Nainen tiedät varmaankin tämän

Anonyymi-ap

Et pelkää minua. Sinä pelkäät sitä mitä tunnet minua kohtaan.

35

736

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei oo enää tota ongelmaa. Nyt en pelkää kumpaakaan. Ihan ystävyyttä tunnen vain. Halataan, kun tavataan:)

• Anonyymi00002

Niin pelkäänkin aina pelännyt.
      Aikaisemmat elämän valinnat vaikuttavat .
      Naiselta

• Anonyymi00012

Etkö ymmärrä eroa kohteittesi välillä?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä tarkoitat ?
        Ei ollut kyse 2 eri miehestä?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä tarkoitat ?
        Ei ollut kyse 2 eri miehestä?

Sitä että et voi olettaa seuraavan miehen toimivan samoin kuin edellisen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä nämä mainitsemasi kohteet tarkoittaa, palstaäijän surkuhupaisista esityksistä jotain ammentava?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sitä että et voi olettaa seuraavan miehen toimivan samoin kuin edellisen.

Kerro toki lisää tämän palstaäijän insertin ja vaikka kaikkien niiden perusteella, että mitä jännää olet omassa päässäsi saanut selville täältä keskustelupalstalta.

• Anonyymi00003

Joo.

• Anonyymi00004

Kuulostaa ihan Gentsulta 🤭

• Anonyymi00005

En pelkää sitäkään, mut jooh oikeessa oot,
      en sua pelkää ❤
      Asia taitaa olla niin että sä pelkäät ite.

• Anonyymi00006

En koskaan "väittänyt" pelkäävän, en osoittanut pelkäävän, enkä pelännyt. En alun jälkeen pelännyt tunteitanikaan.
      Jos olisit hän, niin kovasti ihmettelisin väitettä ja mistä moinen edes tullut päähäsi.

• Anonyymi00007

Olet kyllä sitkas kiusaaja! Jos toinen ei sua halua,täytyy jättää rauhaan!

• Anonyymi00009

Kun tilanne on tuo, niin pitää tajuta, että aloitus ei ollut sulle.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin, luitko muut kommentit? Ilmeisesti et, vaan kommentoit tähän kun joku avasi negatiivisen pelin. Eli taas yksi, jolla ei mitään omaa ajatusta 😉

• Anonyymi00022
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olet kyllä sitkas kiusaaja! Jos toinen ei sua halua,täytyy jättää rauhaan!

Löytyykö nainen mielestäsi surrealististen ja sekavien kertomukseesi varmenne jollakin tapaa taas tästäkin palstaäijän yksinpuhelusta? Jo tämä mongerrus on moneen kertaan nähty indikaatio siitä, että vintiltäsi tuulee lujaa

• Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ihan turhaan käytät energiaa tämän palstaäijän loputtoman yksinpuhelun perkuuseen

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Löytyykö nainen mielestäsi surrealististen ja sekavien kertomukseesi varmenne jollakin tapaa taas tästäkin palstaäijän yksinpuhelusta? Jo tämä mongerrus on moneen kertaan nähty indikaatio siitä, että vintiltäsi tuulee lujaa

Kiusaaja tai vainoaja keskustelupalstan todellisuudessa, tuskin on tehnyt kovin suurta vaikutusta naisen tarinat naisesta ainakaan viranomaisiin, niitähän tuolla spämmäämisellä kiusataan kun pitää kirjata tyhjänaikaista lätinää ja usuttamista vailla mieltä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kiusaaja tai vainoaja keskustelupalstan todellisuudessa, tuskin on tehnyt kovin suurta vaikutusta naisen tarinat naisesta ainakaan viranomaisiin, niitähän tuolla spämmäämisellä kiusataan kun pitää kirjata tyhjänaikaista lätinää ja usuttamista vailla mieltä

Tilaisin samalla mm lähetteen pakkohoitoon sherbat, hopi hopi. Toinen lisäys ridigulaatioon

• Anonyymi00010

niin joo pelkään jotain naapurin tyttöä, vaikka itsestäni sanotaan joku texasin ku klux klan - if you're playing with them, you'¨re playing with your life.

• Anonyymi00013

En pelkää miestä. En voisi kiinnostua miehestä, jota minun pitäisi pelätä. Voisin pelätä, mutta en pelkää.

• Anonyymi00014

Näin on. En minä pelkää että mitenkään satutat tai tekisit pahaa olisit ilkeä. Et ole sellainen.

• Anonyymi00016

Kuka nainen ketä kohtaan

• Anonyymi00017

Älö sinä kuvittele sanovasi mitä joku muu pelkää tai ei pelkää, elä vaan omissa peloissas ihan rauhassa ja jätä muutkin rauhaan.

• Anonyymi00018

Totta

• Anonyymi00023

En minä tunne mitään sinua kohtaan ja on tervettä pysyä kaukana sinunlaisistasi miehistä.

• Anonyymi00026

Läsnäolo ikävä-palstalla ei kieli tunteettomuudesta vaan päinvastoin.

• Anonyymi00025

Väärin meni. Ei kannata olettaa kun ei edes tunneta.

• Anonyymi00029

Jotkut naiset juu pelkäävät tunteitaankin poistuvat takavasemmalle jos tietävät itse että tunteet on sellaista miestä kohtaan jolta eivät vastinetta tunteilleen saa

• Anonyymi00030

Eihän se nyt ole mikään merkki tunteiden pelosta, jos jättää asian sikseen, koska ei saa vastakaikua. Ei hyvvee päivää.

• Anonyymi00032

No mitä järkeä sitten sellaisessa miehessä on roikkua?
        Eiköhän se ole juuri kaikista fiksuinta pysyä siellä taka-alalla takavasemmalla kuten kirjoitit!

• Anonyymi00031

en pelkää? tein sen todrllakin selväksi kaikille mutta muille tunteeni oli vitsi tai yhdentekeviä mikä on sinällään ihan perus. kunhan nyt aikani haikailin täällä onneksi olen nyt tolpillani

• Anonyymi00033

Kun ilmoitat miehelle että pidät hänestä ynnä muuta.. vastaus on että tunne ei ole hänen osaltaan sama.
      Sen jälkeen nainen jättää miehen rauhaan.
      Ei tule enää mitään ilmoituksia, miksi edes sellaista on odottaisit?
      Kyllä nainen sen jälkeen voi kaikin mokomin suunnata katseensa toisaalle..

• Anonyymi00034

Mikä syy ja tarkoitus tässä aloituksessa sulla oli?
      Ite pelkäät myöntää jopa sen että ees ajattelet mua tai kirjoitat just mulle.
      Tiedät itekin sen että ei tää oo mitään sattumaa tai ohimenevää.

• Anonyymi00035

Tavallaan. Minä pelkään sitä, että mä rakastun ja hän vain nauttii ihastumisen tunteesta.

• Anonyymi00036

Olet mies oikeammassa kuin uskotkaan....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe