Arkea ja poistamaan stressiä miehisiin hommiin kuten auton huoltoon ja sen semmosiin. Onko Suomessa miehiä jotka ottaa tuon taakan naiselta mielellään?
Tarvitsen miehen helpottamaan
70
454
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En naisena myös jaksa auton rassauksia, huoltoja, renkaiden vaihtoja jne. Ei pienintäkään miekenkiintoa noihin.
- Anonyymi00018UUSI
Sitä varten on liikkeitä, jotka tekevät noita.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tietysti. Mutta kysymys ei ollut tuo.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eikö miehet ymmärrä miten paljon stressiä tuo lisää naisilla..tai mulla ainakin. On naisia jotka mielellään tekee mutta ite en
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eikö miehet ymmärrä miten paljon stressiä tuo lisää naisilla..tai mulla ainakin. On naisia jotka mielellään tekee mutta ite en
Auto korjaamoon ja auto rengasliikeeseen, onko vaikeaa?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Netissä voi varata ajan...
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Netissä voi varata ajan...
Tiedetään tiedetään. Jos se on noin helppoa miehille niin eikö mies haluaisi ottaa naiselta stressiä pois kaikesta tuosta? Jos se on pikku juttu miehelle
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei ole vaikeaa mutta se stressaa ei jaksa säätää, jutella autoasioista jotka ei kiinnosta. Selvittelytyöt jne
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tiedetään tiedetään. Jos se on noin helppoa miehille niin eikö mies haluaisi ottaa naiselta stressiä pois kaikesta tuosta? Jos se on pikku juttu miehelle
Todella pieniä juttuja
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Todella pieniä juttuja
Niinpä minua stressaa ajatuskin
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
kyllä nyt joka miehen pitäisi kyetä ainakin renkaiden vaihtoon💪
- Anonyymi00002UUSI
Eikai miehet odota naisen hoitavan noita😒
- Anonyymi00028UUSI
Kyllä on hyvä opetella, ettei ole ihan kädetön.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Pitääkö haluta osata ja osata aivan kaikkea ollakseen kädellinen?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei ole kysymys osaamisesta. Vaan siitä että antaa mieluummin miehelle tehtäväksi autoon liittyvät asiat kun ne stressaa. Naisena voin käyttää energiaa vaikka kotona leipomiseen
- Anonyymi00039UUSI
Moni nainen on mies 2020- luvulla.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Moni nainen on mies 2020- luvulla.
Moni nainen uupuu 2020-luvulla
- Anonyymi00056UUSI
No ei kuulu naisille autohommat eikä tekniset ym.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
mitä sitten jää enää miehelle? :)
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
mitä sitten jää enää miehelle? :)
Hyvä kysymys. Mun mielestä naisen pitää osata hellittää ja antaa miehen hoitaa
- Anonyymi00003UUSI
Helsingissä ei ehkä mutta ainakin täällä pohjoisemmassa tuntuu että todella monet miehet osaavat näitä ja keventävät taakkaa miehisellä osaamisellaan. Että enempi sääntö kuin poikkeus. Toki miehet täällä ei välttämättä ole niin komeita…
- Anonyymi00006UUSI
Jaa mieheni on saanut uusia työkavereita jotka tarvii myös vaimoja.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jaa mieheni on saanut uusia työkavereita jotka tarvii myös vaimoja.
?? En ymmärrä
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
?? En ymmärrä
Sinkku miehiä tullut Lappiin töihin…
Kevät ja pälvet tulee joten siellä on ainakin meän kunnan työntekijöiden SOME PROMOJEN mukaan kunnon sex hipsteri menot metsässä. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinkku miehiä tullut Lappiin töihin…
Kevät ja pälvet tulee joten siellä on ainakin meän kunnan työntekijöiden SOME PROMOJEN mukaan kunnon sex hipsteri menot metsässä.Unohdin laittaa, että minä olen paikallisia ja ei me paikalliset noista niin välitetä.
