Sinäkin olit ihastunut. Ainakin nyt kun aikaa kulunut niin uskallan siihen uskoa. Siltä se vaikutti vahvasti. Et halunnut pilata meidän ehkä orastavaa juttua sillä, että näen sinut toisen kanssa treffeillä. En nähnyt sinua koskaan toisen kanssa. Ajattelin itse samoin enkä halunnut että luulet minun tapailevan muita. Meidän tutustuminen oli vasta alussa ja enempi "virallinen".
Kerran näit kuinka poistuin kaupungista ja lähdit heti treffeille toisen kanssa. En kuitenkaan poistunut vaan tulin illaksi kotiin. Roudasin tavaroita isolla kassilla ja otin asemalta taksin kun en jaksanut mennä bussilla. En lähtenyt minnekään sen pidemmälle. Illalla sitten näin sinut toisen kanssa. En ollut varma olitko sinä. Jälkeenpäin tajusin että olithan se sinä.
Asia ei kuulu muille ketä treffailet tai treffailit, mutta siitä tajusin ettet olekaan kiinnostunut vain minusta. Tai ehkä et minusta ollenkaan. Tunsin että jäin yksin tunteissani ja luovutin kokonaan. Sinullahan oli muita joten en ollut sinulle tärkeä sittenkään.
Puran vaan ajatuksia tässä. Tuntuu että oikea lukisi vaikka näin tuskin tapahtuu.
Yksi epäilys miten siinä sitten kävi
7
337
Vastaukset
- Anonyymi00001
Parempi olisi ollut kysyä suoraan. Epäilyt voivat mennä harhaan.
- Anonyymi00002
Totta mutta ei taida pokka enää riittää kysymiseen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Totta mutta ei taida pokka enää riittää kysymiseen.
Sinä tietenkin päätät ja tiedät onko tarvetta jne. Ei minusta kuulosta kovin erikoiselta kysymykseltä toiselle.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinä tietenkin päätät ja tiedät onko tarvetta jne. Ei minusta kuulosta kovin erikoiselta kysymykseltä toiselle.
Kaikki kysymykset on erikoisia nyt kun ei olla enää juteltu aikoihin mitään.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikki kysymykset on erikoisia nyt kun ei olla enää juteltu aikoihin mitään.
Harvemmin kukaan rehellisesti vastaan jos jonkun toisen kanssa on ollut. Luultavasti säästit itsesi suuremmilta suruilta.
- Anonyymi00006
Kerroin sinulle aina rehellisesti tilanteeni ja ystäväni.
Sinä vaan et uskonut. Sille en sitten voi mitään./varmaankin tämä sivusta - Anonyymi00007
Kyllä mä tuon si näytille tapani pyörittää veistä haavasta että tajuaa varmasti menettäneensä mä en pelleilee enkä leiki toisten tunteilla en jätä epäselväksi enkä anna ymmärtää muuta kuin tarkoitan en harrasta ristiriitaista viestintää saan itselleni halutessa helpomminkin ongelmia elämääni ja sen hintin olisin puottanu aikoinaan joka perseestä nakiksessa hiplas ohimennessään jos ei olis ollu peli kesken veetu että kerkes hävitä koko baarista nopeasti vaikka en kerreny vasta kun ajatella että ootas kun saan tän pelin pelattua luulen tietäväni kuka oli ihan varma en ole mu eiköhän ole kerennyt jonkun toisen miehen perseen hiplaamisesta jo saada selkäänsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20814338
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m172148Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381313Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941176- 1161125
- 221070
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30852Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80683- 63653