Nainen, osaan aina yllättää

Anonyymi-ap

Ei tarvii ku kysyä, niin vastaus voi yllättää.

:/

48

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sitten ei auta muu kuin esittää kysymys. Mistä tiedän kaipaatko juuri minua?

• Anonyymi00004

Siitä, että tiedän ketä kaipaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vastaisitko kysymykseeni? Mistä minä voin tietää kaipaatko juuri minua?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vastaisitko kysymykseeni? Mistä minä voin tietää kaipaatko juuri minua?

Tiedät sen sisimmässäsi.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vihdoin sä myönnät että tiedät ketä kaipaat. Ikävää ettet vaivaudu kertomaan sitä sille naiselle.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tiedät sen sisimmässäsi.

Vmp.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Vihdoin sä myönnät että tiedät ketä kaipaat. Ikävää ettet vaivaudu kertomaan sitä sille naiselle.

Kyllä hän sen tietää.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kyllä hän sen tietää.

Näistä kirjoituksista saa kuvan että kirjoittelet kahdesta eri naisesta.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kyllä hän sen tietää.

Tietääkö varmasti? Olet siis aivan suoraan hänelle kertonut kaipaavasi ?

• Anonyymi00002

Oletko onnellinen?

• Anonyymi00006

En ole enkä ole ollut pitkään aikaan onnellinen, puhutaan vuosista.

• Anonyymi00003

Nyt yllätän sinut pienellä romanttisella novellilla.

Olimme juuri saaneet kauppatavarat purettua jääkaappiin sekä pakastimeen ja laitoimme kahvit tippumaan ja oli aika käydä muiden ostosten kimppuun.
      Paketteja ja koottavaa oli paljon ja olimme innoissamme kuin pienet lapset.
      Oli pientä hyllyä koottavana ja asennettavana sekä työkaluja koristeita ym. sisustuskrääsää ja askartelutarvikkeita.
      Tästähän tulisi pitkä ja poliittinen ilta kun saamme jälleen väitellä hyllyjen ja kaapin paikasta.
      Viime kerralla oli jo lahjusten makua ollut ilmassa, kun hellästi ja viettelevästi pusuttelit ja halailit ja lupailit joitain eroottisia palveluksia makuuhuoneessa mikäli hylly asennettaisiin vasemalle puolelle ovea.
      Kuitenkin lahjomattomana ja hyvinkin konservatiivisena olin vain todennut, että pysytään oikealla ja eroottiset palvelukset kuuluvat joka tapauksessa avio velvollisuuksiisi.
      Kaapin ja hyllyn paikka oli näytetty ja lahjusyrityksestä olisi annettava sinulle rangaistus.
      Läppäsin pyllyllesi kunnolla sanoen sinua samalla tuhmaksi.
      Sehän piti kunnon kivan üamauksen ja olit hetken aivan yllättynyt ja hämmentyneenä suu auki.
      "Nyt kuules jätkä saat kyytiä" sanoen lähestyit yhkaavasti jälleen tuo villi hymy ja viha kasvoillasi.
      Peräännyin makuuhuonetta kohden ja kysyin sinulta, että kai me nyt sentään kahvit juodaan ennen toimintaa?
      Pudistit päätäsi ja päättäväisesti lähestyit ja saavuimme hitaasti mutta varmasti lemmenluolaamme.
      Sängyn viereen päästyämme oli aika toimia ja otin jykevän otteen keskivartalostasi ja nostin sinut ilmaan ja kiertoliikkeellä selätin sängylle.
      Mites suu nyt pannaan? kysyin ja heti huulesi olivat valmiina pusuttelemaan ja tulin yllesi ja vastasin kutsuusi.

Loppu sitten sensuroitu ja kuuluu K18 palstalle.

• Anonyymi00005

Aika tylsä juttu...

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aika tylsä juttu...

Niin oli, ihan peruskauraa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olis paljon kivempi oikeesti.
        Eiks vaan?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuo kahvikohtaus oli hyvä. Tykkäsin rtenkin siitä. Mitenhän olen tämänkin tilanteen nähnyt mielessäni 🤔🤔

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olis paljon kivempi oikeesti.
        Eiks vaan?

