Ja jota sinä et edes halunnut.
Kaipaan jotain mitä meillä ei ollut
28
486
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä mitä haluan.
- Anonyymi00004
Ehkä se siitä selviää.
- Anonyymi00002
Et sinä täällä kirjoittelisi, jos ajattelisit etten halunnut. Enhän minä näitä kuvittelisi sinumsi, jos en olisi halunnut.
- Anonyymi00003
Sisälukutaito: kaipaan jotain mitä ei ollut. Eikä hän sitä edes halunnut, mitä jäin vaille ja kaipaan. Hän ikävöi taas ehkä vähän eri asioita.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sisälukutaito: kaipaan jotain mitä ei ollut. Eikä hän sitä edes halunnut, mitä jäin vaille ja kaipaan. Hän ikävöi taas ehkä vähän eri asioita.
Höpö juttuja sinulla.
- Anonyymi00025
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haluaisin samaa kuin sinä mies. Ehkä tunsin kyllä syvemmin. ❤️
- Anonyymi00026
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toisenlaisesta miehestä pidän. Hän ei ole millään tavalla kuin sinä olet -ap.
Sinä et ole mikään este, vaikka haluat näin uskotella kaikille.
Olet taakka, jota minun on siedettävä < kunnes...
- Anonyymi00005
Kiitos samoin!
- Anonyymi00007
Valitettavasti jonkin ikävöinti mitä ei ollut tai tullut on aikalailla turhaa.
Koska et koskaan tiedä mitä se edes olisi voinut olla. - Anonyymi00008
Varmaan seksiä juu en mä ole koskaan pillua halunnu sellaiselta joka on sitä valmis ihan kenelle tahansa antamaan kiertopalkinnon löytää helpomminkin
- Anonyymi00009
En vaan halua kissaa riesaksi.
- Anonyymi00010
Mikäs riesa "kissa" on vaikka olisi niitä yksi tai useampi elämässä?
Luulisi sitä olevan aivan muut asiat suurennuslasin alla ensi alkuun.
Olen sitä paitsi hyvin suuresti kaikenlaisista eläimistä välittävä ihminen.
Joten ei ole mitenkään mahdollista niistä luopua. - Anonyymi00027
Kissa on mukava luontokappale ,ei mikään riesa .
- Anonyymi00011
Jos olet hän niin kaipaan minäkin.
Olisin halunnut mutta pelkäsin omia tunteitani sínua kohtaan. Toivon että näemme joskus, en unohda sinua.- Anonyymi00012
Miten voi pelätä omia tunteita toista kohtaan?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten voi pelätä omia tunteita toista kohtaan?
Pitkä sinkkuus, epävarma toisesta.
Vihjaili että halusi nähdä. Mutta olisin halunnut että hän olisi sanonut että tykkää tai jotain..
Olen ikävöinyt niin kauan , että tekisin itse aloitteen jos näkisimme. Vaikken naisena niin saisi tehdä. - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pitkä sinkkuus, epävarma toisesta.
Vihjaili että halusi nähdä. Mutta olisin halunnut että hän olisi sanonut että tykkää tai jotain..
Olen ikävöinyt niin kauan , että tekisin itse aloitteen jos näkisimme. Vaikken naisena niin saisi tehdä.Oletteko suudelleet joskus?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletteko suudelleet joskus?
Ei.
- Anonyymi00013
Senkin voi tehdä paremmin niin see menee. Se.
- Anonyymi00014
Kuule.
- Anonyymi00016
Mitä järkeä olisi nypläyä pitsiä puhua säästä?
- Anonyymi00017
Oikea mies toimii eikä nyhvästele. Tyyliin lährekkö kaffelle ennen vaikos jälkeen nainnin?
- Anonyymi00019
Avioliitto
- Anonyymi00022
Sehän se, esimerkiksi.
- Anonyymi00021
*ruikkasee öljyä rattaisiin*
- Anonyymi00023
Ja mitähän se mahtaa olla itsellä ei näi äkkiseltään tulee muuta mieleen kun että huoraa en elämääni tarvitse pillua sattuu tarvitaan pääsee helpommal kun kysyy suoraan yhdenillan panoa järjen omaava toki ymmärtää käyttää kumia ei niihinkään suostune kuin tietynlainen nainen helpoin on seksisuhde siihen pitäs löytää taas yhtä kylmä nainen kun mitä olen itsekin niin siitä sais jopa helposti loppuelämän kestävän eikä tarvis kortsua kun olis yhdessä sovitut säännöt miksi minulla on näin kylmä käsitys suhteista naisen/naisten kanssa eipä ole oikein yksikään nainen osannu vastimustensa lisäksi itsestään muuta tarjota ymmärtääkseni ainoat suhdemuodot joissa jää ne vaatimukset pois
- Anonyymi00024
Mene pois
- Anonyymi00028
been there done that
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998