Haluatteko te naiset tosiaan Suomeen naisia alistavan ikävän kulttuurin?

Anonyymi-ap

Suurin osa teistä kannattaa vihervasemmistopuolueita jotka sitä tänne rakentavat. Ei voi kuin ihmetellä teitä.

47

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuollaisia ajatuksia sun päässä liikkuu?

• Anonyymi00002

En halua. Vasemmistossa minua ärsyttää se räksyttäminen.
      Otetaan esimerkiksi Trump. Me ollaan pieni maa Venäjän kainalossa ja Venäjä käy hyökkäyssotaa toisessa kainalossaan. Arvostellaan sitten että meidän pressa ei tuomitse Trumpin tekoja tarpeeksi.
      Me halutaan olla Suomi ja pysyä Suomena. Meidän on pakko vähän mielistellä Trumpin kaltaisia ihmisiä. Ärsyttää suuresti ne (usein vasemmistoa), jotka ei tätä ymmärrä. Meidän presidentti on mielestäni huippu diplomaatti ja tehnyt Suomelle vain hyvää.

• Anonyymi00013

Trump ei arvosta Stubbia enää vähääkään. Diplomatia loistaa poissa olollaan Stubbista.

• Anonyymi00042

Vähän menit sivuraiteille. Muslimit tuhoaa ja valtaa kaiken. Opiskele koraania ja alistu sharialain alle.

• Anonyymi00003

En tiedä muuta puoleteatterista, mutta feministit on naisten pahimpia vihollisia kautta aikain.

• Anonyymi00004

Älkää naiset edes vastatko näille trolleille.

• Anonyymi00041

Vihervassari naisilla on aina tuo sama ideologia, kuin sinulla, ongelmista ei saa puhua, väärät mielipiteet on kiellettävä ja sensuroitava.

• Anonyymi00005

Ei täällä ole muutenkaan kuin inceleitä ja mamuja. Ihan samanlaisia naisten vihaajia kaikki. Oon mieluummin yksin.

• Anonyymi00006

Tämän päivän suomalainen nainen alkaa olla jo niin kaukana siitä todellisuudesta, mitä naisena eläminen voi olla esim. abarimaissa. Uusin sukupolvi on kasvanut Suomessa syvän rauhan aikana, eivätkä vaan tiedä eikä tajua toista todellisuutta sotien ja epätasa-arvoisten kulttuurien keskellä. Lotat ei niistä asioista halunneet huudella. Isoäidit vei vät mukanaan hautaan paljon pahoja asioita joita tapahtui pari sp. Sitten. Suoraan sanottuna hävettää nuori nainen joka haluaa "kotouttaa" jonku hussainin jolla ei vaan pysy pöksyt päällä tai prässihousut jalassa. Taas sytytettiin kynttilät muutamalle reppanalle.
      T.liian vanha sielu👵

• Anonyymi00007

Sehän on täällä jo. Persu, kirves, lumihanki , jumalanpalvelus ja kusipatjalta vuosituomioon. Tumma mles osaa rakastaa naista, mutta s*erman*ama pa*lopäämiehet n*ssii äitiään kun saa siskoltaan pa*aan pi*lun sijaan. Suomi-miehelle sopisi burk*a kun ovat niin tyhmän näköisiä, mutta eihän se älyä lisää. xD
      Allah on suurin!

• Anonyymi00025

Marinin hallitus sääti 1.3.2023 eläinsuojelulain, jossa eläimiin sekaantuminen kiellettiin viimeisimpänä pohjoismaista. Perussuomalaiset vastustivat yksimielisesti kyseistä lakia. Vastalauseen laille esitti perussuomalainen Ritva Elomaa.

• Anonyymi00029

Allah on yhtä perceestä, kuin viestisi.

• Anonyymi00008

Siihenhän tämä väestön vaihto johtaa, valitettavasti.

• Anonyymi00011

Miksi se olis ongelma? Vai pelkäätkö, että valkoista miestä kohdellaan tulevaisuudessa samoin kuin valkoinen mies kohtelee nyt toisen värisiä?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi se olis ongelma? Vai pelkäätkö, että valkoista miestä kohdellaan tulevaisuudessa samoin kuin valkoinen mies kohtelee nyt toisen värisiä?