Oishan se aina oikeesti kivempaa.
        Tilanne on vaan se että ihan peruskaurakin on fantasiaa ja unelmaa kunnes edes ne ihmisoikeudet alkaa toimimaan.
        Mut eiköhän ne tuosta pian ala toimimaan oikein laajojen ratsioiden kera......

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oishan se aina oikeesti kivempaa.
        Tilanne on vaan se että ihan peruskaurakin on fantasiaa ja unelmaa kunnes edes ne ihmisoikeudet alkaa toimimaan.
        Mut eiköhän ne tuosta pian ala toimimaan oikein laajojen ratsioiden kera......

Tekosyitä noi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tekosyitä noi.

Ei oo, sillä rikostarkastaja Möttösen asiaa on nyt puitu jo jokaisessa instanssissa eduskunnasta ja ministeriöstä kentälle asti ja jokainen viranomaisinstanssi poliisia ja valvontaviranomaisia myöden ovat asioista tietoisia.
        Todistajalauma kattaa noin 100 todistajaa viranomaisia ym. virkahenkilöä.
        Asioihin liittyy myös selvitettävä kuolemantapaus ja katoaminen, uhkauksia ym. sekä Möttösen osana oleva todistajansuojelun mukana oleminen aiheuttaa asiassa myös tutkimuspaineita kotimaan viranomaisille.

Möttösen tausta taas aiheuttaa asiaan lisäpainetta, sillä Möttönen on kansainvälisen taustansa takia tunnettu myös euroopassa vaikutusvaltaisten ja tunnettujen ihmisten piirissä, etenkin oikeuspiireissä.

Mutta kyllä tästä selvitään.
        Möttösen työ on ollut rankkaa ja vaarallista, mutta myös erittäin tuloksellista.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei oo, sillä rikostarkastaja Möttösen asiaa on nyt puitu jo jokaisessa instanssissa eduskunnasta ja ministeriöstä kentälle asti ja jokainen viranomaisinstanssi poliisia ja valvontaviranomaisia myöden ovat asioista tietoisia.
        Asioihin liittyy myös selvitettävä kuolemantapaus ja katoaminen, uhkauksia ym. sekä Möttösen osana oleva todistajansuojelun mukana oleminen aiheuttaa asiassa myös tutkimuspaineita kotimaan viranomaisille.

Möttösen tausta taas aiheuttaa asiaan lisäpainetta, sillä Möttönen on kansainvälisen taustansa takia tunnettu myös euroopassa vaikutusvaltaisten ja tunnettujen ihmisten piirissä, etenkin oikeuspiireissä.

Möttösen työ on ollut rankkaa ja vaarallista, mutta myös erittäin tuloksellista.

Se ei silti olis este yhteyteen.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Se ei silti olis este yhteyteen.

Möttösellä on yhteydet.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Möttösellä on yhteydet.

Mikset sit juttele mun kanssa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Möttösellä on yhteydet.

Anteeks.
        Ei tarvii kun et halua.
        Öitä sit sulle sinne jonnekin.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00018 kirjoitti:

👍

• Anonyymi00041

Toihan on hyvä eikä mikään tylsä.
        Hyvällä maulla tehty.

• Anonyymi00047

Nyt on kyllä tylsää juttua. Älä enempää tarinoi.

• Anonyymi00013

Kysyn sulta milloin tämä paha olo lähtee pois? Tarkoitan fyysistä pahaa oloa, kun söin ihan liikaa makeaa illalla. Ällö olo.

• Anonyymi00019

No kestää kyllä tunteja, mutta voit nopeuttaa asiaa mikäli juot pari lasillista vettä johon laitat lusikallisen ruokasoodaa.

• Anonyymi00014

Voisitko jutella mun kanssa?

• Anonyymi00015

Voisin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Voisin.

Haluan jutella oikessa elämässä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Haluan jutella oikessa elämässä.

Sopii, mutta kenelle kirjoitat?

