Ostoksilla? Prisman sovituskoppi
Tuletko käymään
26
323
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei ku Trion niin ku yleensä
- Anonyymi00002UUSI
Outo paikka ripittäytyä. Paitsi jollekin Purjohannelelle.
- Anonyymi00003UUSI
Mökötä siellä männessäs.
- Anonyymi00004UUSI
joku Prisman työntekijäkö siellä huhuilee?
- Anonyymi00005UUSI
En käy prismassa.
- Anonyymi00006UUSI
Pukeudutaanko sellofaaniin?
- Anonyymi00007UUSI
Jotkut käy pa☆emassa sovituskopeissa. Säälin myyjiä.
- Anonyymi00008UUSI
Jotain koppihomojen juttuja
- Anonyymi00009UUSI
Mitäs siellä tapahtuisi 😘🤭
- Anonyymi00011UUSI
Varmaan löytänyt kaivatulleen sopivan takin alesta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Varmaan löytänyt kaivatulleen sopivan takin alesta.
👱🏻♀️🧥🤏🏻🧔🏻♂️
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
👱🏻♀️🧥🤏🏻🧔🏻♂️
Pitää katella sopivaa jostain muusta kaupasta, jos ei oikein istunut..
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pitää katella sopivaa jostain muusta kaupasta, jos ei oikein istunut..
Doherty kärsi jo tuomionsa.
- Anonyymi00013UUSI
Hämeenlinna?
- Anonyymi00015UUSI
Meen sua piiloon sovituskoppiin hottis 🤭😅😍🫣💋💯💗
- Anonyymi00023UUSI
Tulen perässä, toinen moinen.. 😉
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tulen perässä, toinen moinen.. 😉
Voi apua, en pystyisi vastustaan 😂🤫😘
- Anonyymi00016UUSI
Mikä kaupunki niin tulen? ❤️
- Anonyymi00017UUSI
olikos skitsofreenikolle?
- Anonyymi00018UUSI
Miksi puhelinkopeista luovuttiin?
- Anonyymi00019UUSI
Mafian salaliittto supersankareita vastaan.
- Anonyymi00021UUSI
En ei ole mitään mitä Prismasta tarvitsisin ja huorakin löytyy helpommin eikä jää riesaksi ja kiertopalkinto tai jakorasiakin löytyy helpommin kun jostain Prismasta jostain päin ne vaan saattaa jäädä riesaksi kun eivät vahingossakaan kelpaa kelleen järjen omaavalle mutta kyllä epätoivoinen aina toisen epätoivoisen löytää ei tartti sillai edes etsiä jostain syystä kyllä tunnistavat toinen toisistaan epätoivon niin ei ainakaan tarvi pelätä että pettää kun ei kelpaa kelleen sellaiselle jonka itse haluaisi mä usein saatan olla kylmääkin julmempi kun mun kanssa yrittää leikkiä silti minä en ole se joka satuttaa tein siitä mielestäni taidetta lopputuloksena leikkijät aina satuttaa itse itseään itku pitkästä ilosta pieru kauan nauramisesta se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa mulla on sen verran sairas mieli että en suosittele ryhtymään mihinkään mun kanssa jos ei osaa itse kantaa vastuuta ja seurauksia omista teoistaan ja siinä on ai hopiaa jaossa kun yrittää mua mustasukkaiseksi tehdä kuinkako moni pääty sänkyyn jota saa lopun ikäänsä katua moniko saa lopputuloksena loppuelämän muistutuksen siitä ikimuoistoisesta hetkestä kun joku ähelsi takana alla tai päällä toivotaan että on ulkoisesti edes kaunis muisto jos sisäisesti onkin samanlainen susi kuin isänsä minun tapani kai kostaa kun minua yrittää satuttaa
- Anonyymi00022UUSI
Ne kun ei ole yrittänyt mua satuttaa jokka on lupauksensa pettänyt paitsi ensimmäinen tyttis yritti tehdä mustasukkaiseksi kun oli itse mustis vaikka ei oltu edes yhdessä en sinänsä ymmärtänyt miksi itse hän mut jätti (kannattiko luottaa parhaaseen kaveriin) niillä vaan useimmilla elämä johon mä en halua kuulua mä pidän tuntemattomuudesta enemmän mua ei tiedä tai etenkään tunne kuin ne ihmiset joiden olen itse antanut muhun tutustua
- Anonyymi00024UUSI
Prismassa saa tehtyä ruokaostokset, mutta mitään muuta mine en sieltä hae. Kurapaikka, jossa on vähintäänkin kyseenalainen henkilökunta.
- Anonyymi00025UUSI
Cittaris oli sovitus kopissa lohta 10 kg saa vetää siivut jos nälkä tulee käyttö päivä oli12 12
- Anonyymi00026UUSI
Maku meni s kauppoihin lidl jatkossa vain ja öit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.826000Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3215434Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie494732Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3133675Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.12237Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362142Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1011254- 7943
- 157856
- 55727