Valkoiset miehet kohtelevat toisia miehiä samoinnkukn ruskeat ovat aina ja edelleen kohdelleet toisiaan

Orjuus on afrikasta lähtöisin

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Valkoiset miehet kohtelevat toisia miehiä samoinnkukn ruskeat ovat aina ja edelleen kohdelleet toisiaan

Orjuus on afrikasta lähtöisin

Eli ei ongelmaa, koska se ei muuta tilannetta mitenkään vaikka valkoiset olisivat vähemmistössä. 👍

• Anonyymi00009

Montas prosenttiä muslimeita on jo Suomessa? Nämä valloittajat lisääntyvät jatkuvasti ja suvakit rytmittävät sitä mainiosti. Toki fiksua toimintaa, tulla tänne hyväksikäyttämään tyhmän kansan hedelmiä ;)

• Anonyymi00012

Muslimien määrä oli 40 tuhatta vuonna 2006 ja nyt 140 tuhatta. Määrä siis kolminkertaistuu kymmenessä vuodessa. 50 vuoden päästä olemme muslimimaa tapoineen ja lakineen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Muslimien määrä oli 40 tuhatta vuonna 2006 ja nyt 140 tuhatta. Määrä siis kolminkertaistuu kymmenessä vuodessa. 50 vuoden päästä olemme muslimimaa tapoineen ja lakineen.

Tuota noin. Ihan perusjuttu tämä, mutta vuodesta 2006 on kulunut 20 vuotta, ei 10 vuotta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuota noin. Ihan perusjuttu tämä, mutta vuodesta 2006 on kulunut 20 vuotta, ei 10 vuotta.

No niin siinäs näette. Muslimien määrän vuoksi matematiikankin taidot ovat huonontuneet.noin paljon

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Totta sekin, mutta vauhti kiihtyy vuosi vuodelta. Vielä 2006 lisääntyminen oli hitaampaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No niin siinäs näette. Muslimien määrän vuoksi matematiikankin taidot ovat huonontuneet.noin paljon

Ehei. Musilimien määrän nouseminen ei ole lineaarinen, vaan kiihtyvä. Jos kukaan tätä enää ymmärtää?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Suomen ongelmat ovat talouden hidas kasvu ja velkaantuminen, väestön ikääntyminen ja alhainen syntyvyys, teollisuuden haasteet, huoli ikääntyvien palveluista, mielenterveysongelmat ja tuki- ja liikuntaelinsairaudet, sekä naisiin kohdistuva väkivalta, jotka yhdessä heijastuvat yhteiskunnan tulevaisuuden haasteisiin ja siihen päälle pakolaiset ja työttömyys.
        Isoja lukuja pieneen maahan.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ulkomaalaistaustaisia Suomessa
        Määrä on kasvanut tasaisesti, ylittäen 444 000 vuonna 2020.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ulkomaalaistaustaisia Suomessa
        Määrä on kasvanut tasaisesti, ylittäen 444 000 vuonna 2020.

Ei edes kymmentä prosenttia. Selvästi alle EU:n keskiarvon.

70 prosenttia koko EU:n maahanmuuttajista asuu Saksassa, Ranskassa, Italiassa tai Espanjassa. Kyllä tänne Suomeen mahtuu lisää porukkaa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei edes kymmentä prosenttia. Selvästi alle EU:n keskiarvon.

70 prosenttia koko EU:n maahanmuuttajista asuu Saksassa, Ranskassa, Italiassa tai Espanjassa. Kyllä tänne Suomeen mahtuu lisää porukkaa.

Espoossa yhdessä koulussa on 92 prosenttia vieraskielisiä. Vai mahtuu lisää?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Espoossa yhdessä koulussa on 92 prosenttia vieraskielisiä. Vai mahtuu lisää?

Iik. Vai että ihan yhdessä koulussa yhdessä Suomen kaupungeista?

🤣

• Anonyymi00010

Jospa meillä on vielä suurempi yhteinen vihollinen?

• Anonyymi00023

Mitä ihmettä tällaiset vääristelevät kirjoitukset tarkoittavat? Tietääkseni EK eli Elinkeinoelämän Keskusliitto on työnantajien järjestö, joka toivoo tänne ulkomaalaisia 50 000 vuosittain. EK on saanut kaikki toiveensa kirjattua Orpon hallitusohjelmaan. Myös tuon ulkomaalaisten houkuttelun, jonka kaikki hallituspuolueet ovat hyväksyneet.

Tämän hallituksen aikana onkin tullut ulkomaalaisia Suomeen kaikkein eniten. Nyt jo yli 130 000. Perussuomalaisten hyväksymät työelämän heikennykset tekevät näille tilaa. Etenkin ns. potkulaki, joka huononsi irtisanomissuojan niin, että suomalainen duunari on helppo irtisanoa ja palkata tilalle ulkomaalainen halpatyöläinen. Eihän työnantajan tarvitse siitä välittää, että nämä eivät tule palkallaan toimeen, kun on toimeentulotuki.

