Arkea ja poistamaan stressiä miehisiin hommiin kuten auton huoltoon ja sen semmosiin. Onko Suomessa miehiä jotka ottaa tuon taakan naiselta mielellään?
Tarvitsen miehen helpottamaan
135
944
Vastaukset
- Anonyymi00001
En naisena myös jaksa auton rassauksia, huoltoja, renkaiden vaihtoja jne. Ei pienintäkään miekenkiintoa noihin.
- Anonyymi00018
Sitä varten on liikkeitä, jotka tekevät noita.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tietysti. Mutta kysymys ei ollut tuo.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eikö miehet ymmärrä miten paljon stressiä tuo lisää naisilla..tai mulla ainakin. On naisia jotka mielellään tekee mutta ite en
- Anonyymi00036
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eikö miehet ymmärrä miten paljon stressiä tuo lisää naisilla..tai mulla ainakin. On naisia jotka mielellään tekee mutta ite en
Auto korjaamoon ja auto rengasliikeeseen, onko vaikeaa?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Netissä voi varata ajan...
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Netissä voi varata ajan...
Tiedetään tiedetään. Jos se on noin helppoa miehille niin eikö mies haluaisi ottaa naiselta stressiä pois kaikesta tuosta? Jos se on pikku juttu miehelle
- Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei ole vaikeaa mutta se stressaa ei jaksa säätää, jutella autoasioista jotka ei kiinnosta. Selvittelytyöt jne
- Anonyymi00055
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tiedetään tiedetään. Jos se on noin helppoa miehille niin eikö mies haluaisi ottaa naiselta stressiä pois kaikesta tuosta? Jos se on pikku juttu miehelle
Todella pieniä juttuja
- Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Todella pieniä juttuja
Niinpä minua stressaa ajatuskin
- Anonyymi00072
Anonyymi00036 kirjoitti:
kyllä nyt joka miehen pitäisi kyetä ainakin renkaiden vaihtoon💪
- Anonyymi00073
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tämäkin naista esittävän speden keskustelu on mennyt trendaaviin tahallisen avutonta esittäen, että yksinkertaiset ihmiset pääsee pätemään piilovihamielisesti
- Anonyymi00074
Anonyymi00036 kirjoitti:
Oletko sinä se naispuolinen trolli nyt joka keksii kieli poskella naista esittävälle inistävää pakkomielteensä takia?
- Anonyymi00075
Anonyymi00072 kirjoitti:
kyllä nyt joka miehen pitäisi kyetä ainakin renkaiden vaihtoon💪
Kuule naisia esittävä aloittaja, jotkut saattaa vaihdattaa jopa pyyhkijän sulat autokorjaamolla, jos rahaa on niin kahdeksankymppiä minuutin työstä voi olla hyvä diili
- Anonyymi00110
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kuule naisia esittävä aloittaja, jotkut saattaa vaihdattaa jopa pyyhkijän sulat autokorjaamolla, jos rahaa on niin kahdeksankymppiä minuutin työstä voi olla hyvä diili
Minä haluan naisen samoilla ominaisuuksilla.
- Anonyymi00002
Eikai miehet odota naisen hoitavan noita😒
- Anonyymi00028
Kyllä on hyvä opetella, ettei ole ihan kädetön.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Pitääkö haluta osata ja osata aivan kaikkea ollakseen kädellinen?
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei ole kysymys osaamisesta. Vaan siitä että antaa mieluummin miehelle tehtäväksi autoon liittyvät asiat kun ne stressaa. Naisena voin käyttää energiaa vaikka kotona leipomiseen
- Anonyymi00039
Moni nainen on mies 2020- luvulla.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Moni nainen on mies 2020- luvulla.
Moni nainen uupuu 2020-luvulla
- Anonyymi00056
No ei kuulu naisille autohommat eikä tekniset ym.
- Anonyymi00065
Anonyymi00028 kirjoitti:
mitä sitten jää enää miehelle? :)
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Hyvä kysymys. Mun mielestä naisen pitää osata hellittää ja antaa miehen hoitaa
- Anonyymi00076
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olisitko sinä naista esittävän kanssa rupatteleva oikein jopa kurssittamalla naisia kun noin innokkaasti selostat
- Anonyymi00077
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei ole kysymys osaamisesta. Vaan siitä että antaa mieluummin miehelle tehtäväksi autoon liittyvät asiat kun ne stressaa. Naisena voin käyttää energiaa vaikka kotona leipomiseen
Kotona leipomiseen, näinkö aloittajaäijä tuottaa hönteille tällaisia perinteisiä arvoja? Naurettava keskustelu taaskin.
- Anonyymi00078
Anonyymi00065 kirjoitti:
No vaikka nurmikonleikkuu apäijä🥱
- Anonyymi00093
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mukavempi tehä yhessä molempia.
- Anonyymi00003
Helsingissä ei ehkä mutta ainakin täällä pohjoisemmassa tuntuu että todella monet miehet osaavat näitä ja keventävät taakkaa miehisellä osaamisellaan. Että enempi sääntö kuin poikkeus. Toki miehet täällä ei välttämättä ole niin komeita…
- Anonyymi00006
Jaa mieheni on saanut uusia työkavereita jotka tarvii myös vaimoja.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jaa mieheni on saanut uusia työkavereita jotka tarvii myös vaimoja.
?? En ymmärrä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
?? En ymmärrä
Sinkku miehiä tullut Lappiin töihin…
Kevät ja pälvet tulee joten siellä on ainakin meän kunnan työntekijöiden SOME PROMOJEN mukaan kunnon sex hipsteri menot metsässä. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinkku miehiä tullut Lappiin töihin…
Kevät ja pälvet tulee joten siellä on ainakin meän kunnan työntekijöiden SOME PROMOJEN mukaan kunnon sex hipsteri menot metsässä.Unohdin laittaa, että minä olen paikallisia ja ei me paikalliset noista niin välitetä.
- Anonyymi00079
Anonyymi00007 kirjoitti:
?? En ymmärrä
Mikä sinut saa ajattelemaan, että sinun pitäisi erityisesti ymmärtää tämän palstaäijän ajatuksen juoksua? Sivusta
- Anonyymi00005
tohon omaa miestä tarvitte. ajat autohuoltoon sen autosi. rahalla selviää tostaki
- Anonyymi00015
Ihan turhaa tuollainen. Kyllä se on monella rahastakin kiinni jos enemmänkin joutuu jostain syystä sinne huoltoon menemään, ja autoa kuitenkin osa tarvitsee ihan välttämättä.
mies sivusta ja omiani rassaan lähes puoliväkisin mutta liika on liikaa - Anonyymi00016
Ei kun just tuo. Tarvitsen miehen ottamaan tuon stressin pois. Huolehtimaan siitä että auto huolletaan ja auto on toimintakykyinen .ja on kiinnostunut selvittää jos tulee joku vika. Soittaa puhelut, ajaa huoltoon, varaa ajat jne. Mies joka organisoi, ei tarvitse ite osaa rassata, välttämättä
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kun just tuo. Tarvitsen miehen ottamaan tuon stressin pois. Huolehtimaan siitä että auto huolletaan ja auto on toimintakykyinen .ja on kiinnostunut selvittää jos tulee joku vika. Soittaa puhelut, ajaa huoltoon, varaa ajat jne. Mies joka organisoi, ei tarvitse ite osaa rassata, välttämättä
👋🏻🧔🏻♂️✌🏻
- Anonyymi00080
Anonyymi00016 kirjoitti:
No onpa kiintoisaa naista esittävä äijä. Ikäänkuin rakentaisit itsellesi tarpeellisuuden kokemusta tämän kerronnan kautta, no mutta simppelit tirkistelijät tykkää seurata tätä saagaa
- Anonyymi00009
Kyllä se sopii. Millaisia maksutapoja sinulla on valikoimassa?
- Anonyymi00011
🫴🫐
- Anonyymi00025
Sitä täytyy kysyä auton huoltoliikkeestä?
- Anonyymi00081
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sitä täytyy kysyä auton huoltoliikkeestä?
