Tampereella ymmärtämättömät otti vallan ja tuo mainio Emapatiataulu meni harkintaan. Mutta ollaan täällä Oulussa fiksumpia. Ostetaan tuo Empatiataulu tänne. Sehän toisi suurta kunniaa - mainetta ainakin, kun Oulu on nyt Kulttuuripääkaupunki. Ja päätetään, että kaikkien on toimittava tuon ohjeistuksen mukaan.
Ouluun on saatava Empatiataulu
15
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
kulttuuria on myös huumeet ja raiskaamiset
- Anonyymi00002
Sellaiseen osallistuneet tarvitsevat kaikilta viranomaisilta todella paljon empatiaa, jotta heistä tulee kunollisia kansalaisia. Se on varmaankiin sosdemien mielestä aivan väärin, että heitä rangaistaan - pitäisi olla paljon enemmän empatiaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sellaiseen osallistuneet tarvitsevat kaikilta viranomaisilta todella paljon empatiaa, jotta heistä tulee kunollisia kansalaisia. Se on varmaankiin sosdemien mielestä aivan väärin, että heitä rangaistaan - pitäisi olla paljon enemmän empatiaa.
Mielestäni esim. Sarjakuristajalle ei kuulu suoda empatiaa sen vuoksi että on masentunut kun ei pääse kuristelemaan, esim. vankilassa olemisen vuoksi.
- Anonyymi00003
Muistakaa nyt köyhät ja nälkiintyneet jotka olette joutuneet vaikeuksiin historian huonoimman hallituksen toimien vuoksi älkää valittako.Se koskee kok/pers eliittiin kovasti.Teidän köyhien ja sairaiden ongelmat ovat pieniä sen rinnalla mitä jotkut joutuvat kärsimään.Ajatelkaa nyt miten he kärsivät näistä
Empatiataulu
Fröbelin palikat
Woketus
Känselöinti
Mamut
Miten voikin olla rankkaa joidenkin elämä.- Anonyymi00007
Kun teot ovat olleet pelkkää pas*aa niin yrittävät kusettaa kansaa taas puhumalla pas*aa.Siis samaa tavaraa on puheet ja teot persu-lahkolla.
- Anonyymi00014
Ei se ole pelkästään historian huonoin vaan maailmankaikkeuden huonoin hallitus.
Haistakaa perse kok/ps.
- Anonyymi00004
Valitettavasti psykopaatit eivät välitä yhteisistä peli- eikä moraalisäännöistä kuin sen verran miten voivat käyttää niitä muiden vahingoksi joten monessa työpaikassa tuollaisella taululla voisi olla päinvastainen vaikutus kuin mitä varten se keksittiin.
- Anonyymi00006
Tampere näkyy tietävän, että sukupuolienemmistöön kuuluva mies ei tarvitse positiivista erityiskohtelua, mutta vastaava nainen tarvitsee sitä jonkin verran.
Tuossahan Tampere selvästi pyrkii epätasa-arvoon. No, normaalia vasemmiston toimintaa se lienee? - Anonyymi00008
Oulun kaupunki julkaisi keskiviikkona palveluverkkoselvityksen. Uudistus tuo mukanaan merkittäviä supistuksia kaupungin kouluverkkoon. Kaupunki esittää lakkautettaviksi kaikkiaan 17 koulua tai yksikköä.
Palveluverkkouudistuksessa muutoksia tulee myös varhaiskasvatukseen, kirjastoihin, kulttuuripalveluihin, liikuntatiloihin ja vapaaseen sivistystyöhön.
Lakkautusuhan alla olevat perusopetuksen koulut ovat Haukiputaan Aseman koulu, Martinniemen koulu, Pöllönkankaan koulun Kuivasjärven yksikkö, Kellon koulun Takkurannan sivuyksikkö, Lämsänjärven yksikkö, Oulunsalon Kirkonkylän koulu, Kiimingin Kontion koulun Huttukylän, Tirinkylän ja Ylikylän sivuyksiköt. - Anonyymi00009
Säälikää meitä persuja.Eikö meidän uhriutuminen oikeuta julmuuteen köyhiä kohtaan?
- Anonyymi00010
Priorinoitu taulu olisi osuvampi.
- Anonyymi00011
Sdp dei
- Anonyymi00012
Järjetöntä on toi vasemmiston ajattelu. Niin, taitaakin olla niin, että ei siellä järkevään ajatteluun pystytä ollenkaan. Ainakin Tampereen pormestari pilaa SDP:n maineen. Jos se onkin tarkoitus, jos se onkin persu?
- Anonyymi00013
Jostain syystä persuillekin on oma järki annettu vaikka eivät välitä sitä käyttää.Sama kuin uskonlahkoissa.
- Anonyymi00015
Pidetään vaan nykyinen apatiataulu niin kauan kuin vielä saamne "nauttia" tästä läpimädästä hallituksen irvikuvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413