• Anonyymi00027

Marinin hallitus avasi Ukrainalaisten sotilas ja työkarkurien pääsyn tänne kelan elatukseen. Siitä johtuu tuo suuri maahantulijoiden määrä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Marinin hallitus avasi Ukrainalaisten sotilas ja työkarkurien pääsyn tänne kelan elatukseen. Siitä johtuu tuo suuri maahantulijoiden määrä.

Marinin hallitus lopetti huhtikuussa 2023 pidettyihin vaaleihin. Siitä on jo tovi aikaa.

• Anonyymi00033

Lue hiukan EU:n tavasta jakaa rahaa, niin saatat ymmärtää mikä on mennyt pieleen.

• Anonyymi00024

Mustille ei Emmaa. Emma menee mustiin.

• Anonyymi00028

Tapamuslimit ovat ok, mutta muut radikalisoituneet ja ääriajattelijat tulisi palauttaa lähtömaihinsa.

• Anonyymi00032

Tapella osaavat.

• Anonyymi00036

Kyllähän se on sovinistimiehet jotka niitä äänestää että saisi vielä enemmän naisia alistaa.

• Anonyymi00043

Islam on sovinismin huipentuma ja etenkin vasemmistoa kannattavat haluavat niitä lisää Suomeen.

• Anonyymi00037

Tämä maa? Itse olen eri rotuinen kuin suurin osa suomalaisista. Silti ihmettelen miksi kokoomus on välinpitämätön väestönvaihtoa kohtaan, eivätkö he olekaan isänmaallisia? Tämä on niitä syitä miksi kokoomuslaiset tarvitsevat erityiskäsittelyä

• Anonyymi00038

En voisi koskaan hyväksyä esimerkiksi Antti Häkkästä ystäväkseni

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

En voisi koskaan hyväksyä esimerkiksi Antti Häkkästä ystäväkseni

Miksi Suomea ei saisi esimerkiksi liittää Kiinaan? Kiinalaiset ovat rehellisesti vinosilmiä, mikseivät myös suomalaiset?

• Anonyymi00040

En minä ainakaan, mutta minä ajattelin jos laittasin siihen rakennustarkastajan työpaikkaankin ehdotuksen jos minä voisin kokeilla sitäkin kuntouttavan työtoiminnan kautta eli olisko se hyvä työpaikka.
      Minun mieheni vois Poliisina auttaa minua jos minä en kaikkia DIREKTIIVEJÄ hallitse ja ymmärrä, koska hänen kyllä pitäis MIEHENÄNI sentään jotain ymmärtää.

Minä voin kertoa, että näitä töitä EI TEHDÄ FACEBOOKISSA VAAN TOIMISTOSSA JA MINÄ VOIN ANTAA SENTÄÄN TAKUUN, että jos olen väärin toiminut niin MINÄ KYLLÄ OTAN VASTUUN ja lähen VANKILAAN SUOSIOLLA!

• Anonyymi00045

Eli en syyllisty uhkailuun vaan laitan itseni PANTIKSI eli se on KUNTALAISTEN ETU ja tänne ei rakennella MATKAILU YRITTÄJIÄ VARTEN MITÄÄN, koska he eivät muuta tee kuin AIHEUTTAA PASKAA JA SYYTTÄÄ KUNTAA, kun PALVELUT EI TOIMI!

Minä ainakin olen öisin kotona, mutta TURISTIT HILLUU YÖT ULKONA KATSOMASSA REVONTULIA!
        Heidän takia pitää olla poliisit, palokunnat, ambulanssit, lääkärit ja rajavartioston valmiudessa!

3-4 yötä ovat ja maksavat noin 700-800euroa majoituksesta ja veroja maksavat noin 60-90euroa ja meidän pitää maksaa siitä, kun yöllä pitää olla 50 ihmistä töissä MATKAILUYRITTÄJIEN REVONTULI ASIAKKAIDEN TAKIA!
        Kunnalla ja valtiolla menee PALKKOIHIN ENEMMÄN MITÄ MATKAILUYRITTÄJÄT MAKSAA VEROJA VALTIOLLE!
        Minä loukkaan kunnioita, koska minä aloin FB:ssä RÄKYTTÄMÄÄN AIHEESTA, että matkailualan alv 11% ja nuoki he saavat vähennyksinä takaisin ja HEIDÄN ASIAKKAAT RUUHKAUTTAA TERVEYSKESKUKSEN JA KAIKKIEN PITÄÄ OLLA ILMAISEKSI HEILLE TÖISSÄ NIIN HEIDÄN MAINEET EI KÄRSI!
        En tietenkään näy kylällä, koska MINÄ OLEN KUNNIATON PASKA MAINE HAITTA!

