Oon pitkään harkinnut alumiinimatkalaukun hankkimista ja vertaillut eri brandejä. Aluksi ajattelin Samsonitea, koska Rimowa on pikkasen liian kallias mun makuun mutta kun vertailin brändejä törmäsin Alte Luggageen, suomalainen brandi, heillä ilmeisesti varasto Helsingissä, josta matkalaukut lähetetään parissa päivässä ja kaikki kuulostaa hyvältä ja hintakin on edullisempi kuin kilpailijoilla. Ajattelin kuitenkin varmistaa vielä että onko kellään kokemuksia ennen kuin ostan? Kiitos etukäteen vastaajille.
Alte Luggage Kokemuksia
5
374
Vastaukset
- Anonyymi00002
Täysin samat tuotteiden valokuvat ja tekstit vain pikaisesti käännetty kiinalaiselta valmistajalta suomen kielelle. Valitettavasti Kiinan jälleenmyyntitavaraa :(
- Anonyymi00003
Alte on kiinatavaraa. Valetta, että olisi suunniteltu Suomessa, koska kukapa sitä tarkastaisi sen enempää nykypäivänä... Ei näyttäisi myöskään olevan mitään logoa tuotteessa. Väittävät, että tuotetta on "rajoitettu erä" eikä massatuotantoa - no tietysti sen verran mitä varasto vetää ja Kiinasta ehtii tulla uusien tilausten myötä. Kuluttaja-asiamiehelle voisi laittaa tietoa eteenpäin
- Anonyymi00004
Tilasin heiltä ja upeat matkalaukut saapuivat kolmessa päivässä minulle Joensuuhun. Logot löytyy ja sisälsi myös lahjan (hopeanvärinen alumiininen puhelinkotelo joka myös brändätty).
Palvelu oli sen verran hyvää että oli pakko laittaa arvostelu trustpilotin lisäksi myös tänne :) - Anonyymi00005
Todellakin suosittelen, ostin itselleni cabin-koon carry on laukun työmatkoja varten ja voin sanoa että olen erittäin tyytyväinen. Laatu on todella hyvä puhumattakaan pienistä yksityiskohdista kuten pehmeästi sulkeutuva kahva, lukot, vetskarit yms.
- Anonyymi00006
Ketju on mainos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697