Kehtaisitko kulkea julkisesti kaduilla?
Mitä jos olisit martti syrjän näköinen nainen?
11
208
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaverin puolestako kyselet?
- Anonyymi00002
Nyt me tiedämme että kuka täällä tekee aloituksia eli Martti Syrjän näköinen nainen.
- Anonyymi00003
Ja tuohan ei tarkoita mitään muuta kuin että aloittaja on Martti Syrjän näköinen mies.
- Anonyymi00004
Mummo look iskee, iän myötä.💋
- Anonyymi00005
Miksi loukkaatte henkilön ulkonäköä ? Ei ihminen voi mitään minkä näköinen on syntyessään ja sitten kun tulee aikuiseksi.
- Anonyymi00006
Karmeinta olisi olla tämän ketjun aloittajan näköinen.
- Anonyymi00007
Kyllä, olisin ylpeä.
(salaa ehkä lainaisin enon Colt-pistoolin ja pamauttaisin aivot pellolle)
Mutta kyllä, olisin ylpeä! - Anonyymi00008
Totta kai kehtaisin. Ihan aikuisten oikeesti.
- Anonyymi00010
Jos olisin vapaa, ja tulisi vastaan, ottaisin kädestä kiinni ja veisin lähimpään hotelliin lempimään - ehkä Rodendahl, siellä on mukavat järvimaisemat ja kiva lemmiskellä!
On se niin superia se mies!
Harmi että tuo oma ukko on tuollainen nösväke, surkea tapaus. Ei lähde nykyään nousemaan edes sinisellä tabulla :(((((- Anonyymi00011
Minä voisin astua sinua kakkoseen valtavalla tykilläni.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä voisin astua sinua kakkoseen valtavalla tykilläni.
En suosittele koska olen mahataudissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247