Olen 60+ ukm ja tässä iässä tekisi mieli toteuttaa joitain fantasioitaan. Yksi sellainen on, että tapaisin toisen ukkomiehen ja nimettömästi ja luottamuksellisesti istahtaisimme vieretysten, molemmilla kuva omasta vaimosta, kasvoja ei ymmärrettävästi olisi välttämätöntä näyttää (paitsi jos uskaltaa ja haluaa). Sitten yhdessä runkkaisimme toinen toistemme vaimoille. Uskoisin, että en ole fantasiani kanssa yksin...
Ukm 60 v haave
18
231
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voi vidurallaa hanki apinasuodatin ennen ku jakelet siitä ränesiasta kuvia
- Anonyymi00011UUSI
No kukas sun kuvia on levittämässä. Mitäs olet ränesika buaahaaa.
- Anonyymi00014UUSI
Voi vidurallaa opettele ränesika oikein kirjoitusta. Kerros mikä tää ränesika oikein on.
- Anonyymi00002UUSI
Voisin kokeilla, mulla on vaimosta alaston kuvia ja en ole koskaan runkannut toisen miehen kansa josta olen fantasioinut nam.
- Anonyymi00003UUSI
Mistä päin olet?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä päin olet?
Pääkaupunkiseudulta.
- Anonyymi00013UUSI
Samat ajatukset, olisin kiinnostunut - olen myös pääkaupunkiseudulta!
- Anonyymi00005UUSI
Kokemusta ei minullakaan, mutta mielessä käynyt joku tollanen tapahtuma. Ei vaan ole sattunut sopivaa, samalla tavalla ajattelevaa kaveria kohdalle.
- Anonyymi00006UUSI
Kiinnostaa mut toteutus on vaikeaa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kiinnostaa mut toteutus on vaikeaa.
Sepä se, eläkkeell pääsee harvoin yksin liikkeelle ja toinen ongelma on paikka.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sepä se, eläkkeell pääsee harvoin yksin liikkeelle ja toinen ongelma on paikka.
Nytkin olisin yksin vaimo reissussa . Mutta täytyy tyytyä kuvitelmaa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nytkin olisin yksin vaimo reissussa . Mutta täytyy tyytyä kuvitelmaa.
Minä vaan puoli tuntia yksin. Silloin tällöin käyn yksin jossain ja välillä vaimo kaverien kanssa jossain. Mutta samassa tunnelmissa siis.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä vaan puoli tuntia yksin. Silloin tällöin käyn yksin jossain ja välillä vaimo kaverien kanssa jossain. Mutta samassa tunnelmissa siis.
Kaipaisit siis omaa aikaa ,miten seksi sujuu vaimosi kanssa. Meillä vaimoa ei kiinnosta enään, joudun paljon hoitelemaan itse tarpeeni ja
- Anonyymi00017UUSI
Mistä päin olet?
- Anonyymi00015UUSI
Kiinnostaisi. Kuva löytyy myös. Paikka se hankalampi pks
- Anonyymi00016UUSI
Hämeenlinnan likellä juuri jäänyt eläkkeelle, vaimo 12 vuotta nuorempi. Molemmat pidämme kunnosta huolta, vaimo seksy pakkaus hyviä kuvia runkku tarkoitukseen myös piksut nuuhkittavaksi tai nuoltavaksi/ spremattavaksi. Tykkään ottaa suihin loppuun saakka kun katselet kuvia samalla. T. Bi ukm 60+
- Anonyymi00018UUSI
Varsinais-Suomesta ketään halukasta?
- Anonyymi00019UUSI
Tässä myös halukas kokeilemaan samaa, ex-ukm60 pks-alue. Paikka tapaamiselle minulla on. Yhteyskin järjestyy, vaikkapa seksitreffit sivun kautta "Muu sopimaton", jonne laitoin ilmoituksen otsikolla Vaimokuvia. Ota sitä kautta rohkeasti yhteys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62459Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722291- 2001286
- 1121112
- 711088
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig220932Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211909Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10837- 47779
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta52766