- Anonyymi00005UUSI
tohon omaa miestä tarvitte. ajat autohuoltoon sen autosi. rahalla selviää tostaki
- Anonyymi00015UUSI
Ihan turhaa tuollainen. Kyllä se on monella rahastakin kiinni jos enemmänkin joutuu jostain syystä sinne huoltoon menemään, ja autoa kuitenkin osa tarvitsee ihan välttämättä.
mies sivusta ja omiani rassaan lähes puoliväkisin mutta liika on liikaa - Anonyymi00016UUSI
Ei kun just tuo. Tarvitsen miehen ottamaan tuon stressin pois. Huolehtimaan siitä että auto huolletaan ja auto on toimintakykyinen .ja on kiinnostunut selvittää jos tulee joku vika. Soittaa puhelut, ajaa huoltoon, varaa ajat jne. Mies joka organisoi, ei tarvitse ite osaa rassata, välttämättä
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kun just tuo. Tarvitsen miehen ottamaan tuon stressin pois. Huolehtimaan siitä että auto huolletaan ja auto on toimintakykyinen .ja on kiinnostunut selvittää jos tulee joku vika. Soittaa puhelut, ajaa huoltoon, varaa ajat jne. Mies joka organisoi, ei tarvitse ite osaa rassata, välttämättä
👋🏻🧔🏻♂️✌🏻
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä se sopii. Millaisia maksutapoja sinulla on valikoimassa?
- Anonyymi00011UUSI
🫴🫐
- Anonyymi00025UUSI
Sitä täytyy kysyä auton huoltoliikkeestä?
- Anonyymi00013UUSI
Ei muuta kuin opetella tekemään
- Anonyymi00017UUSI
Ei naisena pienintäkään intoa miehisiin hommiin
- Anonyymi00014UUSI
Ei nyky miehet osaa. Toista oli isä korjas auton kun auton.
- Anonyymi00020UUSI
Nykymiehet osaa viedä auton huoltoon, soittaa, varata ajan, organisoida, hakea huollosta
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nykymiehet osaa viedä auton huoltoon, soittaa, varata ajan, organisoida, hakea huollosta
Osaa isäkin mut osaa tehdä myös saman itse.
- Anonyymi00038UUSI
Ei se aina osaamisesta kiinni ole, nuo auton huoltohommat ei ole mukavia, hyvä kun viitsii oman auton huoltaa ja korjata. On todella röyhkeää ja itsekästä kuvitella saavansa apua, jos ei itse pysty tarjoamaan saman tasoista vastapalvelua.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei se aina osaamisesta kiinni ole, nuo auton huoltohommat ei ole mukavia, hyvä kun viitsii oman auton huoltaa ja korjata. On todella röyhkeää ja itsekästä kuvitella saavansa apua, jos ei itse pysty tarjoamaan saman tasoista vastapalvelua.
Mulla ei ole autoa. Eli en kyllä tarvitse apua sen kanssa. Eli en tee miehellä mitään.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mulla ei ole autoa. Eli en kyllä tarvitse apua sen kanssa. Eli en tee miehellä mitään.
Ketään ei kiinnosta onko sinulla autoa.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta onko sinulla autoa.
Kiinnostaapas tiedän sen. 😂
- Anonyymi00024UUSI
Sopii. Kunhan nainen tekee ruoat, siivoaa ja hoitaa muut naisten työt.
- Anonyymi00027UUSI
Herkkä nainen ei uuvuta itseään liiallisella työllä, että jaksaa olla hyväntuulinen ja lempeä miehelle.
- Anonyymi00026UUSI
Mä osaan itsenäisesti lisätä tuulilasinpesunestettä. Osaan huiskia lumet pois autosta. Osaan katsoa öljytikun. Öljyä en saa lisättyä kun korkki on tiukalla.
Osaan varata ajan katsastukseen,renkaiden vaihtoon, korjaamoon, öljynvaihtoon ja muihin sen kaltaisiin hommiin kuten autonpesuun. Silti tulee monta kertaa asioita eteen,jolloin mies olisi hyvä olla apuna.- Anonyymi00029UUSI
Osaan minäkin. Mutta ei kiinnosta nuo. Lisää stressiä arkeen kun ei jaksa säätää tuollaisia 😔
- Anonyymi00031UUSI
Ota taxi tavaxi🧑🏼✈️🚖
- Anonyymi00033UUSI
Ajattele että autohan on luuseri, ellei ole joku noin 5 miljoonan euron arvoinen Ferraein Testarossa..niin:
Oma mukava olosi olisi tärkeämpää kuin mikäåän autokaan.. jos olisi mukavaa ja hauskaa mennä nukkumaan turvallisesti. - Anonyymi00034UUSI
Minusta pursuaisi ilo, keveys ja lämpö ja kiitollisuus jos mies sanoisi että ota rauhassa mä hoidan 😍
- Anonyymi00035UUSI
☺️🫴☕
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
☺️🫴☕
Kiitos 🥰
- Anonyymi00045UUSI
Osta uusi auto. Mitä tuollaista romua pidät.
