Löytyykö Oriveden alueelta monitaitoista remontin tekijää avaimet käteen periaatteella? Olis maalausta ,lattian laittoo kaapistot uusiksi makuuhuoneissa.ym
Remontti tulossa
9
390
Vastaukset
- Anonyymi00001
On täällä monen monta sellaista yritystä.
- Anonyymi00002
Ei remonttifirmoja kiinnosta pikkuhommat.Olisko luotettavaa kirvesmiestä , joka hoitais homman alusta loppuun,myös uudet vaatekaapit asennettuna tarvitaan...
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei remonttifirmoja kiinnosta pikkuhommat.Olisko luotettavaa kirvesmiestä , joka hoitais homman alusta loppuun,myös uudet vaatekaapit asennettuna tarvitaan...
Tottakai firmoja kiinnostaa työt.
- Anonyymi00004
Aika vaikeeta löytää.
Kaikenlaista tinkimistä heti, kun luettelee toivelistan.
Hinta on kuitenkin aina "kohdallaan". Ynnä lisäveloitukset.
"Muista kotitalousvähennys" lehti-ilmoituksessa oli ennen merkki surkeasta palvelusta täällä päin.
Itse olen ottanut Kangasalalta tai Tampereelta.
Kun oon tekijää tarvinnu.
Eivät mukise mitään ja tekeevät mitä on sovittu ilman itkuja!- Anonyymi00005
Mitkä firmat tai tekijät sinulle on tarjouksia tehnyt?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitkä firmat tai tekijät sinulle on tarjouksia tehnyt?
Ei niitä täällä voi luetella.
- Anonyymi00007
Olen isoja ja pieniä hommia teettänyt paikallisilla firmoilla. Kokemukset erittäin positiivia hinnan ja laadun suhteen. Yksi poikkeus on ollut mutta ei kaikki voi olla hyviä.
- Anonyymi00008
Voisin tulla tekeen tuntitöinä. Miten saa alottajaan yhteyden? Laitatko sähköpostiosoitteesi tänne tms.
- Anonyymi00009
Onko kokemusta,nettisivuja tai muuta mistä voi todeta ammattitaitoo ja onko yv-tunnusta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat351563Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh9132141000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471157Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691155- 1101125
Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli461116Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi41934- 47880
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai119857- 68845