Kumpi parempi.
Isot vai pienet
28
371
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehdottomasti pienet kiinteät.
- Anonyymi00007
Melkein samalla hinnalla saisit enemmän sikikoonia, mutta oma päätös.
- Anonyymi00002
Isot lollot pitää olla.
- Anonyymi00005
Plastiikkakirurgi asentaa sulle semmoset maksusta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suhun se ei koske edes maksusta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koita nainen vähän laihtua siellä salilla niin ei tarvitse alentua kirjoittelemaan palstasedän kautta tuollaista
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Suhun se ei koske edes maksusta.
Ooksää nyt se miespuolinen häirikkö joka vinoili tuolle naispuoliselle luuserille
- Anonyymi00026
Hypistele paria ilmapalloa, jos tuo on mielestäsi tärkein ominaisuus. Et sitten muuta tarvitse.
- Anonyymi00003
Isot isoissa nahkasäkeissä roikkumassa polvissa, ei kiitos. Pienemmät paremmat.
- Anonyymi00006
Voit käydä pienennyksessä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voit käydä pienennyksessä.
Mulla ei ole kiveksiä. Tehdäänkö niiden pienennyksiä paljonkin?
- Anonyymi00004
Sopivat parhaat.
- Anonyymi00008
Hyvä, että sait parhaat ja sopivat sulle. Mahtuuko kämmeneen?
- Anonyymi00010
Aloituksessa kysyttiin kokoa. Onko isot vai pienet kämmenet?
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aloituksessa kysyttiin kokoa. Onko isot vai pienet kämmenet?
Kämmenistä jos kyse niin isot itsellä pienet.
- Anonyymi00011
Jos en kelpaa miehelle tällaisena kuin olen niin sitten antaa olla.
Yhdenkään miehen takia en ota silikooooneja- Anonyymi00022
Itsetunto on kyllä vetovoimaista. Ihan oikein.
- Anonyymi00012
Pienet velat ja isot rahavarannot!
- Anonyymi00013
Pieni auto ja iso mies.
- Anonyymi00015
Isot silikooni Häppärit oouhh
- Anonyymi00017
Tuota varten sun ehkä pitää matkustaa ulkomaille toimenpiteeseen. Ota boltseihin täytettä kanssa.
- Anonyymi00023
Isot vai pienet mitkä jos tarkoitat naisen rintoja ni naisen selän kannalta pienet on paremmat isot rinnat kuulemma aiheuttaa yllättävänkin paljon selkä vaivoja
- Anonyymi00024
Älä huoli kyllä niille polvissa roikkuville säkeille löytyy ottajansa.
- Anonyymi00025
En osaa enää juoda kahvia pienestä kupista. Mulla on semmoinen kolmen desin muki jota ei tarvitse täytellä liian usein.
- Anonyymi00027
👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️
- Anonyymi00028
Kesällä voi nielemme oletettavasti jopa kahdeksan hämähäkkiä vuodessa nukkuessamme suu auki ja tiedottomina. Se on kylmäävä ajatus,saattaa välillä närästää
- Anonyymi00031
Se on urbaani legenda joka on laitettu liikkelle tahallaan jo aikoja sitten muka faktana.
- Anonyymi00029
Pienet. Jotenki ketterämmät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1584966Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813616SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt352607SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402268Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962159Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292067Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan662050Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872013Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211516Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1061430