• Anonyymi00025

Novelli 2

Olimme saapuneet juuri huvipuistoon tanskan tivoliin.
      Mikä ihana paikka juuri näin halloweenina, oli mukava pimeänä iltana kävellä kaiken valojen, kynttilöiden, kurpitsojen ym. kummitusteemojen keskellä käsi kädessä.
      Menisimmekö kummitustaloon seuraavaksi pelästymään ja hankkimaan sydänkohtaukset?
      Nähtävää riitti ja halloween oli meidän lempi teemamme, sillä olimmehan henkien ja kummitusten kanssa arjessamme muutenkin paljon tekemisissä.
      Oli jotenkin kotoisaa ja vaikka väkeä riitti niin silti oli ympärillämme kuoleman rauhallista.
      Meillä ei ollut kiire minnekään, kävelimme vain ristiin rastiin ja katselimme ja ihmettelimme.
      Pysähdyimme dracula baarin eteen ja tilasimme itsellemme nuo verenpunaiset kuumat mehut mukaamme ja löysimme penkin jolle istahtaa.
      Verenhimomme kasvoi kasvamistaan nauttiessamme elämäneliksiirejä ja oli jo vaikea pitää hampaita erossa kaulastasi.
      Teki mieli syödä kaulasi siihen paikkaan, mutta ristiriipus kaulassasi piti minut vielä jotenkin aisoissa ja pystyin hillitsemään itseni.
      Muutaman kerran kuitenkin näykkäsin hellästi huuliasi ilmoittaakseni sinulle, että nälkäni oli kasvanut.
      Ilta oli kuitenkin vielä nuori ja meillä oli paljon katseltavaa ja koettavaa yhdessä ennen kuin olisi aika nauttia toistemme kehoista.
      Olimme kai hieman hulluja, koska eläydyimme täysillä aina rooleihimme missä olimmekin ja minne menimmekin.
      Vaikka olimme rohkeita, emme kuitenkaan tohtineet mennä kummitustaloon nähdessämme kaikki kauhuilmeet ja kuvat joita noista sisään uskaltaneista uhreista oli seinällä.
      Olimmehan juoneet enemmänkin jo illan aikana ja mahdollista oli tietenkin, että pelästyessä oikein kunnolla voisi juomat lirahtaa ulos ja sehän olisi epämiellyttävä tapahtuma emmekä halunneet kauhistuneita kasvojamme seinälle muiden katsottaviksi.
      Ehkä meille riittäisi vain toisemme, sillä olimmehan me jo itse pelottavia ja arvaamattomia hulluja.
      Kävimme ampumassa ja ammuin sinulle jonkun pehmo demoniotuksen jolla oli mustat siivet, punaiset silmät ja terävähampainen viekas hymy.
      Se muistutti sinua siinä tilassa, jolloin olit villinä ja halukkaana ja valmis tekemään tuhmia.
      Tuo pikkuinen demoniolento saikin meidät katselemaan toisiamme ja huomasin virneestäsi että sen taikavoima oli vietellyt sinut valtaansa ja pian olisi aika tehdä jotain tuhmaa........

Ei jaksa enempää

• Anonyymi00033

👍

• Anonyymi00026

Voisit puhua mun kanssa, uskon et se ois sullekin hyväks. Ei se sido sua mihinkään.

• Anonyymi00027

En mä jaksa mitään ylimääräistä stressiä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Enkö mä ole mitään muuta sulle?
        Mun mielestä mä olin muutakin ku vaan stressiä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Aloitetaa ns alusta, sillä erolla että jätetään säpot väliin. Olisin onnellinen jos saisin sulta viestin nyt. Saisin jopa nukuttua. 😔

• Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Aloitetaa ns alusta, sillä erolla että jätetään säpot väliin. Olisin onnellinen jos saisin sulta viestin nyt. Saisin jopa nukuttua. 😔

Mene nukkumaan.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mene nukkumaan.

Noinhan se varmaan toimiikin.

• Anonyymi00031

Kysymys..
      Tahdotko sinä hiton pahvi..?
      Ei ku siis tarkoitin tietenkin otatko vastaan yhden kappaleen p****lovereita nukkumaan?

• Anonyymi00034

kerro vastaus mihin ei ole olemassa kysymystä?