Tarkoitatko palstaäijän monologiin sutkautteleva osamaksua tai jotain muuta sellaista millaisena haluaisit maailman nähdä?
- Anonyymi00136
Anonyymi00011 kirjoitti:
🫴🫐
Luonnossa? Entä kun talvella ei ole metsänantimia.
- Anonyymi00137
Anonyymi00011 kirjoitti:
🫴🫐
Luonnossa? Entä kun talvella ei ole metsänantimia.
- Anonyymi00013
Ei muuta kuin opetella tekemään
- Anonyymi00017
Ei naisena pienintäkään intoa miehisiin hommiin
- Anonyymi00014
Ei nyky miehet osaa. Toista oli isä korjas auton kun auton.
- Anonyymi00020
Nykymiehet osaa viedä auton huoltoon, soittaa, varata ajan, organisoida, hakea huollosta
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nykymiehet osaa viedä auton huoltoon, soittaa, varata ajan, organisoida, hakea huollosta
Osaa isäkin mut osaa tehdä myös saman itse.
- Anonyymi00038
Ei se aina osaamisesta kiinni ole, nuo auton huoltohommat ei ole mukavia, hyvä kun viitsii oman auton huoltaa ja korjata. On todella röyhkeää ja itsekästä kuvitella saavansa apua, jos ei itse pysty tarjoamaan saman tasoista vastapalvelua.
- Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei se aina osaamisesta kiinni ole, nuo auton huoltohommat ei ole mukavia, hyvä kun viitsii oman auton huoltaa ja korjata. On todella röyhkeää ja itsekästä kuvitella saavansa apua, jos ei itse pysty tarjoamaan saman tasoista vastapalvelua.
Mulla ei ole autoa. Eli en kyllä tarvitse apua sen kanssa. Eli en tee miehellä mitään.
- Anonyymi00050
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mulla ei ole autoa. Eli en kyllä tarvitse apua sen kanssa. Eli en tee miehellä mitään.
Ketään ei kiinnosta onko sinulla autoa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kiinnostaapas tiedän sen. 😂
- Anonyymi00082
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ja tämä mainitsemiasi vastapalvelus olisi mikä, feikkidialogeja vetävä apäijä?
- Anonyymi00083
Anonyymi00050 kirjoitti:
Hienoa, että löysit tästäkin palstasetäperformanssista jotain mihin tarttua hihat alleihin käärien👍
- Anonyymi00114
Anonyymi00082 kirjoitti:
Ja tämä mainitsemiasi vastapalvelus olisi mikä, feikkidialogeja vetävä apäijä?
Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, ei sinun kysymyksistä, eikä mielipiteistä.
Laihduta itsesi naisen mittoihin ja mene töihin.
- Anonyymi00024
Sopii. Kunhan nainen tekee ruoat, siivoaa ja hoitaa muut naisten työt.
- Anonyymi00027
Herkkä nainen ei uuvuta itseään liiallisella työllä, että jaksaa olla hyväntuulinen ja lempeä miehelle.
- Anonyymi00085
Anonyymi00027 kirjoitti:
Herkkä nainen ei uuvuta itseään liiallisella työllä, että jaksaa olla hyväntuulinen ja lempeä miehelle.
Tämähän on aloittajaäijä ku viiskytluvun kodin kuvalehdestä. Mm ole hilpeä ja mielenkiintoinen ja ota nokoset ennen kun mies tulee kotiin, ettö jaksat kysyä miten päivä meni jne. Referaatti perustuu ikävä kyllä todellisuuteen
- Anonyymi00026
Mä osaan itsenäisesti lisätä tuulilasinpesunestettä. Osaan huiskia lumet pois autosta. Osaan katsoa öljytikun. Öljyä en saa lisättyä kun korkki on tiukalla.
Osaan varata ajan katsastukseen,renkaiden vaihtoon, korjaamoon, öljynvaihtoon ja muihin sen kaltaisiin hommiin kuten autonpesuun. Silti tulee monta kertaa asioita eteen,jolloin mies olisi hyvä olla apuna.- Anonyymi00029
Osaan minäkin. Mutta ei kiinnosta nuo. Lisää stressiä arkeen kun ei jaksa säätää tuollaisia 😔
- Anonyymi00031
Ota taxi tavaxi🧑🏼✈️🚖
- Anonyymi00033
Ajattele että autohan on luuseri, ellei ole joku noin 5 miljoonan euron arvoinen Ferraein Testarossa..niin:
Oma mukava olosi olisi tärkeämpää kuin mikäåän autokaan.. jos olisi mukavaa ja hauskaa mennä nukkumaan turvallisesti. - Anonyymi00034
Minusta pursuaisi ilo, keveys ja lämpö ja kiitollisuus jos mies sanoisi että ota rauhassa mä hoidan 😍
- Anonyymi00035
☺️🫴☕
- Anonyymi00043
Anonyymi00035 kirjoitti:
☺️🫴☕
Kiitos 🥰
- Anonyymi00045
Osta uusi auto. Mitä tuollaista romua pidät.
- Anonyymi00049
Tuo vie energiaa ja stressaa. Kuka puhui että auto on vanha?
- Anonyymi00087
Olipa hyvä huomio tämäkin, mitä tulee palstaäijän novelliin, wannabe-elitisti tai joku sen semmoinen
- Anonyymi00135
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuo vie energiaa ja stressaa. Kuka puhui että auto on vanha?
Vanha auto on parempi. Tietää, mitä on itse korjattu, ettei heti uutta vikaa tule. Ei vilku discovalot mittaritaulussa. Huolla ja vaihda.
- Anonyymi00046
Niin naisethan pärjää kaikessa yhtä hyvin kuin miehet. Joten jatka vain samaan malliin ja toteuta modernin naisen unelmaa.
- Anonyymi00053
Vai oliko niin että miehet odottaa että naiset pärjää? Ei autoasiat ole kaikkien naisten unelma.
- Anonyymi00088
Kerro aloittajaäijä lisää modernin naisen unelmasta
- Anonyymi00047
Suomessa on myös lespoja, joilla on helppoja taitoja.
Eikö Pentti?
Rauhallisesti, turvallisesti.
T.fi
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8- Anonyymi00090
Ja jos oikein huonosti ym menee niin voi soittaa ketkä, palstaäijä? Tietäjät tietää/muistaa
- Anonyymi00048
Olen kiltti kultamussu, niin autan tietysti naista kaikessa.
- Anonyymi00051
No saako edes pillua ja lämmintä ruokaa vastineeksi? Vai pitääkö osat käydä motonetistä omalla rahalla, luvata korjaustyölle ikuinen takuu ja tyytyä käteen? Mielestäni aivan perusteltu kysymys, aikana jolloin iso osa Suomipirkoista vaikuttaa jonkin sortin käenpoikasilta.
- Anonyymi00058
Rakkaus ei kysy vastinetta vaan ottaa vastaan. Aviomiehet saavat tietysti parasta.
- Anonyymi00064
Anonyymi00058 kirjoitti:
Rakkaus ei kysy vastinetta vaan ottaa vastaan. Aviomiehet saavat tietysti parasta.
No ei tässä mitään rakastajaa haettu, vaan sikopaimenta! Tai sitten ulosannissa on vikaa, kuten pääosalla naisista. Kristallipallot esiin! Keskustelu vastakkaisen sukupuolen kanssa uhkaa!
- Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
No ei tässä mitään rakastajaa haettu, vaan sikopaimenta! Tai sitten ulosannissa on vikaa, kuten pääosalla naisista. Kristallipallot esiin! Keskustelu vastakkaisen sukupuolen kanssa uhkaa!
Ei haettu kumpaakaan. Vaan ajatuksena tilanne, jossa jokin asia stressaa naista ja mies voi halutessaan helpottaa naisen taakkaa.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei haettu kumpaakaan. Vaan ajatuksena tilanne, jossa jokin asia stressaa naista ja mies voi halutessaan helpottaa naisen taakkaa.
Kerrotko vähän tarkemmin? Onko kyseessä melko yleinen korvien välissä sijaitseva "taakka"?
- Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
Kerrotko vähän tarkemmin? Onko kyseessä melko yleinen korvien välissä sijaitseva "taakka"?
Tiedät sen itsekin.
- Anonyymi00091
Ja jälleen yhdessä palstaäijän höpöhöpöketjussa päästiin nk perusasioiden äärelle
- Anonyymi00092
Anonyymi00068 kirjoitti:
Nyt on palstaa ja palstaäijän dialogeja tekonäppärästi juontava vägän liiankin ilmeistä hännän heilutusta jonnekin suuntaan
- Anonyymi00125
Anonyymi00092 kirjoitti:
Nyt on palstaa ja palstaäijän dialogeja tekonäppärästi juontava vägän liiankin ilmeistä hännän heilutusta jonnekin suuntaan
Ymmärrän, että se on Pilluminatin edustajan mielestä kauheeta, kun joku kaappaa narratiivin. Ja tiedoksi, että palstaäijäsi on yleensä useita samaa mieltä asioista ja ei välttämättä samaa sukupuolta olevia.
- Anonyymi00052
Minä taas haluan miehen kuskiksi miehen autolla. En halua enää omaa autoa. Autot ei kiinnosta minua. Ne stressaa kuten apkin sanoo. Voin maksaa bensat tai sähkölautaukset kun tarvitsen kyytiä. Muuten ajan fillarilla.
- Anonyymi00116
Harvat hankkii auton siksi, että ne kiinnostaa, kulkuväline se on.
Olen päättänyt muutaman suhteen tuon takia, kun naisesta tulee rasite, jota pitäisi aina kuskata, ne bensarahatkin unohtuu pikkuhiljaa.
- Anonyymi00057
Ehkä kannattaisi aluksi pyytää siltä entiseltä mieheltä uudelle miehell 76 miljoonaa eurroa käteistä jotta seurustelisi kanssasi.l
- Anonyymi00062
Naisten ei pitäisi ikinä pyytää rahaa miehilta.
- Anonyymi00059
Mies maksaa ajaa hoitaa asiat. Kuinka muuten?
- Anonyymi00117
Olet paatunut sosialisti, kädet vaan ahkerampien taskuille, muut maksaa.
- Anonyymi00061
Olisi häpeä muutoin
- Anonyymi00063
Ei ole koskaan tarvinnu. Maksanut itse kaiken omalla työllä ja viisaudella, kait;)
- Anonyymi00069
Tuskin jos ei ole oma auto mitä huoltavat
- Anonyymi00070
Parisuhteessa jättäsit naisen oman autonsa kanssa?
- Anonyymi00084
En kyllä pelkästään pikku apulaiseksi kenellekään ryhtyisi, jos muuta motiivia parisuhteeseen ei löydy.
- Anonyymi00103
Kyllä sinäkin hellyt kun se ihana prinsessa saapuu elämään 👸
- Anonyymi00107
Anonyymi00103 kirjoitti:
Kyllä sinäkin hellyt kun se ihana prinsessa saapuu elämään 👸
Pitääkin löytää sellainen prinsessa, joka kaipaa muutakin kun pikkuapulaista. Onneksi löysin.
- Anonyymi00086
Kannattaa olla omatoiminen.Niin ei tule pettymyksiä.
- Anonyymi00102
Kannattaa osata delegoida ettei nainen uuvu kaikkien ulkoa tulevien vaatimuksien alle.
- Anonyymi00089
Robotti-imurihan silloin olisi jos tarvitsee miehen vain joihinkin mekaanisiin toinmiin, androidi yhdyntäänkin...
- Anonyymi00095
Ihan hauska, mutta itse kuvittelen, että ap. tarkoitti, että hänelle jokin asia on monimutkainen ja helpottaisi arkea jos olisi joku joka vähän jeesaisi ja ottaisi kopin siitä vaikeasta ja stressaavasta asiasta ja ap. voisi ehkä vähän levähtää ja lepuuttaa aivojaan tehden vaikka pullaa sille miehelle, mikä on aapeelle mieleistä puuhaa eikä stessaa ja ärsytä aivoja. Jne.
