehissä,
että - naisissa! - Anonyymi00014
Ei tietenkään ole. Mikä ihmeen ystävä se sellainen olisi, joka noin toimii?
- Anonyymi00015
On ex mies vahtii yhä ettei mulla saa olla kavereissa ainuttakaan miestä
Naiselta- Anonyymi00020
Minun yks ex oli käynyt ystävä miehen kotona jopa ja olivat puhuneet minusta, kertoi ystävä mies minulle ja laittoi välit poikki.Kiitos ystävä miehelle että kertoi tämän kuitenkin minulle.Uskoin tässä 2 vuotta sitten että tämä exä voisi olla se hakkeri stalkkeri ja verkostoitunut kiusaaja vainoja,mutta jotkut asiat ei ole täsmänneet.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minun yks ex oli käynyt ystävä miehen kotona jopa ja olivat puhuneet minusta, kertoi ystävä mies minulle ja laittoi välit poikki.Kiitos ystävä miehelle että kertoi tämän kuitenkin minulle.Uskoin tässä 2 vuotta sitten että tämä exä voisi olla se hakkeri stalkkeri ja verkostoitunut kiusaaja vainoja,mutta jotkut asiat ei ole täsmänneet.
Lisään.Olin jo vuosia ollut exä tälle kuka kävi ystävä miehen kotona.Olin myös tehnyt selväksi exälle ettei meistä koskaan tule enään mitään.
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
” Uskoin tässä 2 vuotta sitten että tämä exä voisi olla se hakkeri stalkkeri ja verkostoitunut kiusaaja vainoja,mutta jotkut asiat ei ole täsmänneet.” Tämäkö olisi ns ihanneminäsi, palstasetä? Kysymys on kersat kuulkaa nääs retorinen
- Anonyymi00016
En kuulema olis saanut jutella kenenkään muun kanssa, toisin sanoen miehen mielestä mulla ei olis saanut olla kavereita.
- Anonyymi00017
Ei ole kukaan tullut esteeksi, koska koen kaikki miehet vain ystävinä. En tiedä, enkä tunne ketään suunnilleen ikäistäni miestä, jolle riittäisi pelkkä ystävyys kanssani. Ensisijaisesti etsin ikäistäni vanhempaa miestä.
- Anonyymi00022
Oikeat ystävät ei tule esteeksi. Ystävämiehet haluavat aina jotain itse jos niin tekevät 😉
- Anonyymi00028
Ystävänainenkin voi olla naiselle mustasukkainen vaikka ei olisi lesbokaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ystävänainenkin voi olla naiselle mustasukkainen vaikka ei olisi lesbokaan.
Voi varmaan. Toisaalta jos tuntee toisen vuosien takaa niin tietää paremmin, jääköön ihmeteltäväksi että mitä missä milloin.
- Anonyymi00023
Ystävämies?
Oliko ”ystävämies” odottamassa
naisen….poikaystävää?
Nainen oli noiden kahden tiellä? - Anonyymi00025
Ei koskaan mitään tuollaista. Ystäväpiirit on aina olleet draamavapaat.
- Anonyymi00029
Monella todennäköisesti yleensä nämä on niitä kun pelaavat/petaavat itselleen varmaa saantia kun saavat kaikki muut puhuttua riittävän huonoon valoon
- Anonyymi00031
Suututtanut täälläkin ihmisiä..
Kun ei itse saanut niin piti huolen puheillaan ja mustamaalaamisellaan ettei muutkaan. Impotentteja tuppikulleja kaikki blondimiehet. - Anonyymi00032
Jos ystävämies ja toinen mies tavoittelevat samaa varattua naista, ja jompikumpi pyrkii kieroilemaan tai mustamaalaamaan toistaan, lopputulos on selvä. Nainen pitäytyy totta kai tutussa ja turvallisessa kumppanissaan. Mutta tämä nyt lienee kaikille selvää.
- Anonyymi00037UUSI
Entäs jos kaikki jauhaa pskaa kaikista ja motiivi on täysin pimennossa? Joku haluaa jonkun vai haluaako sittenkään. Se haluaa sen ja toi ton ja kaikki kulminoituu melko sairaaksi tantereeksi. Mittelöt käydään irl.
- Anonyymi00033
Jotain mustasukkaisuutta on tullut huomattua ystävämiehen käytöksessä, mutta se on lähinnä pelkoa ja pelkonsa liittyy siihen että menettää minut ystävänä. Tähän liittyy asia jota eräs ei tiedä/ymmärrä. Sen avaaminen jääköön siihen jos haluaa henkilökohtaisesti saada selvyyden.
Pitääkö olla huolissaan siis?
EI MISSÄÄN NIMESSÄ! - Anonyymi00035UUSI
Kaverimiehenä olen blokannut naisia nussimasta varattuja onnistuneesti :D
- Anonyymi00036UUSI
Palstalla ainakin yksi pahimmista p-jauhajista T mies ajaa trans autolla ja tykkää myös Tranuista.Petti nyt väärää naista lupauksillaan ja luulen että kohta ulkoruokinnassa kun saan kerrottua hänen puolisolleen .Ois kannattanut selvittää kanssani miksi halusit minua loukata.Välttelet vastaamasta yhteydenottoihini.t Petetty nainen
- Anonyymi00038UUSI
Sekoaakohan sulla palstaäijä se kuuppa kuinka pahasti kun et enää pääse seuraamaan ja keksimään näitä tarinallisuuksia joissa olet yllätys yllätys lähestulkoon aina joku vtun hörhö nainen 🤔
Auttaako tuo selviämään omasta elämästä ja siihen kuuluvista traumaattisista kokemuksista? - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sekoaakohan sulla palstaäijä se kuuppa kuinka pahasti kun et enää pääse seuraamaan ja keksimään näitä tarinallisuuksia joissa olet yllätys yllätys lähestulkoon aina joku vtun hörhö nainen 🤔
Auttaako tuo selviämään omasta elämästä ja siihen kuuluvista traumaattisista kokemuksista?Lapset pois palstalta!
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Lapset pois palstalta!
Niinpä niin. Olisit hekin jättänyt pois näistä sekoiluista. Lusimaan joutuu sun, rotan, vuoksi ja koko tän stanan äiteinä esiintymises vuoksi. Hyvän asian puolesta toki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1286425Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716273Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766215Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3444002Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482435Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.52376Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131339
- 1871138
- 64970