Löytyykö Oriveden alueelta monitaitoista remontin tekijää avaimet käteen periaatteella? Olis maalausta ,lattian laittoo kaapistot uusiksi makuuhuoneissa.ym
Remontti tulossa
17
896
Vastaukset
- Anonyymi00001
On täällä monen monta sellaista yritystä.
- Anonyymi00002
Ei remonttifirmoja kiinnosta pikkuhommat.Olisko luotettavaa kirvesmiestä , joka hoitais homman alusta loppuun,myös uudet vaatekaapit asennettuna tarvitaan...
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei remonttifirmoja kiinnosta pikkuhommat.Olisko luotettavaa kirvesmiestä , joka hoitais homman alusta loppuun,myös uudet vaatekaapit asennettuna tarvitaan...
Tottakai firmoja kiinnostaa työt.
- Anonyymi00004
Aika vaikeeta löytää.
Kaikenlaista tinkimistä heti, kun luettelee toivelistan.
Hinta on kuitenkin aina "kohdallaan". Ynnä lisäveloitukset.
"Muista kotitalousvähennys" lehti-ilmoituksessa oli ennen merkki surkeasta palvelusta täällä päin.
Itse olen ottanut Kangasalalta tai Tampereelta.
Kun oon tekijää tarvinnu.
Eivät mukise mitään ja tekeevät mitä on sovittu ilman itkuja!- Anonyymi00005
Mitkä firmat tai tekijät sinulle on tarjouksia tehnyt?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitkä firmat tai tekijät sinulle on tarjouksia tehnyt?
Ei niitä täällä voi luetella.
- Anonyymi00007
Olen isoja ja pieniä hommia teettänyt paikallisilla firmoilla. Kokemukset erittäin positiivia hinnan ja laadun suhteen. Yksi poikkeus on ollut mutta ei kaikki voi olla hyviä.
- Anonyymi00008
Voisin tulla tekeen tuntitöinä. Miten saa alottajaan yhteyden? Laitatko sähköpostiosoitteesi tänne tms.
- Anonyymi00009
Onko kokemusta,nettisivuja tai muuta mistä voi todeta ammattitaitoo ja onko yv-tunnusta?
- Anonyymi00012
Kokemusta on paljonkin.... Ei oo yv tunnusta eikä nettisivuja. Yksityishenkilö voi olla myös työnantaja ja työkkäristä löytyy osaavia tekijöitä👌
- Anonyymi00013
Joo toivottavasti nämä jutut on trolleja
- Anonyymi00014
Eipä tätä kautta kukaan moista asiaa kysele mainosta et saa helkutin tumpelo.
- Anonyymi00015
Facebookin kautta tieto kulkee. Siellä voi pistää yksityisviestiä kohteeseen.
- Anonyymi00016
Onko kellään kokemusta Oriveden Väri palveluista? Onko millaiset remontintekijät ,entäs suunnittelupalvelu? Tekevätkö avaimet käteen periaatteella?
- Anonyymi00017
Tee itse hemmetin poropeukalo.
- Anonyymi00019
Moi. Kyllä tekee. Samoin rakennax ja asennax. Apupapu.
- Anonyymi00018
Tämä ääliö ei osaa itse tehdä on myös terveydelliset syyt.Ilmeisesti täällä ei voi saada järkeviä vastauksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640