ottajia vai onko ylijäämä ?
🎣
Onko kaivatullasi
41
570
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tietenkin minulla olisi ottajia ja en ole ollut koskaan 18 v. Jälkeen sinkku. Mutta yksi on vain jonka haluaisin. 💛
- Anonyymi00002
Kuullut juttui ja eipä naisel oo ottajia :D röh
- Anonyymi00006
LoL
- Anonyymi00003
Kelpaa matuille.
- Anonyymi00042
ja sen jälkeen saastunut....
- Anonyymi00004
On varmasti, mutta asia on oikeastaan minulle yhdentekevä. Hän on joka tapauksessa ollut koko ajan varattu. Tilanne ei siis muuttuisi, vaikka hän vaihtaisi naisensa johonkin toiseen.
- Anonyymi00005
Ihan varmasti löytyy ottajia. Hyvänlainen mies kun on.
- Anonyymi00008
Kuha ei kopsahtais omaan nilkkaan 🤭🤭🤭
- Anonyymi00009
Panoseuraa löytyy aina. mieheltä
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Panoseuraa löytyy aina. mieheltä
Niin, no itseppä en sellaisesta saa mitään. Täytyy olla syvä henkinen yhteys, rakastunut. Naiselta sivusta. ❤️❤️❤️
- Anonyymi00027
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin, no itseppä en sellaisesta saa mitään. Täytyy olla syvä henkinen yhteys, rakastunut. Naiselta sivusta. ❤️❤️❤️
Hyvin sanottu
-mieheltä sivusta❤️❤️❤️
- Anonyymi00010
Kuulluissa jutuissa on aina totuus
- Anonyymi00034
Osa totuus ehkä eivät kehtaa kertoa totuutta ja jutut muuttuu aina jonkin verran matkalla mitä useamman suun kautta kiertävät
- Anonyymi00012
Ylijäämä? Järkyttävä sana ihmisistä puhuttaessa.
- Anonyymi00035
Voi olla mutta mutta kumpi on rumempi ylijäämä vai se ei kelpaa kenellekkään järjen omaavalle
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Voi olla mutta mutta kumpi on rumempi ylijäämä vai se ei kelpaa kenellekkään järjen omaavalle
Ei tänne ole synnytty kelpaamaan muille.
- Anonyymi00013
Ylijäämä kuulostaa hyvälle, onhan minulle paljon tarjontaa. Alijäämä sen sijaan olisi mahdollisesti harmi, sekin on joidenkin oma valinta, ei kelpaa kuka vain. Silloin parempi olla yksin.
- Anonyymi00036
Eikö se ylijäämä juuri silloin ole kun ei kelpaa ihan kuka tahansa muille taas alijäämä panee kuka vaan kuka ei keltään muulta saa
- Anonyymi00014
Ei vaikka siltä näyttää 🤣🤣🤣😂🥰😇🥰😚🤣😅😅😂🤣🥰🐈🐴🐴🦝🐂🫎
- Anonyymi00018
Sulle asia ehkä näyttääkin tolle netti elämässä vedättäessäs ja leikkiessäs 😉
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mene ja ota. Äläkä mua vaivaa asialla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mene ja ota. Äläkä mua vaivaa asialla.
Sinähän se aloitit vttuilee.
Ainakaan mä en ole leikkinyt ihmisillä ikinä. - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ainakaan mä en ole leikkinyt ihmisillä ikinä.Mitäs tämä sitte mielestäsi ollut minua kohtaan.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitäs tämä sitte mielestäsi ollut minua kohtaan.
En tiedä mikä on se "tämä" mitä kysyt.
En pahemmin ole palstalla oleillut.
Vaikka sille vaikuttaakin. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
En tiedä mikä on se "tämä" mitä kysyt.
En pahemmin ole palstalla oleillut.
Vaikka sille vaikuttaakin.Kiva et vaivaannut nyt kuitenkin tulemaan vttuilemaan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00018 kirjoitti:
En harrasta vedätystä täälläkään
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ainakaan mä en ole leikkinyt ihmisillä ikinä.Et varmaan mutta mitä luultavammin olet leikkinyt heidän tunteillaan mikä on vielä viheliäisempää
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Et varmaan mutta mitä luultavammin olet leikkinyt heidän tunteillaan mikä on vielä viheliäisempää
H a i s t a . . . .......
- Anonyymi00015
Jooei https://www.tv7.fi/arkki/cafe-raamattu/jumalan-synty_p103040/🤕🤧🥱
- Anonyymi00016
Ei ole kaivattua
- Anonyymi00017
Mikä saa kirjoittelemaan ikävälle tarkoitetulla palstalla?
- Anonyymi00019
Kyllä hänellä on
- Anonyymi00039
Kenellä on
- Anonyymi00020
Vastaan vain, että rumasti sanottu. Mieheltä.
- Anonyymi00021
Minua ei edes ota kaivattuni, kun en ole otettavissa. Olen tosi hankala enkä osaa sosiaalisiasuhteita. Ne on minulle haasteellisia kun on autismia. Onneksi ette tiedä miten olen nolannut itseni kun olen yrittänyt olla normaali. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00025
Maskaaminen on raskasta, se kuormittaa. Itseänikin väsyttää ihmisten seura, silloinkin kun on kivaa.
- Anonyymi00022
Alijäämä se mies on. Ruma, omituinen luonne ja naamataulu sekä varmaan huono sängyssäkin.
Kuka sellaista huolisi?- Anonyymi00023
Varmaan minä kun täällä haukuttu ja mustamaalattu usein
- Anonyymi00040
Ketä tarkoitat se on huora se semmonen jonka sänky taidoilla saa pelkästään pidettyä mu parempi varmaan semmonenkin kun yksinäisyys jos se yksinolo nää vaikeuksia tuottaa
- Anonyymi00029
En todellakaan ole mikään YLIJÄÄMÄÄ.
Minun kyllä vientiä olis, mutta YLI- JA ALIJÄÄMÄT alko vaatimaan FB:ssä KUNNIOITUSTA joten me kaikki ollaan tietenkin täällä ANONYYMEINÄ ja YLI- SEKÄ ALIJÄÄMÄT OVAT FB:ssä. - Anonyymi00030
Viimeisin vapautettu on ylijäämää. Valitettavasti ei ole kaivattuja mutta voisi olettaa sellaiset ei ole ylijäämää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1703149Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii631965Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K331925- 1981870
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261830Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,781293Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja911235Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2421169Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1841133- 221100