Kun löydät itsellesi sen uuden naisen.
Kyllä sun ikävä kohta helpottaa
6
188
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei, kiinnosta mikään uusi nainen, olen vain yhteen naiseen ollut jo pitkän aikaa ihastunut. Ei, näitä tunteita niin vain muuteta, eikä ole tarkoituskaan edes. En, ole sellainen mies joka ei pysty pidättäytymään. Pidän näitä tunteita vähän tärkeämpinä, kun nämä kerran olen itsestäni löytänyt. Ilman häntä en olisi tälläinen, tunteet häneen on ollut parasta mitä olen koskaan kokenut. Niin, pitkään kun häntä tulen kaipaamaan ja rakastamaan, en hae ketään toista. Mitä siitä tulisikaan, olisin jonkun naisen luona ja ajattelisin vain häntä koko ajan. Olisihan se väärin sitä naistakin kohtaan, kenen luona olisin. Hänelle olen koko loppu elämäni kiitollinen, miten hän on muuttanut minun ajatuksia, ja elämän toimintaa ja arvoja. Se, on yksi tekijä miksi niin paljon häntä rakastan ja kaipaan. No, alussa ihastuin hänen Kauneuteen, koko olemukseen sitä en kiellä. Mutta sitten kun alkoi tunne puoli jyllätä sisälläni, tajusin että hänessä on paljon enemmän kuin ulkokuori. Siksi en voi ikinä löytää kenessäkään toisessa noita asioita, se on vain täysin varmaa. Olisinhan jo löytänyt jonkun jos en näin ajattelisi, onhan tämä tunne häneen kestänyt jo niin pitkään. Ei, ole kysymys kuukausien tunteesta, vaan vuosista. Enkä voi itselleni mitään, että näin tunnen häntä kohtaan. Kukaan uusi nainen ei voi antaa näitä tunteita, se on vain fakta, mitä vastaan on turha taistella. Eikä se olisi oikein sille uudelle naiselle, ajattelisin toista kun olisin hänen vieressään. En, halua lähteä etsimään sänkykumppaneita, kun en muuta tunnetasolla voi heille antaa. On, vain yksi nainen mitä kohtaan tunnen kaikki hyvät tunteet. Hänessä on jotain vain niin paljon enemmän. Olen niin paljon kaivannut häntä näinä vuosina, enkä voi sille mitään. Että tunnen näin häntä kohtaan. Se, hänestä tekee niin ihmeellisen ja ainut kertaisen ihmisen, kun en ole koskaan ketään kohtaan tuntenut näin paljon. Siinä aloittaja sinulle syy, miksi en hae mitää uutta enkä vanhaa naista.
- Anonyymi00003UUSI
Muistatko kunnioittaa sitä?
- Anonyymi00002UUSI
Höpö löpön. Sinunlaisia on ehkä 1 sadasta tuhannesta.
- Anonyymi00004UUSI
En taida saada ketään naista enää. Täytyy elää vanhoilla muistoilla.
- Anonyymi00005UUSI
Kenen ketä kohtaan mulla edes ainakaan ole ikävä miks pitäs olla mä passaan ne perseen tyrkyttäjät mielelläni seuraavalle liian suuri todennäköisyys että sellaiselta saa ihan kuka tahansa halukas joka edes vähän saa seisomaan
- Anonyymi00006UUSI
Ainakin noi mitä olen sivusta seurannut kuinka helposti pojat niiltä sai ainakin jo mun nuoruudessa ja niitä joita ne haukku huoriksi ni niiltä ei taas ihan kuka tahansa saanu ainakaan sillon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877