Ettet ollut koskaan arvoiseni. Olen aito ja rehellinen. Miten sinä?
Oikeasti ajattelen
21
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukin joka tietää mitä on ja se riittää että on
- Anonyymi00002
Muutkin haluaa tietää.
- Anonyymi00003
Ensimmäinen kirje Timoteukselle luku 2. (1.Tim. 2)
1. Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
2. kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.
3. Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
4. joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
5. Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
6. joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa,
7. ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu - minä puhun totta, en valhettele - pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.
8. Minä tahdon siis, että miehet rukoilevat, joka paikassa kohottaen pyhät kädet ilman vihaa ja epäilystä;
9. niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,
10. vaan hyvillä teoilla, niinkuin sopii naisille, jotka tunnustautuvat jumalaapelkääviksi.
11. Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;
12. mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
13. Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
14. eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
15. Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä.- Anonyymi00004
Eeva petti Eevan ja Maria petti Marian!!
- Anonyymi00006
Nämä on ihme aloituksia, provokaatioita. Jos joku on jo päättänyt, ettei toinen ole sen arvoinen ja itse on, miksi täällä enää kysellä sitä.
- Anonyymi00007
Samaa ihmettelen. Ilmeisesti tarkoitus joko pitää näennäisesti yhteyttä jotta voi pistää sanallisesti lättyyn kunnes on saanut oksennettua pahan olonsa toiseen.
- Anonyymi00008
Sekoitat nyt asiat. Sinä petit ja onneksi pääsin sinusta.
- Anonyymi00009
Olin rehellinen, avoin, luottava ja rakastunut mies.
- Anonyymi00011
Miksi ympärilläsi olevat on sitten toista mieltä sinusta mies ?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi ympärilläsi olevat on sitten toista mieltä sinusta mies ?
Olen nainen
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen nainen
Tuosta syystä kannattaa käyttää välimerkkejä. Kun et käyttänyt pilkkua ennen sanaa ’mies’, itse asiassa kerroit olevasi mies.
Olin rehellinen, avoin, luottava ja rakastunut, mies. (Osoitat kirjoituksen miehelle)
Olin rehellinen, avoin, luottava ja rakastunut mies. (Olet mies)
- Anonyymi00010
Olet oikeassa. En koskaan ollut tarpeeksi hyvä sinulle.
Arvostin sinua aina enemmän kuin itseäni. Silti rakastuin sinuun.
Ymmärrän hyvin sen että haluat jotain parempaa kuin minä. - Anonyymi00013
Olin juuri tuollainen, sellainen toden totta huomaa jos toinen ei ole tuollainen.
- Anonyymi00015
toden tottapa hyvinkin
- Anonyymi00014
Mehän vasta tutustuttiin. Olen vähän hitaasti lämpiävä. Olisin tarvinnut aikaa tutustua ja tulla kuorestani sitä sinulla ei ollut.
- Anonyymi00021
Aika on rahaa...kiire kiire.
- Anonyymi00016
minä olen puuttellinen ihminen ja se on sinällään normaalia, menin sivu suun mitä suhun tulee (valitan.)
- Anonyymi00017
Enpä ole moista naista ainakaan tavannu estää kauniisti valehtelet ainakin
- Anonyymi00018
Aito, rehellinen ja suora ei kannata Suomessa enää olla.
Epärehellinen mamu lipittelee naisen kuin naisen täällä sänkyyn.
Suoraselkäiset miehet ammutaan naisten mielessä epämiellyttävinä liian paljon todellisuuteen herättävvnä kiusaajina.
Ei saa mennä hyvä fiilis pilalle kun se kiertokulli ej asetukkaan taloksia ja sitä lihavuutta ei saa käännettyä sisäiseksi kauneudeksi tai jo syntynyttä lasta ristittyä "bonuslapseksi".
Useat miehet kuuluvat menneille vuosikymmenille jolloin naisetkin osasivat arvostaa erilaisia asioita. Sitä he tekevät nykyään ehkä 40 vuotiaina kun panot on pantu ja kullibuffetit jo muiden samanlaisten tyttöjen kanssa yhdessä kierretty tai oltu parisuhteesta parisuhteeseen jos ei muuten niin petetty että päästy kuin sukkia vaihtaen uuteen suhteeseen.
Normi sinkku naiset jotka ovat aitoja, rehellisiä ja suoria?
Fantasia. - Anonyymi00019
Kyllä mielestäni olen sellainen myös!!
- Anonyymi00022
miksi paasata palstalla rehellisyydestä. suurinosa varattuja naimisissa olevia tapauksia,hyi vttu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1713189Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii642004Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K381988Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261940- 1981900
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,831303Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2461224Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1901206- 251177