Immu Ilmen paljastaa podcastin haastattelussa kyntäneensä puolisoaan vankilan perhetapaamishuoneessa. Ilmen kertoo aikaa tapaamisessa olevan muutama tunti joten ajanotto alkaa heti kumppanin saavuttua. Ilmen toteaa tilanteen olevan mielenkiintoinen kun kaikki kuitenkin tietävät miksi nainen tuodaan tapaamishuoneeseen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011763018.html
Immu Ilmen kynti kumppaniaan vankilassa
18
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä sitten, kyllä terveellä miehellä saattaa silloin tällöin panettaa?
- Anonyymi00002
Ja jos oma muikkeli saapuu paikalle ja ottaa minihameen veks ja laittaa valmiiksi Doggy-Style asennon, mitä itse tekisit, tuskin laittaisit lapaseen?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja jos oma muikkeli saapuu paikalle ja ottaa minihameen veks ja laittaa valmiiksi Doggy-Style asennon, mitä itse tekisit, tuskin laittaisit lapaseen?
Varmaan laittasin kunnolla papanaluukkuun, oikein niin että kuuluis pierua välillä
- Anonyymi00003
Istuko rullatuolissa niin kuin Stagalan käsittelyn jälkeen?🤔
- Anonyymi00005
Vangit saisivat ainoastaan vetää omaan handuun.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Höpsis, syyttäjä vaatii mulla useamman vuoden ehdotonta enkä aio vain laittaa lapaseen, vaimo tulee käymään ja silloin....hmmm.....nam!
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinähän se tiedät, kun kokemusta varmasti on..
- Anonyymi00006
<kyllä mies saa laittaa doggy stylenä melaa mekkoon, laki on sellainen.
- Anonyymi00008
Eiköhän ne rosvot kynnä toisiaan vankilassa väliajat.
- Anonyymi00009
Immu kyllä kertoi yksityiskohtaisesti seksistä vankien välillä... taitaa olla kokemusta, ollut porattavana?
- Anonyymi00010
Seiskan paparazzi Panu Hörkkö on ostanut puolet Immu Ilmenin Gangstakuiskaaja Oy:sta. Luvassa lisää kovaa settiä, podcasteja ja kuumia paljastuksia. Kannattaa seurata Ilmeniä ja Hörkköä. Tää skene ei jätä ketään kylmäksi.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011773239.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=hs.fi&utm_content=promobox- Anonyymi00011
Hörkkö ennen toimittajanuraa hankkiutui julkkispiireihin ja sitten rahapulassa myivät kohulehdille, esim. Katso-lehdelle kääk-juoruja. Taisi jo silloin kaveerata tuon Immunkin kanssa?
- Anonyymi00012
Wikipedian mukaan Hörkkö on 1980 luvun loppupuolen ja 2005 välisenä aikana tuomittu kahdesta pahoinpitelystä, omaisuusrikoksista, huumausaiheisiin liittyvistä asioista, kotirauhan rikkomisesta sekä törkeästä rattijuoppoudesta.
Immu on saanut aikanaan 10 vuoden tuomion törkeästä huumausainerikoksesta. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Wikipedian mukaan Hörkkö on 1980 luvun loppupuolen ja 2005 välisenä aikana tuomittu kahdesta pahoinpitelystä, omaisuusrikoksista, huumausaiheisiin liittyvistä asioista, kotirauhan rikkomisesta sekä törkeästä rattijuoppoudesta.
Immu on saanut aikanaan 10 vuoden tuomion törkeästä huumausainerikoksesta.Paljasteleeko ne vain niitä joilla on enemmän rikostuomioita kuin heillä itsellä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Paljasteleeko ne vain niitä joilla on enemmän rikostuomioita kuin heillä itsellä?
Noh noh, paljon jo Hörkkö saanut kuraa niskaansa liittyen työhönsä. Joskus asioita pitänyt ihan käräjillä selvitellä. Julkisuudella on oma hintansa ja luurangotkin saattavat tulla julki. Eihän Immulla tai Hörköllä salattavaa ole.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Noh noh, paljon jo Hörkkö saanut kuraa niskaansa liittyen työhönsä. Joskus asioita pitänyt ihan käräjillä selvitellä. Julkisuudella on oma hintansa ja luurangotkin saattavat tulla julki. Eihän Immulla tai Hörköllä salattavaa ole.
Hörkön rikokset on tapahtuneet ennen kuin hänestä tuli toimittaja eli toimittajaksi pääsee tosiaankin tuollaisella rikostaustalla. Katso-lehteen hänet palkkasi silloinen naispäätoimittaja ja siitä toimittajan uransa sitten alkoi. Sitten myöhemmin siirtyi Seiskan toimittajaksi ja sielläkin oli siihen aikaan naispäätoimittaja.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hesari teki jutun noista Hörkön tuomioista niin Hörkkö ei tykännyt ja sanoi että heillä on sääntö että yli 10 vuotta vanhoja rikoksia ei tuoda mediassa esille.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Paljasteleeko ne vain niitä joilla on enemmän rikostuomioita kuin heillä itsellä?
Jos jotain alkavat väittämään niin tietenkin heillä pitää olla myös esittää todisteet, se on selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433