Ikään kuin en ole olemassa. Yhdentekevää missä olen, mitä teen tai mitä ajattelen.
Kuin en olisi olemassa.
Välinpitämättömyys on pahinta
20
344
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä olen tottunut että en ole kovin tärkeä kenellekään.
- Anonyymi00002
Joskus vain asiat on mennyt niin solmuun sinulla.
Oletko katsonut peiliin,onko käytöksessäsi parantamista?
Vastaatko vai et ystäviesi yhteyspyyntöihin?- Anonyymi00016
En allekirjoita mielipidettäsi.
- Anonyymi00003
Tervetuloa mun maailmaan 🤭
- Anonyymi00004
Ei ole kantautunut korviini.
- Anonyymi00005
Älkää nyt.
Samat ajatukset monella ja täällä pks:ssa asuessa kun käyt jossain niin kukaan ei ainakaan positiivisesti huomioi. - Anonyymi00006
Ei ole yhdentekevää
- Anonyymi00007
Ei ole yhdentekevää mutta
Itse käyttäydyt hyvin kylmästi - on vaikea uskoa muuta kuin, että sinullekin olen ihan yhdentekevä - Anonyymi00008
Olet ihana ja välitän sinusta mies. Huolehdin liikaa ja menen ihan rikki. Kun en voi kysyä, kun en itse ole sinulle kukaan.
- Anonyymi00009
Niin ja oletko osannu yhtään ajatella että omalla käytökselläsi on asiaan vaikutusta
- Anonyymi00010
Voisitkos nyt alkaa perustella ihan huolella.
- Anonyymi00012
Käytöstavat on hyvä olla. Ja anteeksi voi aina pyytää.
- Anonyymi00011
Sitten kun kohtaamme jyräät sanoin ylitse
Ja pakotat siihen että vain sinun tapasi puhua
Sinun ajatuksesi tai sinun tapasi käyvät
Ihan kun van sinun kloonisi kävisi
Mutta ei toinen ihminen !
Jolla omat ajatukset tarpeet ja tunteet
Sillä sinä et niitä halua huomata
Etkä nähdä etkö kuunnella
Kun elät vai sinulle
Sinun tarpeillesi
Eli et ole suhteisiin. Sopiva
Robittiki riittää
Muuten kanustausin kiiren vilkaa opettelemaan sosiaalisemaksi
Kysymään asioita
Ihan oikeasti siitä se lähtee
Mut ei
Odotat passiivisena palvelua vain.
Valmis pakettia ja helppoutta
Niin se on näin nykyaikana
Kun laiskuus ja mukavuus on hiipinyt joka kolkkaan ...- Anonyymi00013
Nyt on 2 vuotta kuunneltu näitä kaikenlaisia solvauksia ynnä muuta tunteilla leikkimistä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nyt on 2 vuotta kuunneltu näitä kaikenlaisia solvauksia ynnä muuta tunteilla leikkimistä.
Mikäs otat kaikkeen itees niiku teini
Toi sun suhtaumunen on outoa?
Mä en jaksa ihmistä joka suhtautuu asioihin kun kiukuttele lapsi
Su pitäis olla aikuinen ihminen
Ja käyttäytyä sen mukaan
No tällä oon nähny kyllä ettei
Mulla tai sillä että tykkäsin
Ollu yhtään mitään väliä
Et haluun mua sun elämään
Et nasilmassi.
Et ottaa vastaa
Lähden vittuun. Nyt
Mulle riitti.
Toivottavasti seuraava josta tykkään
Kiitymysuhde vikainen
mieslapsi niiku sinä
Hyvästi
- Anonyymi00014
Tuolla jossain voi olla ihminen, joka kaipaa sinun huomiotasi? Oletko miettinyt myös niin päin?
- Anonyymi00020UUSI
En välitä muista. Siinä mielessä. Muuten hoidan velvollisuuteni, mutta velvollisuudentunnosta.
- Anonyymi00015
Välinpitämättömyydestä on kokemuksia sekä rakkaudessa, että työelämässä. Ei se ole kiva tunne missään, kun sinut aina ohitetaan kuin olisit ilmaa. Tätä ei ymmärrä, ennen kuin sen kokee itse.
Olin ja olen edelleen niin vahvaluonteinen, että ne ihmiset (työssä sekä ns rakkaudessa) olen jättänyt taakseni. En kaipaa heitä. Olen saanut parempaa.
Hassu juttu, juuri eilen mietin tuota välinpitämättömyyttä, joka liittyi työhön. Se oli silkkaa kiusaamista. Syytä en tiedä, miksi. Esim työni hoidin kunnolla, en saikuttanut, en juoruillut kuppikunnissa, en puhunut muutenkaan pahaa, enkä mielistellyt ketään. Saisin kirjan aikaiseksi, jos osaisin kirjoittaa vaikkapa työpaikalla kiusaamisesta, välinpitämättömyydestä, ilkeilystä... Sitä on ns paremmissakin piireissä ja tuskinpa yllättää ketään, kumpi sukupuoli on pahin! - Anonyymi00017
olinkohan vähän liikaakin huolissani tyttöjen masennuksesta, nooh.
varo aina mustaamiestä joka keinot keksii... uusi vuosi uudet kujjeet, eli rikokset. - Anonyymi00019
Ghostasin sinut syystä. Et ole minulle enää olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1723219Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K452027Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652009Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261990- 1981900
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,851312Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2581269Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1911226- 251207