Kyllä minäkin heidän kanssa englanniksi olen keskustellut, mutta SEKIN ON OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS!
        Kuvitteleeko FB kunnialliset oikeesti, että minä kehtaan mennä kylälle ja sanoa turistille päin naamaa, että : FUCK YOU FUCKING ASSHOLE 🖕🖕🖕🖕

Minusta tuo on todella TÖRKEÄÄ VAATIA menemään kylille ja huutaa, että : KATO VXTTU PÄIVÄÄ JA HERRA KXRPÄKIN ON LÄHTENY KAUPOILLE!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Eli en syyllisty uhkailuun vaan laitan itseni PANTIKSI eli se on KUNTALAISTEN ETU ja tänne ei rakennella MATKAILU YRITTÄJIÄ VARTEN MITÄÄN, koska he eivät muuta tee kuin AIHEUTTAA PASKAA JA SYYTTÄÄ KUNTAA, kun PALVELUT EI TOIMI!

Minä ainakin olen öisin kotona, mutta TURISTIT HILLUU YÖT ULKONA KATSOMASSA REVONTULIA!
        Heidän takia pitää olla poliisit, palokunnat, ambulanssit, lääkärit ja rajavartioston valmiudessa!

3-4 yötä ovat ja maksavat noin 700-800euroa majoituksesta ja veroja maksavat noin 60-90euroa ja meidän pitää maksaa siitä, kun yöllä pitää olla 50 ihmistä töissä MATKAILUYRITTÄJIEN REVONTULI ASIAKKAIDEN TAKIA!
        Kunnalla ja valtiolla menee PALKKOIHIN ENEMMÄN MITÄ MATKAILUYRITTÄJÄT MAKSAA VEROJA VALTIOLLE!
        Minä loukkaan kunnioita, koska minä aloin FB:ssä RÄKYTTÄMÄÄN AIHEESTA, että matkailualan alv 11% ja nuoki he saavat vähennyksinä takaisin ja HEIDÄN ASIAKKAAT RUUHKAUTTAA TERVEYSKESKUKSEN JA KAIKKIEN PITÄÄ OLLA ILMAISEKSI HEILLE TÖISSÄ NIIN HEIDÄN MAINEET EI KÄRSI!
        En tietenkään näy kylällä, koska MINÄ OLEN KUNNIATON PASKA MAINE HAITTA!

Kyllä minäkin heidän kanssa englanniksi olen keskustellut, mutta SEKIN ON OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS!
        Kuvitteleeko FB kunnialliset oikeesti, että minä kehtaan mennä kylälle ja sanoa turistille päin naamaa, että : FUCK YOU FUCKING ASSHOLE 🖕🖕🖕🖕

Minusta tuo on todella TÖRKEÄÄ VAATIA menemään kylille ja huutaa, että : KATO VXTTU PÄIVÄÄ JA HERRA KXRPÄKIN ON LÄHTENY KAUPOILLE!

Lisään, että Poliisina varmaan olisin suuressa suosiossa.
        Pajavasaran kanssa töissä niin vois pamauttaa valot paskaksi ja sanoa, että : VXTUN VÄLYKKY EI EDES VILIKUT TOIMI! OOTAPPA VÄHÄN NIIN MIE VAIHAN TYÖKALUN NIIN MIE TARKISTAN VÄHÄN LISÄÄ!
        SEN JÄLKEEN VOIN REIPPAANA VÄÄNTÄÄ SORKKARAUDALLA KONEPELLIN AUKI JA SITTEN SANOA, ETTÄ : KUULE! MITEN OOT SAANU TÄMÄN AUTON AJETTUA TÄSSÄ KUNNOSSA TÄNNE ASTI?
        EI TÄLLÄ VOI SINUA PÄÄSTÄÄ EDES KORJAAMOLLE!

• Anonyymi00044

Islam ja sharialain toiminta tulisi lailla kieltää.

• Anonyymi00048
      UUSI
    • Anonyymi00049
      UUSI
    • Anonyymi00050
      UUSI

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      173
      5004
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      15
      1610
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1585
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1451
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1273
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      93
      1046
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      48
      1036
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      932
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      179
      896
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      757
    Aihe