• Anonyymi00036

Miksi?

(Vastaus poistettiin joten täytän tilaa ettei liian lyhyt kommentti ja poistu sen takia)

• Anonyymi00038

*hiljaisuus*

• Anonyymi00040

Mihin Paavon silmät tänää harittaa?

• Anonyymi00042

Vastaus kyllä yllätti, mutta en olis kyllä ihan uskonut tätä asiaa.

Sitä, että meidän pitää vielä alkaa oikeesti tekemään lapsia niin voidaan todistaa, että kyllä me osataan kasvattaa omista lapsista YHTEISKUNTA KELPOISIA ja sinun työkaverit jotka ovat miehiä haluavat myös todistaa, että HEKIN OSAAVAT KASVATTAA JO YHTEISKUNTA KELPOISIA LAPSIA.

Te olette työn kautta saaneet opetella toisten kunniallisten lasten avulla, että miten KUNNIALLISIA KANSALAISIA KASVATETAAN.
      Joidenkin LAPSET OVAT ELÄIMIÄ JOIDEN ARVO ON SENTÄÄN MEIDÄNKIN LASTEN ARVOA KORKEAMPI JOTKA EIVÄT OLE VIELÄKÄÄN SAANEET EDES MAHDOLLISUUTTA SYNTYÄ IHMISINÄ TÄHÄN MAAILMAAN.

LAPIOLLINEN KOIRAN PASKAA ON FB:SSÄ EDUSTAA KUNNIALLISESTI MEITÄ KAIKKIA SUOMALAISIA VAIKKA MINÄ EN OLE EDES FB:N KÄYTTÄJÄ, MUTTA KUVIA VOIN KATSELLA ILMAN ETTÄ OLEN REKISTERÖITYNYT KÄYTTÄJÄ!

En minä nähnyt, että oletko sinä FB:ssä.
      Ainakin sinun yks työkaveri joka on mies oli siellä ja hänellä oli TULEVANA ISÄNÄ MYÖS niin HYVIÄ KUVIA, että HEIDÄN JA MEIDÄN TULEVAT LAPSET KYLLÄ SAAVAT MAAILMAN PARHAAT ELÄMÄT!

Onneksi minä vielä luin, että minun Ruotsin aikasen parhaan YSTÄVÄNI eli LAURILAN/NYGÅRDIN PETRIN VAIMO SUSANNAKIN OLIS HALUKAS TEKEMÄÄN PETRIN KANSSA LAPSEN.
      Petrin sisko on minua nuorempi ja HÄN EI OLE MIKÄÄN PÄÄTTÄJÄ JOKA PÄÄTTÄÄ ONKO PETRILLÄ HYVÄT GEENIT VAI EI!
      TÄMMÖISTEN REHELLISTEN IHMISTEN NIIN, KUIN MINÄ JA MINUN YSTÄVÄNI PETRI OLLAAN. ME OLLAAN JUST NIITÄ SUOMALAISIA JOIDEN GEENIT KUULUU LAITTAA JAKOON, KOSKA EI ME OLLA PETRIN KANSSA MITÄÄN HOITAJIA VAAN MEIDÄN MOLEMPIEN SISKOT OVAT OPISKELLEET HOITAJIKSI JA HE EIVÄT OLE OSANNEET HOITAJINA HOITAA MITÄÄN ASIOITA!

Ruotsissa, kun me oltiin PETRIN KANSSA LAPSIA niin MEIDÄN SISKOT SYYTTI MEITÄ SILLOINKIN JOKA ASIASTA JA HE EIVÄT SILLOINKAAN OSANNEET MITÄÄN MUUTA, KUIN HAKEA VIKOJA MEISTÄ SEKÄ OMISTA VANHEMMISTAAN.

• Anonyymi00044

Ei kiinnosta kysymykset, eikä sun vastaukset, joten ole jo hiljaa.

• Anonyymi00048

Yllätys on varmaan se että et tiedä itsekään mihin kysymykseen vastaat totta varmaan turha kuvitella sun osaavan edes puhua

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      143
      4843
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3512
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2524
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2029
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1963
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1961
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1438
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1235
    Aihe