Missä iässä tiedät olevasi vanha ?

Anonyymi-ap

Kun joku soittaa pyytääkseen sinut iltayhdeksän jälkeen ulos ja purskahdat
spontaaniin nauruun: "Kuka nyt enää iltayhdeksän jälkeen jaksaa lähteä ulos ?"

18

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo eihän noin myöhään viitsi lähteä enää mihkään.

• Anonyymi00007

Kyllä voi lähteä, kannattaakin.

• Anonyymi00002

Jaa, no sit en ole vanha, hyvä tietää...

• Anonyymi00003

Minä olin sitten vanha jo viiskymppisenä. Ei kiinnosta iltariennot muuten kuin
      kylään voin mennä.

• Ikivanha jo syntyessäni💜

• Anonyymi00004

Riippuu kuka kysyy ja minne. Mikään hätävara en suostu olemaan enkä kenenkään suht radomin kanssa lähtemään.

Muutoin olemme monta kertaa puolisoni kanssa lähdetty yksille 9:n jälkeen, ei mitään ongelmaa kun keskustassa asumme

• Anonyymi00005

Minä saatan olla liikkeellä aamuyöstä. Odotan kevättä, aikaisia aamuja,
      luonnon heräämistä, lintujen viserrystä.
      Olen vanha sitten kun en enää pääse itse liikkeelle.

• Anonyymi00006

Sitä pitää tehdä useimmin, on todella upeeta kävellä kaupungissa ja ketään ei näy missään.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sitä pitää tehdä useimmin, on todella upeeta kävellä kaupungissa ja ketään ei näy missään.

totta, näin talvella on mukavaa käveleskellä katuvalojen loisteessa pimeällä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

totta, näin talvella on mukavaa käveleskellä katuvalojen loisteessa pimeällä

Ja silloin kun on hiljaista, ei liikenteen taustamelua.

• Anonyymi00009

Olen seniili, jos jankutan samaa nettipalstalla, kuten tekee persujen mollaaja. Joka päivä samaa.

• Anonyymi00015

Huomattu.

• Anonyymi00011

Eipä tule tuohon aikaan liikuttua kuin hyvin harvoin, esim kotiutuessa lapsen luota, konsertista tai reissusta ja niistäkin yksin kun ei ole kaveria joka lähtisi mukaan.

• Anonyymi00012

Hommaa uusi kaveri.

• Silloin kun lapset alkaa mennä iässä ohi.

• Anonyymi00013

10 vuotta sitten ku jäin eläkkeelle ;(

Gubbe 76

• Vanhuuseläkkeelläolo on ihmisen parasta aikaa olettaen tietysti että on suhteellisen terve nauttimaan vapaudesta. Viimeinkin raskaan työuran jälkeen saa toteuttaa itseäään mahdollisuuksien puitteissa haluamallaan tavalla.

• Anonyymi00014

En tiedosta sellaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      43
      5329
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      414
      4624
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3849
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      165
      3194
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2536
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2108
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      2032
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      125
      1950
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1479
    Aihe