Kun joku soittaa pyytääkseen sinut iltayhdeksän jälkeen ulos ja purskahdat
spontaaniin nauruun: "Kuka nyt enää iltayhdeksän jälkeen jaksaa lähteä ulos ?"
Missä iässä tiedät olevasi vanha ?
18
171
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo eihän noin myöhään viitsi lähteä enää mihkään.
- Anonyymi00007
Kyllä voi lähteä, kannattaakin.
- Anonyymi00002
Jaa, no sit en ole vanha, hyvä tietää...
- Anonyymi00003
Minä olin sitten vanha jo viiskymppisenä. Ei kiinnosta iltariennot muuten kuin
kylään voin mennä. Ikivanha jo syntyessäni💜
- Anonyymi00004
Riippuu kuka kysyy ja minne. Mikään hätävara en suostu olemaan enkä kenenkään suht radomin kanssa lähtemään.
Muutoin olemme monta kertaa puolisoni kanssa lähdetty yksille 9:n jälkeen, ei mitään ongelmaa kun keskustassa asumme - Anonyymi00005
Minä saatan olla liikkeellä aamuyöstä. Odotan kevättä, aikaisia aamuja,
luonnon heräämistä, lintujen viserrystä.
Olen vanha sitten kun en enää pääse itse liikkeelle.- Anonyymi00006
Sitä pitää tehdä useimmin, on todella upeeta kävellä kaupungissa ja ketään ei näy missään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitä pitää tehdä useimmin, on todella upeeta kävellä kaupungissa ja ketään ei näy missään.
totta, näin talvella on mukavaa käveleskellä katuvalojen loisteessa pimeällä
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
totta, näin talvella on mukavaa käveleskellä katuvalojen loisteessa pimeällä
Ja silloin kun on hiljaista, ei liikenteen taustamelua.
- Anonyymi00009
Olen seniili, jos jankutan samaa nettipalstalla, kuten tekee persujen mollaaja. Joka päivä samaa.
- Anonyymi00015
Huomattu.
- Anonyymi00011
Eipä tule tuohon aikaan liikuttua kuin hyvin harvoin, esim kotiutuessa lapsen luota, konsertista tai reissusta ja niistäkin yksin kun ei ole kaveria joka lähtisi mukaan.
- Anonyymi00012
Hommaa uusi kaveri.
Silloin kun lapset alkaa mennä iässä ohi.
- Anonyymi00013
10 vuotta sitten ku jäin eläkkeelle ;(
Gubbe 76Vanhuuseläkkeelläolo on ihmisen parasta aikaa olettaen tietysti että on suhteellisen terve nauttimaan vapaudesta. Viimeinkin raskaan työuran jälkeen saa toteuttaa itseäään mahdollisuuksien puitteissa haluamallaan tavalla.
- Anonyymi00014
En tiedosta sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit435329Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4144624Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483849KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1653194Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142536Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182108Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512032- 1251950
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241479