Immu Ilmen kynti kumppaniaan vankilassa

Anonyymi-ap

Immu Ilmen paljastaa podcastin haastattelussa kyntäneensä puolisoaan vankilan perhetapaamishuoneessa. Ilmen kertoo aikaa tapaamisessa olevan muutama tunti joten ajanotto alkaa heti kumppanin saavuttua. Ilmen toteaa tilanteen olevan mielenkiintoinen kun kaikki kuitenkin tietävät miksi nainen tuodaan tapaamishuoneeseen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011763018.html

18

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä sitten, kyllä terveellä miehellä saattaa silloin tällöin panettaa?

• Anonyymi00002

Ja jos oma muikkeli saapuu paikalle ja ottaa minihameen veks ja laittaa valmiiksi Doggy-Style asennon, mitä itse tekisit, tuskin laittaisit lapaseen?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja jos oma muikkeli saapuu paikalle ja ottaa minihameen veks ja laittaa valmiiksi Doggy-Style asennon, mitä itse tekisit, tuskin laittaisit lapaseen?

Varmaan laittasin kunnolla papanaluukkuun, oikein niin että kuuluis pierua välillä

• Anonyymi00003

Istuko rullatuolissa niin kuin Stagalan käsittelyn jälkeen?🤔

• Anonyymi00005

Vangit saisivat ainoastaan vetää omaan handuun.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Höpsis, syyttäjä vaatii mulla useamman vuoden ehdotonta enkä aio vain laittaa lapaseen, vaimo tulee käymään ja silloin....hmmm.....nam!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinähän se tiedät, kun kokemusta varmasti on..

• Anonyymi00006

<kyllä mies saa laittaa doggy stylenä melaa mekkoon, laki on sellainen.

• Anonyymi00008

Eiköhän ne rosvot kynnä toisiaan vankilassa väliajat.

• Anonyymi00009

Immu kyllä kertoi yksityiskohtaisesti seksistä vankien välillä... taitaa olla kokemusta, ollut porattavana?

• Anonyymi00010
      • Anonyymi00011

Hörkkö ennen toimittajanuraa hankkiutui julkkispiireihin ja sitten rahapulassa myivät kohulehdille, esim. Katso-lehdelle kääk-juoruja. Taisi jo silloin kaveerata tuon Immunkin kanssa?

• Anonyymi00012

Wikipedian mukaan Hörkkö on 1980 luvun loppupuolen ja 2005 välisenä aikana tuomittu kahdesta pahoinpitelystä, omaisuusrikoksista, huumausaiheisiin liittyvistä asioista, kotirauhan rikkomisesta sekä törkeästä rattijuoppoudesta.
        Immu on saanut aikanaan 10 vuoden tuomion törkeästä huumausainerikoksesta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Wikipedian mukaan Hörkkö on 1980 luvun loppupuolen ja 2005 välisenä aikana tuomittu kahdesta pahoinpitelystä, omaisuusrikoksista, huumausaiheisiin liittyvistä asioista, kotirauhan rikkomisesta sekä törkeästä rattijuoppoudesta.
        Immu on saanut aikanaan 10 vuoden tuomion törkeästä huumausainerikoksesta.

Paljasteleeko ne vain niitä joilla on enemmän rikostuomioita kuin heillä itsellä?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Paljasteleeko ne vain niitä joilla on enemmän rikostuomioita kuin heillä itsellä?

Noh noh, paljon jo Hörkkö saanut kuraa niskaansa liittyen työhönsä. Joskus asioita pitänyt ihan käräjillä selvitellä. Julkisuudella on oma hintansa ja luurangotkin saattavat tulla julki. Eihän Immulla tai Hörköllä salattavaa ole.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Noh noh, paljon jo Hörkkö saanut kuraa niskaansa liittyen työhönsä. Joskus asioita pitänyt ihan käräjillä selvitellä. Julkisuudella on oma hintansa ja luurangotkin saattavat tulla julki. Eihän Immulla tai Hörköllä salattavaa ole.

Hörkön rikokset on tapahtuneet ennen kuin hänestä tuli toimittaja eli toimittajaksi pääsee tosiaankin tuollaisella rikostaustalla. Katso-lehteen hänet palkkasi silloinen naispäätoimittaja ja siitä toimittajan uransa sitten alkoi. Sitten myöhemmin siirtyi Seiskan toimittajaksi ja sielläkin oli siihen aikaan naispäätoimittaja.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hesari teki jutun noista Hörkön tuomioista niin Hörkkö ei tykännyt ja sanoi että heillä on sääntö että yli 10 vuotta vanhoja rikoksia ei tuoda mediassa esille.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos jotain alkavat väittämään niin tietenkin heillä pitää olla myös esittää todisteet, se on selvä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe