Oikein Hyvää Päivää 🌞
Naiselle ♡ Mieheltä
Heipä hei tai moi
13
287
Vastaukset
- Anonyymi00002
Laita viestillä. Tämä on turhaa
- Anonyymi00005
Kalastelua
- Anonyymi00009
Mikset laita itse? En ole ap, mutta kummastuttaa tämä teidän ihme palloilu.
- Anonyymi00004
Juu viestiä tulemaan vaan ole rohkea 💪🏻🧡
- Anonyymi00010
Mikset ole itse rohkea? En ole ap, mutta ihmettelenpä vaan tätä yleistä saamattomuutta täällä.
- Anonyymi00006
Palaan liittyvä kommentti poistettiin.
- Anonyymi00008
No oikein hyvä ei se tälle palstalle kuulukaan vaan sinun korviesi väliin.
- Anonyymi00011
Niin munkin kommentti poistettiin, missä luki ystäbällisesti ”Hei moi. 🙂 Mitä kuuluu?”
Ihan ystävällinen respond ja keskustelun jatko. Ihme natsitoimintaa ylläpodossa.
- Anonyymi00012
Kyllä tässä on miehelle viestiä laitettua mutta hän ei osaa vastavuoroisesti laittaa takaisin.
Että älkää huolehtiko siitä älkääkä puuttuko toisten asioihin täällä ei tarvita mitään neuvontapalvelua.
Eiköhän tämä ole tarkoitettu ihan aikuiselle ihmisille kuitenkin!
Että läpätykset sikseen keksikää parempaa tekemistä elämään ja jos teillä ei ole ketään! - Anonyymi00013
Kenelle lie oli mutta olipa kiva taas nähdä pitkästä aikaa juuri sinua siinä erässä paikassa 🙂
Olin vähän kylmän kangistama kun tein pitkästä aikaa pidemmän lenkin, niin kuin tapana on aamuisin.
Täytyy ottaa kaikki irti ennen kuin ilma taas kylmenee liikaa.
Toki voitaisiin joskus mennä yhdessäkin jos satut samaan aikaan starttipaikalle 😊
Miehelle - Anonyymi00015
Olen aina vastannut samalla tavoin, kun joku on tervehtinyt. Ja enemmänkin, jos vielä mieleinen ihminen.
- Anonyymi00016
Kenelle tämä meni
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1753234Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a262040Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K492040Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652019- 1981910
Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2791329Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,861315Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1961258- 251237