- Anonyymi00101
Anonyymi00095 kirjoitti:
Ihan hauska, mutta itse kuvittelen, että ap. tarkoitti, että hänelle jokin asia on monimutkainen ja helpottaisi arkea jos olisi joku joka vähän jeesaisi ja ottaisi kopin siitä vaikeasta ja stressaavasta asiasta ja ap. voisi ehkä vähän levähtää ja lepuuttaa aivojaan tehden vaikka pullaa sille miehelle, mikä on aapeelle mieleistä puuhaa eikä stessaa ja ärsytä aivoja. Jne.
Täydellinen vastaus.👍
- Anonyymi00112
Anonyymi00095 kirjoitti:
No kuinka paljon aloittajaäijä katsot esim yhden pullapellisen vaativan aikaa ja energiaa?
- Anonyymi00119
Anonyymi00112 kirjoitti:
No kuinka paljon aloittajaäijä katsot esim yhden pullapellisen vaativan aikaa ja energiaa?
No oisko puoltoista täyttä työpäivää? Siis kaikkine metatöineen ja paskallakäynteineen?
Oleellisempaa mielestäni on, että kauanko menee palautuessa tästä uroteosta. Oma kokemus on, että kauan!
Jos kerrankin nainen saa patistettua itsensä leipomaan, niin helposti siitä tulee "Minä aina leivon sulle pullaa" tai sivusta kuunneltuna "Leivon aina sille pullaa". Kieltämättä kätevää, kun parisuhteessa tulee eteen vertailutilanne, jossa käydään läpi osapuolten työmäärää.
- Anonyymi00094
haluaisin kaksi miestä sänkyyn kanssani. kun mikään ei riitä
- Anonyymi00096
On täällä varmaan " erotomaanisten homo-miesten poly-palstakin" ja jos ei ole, niin voi varmaan pesustaa.
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
On täällä varmaan " erotomaanisten homo-miesten poly-palstakin" ja jos ei ole, niin voi varmaan pesustaa.
mm totta
- Anonyymi00098
Onnistuu autonhuolto ja korjaus kyllä, sekä muutkin hommat. Ei, tuota vaikeuksia. Omat autot aina korjannut ja huoltanut. Sekä monien muiden autot. Syksyllä tein omaan autoon kansiremontin, korjaamolla hinta olisi 2000euroa. Nyt n.500euroa. Ymmärrän kyllä korjaamon hinnat, pitäähän heidänkin elää työllänsä.
- Anonyymi00099
Kyllähän niitä varmaan jossain on, mutta varmaan sellanen töiden ulkoistaminen ja ajanvaraus on enempi tätä päivää.
- Anonyymi00100
Kyllä..nainen ulkoistaa stressaavia asioita miehille.
- Anonyymi00104
Kunnon pano sitä helpoiten lievittää
- Anonyymi00123
Sama kuin syö särkylääkettä selkäkipuun mutta unohdetaan hoitaa se syy
- Anonyymi00105
Varmasti löytyy.
- Anonyymi00106
Livessä tapaa mukavampaa porukkaa kuin täältä.
- Anonyymi00111
Joo ei tämä väki älyllä loista kun jaksaa uskoa näihin palstaäijän performaatioihin lapsenmielisesti
- Anonyymi00108
Suurin osa miehistä on tuollaisia, mutta suurin osa naisista ei enää osaa olla nainen.
- Anonyymi00109
Muovista vapautuu hormonihäiriköitä.
- Anonyymi00113
Naisia yritetään aivopestä näkemään muukalaisrikolliset hyvinä, kiinnostavina, pelastettavina ja suomimies tylsänä, epätoivottavana, huonona.
- Anonyymi00115
Anonyymi00113 kirjoitti:
Naisia yritetään aivopestä näkemään muukalaisrikolliset hyvinä, kiinnostavina, pelastettavina ja suomimies tylsänä, epätoivottavana, huonona.
Keskimäärin suomimies on ihan hyvä. Hyvännäköinen, rehti ja suoraselkäinen.
Liikaa tulee vaikutteita jostain Jenkkilästä nuorisokulttuuriin. - Anonyymi00122
Jos miehet odottaa naisen hoitavan kaiken ei ole energiaa ja tilaa olla naisellinen nainen kun stressi syö hohdetta
- Anonyymi00118
Teen kaiken itse. En tarvitse miestä noihin hommiin.
- Anonyymi00121
En minäkään tarvitse, mutta haluan apua.
Oli tai ei. Mutta eipä noille uusille autoille paljoo ite pysty tekemään. Ne on semmosia käveleviä tietokoneita. Toista se oli sillon, kun oli kuplavolkkari. Ei siihen mitään autokorjaajaa tarvittu. Kerran vein sen huoltoon, eikä se huoltaja löytäny öljyn suodatinta. Piti ite mennä monttuun ja näyttää se. No sitten se väitti, ettei heillä oo siihen panosta. Mutta eihän siihen mitää panosta tarvi. Seuraavaksi taas oli tiiviste hukassa. Ja jouduin jo sanoo, että on kumma huoltoasema, jos ei kuplaan tiivistettä löydy. Kuplat oli tosi yleisiä sillon. No löyty se lopulta ja saatiin öljyt vaihdettua. Vaikka loppuvaiheessa vielä kysy, että paljonko öljyä laitetaan. Ilmanputsarin vaihdoin suosiolla ite, kun se siihenkin rupes jotain paperiodatinta etsiin, kun ei siinä sellasta ole. Se vaan putsataan ja laitetaan uudet öljyt.
Ooppeliin taas kun se kävi rönköti rönköti ja sanovat, että putäs jonnekin mittaukseen viedä. Mutta mä vaihdoin ensin tulpat, ei auttanu, sytytysjohdot, ei auttanu, virranjakajan kannen ja pyörtimen, niin sitten taas toimi, ilman mitään mittauksia. Mutta pakoputki oli vaikee vaihtaa, kun oli talvi ja piha loskaa täynnä, arvatkaas oliko märkä.
Että loppuyhteenvetona, pitäs matkustaa aikaan, jollon autot oli autoja ja miehet miehiä.- Anonyymi00120
Naiselle on iso helpotus jo se, että mies huolehtii auton huoltoon, ja organisoi kaiken siihen liittyvän aikataulutuksen, ajanvaraukset. Ei miehen tarvitse itse osata huoltaa kuin olla vaan kiinnostunut auttamaan
- Anonyymi00126
Se on naisellisten naisten saama etuoikeus. Pullerot jäävät ilman noita etuja. Mars kuntosalille siitä!
- Anonyymi00127
Fembylit jäävät ilman.
- Anonyymi00128
Suudeltavan näköinen mies
- Anonyymi00129
Pystyn tuohon ja kannan noita asioita jo omassa elämässäni.
Se mikä tässä särähtää korvaan ja laittaa minut poistumaan takavasemmalle on se että minä olen vittu ihminen enkä työkalu. En ole olemassa siksi että sinun elämästäsi tulisi helpompaa, eikä ole yksikään mies olemassa sitä varten. Se voi olla rooli joka sopii monen muun asian ohessa, mutta jumalauta jos lähtökohta on että nainen haluaa löytää orjan itselleen niin hyi vittu voitko juosta metsään ja olla tulematta pois koskaan?- Anonyymi00130
Voimme keskustella siitä vaihdammeko harrastelija-työsuorituksia kovaa rahaa vastaan jolloin työ ja arvo kohtaavat, mutta mitään suhteen kaltaista ei ole luvassa enkä ota maksua luonnossa.
Jos sulla on rahaa niin voit ostaa minulta työtä. - Anonyymi00131
Millainen mies ei halua helpottaa oman naisensa elämää?
Millainen mies kuvittelee, että nainen haluaa orjan itselleen jos mies vie auton huoltoon?
En voi juosta, eikä mun tarvitse juosta kun sä juokset sinne aivan itse
/sivusta - Anonyymi00132
Minkä ikäinen oletkaan? 🫢
- Anonyymi00133
Joko oot nähnyt sen jutun siellä, kirjoiton postikortin koska ikävä.
- Anonyymi00138
On jossain hyviä miehiä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2911545Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604129Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1263343Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2102681Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1162376Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061899Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3421260- 691062
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20967- 65850