Ettet koskaan halua sitä kanssani
Oletko päättänyt
26
396
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluan Sinua enemmän kuin ketään muuta! Haluan tavata pian ja toteuttaa unelmamme yhteisestä!
- Anonyymi00030
Kumman unelma enemmän? Itse haluan erästä tuttua ihanuutta!🔥🍒🌋
- Anonyymi00003
Ei! vaan kaunotar ja kulkuri
- Anonyymi00004
Itse olen päättänyt, että olen vain yhden naisen oma koskaan. Mieheltä.
- Anonyymi00005
En mene 'se' edellä. Kysymys ei ole siitä etten haluaisi. Aviomiehelle vai.
- Anonyymi00006
Olen päättänyt näin.
- Anonyymi00015
Vastaan tähän kuin hänelle: tiedän tän ja tämä helpottaa eteenpäin menemistä kummallakin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vastaan tähän kuin hänelle: tiedän tän ja tämä helpottaa eteenpäin menemistä kummallakin.
Niin. En halua vaarantaa kenenkään henkistä tai fyysistä terveyttä vain omien mielihalujeni takia.
- Anonyymi00007
En, mutta........
- Anonyymi00008
Olen. En halua.
- Anonyymi00010
Eiköhän se ole tullut jo selväksi. Et vaan uskalla selvittää asioita lopullisesti irl niin roikut täällä saamassa toivoa tuntemattomilta anonyymeiltä.
- Anonyymi00011
Menikö miehelle?
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Menikö miehelle?
Luuletko reppana todella että kukaan nainen vuodattaa näitä typeriä ja lapsellisia kommentteja mitä palstaäijä tänne trollaa? Olet saletisti se sama hiukan latvakärön oloinen kaveri joka on nillittänyt palstaäijän emoji-hihhiialoituksissa, että nämä ovat lapsellisia ha typeriä. Ei, vaan sinä olet molempia ja tämä nk kaipailu on jotain ihan karseaa seurattavaa, näin ihan naisena sanon kutrn miten tämä palstakeke performatiivisesti muotoilee🥱
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Luuletko reppana todella että kukaan nainen vuodattaa näitä typeriä ja lapsellisia kommentteja mitä palstaäijä tänne trollaa? Olet saletisti se sama hiukan latvakärön oloinen kaveri joka on nillittänyt palstaäijän emoji-hihhiialoituksissa, että nämä ovat lapsellisia ha typeriä. Ei, vaan sinä olet molempia ja tämä nk kaipailu on jotain ihan karseaa seurattavaa, näin ihan naisena sanon kutrn miten tämä palstakeke performatiivisesti muotoilee🥱
Kiitos T nainen tätäkin sivupersoonasi guben puheenvuorosta .
Kyllä me kaikki palstalla tiedetään et on surullista olla nainen jos on 20 vuotta halunnut olla mies ,niin että on ihan persoona sille pitänyt luoda - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiitos T nainen tätäkin sivupersoonasi guben puheenvuorosta .
Kyllä me kaikki palstalla tiedetään et on surullista olla nainen jos on 20 vuotta halunnut olla mies ,niin että on ihan persoona sille pitänyt luodaJos jätän pulppuavan puheenpartesi huomiotta niin onko se sinulle erävoitto ns, miten tämä instanttodellisuutesi menee irma
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos jätän pulppuavan puheenpartesi huomiotta niin onko se sinulle erävoitto ns, miten tämä instanttodellisuutesi menee irma
Ja lisäys luistaako kierosilmällä hihna taas kun pitää jokaiseen kerrontaan tarttua ja ajaa tätä omaa asiaa sisään vaivihkaa kun näissä näkyvimmisssö ketjuissa ei kehtaa? Paljon se olit sinäkin valmis laittamaan likoon suhteettoman ja provosoimattoman vihan takia
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja lisäys luistaako kierosilmällä hihna taas kun pitää jokaiseen kerrontaan tarttua ja ajaa tätä omaa asiaa sisään vaivihkaa kun näissä näkyvimmisssö ketjuissa ei kehtaa? Paljon se olit sinäkin valmis laittamaan likoon suhteettoman ja provosoimattoman vihan takia
Ja kuinka kävi ei näy enää paljoa kaverikuvia vaikka muuten villaisella painettiinkin munasarjattomasti hyvin kyseenalaiset toimintatavat taas
- Anonyymi00013
En jaksa sua kuunnella enkä nähdä enää.
- Anonyymi00014
No, koskaan ei pidä sanoa ei koskaan..
Se tosin vaatii mieheltä sitä varmuutta ja kärsivällisyyttä lähestyä ja vakuuttaa nainen niin että tapahtuma ei ole kuin kaupan pikakassalla käynti, olet vastuussa lopputuloksesta itse! - Anonyymi00018
Kyllä, puheistamme on tullut selväksi mikä oikeesti olet, joten eipä paljon napostele
- Anonyymi00026
Onneksi en tunne ketään joka käyttää noin idioottimaista sanaa 🙄🤮
- Anonyymi00019
Kuka kenen kanssa ja mitä
- Anonyymi00020
Etkä tiedä...........
- Anonyymi00027
En!!! Pitää vain lähentyä ensin
- Anonyymi00028
En ikinä. Tiedän ketä olet käynyt painamassa. Kuvottaa ajatuskin.
- Anonyymi00029
Jos olette molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä sekä kohtaatte jossain, varmasti kaikki on mahdollista. Harvahan tuollaista päättää etukäteen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773643Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a282790Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K702780Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652289- 1992195
Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan431709Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3651635Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�921604- 271471
Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1991404