Synnin tunnon vastakohta

Anonyymi-ap

Mikä on huhhah-hei helluntaiuskossa "synnin tunto" sanan vastakohta !?

28

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Synnintuntoa ei tule edes upotusaltaalla.

    • Anonyymi00003

      Ennen helluntailaiset toivottivat rauhaa mutta eivät enää.

      • Anonyymi00011

        Nasse pastori-setä on hyvin hyvin vihainen evankeelisille pakkovauvakastetuille.
        Ne pitää käännyttää HELL lahkoon.

        Miksi?


    • Anonyymi00004

      Onko se parempi olla pyhempi olla kaulaansa myöten huhhah.hei uskossa nokka pystyssä?

    • Anonyymi00005

      Nyt mennään enemmän tunnetilasta toiseen.
      Hetken hurmostako vain 🤗

    • Anonyymi00006

      Lahkouskot eivät kestä koettelemista vaikka Herra kehoittaa koettelemaan kaikki.
      Se on tyhmyyden ja eksytyksen merkki - vaikeneminen.

    • Anonyymi00007

      1. Kor. 14:9

      Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

      Helluntailaiset haluavat puhua tuuleen tai mitä sylki suuhun tuo.

    • Napa on vatsakohta. 😇

      • Anonyymi00009

        Napa 😂😂😂
        Oma napa on ihana
        Ihanaa...ihanaa.


    • Anonyymi00008

      Helluntaiusko on Maga-uskoa,

      Suurlahkolla on globaalit tavoitteet.

      • Anonyymi00010

        Onko Grönlannissa helluntaipastoreita ?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Onko Grönlannissa helluntaipastoreita ?

        Niitä on mailmalla ainakin kymmenen kertaa lutterien verran !
        Kokeile miettiä asiaa !


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Niitä on mailmalla ainakin kymmenen kertaa lutterien verran !
        Kokeile miettiä asiaa !

        Luttereita ei ole yhtään joten turhaan vingut


    • Anonyymi00012

      Lahkossa järki katoaa ja tyhmyys tiivistyy.

    • Anonyymi00013

      Eipä lahkopastoreita ole tiedolla ja totuudella siunattuja.

    • Anonyymi00014

      Upotetut helluntailaiset eivät ole ihan oikeita kristittyjä koska hellä puusilmäinen usko.

    • Anonyymi00015

      Monella helluntailaisilla on ollut rankka elämä ja viinan pehmittämät aivot nykyään.
      Aiviosolut etsii kaveriaan tietämättömässä tyhmyydessä.

      • Anonyymi00018

        Niin, sellaista se oli luterilaisuudessa ennen uskoontuloa, haloo tajuatko mistä on kysymys, no tuskin !#


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Niin, sellaista se oli luterilaisuudessa ennen uskoontuloa, haloo tajuatko mistä on kysymys, no tuskin !#

        Pedokääkkää vikisee edelleen


    • Anonyymi00016

      Kansammurha vastakohta tietenkin.

    • Anonyymi00022

      synnintunnon vastakohta on tunnoton se tarkoittaa villipetoa jolla ei ole tunteita ja robottia jolla ei ole mitään etiikkaa eikä moraalia toimii kuin loiseläimet haaskansyöjät raadon syöjät.
      kaikki hyväksikäyttäjät on niin henkisesti kuin fyysisesti on vailla omaatuntoa pahuuden akselilla

      • Anonyymi00023

        Synnin ja tunnotomuuden vastakohtaisuus
        Synnin tunnon merkitys
        Omatunto: Synnintunto liittyy vahvasti omaantuntoon ja ymmärrykseen siitä, mikä on oikein ja väärin. Se ohjaa ihmistä tekemään eettisiä valintoja ja tunnistamaan omat virheensä.

        Henkinen kasvu: Synnintunto voi johtaa henkilökohtaiseen kasvuun ja kehitykseen, sillä se kannustaa miettimään omia tekojaan.

        Tunnoton tila
        Villipedot ja robotit: Tunnoton tila, jonka kuvaat villipedon tai robotin kautta, viittaa heikompaan kykyyn ymmärtää ja empatisoida toisten kärsimystä. Tällöin toiminta perustuu vain omiin vaistoihin tai ohjelmointiin, ei moraaliseen pohdintaan.

        Hyväksikäyttö: Hyväksikäyttö, olipa kyse henkisestä tai fyysisestä väkivallasta, ilmenee usein juuri tunnotomuuden kautta, jolloin pahuus pääsee valloilleen ilman vastuuntuntoa.

        Pahuuden ymmärtäminen
        Pahuuden akseli
        Eettinen ja henkinen tyhjyys: Kuten kuvailit, ihmiset, joilla on häiriintynyt omatunto, voivat lukkiutua pahuuden akselille. Heidän toimintansa ei perustu empatiaan tai moraaliseen vastuuseen.

        Yhteiskunnalliset vaikutukset: Tunnoton toiminta voi johtaa laajempaan yhteiskunnalliseen ongelmaan, jossa oikeudenmukaisuus ja inhimillisyys heikkenevät.


    • Anonyymi00024

      Tunnusta siis syntisi sinä helluntailainen muka-Jeesuksen todistaja.

      Näin pääset taivaaseen kun luovut kaikesta maallisesta omaisuudestasi, talosta, autoista, rahastakin kokonaan.

      • Anonyymi00025

        Älä hukkaa avainta!
        Seppä Högman sanoi Paavo Ruotsalaiselle: ”Yksi sinulta puuttuu ja sen myötä kaikki, Jeesuksen Kristuksen sisäinen tunteminen.”


    • Anonyymi00026

      Oikea synnintunnon vastakohta on välinpitämättömyys. Se on myös rakkauden vastakohta eikä siis viha eikä synnittömyys, koska synnittömyyttä ei ole ihmisessä.

      • Anonyymi00027

        Todella hyvä kommentti.

        Kiitos!


    • Mielestäni synnintunnon vastakohta on armontunto.

      • Anonyymi00028

        Ei kun sotakiima.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe