Uutinen Maaseudu Tulevaisuus lehdestä

Anonyymi-ap

”Puolet Kiovan asuinrakennuksista – lähes 6 000 – on tällä hetkellä vailla lämmitystä, koska vihollisen massiivinen hyökkäys on aiheuttanut vaurioita pääkaupungin kriittiseen infrastruktuuriin.........."

Mutta Mannilassa lämpöä ja osto nesteitä riittää ja sähkökin on halpaa. Kaikesta hyvästä huolimatta Mannilan nuoren isännän mielen jokin asia vetää matalaksi.
En katsonut videota alkuirvistelyä pidemmälle mutta kertokaa te jotka jaksoitte videon loppuun asti katsoa mikä mannin mieltä nyt pahoittaa?

https://youtu.be/KnJ6WDnzVRw?si=R04CpSkOKwQc2boI

9

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En kato..............tai saatan illalla kattoo BRAVE-selaimella ja paan sitten alapeukun juilalle metriheikille.

• Anonyymi00002

Jemmapullonsa oli hävittänyt konevarastoon Bernerin nesteiden sekaan.
      Otolla synttärit niin siitäkin syystä saamistaan päkitsi alkoholinesteistään huolissaan.

• Anonyymi00003

Metsämani laittaa sykeharvesterin Kiovaan. Sillä vihollisesta tehdään mrtsämanin mittaista pätkää.

• Anonyymi00007

Pieneksi mäneevät..riittäskö vähempikkii. Siitä vaan kaulan kouhilta?

• Anonyymi00004

Mestarilta sekin onnistuu.

• Anonyymi00005

Pirjohannele kirjoitti sadun metsämanin vaikerrusvideon kommentti kenttään:

@pirjohannele:

"Ensimmäinen enkeli, toinen tonkeli, kolmas kovanokka, neljäs nirppanokka, viides villahousu, kuudes kullannuppu, seitsemäs sepän emäntä, kahdeksas kananjalka, yhdeksäs ylin ystävä, kymmenes kyykäärme".

Meillä vanhoilla on tyyli ja tapa kirjoittaa ja puhua asioista vertauksin kun ei haluta loukata henkilöä muiden silmissä vaan toivotaan vertauksen kohteen ymmärtävän sisimmässään vertauksen sanoma.

Siitäpä sitten Pirren vertausta porukalla tulkitsemaan.

• Anonyymi00006

Ja vielä, tuossa vertauksessa on vain kaksi oikeaa oikeaa vastausta.

• Anonyymi00008

Yheksättä esittää mutta kymmenes taitaapi olla.

• Anonyymi00009

Hehe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe