Et pelkää minua. Sinä pelkäät sitä mitä tunnet minua kohtaan.
Nainen tiedät varmaankin tämän
35
736
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei oo enää tota ongelmaa. Nyt en pelkää kumpaakaan. Ihan ystävyyttä tunnen vain. Halataan, kun tavataan:)
- Anonyymi00002
Niin pelkäänkin aina pelännyt.
Aikaisemmat elämän valinnat vaikuttavat .
Naiselta- Anonyymi00012
Etkö ymmärrä eroa kohteittesi välillä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä tarkoitat ?
Ei ollut kyse 2 eri miehestä? - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä tarkoitat ?
Ei ollut kyse 2 eri miehestä?Sitä että et voi olettaa seuraavan miehen toimivan samoin kuin edellisen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä nämä mainitsemasi kohteet tarkoittaa, palstaäijän surkuhupaisista esityksistä jotain ammentava?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sitä että et voi olettaa seuraavan miehen toimivan samoin kuin edellisen.
Kerro toki lisää tämän palstaäijän insertin ja vaikka kaikkien niiden perusteella, että mitä jännää olet omassa päässäsi saanut selville täältä keskustelupalstalta.
- Anonyymi00003
Joo.
- Anonyymi00004
Kuulostaa ihan Gentsulta 🤭
- Anonyymi00005
En pelkää sitäkään, mut jooh oikeessa oot,
en sua pelkää ❤
Asia taitaa olla niin että sä pelkäät ite. - Anonyymi00006
En koskaan "väittänyt" pelkäävän, en osoittanut pelkäävän, enkä pelännyt. En alun jälkeen pelännyt tunteitanikaan.
Jos olisit hän, niin kovasti ihmettelisin väitettä ja mistä moinen edes tullut päähäsi.- Anonyymi00007
Olet kyllä sitkas kiusaaja! Jos toinen ei sua halua,täytyy jättää rauhaan!
- Anonyymi00009
Kun tilanne on tuo, niin pitää tajuta, että aloitus ei ollut sulle.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin, luitko muut kommentit? Ilmeisesti et, vaan kommentoit tähän kun joku avasi negatiivisen pelin. Eli taas yksi, jolla ei mitään omaa ajatusta 😉
- Anonyymi00022
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet kyllä sitkas kiusaaja! Jos toinen ei sua halua,täytyy jättää rauhaan!
Löytyykö nainen mielestäsi surrealististen ja sekavien kertomukseesi varmenne jollakin tapaa taas tästäkin palstaäijän yksinpuhelusta? Jo tämä mongerrus on moneen kertaan nähty indikaatio siitä, että vintiltäsi tuulee lujaa
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihan turhaan käytät energiaa tämän palstaäijän loputtoman yksinpuhelun perkuuseen
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Löytyykö nainen mielestäsi surrealististen ja sekavien kertomukseesi varmenne jollakin tapaa taas tästäkin palstaäijän yksinpuhelusta? Jo tämä mongerrus on moneen kertaan nähty indikaatio siitä, että vintiltäsi tuulee lujaa
Kiusaaja tai vainoaja keskustelupalstan todellisuudessa, tuskin on tehnyt kovin suurta vaikutusta naisen tarinat naisesta ainakaan viranomaisiin, niitähän tuolla spämmäämisellä kiusataan kun pitää kirjata tyhjänaikaista lätinää ja usuttamista vailla mieltä
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kiusaaja tai vainoaja keskustelupalstan todellisuudessa, tuskin on tehnyt kovin suurta vaikutusta naisen tarinat naisesta ainakaan viranomaisiin, niitähän tuolla spämmäämisellä kiusataan kun pitää kirjata tyhjänaikaista lätinää ja usuttamista vailla mieltä
Tilaisin samalla mm lähetteen pakkohoitoon sherbat, hopi hopi. Toinen lisäys ridigulaatioon
- Anonyymi00010
niin joo pelkään jotain naapurin tyttöä, vaikka itsestäni sanotaan joku texasin ku klux klan - if you're playing with them, you'¨re playing with your life.
- Anonyymi00013
En pelkää miestä. En voisi kiinnostua miehestä, jota minun pitäisi pelätä. Voisin pelätä, mutta en pelkää.
- Anonyymi00014
Näin on. En minä pelkää että mitenkään satutat tai tekisit pahaa olisit ilkeä. Et ole sellainen.
- Anonyymi00016
Kuka nainen ketä kohtaan
- Anonyymi00017
Älö sinä kuvittele sanovasi mitä joku muu pelkää tai ei pelkää, elä vaan omissa peloissas ihan rauhassa ja jätä muutkin rauhaan.
- Anonyymi00018
Totta
- Anonyymi00023
En minä tunne mitään sinua kohtaan ja on tervettä pysyä kaukana sinunlaisistasi miehistä.
- Anonyymi00026
Läsnäolo ikävä-palstalla ei kieli tunteettomuudesta vaan päinvastoin.
- Anonyymi00025
Väärin meni. Ei kannata olettaa kun ei edes tunneta.
- Anonyymi00029
Jotkut naiset juu pelkäävät tunteitaankin poistuvat takavasemmalle jos tietävät itse että tunteet on sellaista miestä kohtaan jolta eivät vastinetta tunteilleen saa
- Anonyymi00030
Eihän se nyt ole mikään merkki tunteiden pelosta, jos jättää asian sikseen, koska ei saa vastakaikua. Ei hyvvee päivää.
- Anonyymi00032
No mitä järkeä sitten sellaisessa miehessä on roikkua?
Eiköhän se ole juuri kaikista fiksuinta pysyä siellä taka-alalla takavasemmalla kuten kirjoitit!
- Anonyymi00031
en pelkää? tein sen todrllakin selväksi kaikille mutta muille tunteeni oli vitsi tai yhdentekeviä mikä on sinällään ihan perus. kunhan nyt aikani haikailin täällä onneksi olen nyt tolpillani
- Anonyymi00033
Kun ilmoitat miehelle että pidät hänestä ynnä muuta.. vastaus on että tunne ei ole hänen osaltaan sama.
Sen jälkeen nainen jättää miehen rauhaan.
Ei tule enää mitään ilmoituksia, miksi edes sellaista on odottaisit?
Kyllä nainen sen jälkeen voi kaikin mokomin suunnata katseensa toisaalle.. - Anonyymi00034
Mikä syy ja tarkoitus tässä aloituksessa sulla oli?
Ite pelkäät myöntää jopa sen että ees ajattelet mua tai kirjoitat just mulle.
Tiedät itekin sen että ei tää oo mitään sattumaa tai ohimenevää. - Anonyymi00035
Tavallaan. Minä pelkään sitä, että mä rakastun ja hän vain nauttii ihastumisen tunteesta.
- Anonyymi00036
Olet mies oikeammassa kuin uskotkaan....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998