- Anonyymi00049UUSI
Tuo vie energiaa ja stressaa. Kuka puhui että auto on vanha?
- Anonyymi00046UUSI
Niin naisethan pärjää kaikessa yhtä hyvin kuin miehet. Joten jatka vain samaan malliin ja toteuta modernin naisen unelmaa.
- Anonyymi00053UUSI
Vai oliko niin että miehet odottaa että naiset pärjää? Ei autoasiat ole kaikkien naisten unelma.
- Anonyymi00047UUSI
Suomessa on myös lespoja, joilla on helppoja taitoja.
Eikö Pentti?
Rauhallisesti, turvallisesti.
T.fi
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8 - Anonyymi00048UUSI
Olen kiltti kultamussu, niin autan tietysti naista kaikessa.
- Anonyymi00051UUSI
No saako edes pillua ja lämmintä ruokaa vastineeksi? Vai pitääkö osat käydä motonetistä omalla rahalla, luvata korjaustyölle ikuinen takuu ja tyytyä käteen? Mielestäni aivan perusteltu kysymys, aikana jolloin iso osa Suomipirkoista vaikuttaa jonkin sortin käenpoikasilta.
- Anonyymi00058UUSI
Rakkaus ei kysy vastinetta vaan ottaa vastaan. Aviomiehet saavat tietysti parasta.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Rakkaus ei kysy vastinetta vaan ottaa vastaan. Aviomiehet saavat tietysti parasta.
No ei tässä mitään rakastajaa haettu, vaan sikopaimenta! Tai sitten ulosannissa on vikaa, kuten pääosalla naisista. Kristallipallot esiin! Keskustelu vastakkaisen sukupuolen kanssa uhkaa!
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
No ei tässä mitään rakastajaa haettu, vaan sikopaimenta! Tai sitten ulosannissa on vikaa, kuten pääosalla naisista. Kristallipallot esiin! Keskustelu vastakkaisen sukupuolen kanssa uhkaa!
Ei haettu kumpaakaan. Vaan ajatuksena tilanne, jossa jokin asia stressaa naista ja mies voi halutessaan helpottaa naisen taakkaa.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei haettu kumpaakaan. Vaan ajatuksena tilanne, jossa jokin asia stressaa naista ja mies voi halutessaan helpottaa naisen taakkaa.
Kerrotko vähän tarkemmin? Onko kyseessä melko yleinen korvien välissä sijaitseva "taakka"?
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Kerrotko vähän tarkemmin? Onko kyseessä melko yleinen korvien välissä sijaitseva "taakka"?
Tiedät sen itsekin.
- Anonyymi00052UUSI
Minä taas haluan miehen kuskiksi miehen autolla. En halua enää omaa autoa. Autot ei kiinnosta minua. Ne stressaa kuten apkin sanoo. Voin maksaa bensat tai sähkölautaukset kun tarvitsen kyytiä. Muuten ajan fillarilla.
- Anonyymi00057UUSI
Ehkä kannattaisi aluksi pyytää siltä entiseltä mieheltä uudelle miehell 76 miljoonaa eurroa käteistä jotta seurustelisi kanssasi.l
- Anonyymi00062UUSI
Naisten ei pitäisi ikinä pyytää rahaa miehilta.
- Anonyymi00059UUSI
Mies maksaa ajaa hoitaa asiat. Kuinka muuten?
- Anonyymi00061UUSI
Olisi häpeä muutoin
- Anonyymi00063UUSI
Ei ole koskaan tarvinnu. Maksanut itse kaiken omalla työllä ja viisaudella, kait;)
- Anonyymi00069UUSI
Tuskin jos ei ole oma auto mitä huoltavat
- Anonyymi00070UUSI
Parisuhteessa jättäsit naisen oman autonsa kanssa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.916060Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3335755Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie564889Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3193721Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.32280Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362192Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1021283- 91008
- 159892
- 56763